Deze opmerking heb je al een keer gemaakt. En niemand lachte.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is wel de slimste van het stel, cum laude geslaagd voor zijn bromfietscertificaat en heeft wel 3 jaar opleiding genoten aan het VMBO.²
Een potentieel binnenpretje is meer dan genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze opmerking heb je al een keer gemaakt. En niemand lachte.
Ja want zonder hooligans werden er alleen stille protesten gehoudenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef Kopbal het volgende:
Wel mooi dat Bosz er nog even bijgehaald werd.
quote:
Dat zal ik ook maar eens doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:39 schreef _Mike_ het volgende:
Leuk topic geworden, maar nu ga ik slapen.
De enige die nog enigszins normaal overkwam.. Welbespraakt, goed articulerend en zei op zich ook zinnige dingen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vond dat nog best een snuggere gast.
Behalve heel erg mij zelf ergeren aan het feit dat dit soort trieste imbiciele kneuzen überhaupt zendtijd krijgen en dan nog door iemand worden ondervraagd die er helemaal geen verstand van heeft, valt het best mee met losmaken,quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
het maakt wel wat los hier geloof ik
Die zwetende GIno met z'n prille carrière heeft ook twee woorden kunnen zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De enige die nog enigszins normaal overkwam.. Welbespraakt, goed articulerend en zei op zich ook zinnige dingen.
De andere pipo's waren echt hilarisch..
Als jij dat nou samen met hem in een ander topic gaat bespreken.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:46 schreef DirkZz het volgende:
Porsche1, welk vak zit jij dan? dicht bij het uitvak?
Ja, zoals ze Silicon Valey hebben in Florida, zo hebben ze Blijdorp in Rotterdam, het kloppend technologisch hart van Rotterdam.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
Bokito is inderdaad een stuk intelligenter en zorgt er voor dat het IQ van de gemiddelde Rotterdammer nog wat hoger is.
Ja, en hij werd nog gedist ook. LOL.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die zwetende GIno met z'n prille carrière heeft ook twee woorden kunnen zeggen.
heel dicht bij, ik ben aangenomen als stenen gooiert.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:46 schreef DirkZz het volgende:
Porsche1, welk vak zit jij dan? dicht bij het uitvak?
Tsjah, drugs hé.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die zwetende GIno met z'n prille carrière heeft ook twee woorden kunnen zeggen.
Jij en die ander kunnen ook gewoon stoppen met posten.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:49 schreef DirkZz het volgende:
Mja, als een mod de rotzooi even kan verwijderen?
Sesamstraat is al lang afgelopen, knulletje.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:47 schreef porsche1 het volgende:
heel dicht bij, ik ben aangenomen als stenen gooiert.
Waar ligt Silicon Valley volgens jou?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zoals ze Silicon Valey hebben in Florida, zo hebben ze Blijdorp in Rotterdam, het kloppend technologisch hart van Rotterdam.²
Ah, een mod.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waar ligt Silicon Valley volgens jou?
Scherp, in Californië.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal vast wel op uitzendinggemist komenquote:
Ja er komen zo vaak van die intelligente kerels daar langs dat er weer anderhalf topic gevuld is. Vooral rondom wedstrijden van Ajax (vooral als we verliezen) en als er weer een speler weggekocht dreigt te worden (Angstgegnerquote:Op maandag 5 januari 2009 00:42 schreef The_Verve het volgende:
Nu begrijp ik waardoor die Ajax-topics zo snel vol zijn. Wat een bagger...
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze opmerking heb je al een keer gemaakt. En niemand lachte.
Ik heb mezelf ook wel weten te vermaken gisteren. Ik had serieus een gevoel van verhevenheid toen ik naar dat gepeupel keek, ik voelde me slim en ik had het idee dat ik de wereld aankon in al mijn intelligentie.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik moest lachen.
Heb je uberhaupt wel gekeken?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
Binnenkort verwijderd hij ondertitel ook. Ik zou me ook schamen, als ik voor Feyenoord zou zijn.quote:
Ja, die overstap naar die gast van twente op de dag ging ook snel, dacht dat ze vroeg waar was jij op de dag van de veldslagquote:
Omdat jij niet weet wat een trouwe suporter is, knuppel.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Binnenkort verwijderd hij ondertitel ook. Ik zou me ook schamen, als ik voor Feyenoord zou zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat jij niet weet wat een trouwe suporter is, knuppel.
jij zou weglopen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Binnenkort verwijderd hij ondertitel ook. Ik zou me ook schamen, als ik voor Feyenoord zou zijn.
25 euro, dat ik sowieso wel van plan was om te donerenquote:
Ik zou een lange reis gaan maken door Azië. Vluchtgedrag.quote:
whehe, scherpquote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zou een lange reis gaan maken door Azië. Vluchtgedrag.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Je distantiëren van je club door slechte resultaten komt erg Alkmaars over.quote:
Hij heeft dit seizoen wel al een cupwinst meegemaakt hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zou een lange reis gaan maken door Azië. Vluchtgedrag.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen wel al een cupwinst meegemaakt hoor
Dan is er ook geen reden om hier meer in dit topic te reagerenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Het programma was niet zo hoogstaand om er 3 topics over vol te lullen.
er is vandaag geen tt 316 over het programma gekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, laten we het nu maar weer over het programma hebben.
Gaat ook niet om de resultaten. Zou me sowieso schamen als Feyenoord-supporter.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Je distantiëren van je club door slechte resultaten komt erg Alkmaars over.
Dat was wel het dieptepunt ja, heel spannend allemaalquote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat meegaan naar Feyenoord tegen "de Polen" was natuurlijk al bij voorbaat gedoemd om te mislukken
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
Bokito is inderdaad een stuk intelligenter en zorgt er voor dat het IQ van de gemiddelde Rotterdammer nog wat hoger is.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zoals ze Silicon Valey hebben in Florida, zo hebben ze Blijdorp in Rotterdam, het kloppend technologisch hart van Rotterdam.²
Donderstaal toch op met je dumpert achtige praktijkenquote:
En jij ookquote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
had het idee dat Leonardo het nogal moeilijk had. zou me niks verbazen als ie er op een dag zelf een eind aan maakt.
en +1 voor het gebruik van "Ajax". had eigenlijk 020 verwacht..
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij hebben ene Aziatische supermarkt in de buurt.
Dat weet iedere debiel toch? Twee groepen die vechten en een dooie. Dat is alles.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:36 schreef motherflocker het volgende:
Er is zo goed als niet op deze 2 zaken ingegaan terwijl ik dacht het volk krijgt nu te horen wat er precies gebeurd is op dat weiland in Beverwijk.
Tuuuuurlijk, beide kampen zwijgen (over het algemeen) over wat er precies gebeurd is die dag, en bij tante Sophie vertellen ze even in geuren en kleuren wat er precies gebeurde...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:36 schreef motherflocker het volgende:
Er is zo goed als niet op deze 2 zaken ingegaan terwijl ik dacht het volk krijgt nu te horen wat er precies gebeurd is op dat weiland in Beverwijk.
Gewoon gezeik zo te zien dusquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sophie is woest aldus RTL Boulevard , zo maar even luisteren waarom precies. ( gaat wel hierover )
Dan hebben ze een flinke omweg gemaakt vanuit Hoogvlietquote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef Stpan het volgende:
[..]
[..]
![]()
Deze ventjes moesten een uur rijden om bij het stadion te komen. Dus Rotterdam bashen aan de hand van dit soort provinciaaltjes die graag de stoere Rotterdammert Hoeligen willen uithangen ken natuurlijk nie hè?
Het kan natuurlijk toneelspel zijn maar hij kwam op mij over alsof hij het er heel moeilijk mee had en heeft (terecht overigens). Tegen het einde wilde hij ook nog wat zeggen over kappen ofzo maar toen werd hij weer overschreeuwd door die mongool van een Yoeri. Dommer dan die gast kom je ze echt niet tegen volgens mij of het moet Andre zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef ASroma het volgende:
ze hadden die leonardo wat meer aan het woord moeten laten en niet die andere 2 gekkenhuizen zonder inhoud. Die leonardo voelt het allemaal naar mijn idee wat beter aan en weet waar het daadwerkelijk om draait.
vond ik ook. daarom zei ik gister al in het topic.. zou me niks verbazen als ie zelfmoord pleegt ooit.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef navigator het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk toneelspel zijn maar hij kwam op mij over alsof hij het er heel moeilijk mee had en heeft (terecht overigens). Tegen het einde wilde hij ook nog wat zeggen over kappen ofzo maar toen werd hij weer overschreeuwd door die mongool van een Yoeri.
quote:Teleurgesteld in BNN
Geplaatst op: 05-01-09 | Bron: fr fanatic | Auteur: Cies
Ajax, Feyenoord en FC Twente zijn teleurgesteld in BNN. De omroep zond gisteravond interviews uit met veroordeelde Feyenoordhooligans.De uitzending was de eerste in een reeks van het programma Sophie op 3 van Sophie Hilbrand.
In de aflevering van gisteravond was te zien hoe Hilbrand met Feyenoordhooligans op pad ging.
Verder deed ze interviews met onder anderen Leonardo, die veroordeeld is voor de dood van Ajacied Carlo Picornie in 1997, en met André, eerder veroordeeld voor de moord op Twentesupporter Erik Lassche in 1991.
De clubs vrezen dat oude wonden door de uitzending zijn opengereten.
Supportersvereniging Vak-P van FC Twente stelt op zijn website: “Wij betreuren het dat zeventien jaar na dato deze zwarte bladzijde in de geschiedenis van FC Twente en Vak-P opnieuw in de publiciteit wordt gebracht.Met alle mogelijke gevolgen vandien.”
Ajax snapt niet wat de aanleiding is geweest voor BNN om een uitzending over hooliganisme te maken. Woordvoerder Niel Brinkhuis hoopt dat de uitzending geen nare gevolgen zal hebben. “Iedere vorm van aandacht die je aan deze groep geeft, is wat ons betreft teveel. Vaders gaan inmiddels weer met hun kinderen naar risicowedstrijden. Deze uitzending levert daar geen bijdrage aan. We leggen de verantwoordelijkheid voor eventuele gevolgen in ieder geval bij BNN.”
Ook Feyenoord is ongelukkig met de uitzending. De stadionclub heeft dan ook geen toestemming gegeven om opnames in De Kuip te maken. “We zien geen aanleiding en vermoeden dat BNN vooral uit was op kijkcijfers. Waarom zou je aandacht besteden aan veroordeelde hooligans?”
Pim Castelijn, televisiedirecteur BNN, zegt dat de omroep er alles aan gedaan heeft om een evenwichtige uitzending te maken.Sensatiezucht en kijkcijfers hebben volgens hem geen rol gespeeld. “De bedoeling van het programma Sophie op 3 is om werelden voor de kijker te openen, die normaal gesproken gesloten blijven. In de uitzending over hooligans wilden we de achtergronden en drijfveren van hooligans laten zien. We hebben de clubs aangeboden om de uitzending vooraf te bekijken, maar daar heeft alleen FC Twente gebruik van gemaakt.”
Ajax en Feyenoord spreken van een farce. De eindredactionele verantwoordelijkheid voor de uitzending bleef volgens de clubs bij BNN liggen. FC Twente maakte wel gebruik van de viewing, maar zonder resultaat. “Ons verzoek om de passage over Erik te schrappen is jammer genoeg niet gehonoreerd”, stelt de supportersvereniging.
Dat vraag ik me af? Het is al zo lang geleden gebeurt en schijnbaar is er nog nooit wraak op hem genomen. Dit keer gaat hij zonder 'verdekking' op TV, vind ik toch wel wat hebben. Hij schijnt niet bang te zijn dus..quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef denthemen het volgende:
Trieste brief, die 2 mongolen zaten alleen maar voor lul en natuurlijk zijn ze bij de harde kern van Ajax wel bekend maar als je echt berouw hebt en geen wraak akties wilt kom je niet met je verlepte kop op tv
Ik vind het ook wel wat hebben zo als moordenaar op tv komen, zo open en bloot, herkenbaar enzo. RESPECT HOOR MOORDENAAR!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:08 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af? Het is al zo lang geleden gebeurt en schijnbaar is er nog nooit wraak op hem genomen. Dit keer gaat hij zonder 'verdekking' op TV, vind ik toch wel wat hebben. Hij schijnt niet bang te zijn dus..
Weet je hoe die docu heet? Heb er maar de helft van gezien maar het was opzich een leuk interview.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Begin gezien, maar het kon me niet echt boeien. Toen maar naar Nederland 2 gegaan waar een docu met Mario Been bezig was.
Die jongens van feyenoord zijn gewoon bekend bij Ajax. En andersom ook. Verder weten ze inderdaad dat Leonardo niet de dader is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef hannoes het volgende:
Ajacieden weten volgens mij wel dat Leonardo niet de dader was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |