quote:Just pretend that's a baseball bat I'm holding =P
I have the core pieces of my costume done so far. I just need to get a few accessories before it's complete, namely baseball socks, handwrap, backpack, headset, and his weapons.
cosplay.com heeft een hotlinkbeveiliging op de plaatjes.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:08 schreef dfr0st het volgende:
Allemaal van:
http://www.cosplay.com/photos/
Vet! Dat pak mot ik hebben voor carnaval!quote:
Ik moet weer lachen.quote:
Ah kom op joh, die rotzooi was juist zo leuk.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:04 schreef NJ het volgende:
Even wat rotzooi tussendoor verwijderd.
Die aflevering was idd briljantquote:Op zondag 8 februari 2009 03:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
Dit filmpje met Triumph The Insult Comic Dog is ook altijd grappig:
Dl 1 en dl 2
ik heb in tijden niet zo dubbel gelegen!quote:Op zondag 8 februari 2009 03:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
Dit filmpje met Triumph The Insult Comic Dog is ook altijd grappig:
Dl 1 en dl 2
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mag vast niet omdat het op dit topique lijkt
Maar het zijn wel 2 verschillende dingen dus doen
WTF???
quote:
doe het dan zo :quote:

japan tvquote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waar is dit van dan?
[ afbeelding ]
quote:
Vind ze nogal gothic achtig.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef Waris7 het volgende:
Awww, die nazimeisjes zijn zo schattig! Het is té fout... maar...
Maar daarom niet minder schattingquote:
Vind het wel meevallen. Tweederde heeft niet eens zwart haar...quote:
die is gewoon geniaalquote:Op maandag 5 januari 2009 01:15 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Is die van captain planet of niet ?
[ afbeelding ]
Dat is neo-folk. Het gaat ze alleen om de uniformen (in dit geval al helemaal aangezien het cosplayende Japanners zijn). Ik heb ook neo-folk mensen op het Wave Gottik Treffen in Leipzig gezien. Niemand die er van opkeek.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waar is dit van dan?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |