abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64671975
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Gaat hem er (geloof ik) om dat er kinderen worden ingezet in de strijd.
Snap ik wel, maar de plaatjes komen echt elke topic langs en op de een of ander manier wordt er mee omgegaan alsof een plaatje wel even de discussie voor je zal voeren.
pi_64671979
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef qonmann het volgende:

[..]

wel
Nee, Ze vechten tegen de bezetters Israel. net als velen die dat o.a. Vietnam against US. etc.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64671999
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef Reki het volgende:

[..]

Lees mijn sig.

Nog steeds?

Hoeveel kilo moet die vetzak niet zijn afgevallen doordat magere vloeibare voedsel voor comapatiënten en al dat loshangend vel.
pi_64672003
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef Klummie het volgende:
Strakke actie, het is weer es wat anders.

Overigens lof voor het feit dat ze dit niet niet anoniem doen, kunnen die laffe palestijnen een voorbeeld aannemen.

Bron van de foto's?
Meten met dubbele maten.
Dat is de bron.
pi_64672033
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel die toch op uit is op massamoorden kan dat alleen doen.
Hoe weet je zo zeker dat Israel enkel en alleen uit is op massamoord?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_64672051
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef HarryP het volgende:

[..]

het volk van Israel staat helemaal achter de militaire acties in Gaza..
Euuh... oké, dus?
quote:
Die plaatjes zeggen best veel..
En foto's zijn altijd goed voor de leesbaarheid van een topic.
Een text wat ik 50 x plaats in elke topic opnieuw zegt hetzelfde als mijn post in het vorige topic of daarvoor, geef op zn minst aan waarom je het plaatst, waar je de discussie naar mee wilt leiden etc.
pi_64672077
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:03 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen we even kappen met al die nietszeggende plaatjes x op x in elke topic.
Nietszeggend? Altijd wordt hier aangekaart dat de Palestijnen kinderen er bij betrekken.
Maar als het Israeliërs zijn die dat doen, dan is het nietszeggend.
pi_64672087
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef poemojn het volgende:
was deze link al gepost? http://keesjemaduraatje.w(...)bericht-van-hel.html
[..]

Goed stukje.
pi_64672101
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

Stop eens met NOS en RTL4 kijken en kijk naar de zenders die actief zijn in Gaza en dan zie je de hele wereld van verschil.

Zie de beelden van dode kinderen en baby's door de aanvallen van Israel en nou willen de alle burgers in de ziekenhuizen vermoorden door elektriciteit afsnijden.
  maandag 5 januari 2009 @ 00:10:45 #60
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_64672121
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dat heeft Hamas gezegd en dus is het ook zo. Dat je daarover nog moet nadenken zeg tsssss
pi_64672137
Palestijnen zijn de voorbeeld voor de hele mensheid. Palestijnen vormen de beste natie van de hele wereld. Zo hardvastig blijven ze Gaza redden.
pi_64672138
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Straatpiraat het volgende:

[..]

Nietszeggend? Altijd wordt hier aangekaart dat de Palestijnen kinderen er bij betrekken.
Prima punt, erbij vermelden is altijd nog constructiever dan moeten gissen wat jij er van vindt, goedkeuren, afkeuren.. beide is mogelijk weetjewel?

Oh ja btw wat een kutvergelijking, kinderen met wapens in hun handen die actief moeten strijden met kinderen die wapens verspreiden. Dat is een beetje als een wapenproducent even schuldig zien als een moordenaar, right.
pi_64672147
01:05 Qatar calls Israel`s Gaza offensive a `war crime,` urges Arab summit (Reuters)
  maandag 5 januari 2009 @ 00:12:08 #64
165802 Reki
no comment.
pi_64672153
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Dawwa het volgende:

[..]

Nog steeds?

Ik denk dat hij allang dood is, maar Israël durft het nieuws niet naar buiten te brengen. Want dan is het feest in de Arabische wereld.
zie ondertitel :)
pi_64672182
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
Palestijnen zijn de voorbeeld voor de hele mensheid. Palestijnen vormen de beste natie van de hele wereld. Zo hardvastig blijven ze Gaza redden.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_64672187
OPEC dient morgen een oliestop aan te kondigen alle landen die achter deze oorlogsmisdaden staan.
pi_64672190
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Straatpiraat het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziekelijk

Dit vind ik erger dan die palestijnse kinderen met speelgoedgeweren.
  maandag 5 januari 2009 @ 00:13:35 #68
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_64672200
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Stop eens met NOS en RTL4 kijken en kijk naar de zenders die actief zijn in Gaza en dan zie je de hele wereld van verschil.

Zie de beelden van dode kinderen en baby's door de aanvallen van Israel en nou willen de alle burgers in de ziekenhuizen vermoorden door elektriciteit afsnijden.
Zoiets heet nou de totale infrastructuur platleggen maar denk je dat Hamas nu es gaat nadenken? Zouden we niet es stoppen met de agressie tegen Israël en het land es gaan opbouwen? Ben je gek, dan lijkt het of we vrede met de joden willen en dat kunnen we niet maken natuurlijk.
pi_64672226
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
Ik zou ze niet als buren willen, volgens mij geven de Tokkies nog minder overlast.
pi_64672227
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Klummie het volgende:

[..]

Zoiets heet nou de totale infrastructuur platleggen maar denk je dat Hamas nu es gaat nadenken? Zouden we niet es stoppen met de agressie tegen Israël en het land es gaan opbouwen? Ben je gek, dan lijkt het of we vrede met de joden willen en dat kunnen we niet maken natuurlijk.
Vrede met Israel kan gewoon niet meer omdat ze niet aan hun woord houden
pi_64672230
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Meki het volgende:
OPEC dient morgen een oliestop aan te kondigen alle landen die achter deze oorlogsmisdaden staan.
Dan zeggen alle landen dat ze van beide het geweld afkeuren en dan?
pi_64672241
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Straatpiraat het volgende:

[..]

Het doet me sterk denken dat deze foto's behoren bij het Israël Hezbollah conflict van ruim twee jaar geleden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64672254
Die banners die je ook ineens voor je neus krijgt op FOK!..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64672276
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef venomsnake het volgende:
Die banners die je ook ineens voor je neus krijgt op FOK!..

[ afbeelding ]
Idd.
  maandag 5 januari 2009 @ 00:15:59 #75
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_64672280
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef Meki het volgende:

[..]

De Elektriciteit is volgens mij al een hele tijd dood.
Sinds Hamas een Israëlische soldaat heeft ontvoerd (in ik dacht 2006) heeft Israel de stroomtoevoer naar Gaza plat gegooid. De ziekenhuizen gebruiken aggregaten voor hun stroom. Helaas gaat de brandstof naar Hamas en niet naar de ziekenhuizen. Dat is de keuze die de democratisch gekozen terreuroverheid van Gaza heeft gemaakt.

Maar goed. Als de ziekenhuizen wel goed zouden werken dan kan Hamas ook geen propaganda maken met de slechte situatie in Gaza.. Hamas zorgt ervoor dat de mensen het slecht hebben zodat ze daar Israel de schuld van kunnen geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')