http://player.omroep.nl/?aflID=8573849quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Weet je hoe die docu heet? Heb er maar de helft van gezien maar het was opzich een leuk interview.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8573849
Hij was havenwerker, zeiden ze?quote:
Niet de dader was? Hmmz...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef hannoes het volgende:
Ajacieden weten volgens mij wel dat Leonardo niet de dader was.
Je krijgt toch een (klein) kijkje door de ogen van een stel mafketels.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat boeiende heb ik even gemist dan
Waar vond jij hem dat inzitten dan?
WOW!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb weleens mensen gezien die op die site staan
Ik ook! Mario Been!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb weleens mensen gezien die op die site staan
Dus het kleine beetje wat ze hebben laten zien kon je niet zelf bedenken als de term hooligans gebruikt werd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je krijgt toch een (klein) kijkje door de ogen van een stel mafketels.
Daar gaat het helemaal niet om. Wat ze doen is niet zo belangrijk; het waarom er achter wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus het kleine beetje wat ze hebben laten zien kon je niet zelf bedenken als de term hooligans gebruikt werd?
En dat vond ik nou juist zo matig aan het hele programma.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Wat ze doen is niet zo belangrijk; het waarom er achter wel.
Tussen neus en lippen door kon je toch wel het nodige herleiden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef Breach het volgende:
[..]
En dat vond ik nou juist zo matig aan het hele programma.
Ja, dat zeg ik net ook. Maar het is veel te weinig als je zo'n kans krijgt om met deze gasten een interview te doen. Bijvoorbeeld die Leonardo, je merkt aan alles dat die gast niet gelukkig is op het moment, maar daar speelt die Sophie totaal niet op in. En zo zijn er wel meer dingen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door kon je toch wel het nodige herleiden?
Daar ben ik het wel mee eens. Maar volgens mij is Sophie ook geen journalist, of wel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net ook. Maar het is veel te weinig als je zo'n kans krijgt om met deze gasten een interview te doen. Bijvoorbeeld die Leonardo, je merkt aan alles dat die gast niet gelukkig is op het moment, maar daar speelt die Sophie totaal niet op in. En zo zijn er wel meer dingen.
Ja wat ze wel of niet is moet in deze niet uitmaken. Als je hoog van de toren blaast dat je deze gasten in je programma hebt, dan zorg je maar dat voorbereid bent en goede diepgaande vragen hebt. Dat gebeurde niet, dus kunnen we concluderen dat het gewoon een slecht interview was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar volgens mij is Sophie ook geen journalist, of wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |