Prima punt, erbij vermelden is altijd nog constructiever dan moeten gissen wat jij er van vindt, goedkeuren, afkeuren.. beide is mogelijk weetjewel?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Straatpiraat het volgende:
[..]
Nietszeggend? Altijd wordt hier aangekaart dat de Palestijnen kinderen er bij betrekken.
Maar als het Israeliërs zijn die dat doen, dan is het nietszeggend.
Ik denk dat hij allang dood is, maar Israël durft het nieuws niet naar buiten te brengen. Want dan is het feest in de Arabische wereld.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
Palestijnen zijn de voorbeeld voor de hele mensheid. Palestijnen vormen de beste natie van de hele wereld. Zo hardvastig blijven ze Gaza redden.
Zoiets heet nou de totale infrastructuur platleggen maar denk je dat Hamas nu es gaat nadenken? Zouden we niet es stoppen met de agressie tegen Israël en het land es gaan opbouwen? Ben je gek, dan lijkt het of we vrede met de joden willen en dat kunnen we niet maken natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Stop eens met NOS en RTL4 kijken en kijk naar de zenders die actief zijn in Gaza en dan zie je de hele wereld van verschil.
Zie de beelden van dode kinderen en baby's door de aanvallen van Israel en nou willen de alle burgers in de ziekenhuizen vermoorden door elektriciteit afsnijden.
Ik zou ze niet als buren willen, volgens mij geven de Tokkies nog minder overlast.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
Palestijnen zijn de voorbeeld voor de hele mensheid. Palestijnen vormen de beste natie van de hele wereld. Zo hardvastig blijven ze Gaza redden.
Vrede met Israel kan gewoon niet meer omdat ze niet aan hun woord houdenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zoiets heet nou de totale infrastructuur platleggen maar denk je dat Hamas nu es gaat nadenken? Zouden we niet es stoppen met de agressie tegen Israël en het land es gaan opbouwen? Ben je gek, dan lijkt het of we vrede met de joden willen en dat kunnen we niet maken natuurlijk.
Dan zeggen alle landen dat ze van beide het geweld afkeuren en dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Meki het volgende:
OPEC dient morgen een oliestop aan te kondigen alle landen die achter deze oorlogsmisdaden staan.
Het doet me sterk denken dat deze foto's behoren bij het Israël Hezbollah conflict van ruim twee jaar geleden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Straatpiraat het volgende:
[..]
Nietszeggend? Altijd wordt hier aangekaart dat de Palestijnen kinderen er bij betrekken.
Maar als het Israeliërs zijn die dat doen, dan is het nietszeggend.
Idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef venomsnake het volgende:
Die banners die je ook ineens voor je neus krijgt op FOK!..![]()
[ afbeelding ]
De Elektriciteit is volgens mij al een hele tijd dood.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Stop eens met NOS en RTL4 kijken en kijk naar de zenders die actief zijn in Gaza en dan zie je de hele wereld van verschil.
Zie de beelden van dode kinderen en baby's door de aanvallen van Israel en nou willen de alle burgers in de ziekenhuizen vermoorden door elektriciteit afsnijden.
Er zijn mensen die na 10 jaar uit een coma kwamen, maar vaak waren dit jongere mensen niet ouder dan 40, dus niet een vetzak van in de 70.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef Reki het volgende:
[..]
Ik denk dat hij allang dood is, maar Israël durft het nieuws niet naar buiten te brengen. Want dan is het feest in de Arabische wereld.
Nou Nederland en USA en Duitsland blijven het volhouden dat Israel niks verkeerds doet.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan zeggen alle landen dat ze van beide het geweld afkeuren en dan?
Wat maakt jou als PRO-israelquote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef HarryP het volgende:
[..]
De Elektriciteit is volgens mij al een hele tijd dood.
Sinds Hamas een Israëlische soldaat heeft ontvoerd (in ik dacht 2006) heeft Israel de stroomtoevoer naar Gaza plat gegooid. De ziekenhuizen gebruiken aggregaten voor hun stroom. Helaas gaat de brandstof naar Hamas en niet naar de ziekenhuizen. Dat is de keuze die de democratisch gekozen terreuroverheid van Gaza heeft gemaakt.
Maar goed. Als de ziekenhuizen wel goed zouden werken dan kan Hamas ook geen propaganda maken met de slechte situatie in Gaza.. Hamas zorgt ervoor dat de mensen het slecht hebben zodat ze daar Israel de schuld van kunnen geven.
Hoezo Balkenende(quote:Op maandag 5 januari 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou Nederland en USA en Duitsland blijven het volhouden dat Israel niks verkeerds doet.
Interessant blog.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef poemojn het volgende:
was deze link al gepost? http://keesjemaduraatje.w(...)bericht-van-hel.html
[..]
Dat doen ze ook niet knul, het enige wat je Israël mag verwijten dat ze hiermee veels te lang hebben gewacht. Hamas is degene die Gaza de afgelopen jaren om zeep heeft geholpen, Eu, Usa en ook Israël hebben zeer veel geld en middelen gegeven om de bevolking te helpen en wat is er met de centjes gebeurd knul?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou Nederland en USA en Duitsland blijven het volhouden dat Israel niks verkeerds doet.
Dat wou ik ook maar even zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoezo Balkenende() heeft toch gezegd dat het van beide kanten verkeerd is?
Verwacht van mij maar geen antwoord, ik ga niet verder met mensen die geen vrede willen maar constant israel zitten te verdedigen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet knul, het enige wat je Israël mag verwijten dat ze hiermee veels te lang hebben gewacht. Hamas is degene die Gaza de afgelopen jaren om zeep heeft geholpen, Eu, Usa en ook Israël hebben zeer veel geld en middelen gegeven om de bevolking te helpen en wat is er met de centjes gebeurd knul?
Nee hoor. Sinds Hamas aan de macht is zijn ongeveer alle centjes ingehouden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet knul, het enige wat je Israël mag verwijten dat ze hiermee veels te lang hebben gewacht. Hamas is degene die Gaza de afgelopen jaren om zeep heeft geholpen, Eu, Usa en ook Israël hebben zeer veel geld en middelen gegeven om de bevolking te helpen en wat is er met de centjes gebeurd knul?
wat is daar voor een bullshit , alleen daarvoor verkies je Israel boven de mensheid ?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:20 schreef HarryP het volgende:
[..]
Objectiviteit en een gevoel van realisme voor de huidige grenzen.
Maxima Verhagenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoezo Balkenende() heeft toch gezegd dat het van beide kanten verkeerd is?
Balkenende: Hamas en Israël beide aansprekenquote:
Mensen die concluderen dat ze zelf objectief zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:20 schreef HarryP het volgende:
[..]
Objectiviteit en een gevoel van realisme voor de huidige grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |