quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef zquing het volgende:
het was even zoeken maar ik kon jullie dit niet onthouden
[ afbeelding ]
Vond je je eigen foto niet meer?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef zquing het volgende:
het was even zoeken maar ik kon jullie dit niet onthouden
[ afbeelding ]
Nee, het ging om belachelijke cosplay, niet om in een stoeipakje gehesen modellen. Daar is weer een ander forum voor!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
[ afbeelding ]
dat is dan juist weer geen goed voorbeeld, zeker?
Die mag wel even langskomenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik ook posten!quote:
Als lachen fappen is, is dit een hilarisch voorbeeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
[ afbeelding ]
Midnaquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef Herald het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bear force one !quote:
Dat is niet om te lachen maar om te kwijlen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Desunoto het volgende:
Moozzie, dat zijn goede cosplays.. in dit topic gaat het erom de lachwekkende en belachelijke cosplayers te postenOhw okeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan er niks aan doen
Om de een of andere reden vind ik het veel leuker om leuke dames in kostuum te posten dan dikke game nerds![]()
"Fappen op cosplay!"quote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef Desunoto het volgende:
Ja, ik ook
Maar daar is vast weer een ander topic voor
Maak jij die?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maak jij die?![]()
Oke, on topic nu weer..
deze is zo erg dat ik het maar onder spoiler tags zetMag vast niet omdat het op dit topique lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het zijn wel 2 verschillende dingen dus doen
WTF???
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:31 schreef Beauregard het volgende:
Leuk! Mario, Luigi en Wario die proberen als neger verkleed te gaan!
Goede komen hier Fappen om cosplay!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Quir het volgende:
Die goede cosplays mogen ook gepost worden hoor...
Die ene catgirl "God! - wait... THERE IS NO GOD [ afbeelding ]"
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maak jij die?![]()
Oke, on topic nu weer..
deze is zo erg dat ik het maar onder spoiler tags zetDeze is dan beter zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Ietsje beterquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Deze is dan beter zeker?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Deze is echt stoer.quote:
Ik wil weten wat er op dat bordje staatquote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef JanusAnus het volgende:
Hahaha dit topic gaat goed! Nog even een bijdrage van mij:
[ afbeelding ]
"I'm not gay"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er op dat bordje staat
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:13 schreef Black_Rainbow het volgende:
live roleplay kan ook wel in dit rijtje.....
Star Wars verkrachtenquote:
I find your lack of cuteness disturbing...quote:
Dat doet zoonlief waarschijnlijk zelf.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef henkde_j het volgende:
Whaha, ik ga echt stuk op deze foto's![]()
Ik zie het al helemaal voor me. Al die moedertjes die voor zoonlief achter de naaimachine zitten.
Nee die speelt WoW alstie thuis isquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat doet zoonlief waarschijnlijk zelf.
Is dat een GumWatch om zn pols?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:30 schreef Gajescheren het volgende:
weet niet wie of wat het voor moet stellen, maar deze heb ik net gevonden op b0g.org:
[ afbeelding ]
Die eerste is gemaakt in Efteling toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
??quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:30 schreef Gajescheren het volgende:
weet niet wie of wat het voor moet stellen, maar deze heb ik net gevonden op b0g.org:
[ afbeelding ]
Waar is dat dan van, van dat "I herd u liek mudkipz"?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Sheepcidus het volgende:
So I herd u liek mudkipz
[ afbeelding ]
Ook een tvp.
e/b/aumsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Waar is dat dan van, van dat "I herd u liek mudkipz"?
/b?quote:
Is dat nou een meneer of een mevrouw?quote:
Ik wel, die Star Wars gast.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet welke van de drie het ergst is![]()
Bahquote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, dat is toch niet Kratos he? He? Mijn held, wat doet ie?!quote:
Hemanquote:
SPOILER: Off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik durf niet eens te reagerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb bij sommige dingen echt van: Wat is dit - dat ik het origineel niet kan relateren.
Idd...quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]RukiaSPOILER: Off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:35 schreef HPoi het volgende:
[ afbeelding ]
(https:// is altijd een beveiligde url)
[ Bericht 39% gewijzigd door tripack op 17-01-2009 16:21:30 ]Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
*gniffel*quote:Op zondag 18 januari 2009 16:06 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vertrouwen in de mensheid, wat doe jequote:Op zondag 18 januari 2009 19:47 schreef diets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe moet je dan je bier vasthouden?quote:
tja moeten we nu wel of niet blij zijn dat we het hoofd niet kunnen zienquote:
Leia.quote:
Silent Hill volgens mij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef stamppot het volgende:
[..]
Helse kabouters, wat moet dat nou weer voorstellen
Oh noes look, A putdeksel!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja dus...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch wel knap dat dit je ook opvalt, ik ben veels te druk met kijken naar 'de rest' van hun kostuumquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:54 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Die gympen die die vrouw dan ook draagt he
quote:Just pretend that's a baseball bat I'm holding =P
I have the core pieces of my costume done so far. I just need to get a few accessories before it's complete, namely baseball socks, handwrap, backpack, headset, and his weapons.
cosplay.com heeft een hotlinkbeveiliging op de plaatjes.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:08 schreef dfr0st het volgende:
Allemaal van:
http://www.cosplay.com/photos/
Vet! Dat pak mot ik hebben voor carnaval!quote:
Ik moet weer lachen.quote:
Ah kom op joh, die rotzooi was juist zo leuk.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:04 schreef NJ het volgende:
Even wat rotzooi tussendoor verwijderd.
Die aflevering was idd briljantquote:Op zondag 8 februari 2009 03:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
Dit filmpje met Triumph The Insult Comic Dog is ook altijd grappig:
Dl 1 en dl 2
ik heb in tijden niet zo dubbel gelegen!quote:Op zondag 8 februari 2009 03:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
Dit filmpje met Triumph The Insult Comic Dog is ook altijd grappig:
Dl 1 en dl 2
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mag vast niet omdat het op dit topique lijkt
Maar het zijn wel 2 verschillende dingen dus doen
WTF???
quote:
doe het dan zo :quote:
japan tvquote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waar is dit van dan?
[ afbeelding ]
quote:
Vind ze nogal gothic achtig.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef Waris7 het volgende:
Awww, die nazimeisjes zijn zo schattig! Het is té fout... maar...
Maar daarom niet minder schattingquote:
Vind het wel meevallen. Tweederde heeft niet eens zwart haar...quote:
die is gewoon geniaalquote:Op maandag 5 januari 2009 01:15 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Is die van captain planet of niet ?
[ afbeelding ]
Dat is neo-folk. Het gaat ze alleen om de uniformen (in dit geval al helemaal aangezien het cosplayende Japanners zijn). Ik heb ook neo-folk mensen op het Wave Gottik Treffen in Leipzig gezien. Niemand die er van opkeek.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waar is dit van dan?
[ afbeelding ]
Speelt hij een Auschwitz-gevangene? Zo ja, knap geluktquote:
die vind ik eigenlijk best fucking tofquote:
Liev!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Beter dan die ander iets boven deze post.
Die is lief.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Beter dan die ander iets boven deze post.
Lulz arme eendquote:
Mooie schoenenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |