Snap ik wel, maar de plaatjes komen echt elke topic langs en op de een of ander manier wordt er mee omgegaan alsof een plaatje wel even de discussie voor je zal voeren.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat hem er (geloof ik) om dat er kinderen worden ingezet in de strijd.
Nee, Ze vechten tegen de bezetters Israel. net als velen die dat o.a. Vietnam against US. etc.quote:
quote:
Meten met dubbele maten.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef Klummie het volgende:
Strakke actie, het is weer es wat anders.
Overigens lof voor het feit dat ze dit niet niet anoniem doen, kunnen die laffe palestijnen een voorbeeld aannemen.
Bron van de foto's?
Hoe weet je zo zeker dat Israel enkel en alleen uit is op massamoord?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel die toch op uit is op massamoorden kan dat alleen doen.
Euuh... oké, dus?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef HarryP het volgende:
[..]
het volk van Israel staat helemaal achter de militaire acties in Gaza..
Een text wat ik 50 x plaats in elke topic opnieuw zegt hetzelfde als mijn post in het vorige topic of daarvoor, geef op zn minst aan waarom je het plaatst, waar je de discussie naar mee wilt leiden etc.quote:Die plaatjes zeggen best veel..
En foto's zijn altijd goed voor de leesbaarheid van een topic.
Nietszeggend? Altijd wordt hier aangekaart dat de Palestijnen kinderen er bij betrekken.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:03 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen we even kappen met al die nietszeggende plaatjes x op x in elke topic.
Goed stukje.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef poemojn het volgende:
was deze link al gepost? http://keesjemaduraatje.w(...)bericht-van-hel.html
[..]
Stop eens met NOS en RTL4 kijken en kijk naar de zenders die actief zijn in Gaza en dan zie je de hele wereld van verschil.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat Israel enkel en alleen uit is op massamoord?
Dat heeft Hamas gezegd en dus is het ook zo. Dat je daarover nog moet nadenken zeg tsssssquote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat Israel enkel en alleen uit is op massamoord?
Prima punt, erbij vermelden is altijd nog constructiever dan moeten gissen wat jij er van vindt, goedkeuren, afkeuren.. beide is mogelijk weetjewel?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Straatpiraat het volgende:
[..]
Nietszeggend? Altijd wordt hier aangekaart dat de Palestijnen kinderen er bij betrekken.
Maar als het Israeliërs zijn die dat doen, dan is het nietszeggend.
Ik denk dat hij allang dood is, maar Israël durft het nieuws niet naar buiten te brengen. Want dan is het feest in de Arabische wereld.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
Palestijnen zijn de voorbeeld voor de hele mensheid. Palestijnen vormen de beste natie van de hele wereld. Zo hardvastig blijven ze Gaza redden.
Zoiets heet nou de totale infrastructuur platleggen maar denk je dat Hamas nu es gaat nadenken? Zouden we niet es stoppen met de agressie tegen Israël en het land es gaan opbouwen? Ben je gek, dan lijkt het of we vrede met de joden willen en dat kunnen we niet maken natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Stop eens met NOS en RTL4 kijken en kijk naar de zenders die actief zijn in Gaza en dan zie je de hele wereld van verschil.
Zie de beelden van dode kinderen en baby's door de aanvallen van Israel en nou willen de alle burgers in de ziekenhuizen vermoorden door elektriciteit afsnijden.
Ik zou ze niet als buren willen, volgens mij geven de Tokkies nog minder overlast.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
Palestijnen zijn de voorbeeld voor de hele mensheid. Palestijnen vormen de beste natie van de hele wereld. Zo hardvastig blijven ze Gaza redden.
Vrede met Israel kan gewoon niet meer omdat ze niet aan hun woord houdenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zoiets heet nou de totale infrastructuur platleggen maar denk je dat Hamas nu es gaat nadenken? Zouden we niet es stoppen met de agressie tegen Israël en het land es gaan opbouwen? Ben je gek, dan lijkt het of we vrede met de joden willen en dat kunnen we niet maken natuurlijk.
Dan zeggen alle landen dat ze van beide het geweld afkeuren en dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Meki het volgende:
OPEC dient morgen een oliestop aan te kondigen alle landen die achter deze oorlogsmisdaden staan.
Het doet me sterk denken dat deze foto's behoren bij het Israël Hezbollah conflict van ruim twee jaar geleden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Straatpiraat het volgende:
[..]
Nietszeggend? Altijd wordt hier aangekaart dat de Palestijnen kinderen er bij betrekken.
Maar als het Israeliërs zijn die dat doen, dan is het nietszeggend.
Idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef venomsnake het volgende:
Die banners die je ook ineens voor je neus krijgt op FOK!..![]()
[ afbeelding ]
De Elektriciteit is volgens mij al een hele tijd dood.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Stop eens met NOS en RTL4 kijken en kijk naar de zenders die actief zijn in Gaza en dan zie je de hele wereld van verschil.
Zie de beelden van dode kinderen en baby's door de aanvallen van Israel en nou willen de alle burgers in de ziekenhuizen vermoorden door elektriciteit afsnijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |