Deze opmerking heb je al een keer gemaakt. En niemand lachte.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is wel de slimste van het stel, cum laude geslaagd voor zijn bromfietscertificaat en heeft wel 3 jaar opleiding genoten aan het VMBO.²
Een potentieel binnenpretje is meer dan genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze opmerking heb je al een keer gemaakt. En niemand lachte.
Ja want zonder hooligans werden er alleen stille protesten gehoudenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef Kopbal het volgende:
Wel mooi dat Bosz er nog even bijgehaald werd.
quote:
Dat zal ik ook maar eens doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:39 schreef _Mike_ het volgende:
Leuk topic geworden, maar nu ga ik slapen.
De enige die nog enigszins normaal overkwam.. Welbespraakt, goed articulerend en zei op zich ook zinnige dingen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vond dat nog best een snuggere gast.
Behalve heel erg mij zelf ergeren aan het feit dat dit soort trieste imbiciele kneuzen überhaupt zendtijd krijgen en dan nog door iemand worden ondervraagd die er helemaal geen verstand van heeft, valt het best mee met losmaken,quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
het maakt wel wat los hier geloof ik
Die zwetende GIno met z'n prille carrière heeft ook twee woorden kunnen zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De enige die nog enigszins normaal overkwam.. Welbespraakt, goed articulerend en zei op zich ook zinnige dingen.
De andere pipo's waren echt hilarisch..
Als jij dat nou samen met hem in een ander topic gaat bespreken.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:46 schreef DirkZz het volgende:
Porsche1, welk vak zit jij dan? dicht bij het uitvak?
Ja, zoals ze Silicon Valey hebben in Florida, zo hebben ze Blijdorp in Rotterdam, het kloppend technologisch hart van Rotterdam.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
Bokito is inderdaad een stuk intelligenter en zorgt er voor dat het IQ van de gemiddelde Rotterdammer nog wat hoger is.
Ja, en hij werd nog gedist ook. LOL.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die zwetende GIno met z'n prille carrière heeft ook twee woorden kunnen zeggen.
heel dicht bij, ik ben aangenomen als stenen gooiert.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:46 schreef DirkZz het volgende:
Porsche1, welk vak zit jij dan? dicht bij het uitvak?
Tsjah, drugs hé.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die zwetende GIno met z'n prille carrière heeft ook twee woorden kunnen zeggen.
Jij en die ander kunnen ook gewoon stoppen met posten.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:49 schreef DirkZz het volgende:
Mja, als een mod de rotzooi even kan verwijderen?
Sesamstraat is al lang afgelopen, knulletje.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:47 schreef porsche1 het volgende:
heel dicht bij, ik ben aangenomen als stenen gooiert.
Waar ligt Silicon Valley volgens jou?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zoals ze Silicon Valey hebben in Florida, zo hebben ze Blijdorp in Rotterdam, het kloppend technologisch hart van Rotterdam.²
Ah, een mod.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waar ligt Silicon Valley volgens jou?
Scherp, in Californië.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waar ligt Silicon Valley volgens jou?
zal vast wel op uitzendinggemist komenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |