quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef zquing het volgende:
het was even zoeken maar ik kon jullie dit niet onthouden
[ afbeelding ]
Vond je je eigen foto niet meer?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef zquing het volgende:
het was even zoeken maar ik kon jullie dit niet onthouden
[ afbeelding ]
Nee, het ging om belachelijke cosplay, niet om in een stoeipakje gehesen modellen. Daar is weer een ander forum voor!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
[ afbeelding ]
dat is dan juist weer geen goed voorbeeld, zeker?
Die mag wel even langskomenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik ook posten!quote:
Als lachen fappen is, is dit een hilarisch voorbeeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
[ afbeelding ]
Midnaquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef Herald het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bear force one !quote:
Dat is niet om te lachen maar om te kwijlen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Desunoto het volgende:
Moozzie, dat zijn goede cosplays.. in dit topic gaat het erom de lachwekkende en belachelijke cosplayers te postenOhw okeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan er niks aan doen
Om de een of andere reden vind ik het veel leuker om leuke dames in kostuum te posten dan dikke game nerds![]()
"Fappen op cosplay!"quote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef Desunoto het volgende:
Ja, ik ook
Maar daar is vast weer een ander topic voor
Maak jij die?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maak jij die?![]()
Oke, on topic nu weer..
deze is zo erg dat ik het maar onder spoiler tags zetMag vast niet omdat het op dit topique lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het zijn wel 2 verschillende dingen dus doen
WTF???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |