gestolen? of ingesneeuwd?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou.. ik kon vanochtend mooi niet bij mn fiets he
Trouwens, ik ging heulemaal uit mijn dak toen Mental Theo begon te draaien met dat NYE feestquote:
Dan moet je gaan rennen... word je warm van..quote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Crazy-p het volgende:
moest dus 20 minuten lopen ofzo..
hoop zo dat het vanavond om 6 uur niet al -10 is
anders kom ik blauw en ijsklont achtig thuis
Das wel lelijk idd...en een bougie is zo te vervangen...moet er niet aan denken om met dit weer langer dan 5 min te gaan lopen sleutelenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel, hoop dat het geen kabel is want die zijn duur, moet ik de hele set van 8 kopen ipv 1tje los
can you tell me where that is?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*always look on the bright side of life... *
haha vet manquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens, ik ging heulemaal uit mijn dak toen Mental Theo begon te draaien met dat NYE feest
vervelend... had je geen zin om heet water te koken?quote:
it is the other side of the bad side of life... just turn around...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
can you tell me where that is?
i need to know.. please.. please please.. pretty pretty please with a cherry on top
en dan op je bek gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je gaan rennen... word je warm van..
Ik zou gewoon een föhn pakkenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vervelend... had je geen zin om heet water te koken?
Nee joh.. gewoon glijend naar huis gaan...quote:
ja om vervolgens op mn bek te gaan omdat het glad isquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je gaan rennen... word je warm van..
antivries gebruiken?quote:
Nee die hadden ze nietquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Runx het volgende:
[..]
haha vet manwelke nummers heeft die gedaan ? en was het vet ? ik kou echt kenker hard uit me dak gaan als ik daar was
maar beller ze hadden geen kerstboom waar ik was kon er dus niet naakt in klimmen
Gewoon spijkers onder je schoenen plakken...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja om vervolgens op mn bek te gaan omdat het glad is![]()
en bedankt he
ja tuurlijk.. terwijl het nog meer gaat vriezen.. en dan helemaal die deur niet open kunnen krijgenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vervelend... had je geen zin om heet water te koken?
Dan was je volgens mij de enige die met oud en nieuw zat was..quote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee die hadden ze niet
Ehr... Wonderfull days, Nummers van Dune draaide hij ook... ik moet zeggen ik was toen al behoorlijk zat
Dan kan je er een dagelijks ritueel van makenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja tuurlijk.. terwijl het nog meer gaat vriezen.. en dan helemaal die deur niet open kunnen krijgen
ik dacht he tniet
ja laten we dat nou net niet in huis hebben..quote:
laat ik daar nou geen zin in hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan je er een dagelijks ritueel van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |