abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64661670

Het wonderschone Ismail Aissati topic #2
Het Ismail Aissati-topic #3: Knallen onder de Kromme?
quote:
RABAT - Ismaïl Aissati heeft de nationale ploeg van Marokko verkozen boven het Nederlands elftal. Dat liet een woordvoerder van de Marokkaanse bond FRMF dinsdag weten aan het Franse persbureau AFP.
De 20-jarige Ajacied beschikt over de Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit. Tot nu toe speelde de geboren Utrechter altijd voor de Nederlandse jeugdelftallen.

Assati

"Ismaïl Aissati heeft er voor gekozen om voortaan in de kleuren van Marokko te spelen. Zijn familie en hij hebben dat onlangs in Amsterdam medegedeeld aan een bestuurder van de Marokkaanse bond'', aldus de FRMF.

De Marokkaanse bond hoopt dat Aissati op 11 februari in de vriendschappelijke interland tegen Tsjechië zijn debuut kan maken.

Blessure

De middenvelder herstelt momenteel nog van een knieblessure die hij begin dit seizoen opliep. Aissati heeft nog geen minuut gespeeld in het eerste elftal van Ajax. Hij kwam in de zomer over van PSV. Aissati werd in 2006 met Jong Oranje Europees kampioen.

Een jaar later maakte hij wel deel uit van de selectie voor het EK in eigen land, maar de middenvelder liep al vroeg in het toernooi een knieblessure op. Jong Oranje prolongeerde zonder Aissati de titel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 4 januari 2009 @ 20:41:12 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64661778
Beetje gare TT .
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij ons.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64662020
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Houniet het volgende:
Beetje gare TT .
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij ons.
Naar aanleiding van het vorige topic
Ik moet het Aissati nog maar eens zien waarmaken bij ons hij zal er iig hard voor moeten vechten
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64663092
Ik denk dat hij het niet gaat halen.
En dat zeg ik niet omdat hij bij ons is weggegaan, maar omdat hij bij Ajax weinig aan spelen toe zal komen.
zijn positie is voldoende afgedekt bij Ajax.
pi_64663295
Hoe is het met z'n revalidatie?
  zondag 4 januari 2009 @ 21:07:01 #6
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64663307
Wat een rare TT.

Een betere:
Aissati: ster in wording of mislukt talent?
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  zondag 4 januari 2009 @ 21:15:14 #7
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64663805
Niemand kan hem momenteel beoordelen behalve degenen die hem zien trainen, pas als hij wedstrijden gaat spelen wordt het duidelijk waar het heen gaat met hem. En pas na een vol seizoen kan je hem écht beoordelen, want bij Ajax spelen een hoop spelers (delen van) hun eerste seizoen gewoon slecht (was zelfs bij Ibrahimovic zo meen ik me te herinneren).

Ik hoop dat hij een tijdje het vertrouwen krijgt en dat hij z'n (overduidelijke) talent om kan zetten naar prestaties .
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64664316
Hij mag wel weer eens fit worden.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 4 januari 2009 @ 21:36:20 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64665034
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hij mag wel weer eens fit worden.
Rare opmerking daar ik verwacht dat hij dat zelf ook wel zal vinden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64665283
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Rare opmerking daar ik verwacht dat hij dat zelf ook wel zal vinden.

²
wat is er zo raar aan?
  zondag 4 januari 2009 @ 21:41:15 #11
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_64665294
tvp.. parel van PSV denk.. kut reker
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_64667248
Wat Issi goed.
pi_64667327
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat Issi goed.
pi_64667452
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:03 schreef vanderaalst het volgende:
Ik denk dat hij het niet gaat halen.
En dat zeg ik niet omdat hij bij ons is weggegaan, maar omdat hij bij Ajax weinig aan spelen toe zal komen.
zijn positie is voldoende afgedekt bij Ajax.
Valt wel mee (tegen).
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 4 januari 2009 @ 22:28:14 #15
13462 BansheeBoy
pi_64667762
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:40 schreef toma het volgende:

[..]

wat is er zo raar aan?
Dat ligt nl. zo voor de hand dat het nut dun is om dit te zeggen. Die jongen zit er zelf mee in zijn maag.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 04-01-2009 23:48:36 (spelfouten Nutella) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_64668421
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

nut dun
pi_65555977
quote:
Ajacied Ismail Aissati omschrijft zijn seizoen als 'klote'
Datum: 29-jan-2009 21:11

Ismail Aissati (foto) is weliswaar sinds de zomer contractspeler van Ajax, zijn debuut heeft hij nog steeds niet gemaakt. Een slepende knieblessure houdt hem aan de kant. Aissati uit donderdag zijn frustraties tegenover de NOS: 'Je wilt meteen van waarde kunnen zijn voor Ajax, maar dat is tot nu toe niet gebeurd. Klote.'

De transfer van Aissati van PSV naar Ajax had heel wat voeten in aarde, maar uiteindelijk kwam de deal toch rond. Alleen heeft Ajax nog maar weinig plezier beleefd aan de kleine dribbelaar. 'Ik dacht: na de operatie is de pijn in mijn knie weg, maar ik bleef gewoon dezelfde pijn houden. Toen werd ik helemaal gek,' zegt Aissati.

Volgens de artsen zou het herstel tussen de vier en zes weken in beslag nemen. Nu, vierenhalve maand later, is Aissati eindelijk voorzichtig optimistisch. 'Sinds vorige week train ik weer buiten en het gaat de goede kant op. Eerdere keren kreeg ik telkens een reactie. Nu al acht dagen niet terwijl ik toch pittig train. Dat is goed. Ik hou me eraan vast dat ik kan debuteren in de ArenA. Maar nee, een termijn stellen doe ik niet meer.' (KVN)
pi_65556749
Tja, helaas zo gelopen, maar hij is nog hartstikke jong en ik zie hem nog wel belangrijk worden voor Ajax. Gewoon volledig richten op volgend seizoen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:36:32 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_65556855
Die speelt dit seizoen nog hooguit 2 wedstrijdjes in ajax1
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:51:03 #20
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65561399
Ik hoop van harte dat hij voor Marokko kiest. Deze labiele kneus zou het groepsgevoel van Oranje verpesten.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_66158165
quote:
Koster: 'Aissati maakte het verschil'
Door Maarten Dekkers
Dinsdag, 17 februari 2009, 09:46

Ismaïl Aissati is op de weg terug van een slepende knieblessure. De middenvelder maakte in de uitwedstrijd van Jong Ajax tegen Jong NEC (1-3) zijn rentree op de Nederlandse velden.

En dat deed de oud-PSV'er zeer naar tevredenheid van trainer Adrie Koster. "Ismaïl maakte het verschil in de tweede helft. Hij zorgde voor slimheid in het elftal."

De complimenten van Koster moeten een enorme opsteker zijn voor Aissati. De tiener kwam in de zomer over van PSV, waar hij geen kans meer zag op een basisplaats. Bij Ajax liep het mede door zijn blessure tot nu toe ook niet op rolletjes.
pi_66159084
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
pi_66225339
komt wel goed met hem
Jullie zijn onwetend en ik niet.
pi_66225458
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:51 schreef ES57 het volgende:
Ik hoop van harte dat hij voor Marokko kiest. Deze labiele kneus zou het groepsgevoel van Oranje verpesten.
Op basis van wat precies zou hij voor Oranje uit gaan komen? Zijn geweldige seizoen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66797628
quote:
‘Ik ben zo blij als een kind’

Amsterdam, 07 mrt 2009

Na een langdurige blessure heeft Ismaïl Aissati inmiddels zijn debuut voor Ajax in de Eredivisie kunnen maken tegen FC Volendam, twee weken geleden. ,,Het gaat gelukkig goed. Ik ben weer helemaal fit.

’’
De aanvallende middenvelder is van Eindhoven naar Amsterdam gehaald om te schitteren, maar een slepende knieblessure zorgde ervoor dat Aissati zijn debuut voor Ajax 1 zes maanden heeft moeten uitstellen. Toen het moment er eenmaal was, voelde het heel goed aan. ,,Ik was zo blij als een kind. Ik wilde heel graag thuis debuteren en dat is gebeurd ook.’’ Fit en zeer gretig is de 20-jarige Utrechter, die tot nu toe een wedstrijd in het eerste speelde. Trainer Marco van Basten vindt zijn gebrek aan ritme echter geen groot probleem. ,,Ismaïl is een type speler die niet veel wedstrijden in het tweede elftal nodig heeft om weer op niveau te komen.’’

Zondag kan Aissati weer het niveau laten zien waar Van Basten over spreekt. Ajax speelt dan een uitduel tegen ADO Den Haag, dat momenteel op de vijftiende plaats staat. Eerder dit seizoen won Ajax met 3-0 van ADO in de ArenA. Toch vindt Aissati niet dat de Hagenaars onderschat moeten worden. ,,Ik denk wel dat het een moeilijke wedstrijd zal worden. Zo'n uitslag betekent niet dat we met minder druk spelen. Ajax moet gewoon iedere wedstrijd winnen. Dus ook deze wedstrijd.’’

De Amsterdammers moeten de klus klaren zonder de aanmoedigingen van Ajax-supporters. Ajax en ADO mogen vijf jaar lang geen supporters meenemen naar een uitwedstrijd tegen elkaar. ,,Het is wel jammer dat de supporters niet mee kunnen om ons te steunen,’’ zegt Aissati. ,,Maar we moeten ons gewoon goed richten op het spel en zo snel mogelijk scoren om op voorsprong te komen.’’

Mocht Aissati speelminuten krijgen in de wedstrijd tegen ADO, dan kan hij het toch vieren met bekenden. ,,Er komen twee vrienden van mij kijken naar de wedstrijd in Den Haag.’’
Hopelijk staat ie morgen in de basis.
pi_66798218
Hij heeft toch echt het talent, ik snap niet dat men daaraan twijfelt? Bij PSV onder Hiddink heeft hij het gewoon laten zien, net als bij Twente. Omdat hij nu een half jaar geblesseerd is twijfelt men ineens aan zijn kwaliteiten? Hij is juist iemand die Ajax +10 goals kan opleveren. Iemand met wel de creativiteit op het middenveld ipv harde werkers en de niet-middenvelder Suljemani. Zet Assaiti achter Suljemani Cvitanich Suarez en daarachter Vertongen en Gabri/Emanuelson en je bent binnen
pi_66809031
Morgen z'n eerste goal voor Ajax 1!
pi_66809059
Je hoeft ook niet meteen te overdrijven, ik zeg enkel dat men hem nu niet ineens moet gaan onderschatten.
pi_66809459
Hopen dat ie morgen speelt.

Vlammen hoeft ie nog niet, als ie nog maar z'n wedstrijden speelt.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:39:50 #30
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_66812107
Volgend jaar gaat 'ie echt schitteren, als het tenminste fit blijft
  Moderator maandag 9 maart 2009 @ 17:49:39 #31
138438 crew  Pizzakoppo
pi_66866929
Leuke wedstrijd gespeeld
  maandag 9 maart 2009 @ 18:22:26 #32
13462 BansheeBoy
pi_66868102
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuke wedstrijd gespeeld
Ja zeker, ik zag een paar leuke intelligente steekpaasjes. Alleen verdedigend heb je niets aan hem.

²
  Moderator maandag 9 maart 2009 @ 18:31:34 #33
138438 crew  Pizzakoppo
pi_66868416
Hij tackelde wel een aantal keer goed, en liep goed met zijn man mee. Een beer zal hij niet worden nee.

maandag 9 maart 2009 @ 20:59:31 #34
51286 w00h00
Digital man!
pi_66873847
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij tackelde wel een aantal keer goed, en liep goed met zijn man mee. Een beer zal hij niet worden nee.

Dat hoeft ook niet, daar hebben we Gabri, Enoh en Lindgren voor.
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:32:42 #35
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67191807
Genoten vandaag. Was heerlijk aan de bal, al was het uiteindelijke rendement nog veel te mager. Ook weinig risico nog in zijn spel, maar wel erg betrokken in ieder geval.

Ik schrok ook nog eens van een aantal sprintjes die hij trok, dacht altijd dat hij vreselijk sloom was.
pi_67192068
Wat een rust, wat een overzicht, wat een genialiteit komt er van zijn voet.

Issi
pi_67192345
Poeh zeg, werkelijk elke keer de goede oplossing.

Mits fit en voldoende ritme gaan we hier heel veel plezier van beleven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67192432
Wat een held
pi_67192465
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja zeker, ik zag een paar leuke intelligente steekpaasjes. Alleen verdedigend heb je niets aan hem.

²
Verdedigend stond hij goed de ruimte te dekken hoor. En hij is er niet vies van om het duel aan te gaan. Het is niet zijn sterkste punt. Hem moet je tussen de linies in laten spelen en met het gezicht naar het doel en de bal aan de voeten is hij gewoon vreselijk goed.
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:53:00 #40
144213 Adidah
Het was wraak
pi_67192722
Mocht hij fit blijven, dan kunnen ze daar nog een hoop plezier aan beleven.
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:54:39 #41
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67192775
Goed vandaag Zoals gezegd nog vrij weinig risico, ook al was dat soms wel nodig geweest, maar had amper balverlies. Dat is zeker zo belangrijk.
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:58:50 #42
51286 w00h00
Digital man!
pi_67192938
HELD!
pi_67193035
Ik heb van hem genoten vandaag, met in mijn achterhoofd dat hij van een blessure terugkomt en daarom nog stukken beter kan. Hij heeft rust, overzicht, techniek, kan snel de juiste oplossing vinden en ook vond ik dat hij verdedigend gewoon goed deed wat hij moest doen (in taktisch opzicht). Persoonlijke duels uitvechten zal hij nooit in uitblinken maar dat moet hij gewoon vermijden.

Hij kan nog veel dwingender zijn en moet dat ook gaan worden, met wat meer risico in zijn spel. Maar ik ben ervan overtuigd dat als hij fit blijft en vertrouwen krijgt hij zeker zal gaan bewijzen waarom Ajax hem heeft gehaald.
X
pi_67193114
Ik vind het meer een ruw diamantje. Die gozer is de meest mishandelde speler van de Eredivisie, maar kan zo verschikkelijk goed voetballen. 90 minuten goed gevoetbalt vanavond. Hij bracht weer een beetje lijn in het spel van Onze Club. Maar hij kan nog veel mooier geslepen worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_67193537
Ik zag het niet zo in hem zitten, maar hij speelde heel goed. Eindelijk weer eens voetbal op het middenveld.
pi_67193801
Met hem erbij vanaf het begin van het seizoen hadden zeker eerste gestaan. Bij wijze van spreken
pi_67194252
Speelde heel goed.
Jammer dat hij gewisseld werd.

Als hij zo door blijft spelen dan heeft Ajax hier nog veel plezier van.
  donderdag 19 maart 2009 @ 02:25:55 #48
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_67194932
holy shit, wat is hij goed zeg.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_67195172
Hij deed me vanavond denken aan (een weliswaar fysiek minder sterke) Seedorf. Hij speelt als een routinier, met zo veel rust. Ik kan me niet herinneren dat ik hem onnodig een bal heb zien verliezen, hij bewaarde altijd de rust. Wat ie ook erg goed deed, was het zich laten zakken tot voor de verdediging als niemand anders zich aanbood, om het tempo er toch in te houden. Hij heeft deze wedstrijd wat mij betreft laten zien dat hij het nog steeds in zich heeft om de absolute top te halen.
pi_67195595
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 03:59 schreef NumberNine het volgende:
Hij deed me vanavond denken aan (een weliswaar fysiek minder sterke) Seedorf. Hij speelt als een routinier, met zo veel rust. Ik kan me niet herinneren dat ik hem onnodig een bal heb zien verliezen, hij bewaarde altijd de rust. Wat ie ook erg goed deed, was het zich laten zakken tot voor de verdediging als niemand anders zich aanbood, om het tempo er toch in te houden. Hij heeft deze wedstrijd wat mij betreft laten zien dat hij het nog steeds in zich heeft om de absolute top te halen.
Kan het alleen maar met je eens zijn.

Aissati speelde gisteren echt een topwedstrijd
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67196486
Als ie fit blijft en een goede voorbereiding draait, wordt hij de speler van het jaar volgend seizoen .
pi_67197428
hij werkte hard gisteravond en had veel inzicht. pakte veel ballen af op het middenveld en kon zich goed manifesteren in de kleine ruimte. indien geen blessure wordt hij volgend jaar een topper
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67197472
WTF, het verschil met en zonder Aissati was echt groot gisteren hoe logisch zijn wissel ook was.
Kunnen we nog veel plezier aan gaan beleven.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67198195
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:40 schreef kevin6188 het volgende:
WTF, het verschil met en zonder Aissati was echt groot gisteren hoe logisch zijn wissel ook was.
Kunnen we nog veel plezier aan gaan beleven.
Een verademing ten opzichte van Sulejmani
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67198223
Ik vond hem echt sterk spelen. Echt een aanwinst.
pi_67206584
Volgend seizoen met de driehoek Aissati, Sulejmani, Cvitanich.
Suarez zal wel weggaan.. .
-
pi_67211286
quote:
Goed spel Aissati baat Ajax niet

AMSTERDAM - Twee reebruine ogen keken de vragenstellers aan. Met een flauwe glimlach om de lippen had Ismaïl Aissati even daarvoor de complimenten in ontvangst genomen na zijn uitstekende optreden tegen Olympique Marseille (2-2). Op fluistertoon: ''Ik had liever heel slecht gespeeld en de kwartfinales gehaald.''

Aissati is een bijzondere voetballer. Hij kan het spel er zo simpel uit laten zien: nooit balverlies, nooit in paniek. Hij heeft de oplossing bedacht nog vóór het probleem ontstaat. Soms daagt hij de tegenstander uit, als hij achteloos een balletje onder zijn voet doorhaalt, maar het speelse element staat bij hem altijd in dienst van een efficiënte voortzetting.

Hij zei het een dag voor de wedstrijd nog, als antwoord op de vraag wat hij Ajax te bieden heeft: ''Rust. Ik bewaar altijd de rust aan de bal.'' Dat blijkt tijdens de wedstrijd, óók als drie Fransen hem op de huid zitten en hij geduldig wacht op het moment dat hij de bal tussen zes benen door bij een vrijstaande medespeler weet te krijgen. De mannetjesputters van Olympique krijgen geen vat op het handige dondertje, dat net aan 1.74 meter telt. ''Als je sneller handelt dan de tegenstander, hoef je ook de duels niet met ze aan te gaan.''

Aissati zette gisteravond in de kolkende Arena de toon en de rest van het elftal plooide zich naar zijn creatieve geest. Het initiatiefrijke, beweeglijke en korte spel stelde Olympique voor grote problemen. Aissati: ''Ik wisselde veel van positie met Urby Emanuelson, die op de linkerflank stond. Op die manier probeer je de tegenstander te verrassen, omdat wij wisten dat de vier verdedigers van Olympique op één lijn blijven staan en zich niet weg laten lokken van hun plek. Als wij bewegen en zij staan stil, ontstaat vanzelf ruimte voor ons om te combineren.''

Beide doelpunten van Ajax kwamen voort uit die korte combinaties, gevolgd door een steekpass die het Franse hart van de defensie doorkliefde. Jeugdige overmoed van Ajax stelde Olympique in staat kort na de openingstreffer van Eyong Enoh gelijk te maken. ''We wilden te graag die 2-0 maken,'' zei Aissati. Een voorzet van Miralem Sulejmani werd onderschept op het moment dat het complete middenveld van Ajax zich aan de frontlinie had gemeld. De counter was dodelijk.

In de noodzakelijke verlenging moest Aissati na zeven minuten het veld ruimen voor Leonardo. Een keuze van trainer Marco van Basten die deels was ingegeven door het feit dat het treffen in de achtste finales van het Uefa Cuptoernooi uitdraaide op een slijtageslag en Aissati na zijn knieoperatie en een revalidatieperiode van zes maanden pas sinds een paar weken weer fit is. ''Maar ik heb zelf niet om een wissel gevraagd.''

Toch voelde het gewricht van zijn rechterknie aan het einde van de reguliere speeltijd stijf en zwaar aan, bekende hij. ''Net als in de twee eerdere duels die ik heb gespeeld. Ik streef ernaar om topfit te worden. Het seizoen duurt niet zo lang meer, maar ik heb voor mezelf al besloten deze zomer door te trainen om zo sterk mogelijk aan de nieuwe competitie te beginnen.''

In het restant van dit seizoen hoopt Aissati met Ajax in elk geval als tweede te eindigen, een eindklassering die recht geeft op deelname aan de voorronden van de Champions League. Met het niveau dat Ajax gisteravond haalde, hebben de spelers de lat voor zichzelf behoorlijk hoog gelegd. Maar dat wilde Aissati graag nuanceren. ''We zijn in het Uefa Cuptoernooi een paar keer boven ons zelf uitgestegen. Dat is in de competitie nog niet vaak het geval geweest.''

Hij denkt niet dat een motivatieprobleem daaraan ten grondslag ligt. Wat dan wel? Aissati haalde zijn schouders op. ''Veel blessures en daardoor veel wisselingen,'' probeerde hij. En daarna viel een stilte. Ook een goede voetballer heeft niet overal een passend antwoord op. (DICK SINTENIE)
pi_67211340
Hij speelde uitstekend en hier gaan we nog veel plezier aan beleven. Was voor mij de man van de wedstrijd, helaas moest hij gewisseld worden.
quote:
''Als je sneller handelt dan de tegenstander, hoef je ook de duels niet met ze aan te gaan.''
Kan er één van Cruijff zijn.
pi_67211654
Zoals ik al eerder ook aangaf die man heeft al bij zijn aanname een voorsprong op je. Dat is gewoon heel zeldzaam goed. En ook zeldzaam bij voetballers.
pi_67211707
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:57 schreef RayMania het volgende:
Hij speelde uitstekend en hier gaan we nog veel plezier aan beleven. Was voor mij de man van de wedstrijd, helaas moest hij gewisseld worden.
[..]

Kan er één van Cruijff zijn.
Dacht ik ook al meteen aan . Deze zomer ga ik echt wel een shirt van hem kopen
pi_67211847
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:12 schreef Rumille het volgende:
Deze zomer ga ik echt wel een shirt van hem kopen
Shirts met een naam achterop .
pi_67211869
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:18 schreef RayMania het volgende:

[..]

Shirts met een naam achterop .
Ach, zonder naam vind ik het zo leeg staan En m'n eigen naam vind ik ook weer niets.
pi_67211877
quote:

[..]

Verkoopt hij shirts dan?
pi_67211894
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Verkoopt hij shirts dan?
Wijsneus
pi_67212084
Genoten van de grote kleine man. Ben fan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Beschouw op 21-03-2009 11:52:18 ]
pi_67212725
Speelde werelds. De spelverdeler die Ajax zo hard nodig heeft.Nu kijken of hij dit kan doortrekken.
pi_67213377
quote:

[..]

Ik dacht eerder aan Zidane. Hij had zo'n enorme overzicht, dat hij ver voordat hij de bal had, al precies wist waar iedereen stond.
pi_67214083
Die actie aan de zijlijn halverwege de eerste helft met Urby, Schilder en Anita geloof ik was echt briljant . Doet smaken naar zoveel meer, hopen dat ie volgend seizoen vanaf het begin kan schitteren!
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:18:56 #69
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67214884
Wat was tie goed
#FreeHat
pi_67214962
Blij dattie meedeed! Hopelijk blijft hij dit vasthouden!
pi_67217554
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Leuk stukje.

AD?
pi_67217612
Hij speelde goed gister, nu dit vast zien te houden
pi_67217675
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Leuk stukje.

AD?
Parool/GPD.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67217871
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Parool/GPD.
I see.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:48:57 #75
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67237951
Deed het echt geweldig Ben blij dat iedereen dat voor de tv ook zag en je dat niet alleen in het stadion kon zien
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:36:37 #76
13462 BansheeBoy
pi_67259548
Hij is wel één van intelligentste voetballers op de Nederlandse velden, ik vind hem bijvoorbeeld slimmer slimmer dan Afellay, met de bal lopen is een kwaliteit maar vereist minder intelligentie dan één keer raken en uit het niets een slimme steekpass jouleren.

²
pi_67296089
MAN van de wedstrijd.
pi_67296169
GE-WEL-DI-GE speler, altijd al gezegd.
pi_67296214
En maakt het weer waar . Niets nieuws voor mij, maar wel heel lekker natuurlijk.

eindhoven sukkels .
  zondag 22 maart 2009 @ 15:59:30 #80
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67296237
Hij speelt twee keer goed en iedereen ligt aan zijn voeten.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67296300
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is wel één van intelligentste voetballers op de Nederlandse velden, ik vind hem bijvoorbeeld slimmer slimmer dan Afellay, met de bal lopen is een kwaliteit maar vereist minder intelligentie dan één keer raken en uit het niets een slimme steekpass jouleren.

²
beter als afellay hahahaha

Nothing to see here, carry on
pi_67296325
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Voetballerij
pi_67296337
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

beter als afellay hahahaha

Hij zegt niet beter, hij zegt slimmer.
pi_67296541
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:58 schreef Nashje het volgende:
En maakt het weer waar . Niets nieuws voor mij, maar wel heel lekker natuurlijk.

eindhoven sukkels .
Sulejmani

Wel leuk om te zien dat Aissati het goed doet dat hebben we nodig dat merk je.
  zondag 22 maart 2009 @ 16:30:55 #85
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67297274
quote:
Uhu. Eerst maar eens zien of ie dit vasthoudt, in het verleden heeft hij al vaker sterk gespeeld om het even later weer kwijt te raken of z'n poot te breken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_67297284
quote:
Ik lig al sinds zijn komst aan z'n voeten.
pi_67297295
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

pi_67297387
Wat is deze jongen ongelofelijk goed zeg. Eindhoven, Bedankt!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_67297436
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij zegt niet beter, hij zegt slimmer.
Daar ben ik het met Banshee wel eens.

Aissati is een speler die zoveel beter de openingen ziet en ook veel sneller handelt.
pi_67297891
quote:
Ik pak er even flinke, warme mok chocolademelk met een toefje slagroom erbij hoor.
pi_67297984
ene "Godfather"( ) op dat forum:
quote:
Wat een overdreven hosanna weer zoals bij vele spelers in de Eredivisie. Vooral die commentator, die was echt al bijna klaar met zichzelf afsjaken toen hij het moest hebben over die assist van Aissati. Was gewoon een hele gewone dieptepass, zoals elke gemiddelde Eredivisiespeler die kan geven. Opvallen vind ik hem ook helemaal niet overdreven veel. Breedtepassjes, amper risico in zijn spel. En nog steeds geen rendement, totaal geen neusje om te scoren. Gebrekkige voetballer die nooit de top gaat halen.
Die heeft er verstand van ____!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_67298053
Dikke vinger naar al die kutboertjes en hun achterlijk verstand. Ismail
pi_67298382
quote:
Uitstekend vermaak op de zondagmiddag
  zondag 22 maart 2009 @ 17:07:58 #95
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67298415
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

Heb t een uitstekende aankoop gevonden en blij dat hij eindelijk kan spelen. Gelukkig speelt ie ook uitstekende de laatste wedstrijden.
pi_67302991
quote:
Kom nou. Hij speelt ook niet een beetje goed. Het is net alsof hij het ontbrekende puzzelstukje was. Alles lijkt ineens te kloppen. Raar, maar waar. Hij straalt ook plezier uit.

Aissati.
  zondag 22 maart 2009 @ 20:02:28 #97
13462 BansheeBoy
pi_67303433
Wat zegt van Basten over hem eigenlijk?

²
pi_67304864
Dat ie meer aan de Nutella moest om ook fysiek zijn mannetje te staan.
pi_67308099
Voorlopig speelt hij erg goed en is hij belangrijk, maar ik wacht pas een serie wedstrijden om hem echt te kunnen beoordelen. Ziet er naar uit dat Aissati wel is wat Ajax de laatste maanden heeft gemist op het middenveld.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:19:47 #100
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67308183
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Kom nou. Hij speelt ook niet een beetje goed. Het is net alsof hij het ontbrekende puzzelstukje was. Alles lijkt ineens te kloppen. Raar, maar waar. Hij straalt ook plezier uit.

Aissati.
Dat ben ik met je eens hoor, alleen ik wil even afwachten hoelang hij het volhoudt.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:38:29 #101
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_67308809
colours of my home
  zondag 22 maart 2009 @ 22:51:51 #102
13462 BansheeBoy
pi_67309226
Is Aissati "The missing link"?

²
pi_67312145
Wat een topper! Heeft geen goede uitstraling
pi_67312200
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Aissati "The missing link"?

²
zeker. Aan creativiteit op het middenveld hebben we niet bepaald een overschot dit seizoen. Sinds het vertrek van Sneijder hebben we nooit meer een goede creatieve middenvelder gehad.

Hopelijk blijft ie voorlopig blessure vrij, dan kunnen we nog veel van hem genieten.
pi_67314370
Ik word altijd een beetje bang van ophemelen, maar het is duidelijk dat hij het wel kan. Al hebben tegenstanders zich er nog niet echt op toegelegd om hem uit de wedstrijd te spelen, dat zal vanaf nu wel gebeuren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 23 maart 2009 @ 08:44:37 #106
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67314475
Puike pot speelde die.

Je begint zowaar te denken dat het nog eens ergens heen gaat op deze manier
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_67315294
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:37 schreef Suijk het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van ophemelen, maar het is duidelijk dat hij het wel kan. Al hebben tegenstanders zich er nog niet echt op toegelegd om hem uit de wedstrijd te spelen, dat zal vanaf nu wel gebeuren.
die beuk van Loran aan het begin van de wedstrijd luidde dat in. Hij blijft een kleine 'breekbare' speler. ik denk dat je dingen krijgt waar bijvoorbeeld Arsene Wenger al jaren over zeurt. zijn creatieve speles worden uit de wedstrijd geschopt.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 23 maart 2009 @ 09:28:32 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67315333
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:26 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

die beuk van Loran aan het begin van de wedstrijd luidde dat in. Hij blijft een kleine 'breekbare' speler. ik denk dat je dingen krijgt waar bijvoorbeeld Arsene Wenger al jaren over zeurt. zijn creatieve speles worden uit de wedstrijd geschopt.
Sja, dat is aan de KNVB dan om de scheidsen eens de stront uit de ogen te rammen. DIe Loran had gewoon meteen geel moeten krijgen voor die eerste elleboog in zijn nek, dan is het meteen klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_67315567
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, dat is aan de KNVB dan om de scheidsen eens de stront uit de ogen te rammen. DIe Loran had gewoon meteen geel moeten krijgen voor die eerste elleboog in zijn nek, dan is het meteen klaar.
elleboog in nek was gegeven aan urby. hij kwam hard invliegen op Aissati maar dat was meer omdat hij niet kon stoppen dan echt bewust maar ik ben het met je eens dat hij geel had moeten hebben voor de elleboog in nek.
pi_67318910
quote:
‘Aissati neigt naar Marokko’

AMSTERDAM - Hoewel Ismail Aissati zijn definitieve keuze pas in augustus kenbaar zal maken, vreest Urby Emanuelson dat de middenvelder voor Marokko zal kiezen in plaats van het Nederlands Elftal.

“Mijn gevoel zegt helaas dat Ismail naar Marokko neigt”, verklaart Emanuelson tegenover De Telegraaf. Aissati wordt in augustus van dit jaar 21 en moet dan een definitieve keuze maken tussen Oranje en het Marokkaanse nationale elftal.

“Ik heb die beslissing al genomen”, geeft de middenvelder van Ajax toe, “maar ik ga deze niet eerder dan augustus kenbaar maken.” Aisatti benadrukt dat het besluit is genomen op gevoel en niet op basis van sportieve gronden.

De spelmaker verruilde afgelopen zomer Eindhoven voor Amsterdam. Vanwege een slepende blessure kwam Aisatti totnogtoe weinig in actie voor de hoofdstedelingen. Zondag eiste hij wel een hoofdrol op tegen NAC Breda.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67319171
Fysiek moet hij natuurlijk nog groeien. En natuurlijk gaan ze proberen hem uit de wedstrijd te schoppen.
  maandag 23 maart 2009 @ 13:29:18 #112
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67322282
In dat bericht staat z'n naam 2 keer goed en 2 keer fout. De schrijver wist het zeker zelf ook niet.
  maandag 23 maart 2009 @ 18:19:06 #113
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_67331792
Wat was-ie weer goed gisteren. Hopelijk blijft hij verstoken van verder blessureleed, dan wordt het echt genieten.
  maandag 23 maart 2009 @ 18:19:57 #114
13462 BansheeBoy
pi_67331810
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:19 schreef Veerboot het volgende:
Wat was-ie weer goed gisteren. Hopelijk blijft hij verstoken van verder blessureleed, dan wordt het echt genieten.
Met welke Nederlandse speler van de afgelopen 10 jaar is hij te vergelijken? Met niemand als je het mij vraagt.

Korte passjes is überhaupt niet des Nederlands.

²
pi_67331840
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met welke Nederlandse speler van de afgelopen 10 jaar is hij te vergelijken? Met niemand als je het mij vraagt.

²
Hij is te vergelijken met Zier Tebbenhof als je het mij zou vragen.
  maandag 23 maart 2009 @ 19:53:26 #116
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67334800
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Johan Servaes?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_67401541
Suarez over Aissati:
quote:
Suarez is bijzonder gelukkig dat hij nu kan spelen met Ismail Aissati die hersteld van zijn knieblessure gelijk een stempel drukt op het spel van de Amsterdammers. 'Hij is de schakel tussen de verdediging en de aanval die we nodig hebben. Als de tegenstander even aandringt is Ismail degene die rust in het spel brengt, omdat hij zo balvast is. En als we zélf gaan aanvallen is hij de man die het spel verdeelt en de passes geeft. Voor mij als aanvaller is dat heerlijk. En de héle ploeg kan zich aan een speler als Ismail optrekken, omdat hij veel vertrouwen uitstraalt als hij de bal heeft. In een jong elftal als dat van ons is zoiets heel belangrijk.'
uit de VI.
pi_67402145
pi_67741487
pi_67742272
En z'n 1e goal voor Ajax, redelijk snel al
  zondag 5 april 2009 @ 22:19:38 #121
166976 DuvelDuvel
pi_67742624
Jan van Halst vind dat Aissati te weinig penetreert in de 16
#FreeHat
pi_67742657
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wijst die gozer naar zn rechterbeen/knie? Hij scoorde met links?

Beste aankoop in jaren van Ajax, normaal is het aankoopbeleid helemaal kut daar. Snap nog steeds niet dat PSV hem zo makkelijk heeft laten gaan.
pi_67742776
Vond Aissati vandaag niet eens zo goed spelen, maar was toch wel beslissend en soms ook wel weer geniaal.
pi_67742804
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:20 schreef Rots het volgende:

[..]

Waarom wijst die gozer naar zn rechterbeen/knie? Hij scoorde met links?

Dat was zijn blessurebeen/knie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_67742848
Ja, wtf moet ie daar naar wijzen dan?

"Kijk is jongens, hij kan het weer"
  zondag 5 april 2009 @ 22:33:55 #126
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_67743106
Die jongen is gewoon blij dat zijn knie weer mee wil werken...

Shit, waarom maak jij je zo druk over alles wat Ajacieden doen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67743403
Oke oke, ik zal me minder druk maken over wat Ajacieden doen, het viel me gewoon alleen op waarde vrind.
  maandag 6 april 2009 @ 00:20:38 #128
166976 DuvelDuvel
pi_67746571
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Rots het volgende:

Die jongen heeft 7 maanden gerevalideerd en is gewoon blij dat hij weer kan voetballen en heeft gescoord.
Is toch niet raar.
#FreeHat
pi_67746799
-nergens voor nodig-

Ben blij voor die jongen dat hij vandaag zijn eerste doelpunt heeft mogen scoren na een zware periode. Ook al vond ik hem vandaag niet sterk spelen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Prosac op 06-04-2009 09:36:49 (doe maar gewoon normaal tegen elkaar) ]
pi_67750462
Hij speelde zwak bij Ajax maar goed er waren ook weinig uitblinkers in de wedstrijd. Van beide kanten niet.

Maar dat hij blij is dat hij scoorde en weer goed kan spelen kan ik me voorstellen dus die kus is een logisch gevolg.
pi_67751290
Als lazovic zo naar zn knie had gewezen was het het waarschijnlijk een provocerend gebaar geweest :p
pi_67751567
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Rots het volgende:

De tering, wat ben jij een frusto
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_67751661
Jammer dat hij de goede optredens geen vervolg heb kunnen bieden

Wel een goede goal
pi_67751717
Als dit soort wedstrijden de mindere optredens van Aissati zijn; prima. Dat betekent namelijk dat hij in veel wedstrijden beter speelt dan hij gisteren doet. En zo overdreven slecht was hij niet. Best een aantal keer gevaarlijk enzo.
pi_67752337
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:55 schreef GustavFTW het volgende:
Als lazovic zo naar zn knie had gewezen was het het waarschijnlijk een provocerend gebaar geweest :p
Dan had hij het waarschijnlijk ook provocerend bedoeld
pi_68040854
quote:
Aissati: 'PSV zit in mijn hart'
Door Carlo Willemsen
Woensdag, 15 april 2009, 14:51

Ismaïl Aissati maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar Ajax. Komend weekend neemt hij het met de Amsterdammers op tegen zijn oude werkgever, die bij de middenvelder nog altijd een warm plekje in het hart heeft. "Ik heb alles aan die club te danken en dat vergeet ik absoluut niet."

Aissati geeft toe dat hij meer had verwacht van de seizoenen nadat Guus Hiddink was vertrokken. "Ik denk dat ik meer geduld had moeten hebben, maar dat is achteraf", vertelt de twintigjarige Utrechter tegenover PSV.tv. "We hadden een goede band in de spelersgroep. Het doet me ook wel wat dat het nu minder gaat. Ik ben er absoluut van overtuigd dat het volgend jaar weer beter met ze gaat."
  woensdag 15 april 2009 @ 15:21:17 #137
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68041038
wij ook van jou isi
colours of my home
pi_68041048
Niet zo gek toch?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_68041441
Zo hoort het ook. Kunnen veel Ajacieden een voorbeeld aan nemen.
  woensdag 15 april 2009 @ 17:21:11 #140
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68045112
Klopt. Speelde natuurlijk een stuk langer voor PSV dan nu nog voor Ajax. Gelukkig niet zo'n gevoelloos joch zoals zoveel voetballers tegenwoordig zijn.
pi_68045501
Waarom die smilie BS?

Is toch gewoon normaal dat een speler die is opgeleid bij een club er nog een gevoel bij heeft, zeker zo kort na de overstap.
  woensdag 15 april 2009 @ 17:46:34 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68045750
Logisch ook.
Als ie had gezegd dat ie nu al meer Ajacied was dan had niemand hem sowieso geloofd.
-
pi_68046145
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef Rots het volgende:
Waarom die smilie BS?

Is toch gewoon normaal dat een speler die is opgeleid bij een club er nog een gevoel bij heeft, zeker zo kort na de overstap.
Reageer er lekker op, zie je hem hier de komende maanden weer continu
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68062481
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Nashje het volgende:
Zo hoort het ook. Kunnen veel Ajacieden een voorbeeld aan nemen.
Eens. Ik hoop dat hij over een paar jaar ook zo over Ajax praat.
pi_68066179
Mooi interview ook op psv.tv.

Mooi ventje. Gun hem het beste, nou ja, bijna dan.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_68066212
Volgens mij zag ik 'm vanmorgen lopen op station Bijlmer. Wel grappig dat hij nog met de trein komt.
pi_70327640
quote:
Aissati wil van meer waarde zijn voor Ajax
nieuws Door: Redactie op 24 jun 2009

Aissati wil van meer waarde zijn voor Ajax.Een van de grootste uitdagingen van Martin Jol is Ajax minder afhankelijk te maken van Luis Suarez. De topscorer was afgelopen seizoen goed voor 22 goals en veertien assists. Ismail Aissati hoopt Suarez te ondersteunen, zegt hij in VI. Hij denkt aan tien goals en tien assists.

Functioneel
Aissati: "Ik wil belangrijk zijn voor Ajax. Beslissend ook. Vorig seizoen was de ploeg te afhankelijk van de goals van Suarez en de assists van Sulejmani. Het is essentieel dat wij op het middenveld een grotere bijdrage aan de productie gaan leveren."

Wanneer Suarez of Sulejmani het eens laat afweten, mag dit niet van te grote invloed zijn op Ajax. "Zeg maar tien goals, en net zoveel assists," onthult Aissati zijn doel voor komend seizoen. "Dat moet lukken als middenvelder. We willen constanter worden bij Ajax en daar hebben we iedereen bij nodig."

Aissati gaat trainer Martin Jol bovendien vragen of hij enkele keren per week techniektraining van Gery Vink mag volgen, zoals hij, samen met enkele andere spelers, voor aanvang van de eerste training al deed. Aissati werkte bij PSV ook al samen met Vink.

"In Eindhoven heb ik flink op mijn kloten gehad, er wordt concentratie en kwaliteit van je geëist. En dat iedere seconde. In het begin wilde ik alles te mooi doen, maar het gaat om functionele techniek," legt Aissati uit.

"Ik heb moeten leren dat een balletje mooi onder je voet doorhalen vaak niet echt effectief is. Eigenlijk moet je balaanname al onderdeel van je passeerbeweging zijn. Dan ben je de tegenstander meestal te snel en te slim af."
pi_70327922
Zit te twijfelen of ik een shirt van hem koop of een shirt met Litmanen erop
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:49 #149
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_70329046
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:11 schreef Rumille het volgende:
Zit te twijfelen of ik een shirt van hem koop of een shirt met Litmanen erop
Litmanen natuurlijk. Aissati kan net zo'n heldenstatus krijgen maar dan zal hij het toch eerst aankomend seizoen moeten laten zien.

overigens staat Litmanen natuurlijk mega geil op het ajax shirt
pi_70332450
874 minuten speelde ie.

Het past goed in zijn carriere tot nu toe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:43:18 #151
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_70332916
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Met die letters die komend seizoen gebruikt worden staat niks goed vind ik

Hoop dat Aissati dit keer fit aan het seizoen kan gaan beginnen en niet nog wat oploopt. Dan kan het toch wel een belangrijke speler worden
pi_70345864
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Litmanen natuurlijk. Aissati kan net zo'n heldenstatus krijgen maar dan zal hij het toch eerst aankomend seizoen moeten laten zien.

En nog wat meer wil hij voor mij de status van Jari krijgen
  zondag 26 juli 2009 @ 22:06:31 #153
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71350440

.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71350484
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:06 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

.
wereldgoal.
  zondag 26 juli 2009 @ 22:09:22 #155
206322 Seam
Pillz-E
pi_71350539
quote:
[ afbeelding ]

.
Wat een klasbak
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71350708
Geniaal.
pi_71351174
quote:
[ afbeelding ]

.
Zo zie je ze niet vaak meer
  zondag 26 juli 2009 @ 22:32:32 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_71351225
Ik vind hem weer drie keer niks, nog wel boven niveau Sulejmani maar je gaat er geen oorlogen mee winnen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 26 juli 2009 @ 22:51:18 #159
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71351938
quote:
[ afbeelding ]

.
Ik heb echt tien keer moeten kijken tot ik zag dat het een eigen goal was.

" Huh, die keeper van Benfica lijkt echt extreem op Vermeer. "
pi_71352139
Wat een goal
pi_71353279
Een goal gescoord in een open goal in een oefenwedstrijd, wat is daar bijzonder aan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 23:36:35 #162
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71353327
quote:
[ afbeelding ]

.
Ik zie nu pas bij Studio Voetbal dat het een eigen doelpunt is.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 26 juli 2009 @ 23:43:10 #163
206322 Seam
Pillz-E
pi_71353513
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een goal gescoord in een open goal in een oefenwedstrijd, wat is daar bijzonder aan?
Eigen goal
pi_71353690
quote:
Je hebt echt iets tegen alles wat met Ajax te maken heeft hè?
  maandag 27 juli 2009 @ 00:00:33 #165
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_71353944
quote:
De post van de dag! Dommer worden ze niet!
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_71353969
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:00 schreef DirkScheringa het volgende:

[..]

De post van de dag! Dommer worden ze niet!
Vertel een waarom?
  maandag 27 juli 2009 @ 00:02:21 #167
206322 Seam
Pillz-E
pi_71354008
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vertel een waarom?
het was een eigen doel wat ik een aantal posts eerder ook al zei
pi_71354023
Was in eigen doel Einstein.
pi_71354044
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef Seam het volgende:

[..]

het was een eigen doel wat ik een aantal posts eerder ook al zei
Is dat geen goal?
  maandag 27 juli 2009 @ 00:07:18 #170
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_71354108
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vertel een waarom?
Als je dat zelf niet snapt....
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_71354138
Mooie treffer.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 27 juli 2009 @ 00:09:52 #172
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71354146
Vermeer wijst ook nog eens naar links, zie ik nu
Domme mocro.
pi_71354260
quote:
[ afbeelding ]

.
  maandag 27 juli 2009 @ 00:19:33 #174
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71354316
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
Domme mocro.
Whehe, ik heb er jaren geleden ook zo'n eentje gemaakt, heb sindsdien geleerd dat je een terugspeelbal op de keeper altijd naast het doel speelt
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71354518

Ajax 2-3 Benfica Torneio de Amsterdão
to the point!
  maandag 27 juli 2009 @ 01:56:46 #176
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_71355615
quote:
Domme mocro.
Erg dom inderdaad. "gelukkig" voor Isi gebeurt het in de voorbereiding..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_71555530
Hij begint het seizoen op een voor hem bekende plek, op de bank

Zou het nog wat worden met deze nieuwe Pirlo?
pi_71555710
quote:
Domme mocro.
Rechts....
pi_71560378
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 05:54 schreef Santello het volgende:

[..]

Rechts....
pi_71565208
Komt het nog goed?
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:14:18 #181
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71565428
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt het nog goed?
Zonder twijfel
pi_71565445
Wat versta je onder goed? Goed genoeg voor de eredivisie, subtop in het buitenland of de absolute top? Ik heb nog te weinig van deze jongen gezien om hier überhaupt over te oordelen.
Ik denk dat het best een topper zal worden in de eredivisie. Maar absolute top absoluut niet.
pi_71565524
Aankomende zondag staat hij er gewoon weer in, verwacht ik
pi_71565579
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:14 schreef Rejected het volgende:
Ik denk dat het best een topper zal worden in de eredivisie.
Waar is dat op gebasseerd?

Hij is nu bijna 21 en heeft alleen een half seizoen bij Twente een lange reeks wedstrijden in het eerste gespeeld
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:25:24 #185
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71565728
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij is nu bijna 21 en heeft alleen een half seizoen bij Twente een lange reeks wedstrijden in het eerste gespeeld
Dat zegt natuurlijk niet alles. Als je hem ziet spelen dan zie je pas hoe goed hij daadwerkelijk is. Hij heeft echt subliem veel inzicht. Volgende week zal hij ook wel gewoon spelen tegen RKC daar ben ik niet bang voor.
pi_71565751
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij heeft idd erg weinig gespeeld. Maar hij keren dat ik hem heb zien spelen zie je toch dat hij heel veel inzicht heeft en goede balhandeling heeft. Aanvallend zonder de bal en verdedigend heb ik nog niet zo veel op gelet.
pi_71565814
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niet alles. Als je hem ziet spelen dan zie je pas hoe goed hij daadwerkelijk is. Hij heeft echt subliem veel inzicht. Volgende week zal hij ook wel gewoon spelen tegen RKC daar ben ik niet bang voor.
Isi - De Zeeuw - Enoh

Dat gaat niet werken lijkt me
pi_71565846
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:26 schreef Rejected het volgende:
Aanvallend zonder de bal en verdedigend heb ik nog niet zo veel op gelet.
Toch maar een keer doen want hij is daarin zo slecht dat hij eigenlijk alleen geschikt is om in te vallen als de wedstrijd op slot zit
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:37:38 #189
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71566086
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Isi - De Zeeuw - Enoh

Dat gaat niet werken lijkt me
Emanuelson-Isi-De Zeeuw- Enoh

En dan voorin Sulejmani en Suarez.
pi_71566211
Hopelijk speelt Urby dan als hangende linksbuiten want als linkshalf begrijpt hij er niks van.

Ik denk niet dat De Zeeuw - Isi - Enoh gaat werken al zal dat thuis tegen RKC nog wel kunnen
pi_71566468
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk speelt Urby dan als hangende linksbuiten want als linkshalf begrijpt hij er niks van.

Ik denk niet dat De Zeeuw - Isi - Enoh gaat werken al zal dat thuis tegen RKC nog wel kunnen
Zal wel. Afgelopen zondag speelde hij prima.
pi_71566750
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Toch maar een keer doen want hij is daarin zo slecht dat hij eigenlijk alleen geschikt is om in te vallen als de wedstrijd op slot zit
In welke mate is hij geschikt daarin?
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:04:22 #193
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71566775
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Urby kan gewoon tussen de linies spelen. En deze opstelling kan eigenlijk prima in de eredivisie alleen tegen de topteams zoals PSV,AZ en Twente zou ik het niet doen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:04:34 #194
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71566780
Ik denk niet dat Jol veel gaat wisselen. Een centraal middenveld met De Zeeuw en Aissati heeft echt te weinig fysiek en verdedigende capaciteiten.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:08:05 #195
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71566886
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Grulez het volgende:
Ik denk niet dat Jol veel gaat wisselen. Een centraal middenveld met De Zeeuw en Aissati heeft echt te weinig fysiek en verdedigende capaciteiten.
Jol heeft juist zelf aangegeven te gaan wisselen tussen 4-4-2 en 4-3-3 .
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:09:42 #196
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71566918
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jol heeft juist zelf aangegeven te gaan wisselen tussen 4-4-2 en 4-3-3 .
En welke rol speelt Aissati daar in dan. Speelt hij wel bij 4-3-3?

Ik doelde nu op de 4-4-2 variant met bijvoorbeeld Emanuelson en Rommeldaal op de zijkanten.
pi_71567201
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:03 schreef Rejected het volgende:

[..]

In welke mate is hij geschikt daarin?
Ik vind heel geschikt, dat was ook de enige rol waarin hij voor PSV geschikt was. Alleen wilde Ajax 4 miljoen betalen voor een wisselspeler
pi_71567260
Jol kan ook kiezen of Cvitanich er in te brengen voor Rommedahl(die is minder geschikt in thuiswedstrijden dan in uitwedstrijden) en het middenveld laten staan

Denk dat hij daar voor kiest, dan heeft hij met Isi en Rommedahl 2 spelers die het verschil kunnen maken als ze binnen komen als invaller
pi_71567283
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Urby kan gewoon tussen de linies spelen. En deze opstelling kan eigenlijk prima in de eredivisie alleen tegen de topteams zoals PSV,AZ en Twente zou ik het niet doen.
In uitwedstrijden ga je regelmatig tegen een domper aanlopen zo
pi_71567312
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:51 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Zal wel. Afgelopen zondag speelde hij prima.
Vind je Urby echt goed als linkshalf bij een 3 koppig middenveld?

Hij ziet het gewoon niet en dat na een wedstrijd of 100-150 in het eerste
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:35:58 #201
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_71567596
Kom maar terug hoor .
colours of my home
pi_71569220
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef djnospinzone het volgende:
Kom maar terug hoor .
PSV heeft inderdaad wel een wisselspeler nodig die het verschil kan maken in 15 minuten
pi_71569614
geen trainer die hem een vaste basisplaats geeft.
pi_71569762
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:55 schreef buddyb het volgende:
geen trainer die hem een vaste basisplaats geeft.
Rutten wel

Hiddink, Koeman, Wouters, Vergoossen, De Haan, Jol en Van Basten niet
pi_71570938
Een leuke zaalvoetballer .
to the point!
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:28:28 #206
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_71572138
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

PSV heeft inderdaad wel een wisselspeler nodig die het verschil kan maken in 15 minuten
Ja zo'n type is Aissati. Jij ziet het spelletje goed. Aissati het breekijzer.
colours of my home
pi_71574029
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Basten niet
Tien wedstrijden gespeeld na zijn blessure onder Van Basten. Tien keer basis.

Beter je huiswerk doen.
pi_71574094
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tien wedstrijden gespeeld na zijn blessure onder Van Basten. Tien keer basis.

Beter je huiswerk doen.
Das inderdaad iets meer dan 25% van het seizoen

Je hebt helemaal gelijk joh
pi_71574130
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kan inderdaad spelen als je zeven maanden moet revalideren. Gevalletje uitgeluld.
pi_71574134
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je weet dat hij voor de rest van het seizoen geblesseerd was en dus niet kon spelen.
En jouw opmerking dus nergens op slaat.
pi_71574316
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:40 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Je weet dat hij voor de rest van het seizoen geblesseerd was en dus niet kon spelen.
En jouw opmerking dus nergens op slaat.
Blessures kan je voorkomen door geen spelers te kopen die al uitgeschakeld zijn als ze ongestelt zijn
pi_71574336
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Blessures kan je voorkomen door geen spelers te kopen die al uitgeschakeld zijn als ze ongestelt zijn
Maar goed, dit laat dus zien dat je jezelf redelijk klem geluld hebt.
pi_71574425
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het over Aissati, niet over Ajax !

Moeilijk hè, toegeven. Fijne avond verder .

En het is ongesteld.
pi_71574464
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het over Aissati, niet over Ajax !

Moeilijk hè, toegeven. Fijne avond verder .

En het is ongesteld.
Aissati is structureel minimaal de helft van het seizoen geblesseerd, dat is dus geen argument
pi_71574488
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Aissati is structureel minimaal de helft van het seizoen geblesseerd, dat is dus geen argument
Niet bij PSV, niet bij Twente. Nou, potverdorie. Zit je weer mis.
pi_71574524
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef RayMania het volgende:

[..]

Niet bij PSV, niet bij Twente. Nou, potverdorie. Zit je weer mis.
Bij PSV was hij inderdaad altijd fit
pi_71574573
Maradona, vind jij het moeilijk om je ongelijk toe te geven?
pi_71574586
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij PSV was hij inderdaad altijd fit
Lag hij er bij PSV en Twente een half jaar uit?
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:53:58 #219
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574618
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef EvanderSno het volgende:
Maradona, vind jij het moeilijk om je ongelijk toe te geven?
Moet je voor de grap eens dat topic over het Webster-arrest lezen .
-
pi_71574625
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef RayMania het volgende:

[..]

Lag hij er bij PSV en Twente een half jaar uit?
Hij speelde geen half jaar bij Twente, dus dat gaat sws niet bij PSV was hij vaker geblesseerd dan fit. Zeg maar een beetje zoals zijn tijd bij Ajax.
pi_71574643
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens dat topic over het Webster-arrest lezen .
Mag ik daar een link van Dallga?
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:55:16 #222
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574656
quote:
AMSTERDAM - Ajax speelt zondag bij Roda JC in elk geval met Ismail Aissati. Coach Marco van Basten heeft de middenvelder vrijdag alvast verzekerd van een basisplaats. ,,Hij is onomstreden. We voetballen gemakkelijker met hem.''

In Limburg beschikt Van Basten eindelijk weer eens over een vrijwel fitte selectie. Jan Vertonghen en Gabri zijn weer inzetbaar, na enig blessureleed. Zonder de twee leverde Ajax enkele goede wedstrijden af.

,,Ik moet een paar mooie beslissingen nemen'', zei Van Basten. ,,Deze twee jongens die nu terug zijn hebben het altijd goed gedaan. Aan de andere kant is er ook nog een wijsheid die zegt dat je een winnend team niet mag veranderen. De keus is nu aan mij.''

Alleen Urby Emanuelson is niet helemaal honderd procent. Hij heeft wat last van de knie. Van Basten verwacht wel dat Emanuelson inzetbaar is. (ANP)
En nou die kutbek van je eens dichthouden, .
-
pi_71574706
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij speelde geen half jaar bij Twente, dus dat gaat sws niet bij PSV was hij vaker geblesseerd dan fit. Zeg maar een beetje zoals zijn tijd bij Ajax.
Hij werd in de winterstop voor een half seizoen (is een half jaar in voetbal) verhuurd aan Twente en speelde bijna alles. Bij PSV is hij redelijk vaak geblesseerd geweest, maar nooit een half jaar. Volgens jou wel. Wanneer dan?
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:57:17 #224
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574732
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Mag ik daar een link van Dallga?
Vanaf daar:
Webster Arrest: speler kan na 3 jaar contract opzeggen
-
pi_71574747
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En nou die kutbek van je eens dichthouden, .
10/10 in de basis. Maar nooit een basisplaats onder Van Basten.

Hilarisch eigenlijk als je die twee zinnen een paar keer leest !
pi_71574751
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hij werd in de winterstop voor een half seizoen (is een half jaar in voetbal) verhuurd aan Twente en speelde bijna alles. Bij PSV is hij redelijk vaak geblesseerd geweest, maar nooit een half jaar. Volgens jou wel. Wanneer dan?

Waar zeg ik dat het achter elkaar moet zijn
pi_71574782
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zoals de seizoensopening

Gelukkig heb jij je feiten wel op een rijtje
pi_71574820
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals de seizoensopening

Gelukkig heb jij je feiten wel op een rijtje
1 wedstrijd niet, de rest van de wedstrijden waarin hij wedstrijd fit was wel.
Je ongelijk is dus hier bewezen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:01:17 #229
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574852
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Van Basten zei letterlijk dat ie onomstreden is.. Als enige.
Dat hij vervolgens niet kan spelen omdat hij geblesseerd is heeft inderdaad vrij weinig met Van Basten te maken.
Voor normale mensen ten minste, misschien denkt DAM dat Van Basten hem blesseerde om hem niet op te hoeven stellen .
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:03:49 #230
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574956
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:00 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

1 wedstrijd niet, de rest van de wedstrijden waarin hij wedstrijd fit was wel.
Je ongelijk is dus hier bewezen.
Hij was toen nog niet wedstrijdfit, daarom zat ie op de bank.
-
pi_71574961
Ik zou pas bang worden als Van Basten zou zeggen dat hij niet kan voetballen, want dan is ie waarschijnlijk geweldig
pi_71574995
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij was toen nog niet wedstrijdfit, daarom zat ie op de bank.
Wat raar, dat overkomt hem nooit
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:07:53 #233
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71575104
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat raar, dat overkomt hem nooit
Je kan het gesprek nou wel deze kant opdraaien, maar als je geblesseerd bent kan je niet spelen. Dat moet zelfs jij begrijpen.
Als een speler niet kan spelen, kan je hem ook geen basisplaats geven.
Dus zeggen dat Van Basten hem geen basisplaats gaf is gewoon fout. Of stellen dat Jol hem geen basisplaats geeft.
We zijn pas 1 wedstrijd onderweg.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:14:45 #234
13462 BansheeBoy
pi_71575313
Ronald Koeman, Guus Hiddink, Jan Wouters, Johan Servaes, Sef Vergoossen en Huub Stevens. Hebben die het allemaal verkeerd gezien met Aissati? Komt hij er ooit nog?

Ik denk dat hij het beste tot zijn recht komt in een team waar hij vrijwel niets hoeft te doen zonder bal. Pure vrije rol. Want hij is wel erg intelligent, meer nog dan Afellay.

²
pi_71575401
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ronald Koeman, Guus Hiddink, Jan Wouters, Johan Servaes, Sef Vergoossen en Huub Stevens. Hebben die het allemaal verkeerd gezien met Aissati? Komt hij er ooit nog?

Ik denk dat hij het beste tot zijn recht komt in een team waar hij vrijwel niets hoeft te doen zonder bal. Pure vrije rol. Want hij is wel erg intelligent, meer nog dan Afellay.

²
Afellay vind ik dan ook geen intelligente voetballer.
Meer een dravend paard (Hierbij moet ik wel toegeven dat het wel een goed dravend paard is met hele goede dribbelskills)
pi_71575851
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:

²
2e klasse onderbond?
pi_71715783
De nieuwe Pirlo gaat ie niet worden schat ik zo in
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 november 2009 @ 16:07:14 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74576361
Woedende Aissati weigert veld te verlaten

AMSTERDAM - Een woedende Ismaïl Aissati heeft maandagavond bij Jong Ajax - Jong De Graafschap (3-0) geweigerd het veld te verlaten toen trainer Pieter Huistra hem wilde wisselen. Dat meldt RTV Noord-Holland maandagavond op zijn site.

De regionale omroep meldt dat rond de wissel een 'minutenlange' discussie ontstond tussen de Utrechtse voetballer en Huistra.

Na de wedstrijd zouden Huistra en Aissati het indicent hebben uitgesproken. Volgens de trainer berustte het op een misverstand; Aissati zou er vanuit zijn gegaan dat hij de volle 90 minuten mocht spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74576879
Bullshit, dit is geen misverstand, als je je nummer ziet staan dat je eruit moet dan moet je dat ook doen.
Dan ga je achteraf niet lopen lullen ''We hadden een deal, ik zou de volle 90 spelen''
pi_74608225
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
874 minuten speelde ie.

Het past goed in zijn carriere tot nu toe
777 minuten en vast in de basis bij Jong Ajax

Echt vooruit gaat het niet met zijn carriere
pi_74654413
Aissati: verkeerde houding bij PSV
12 november 2009 RvN ELF voetbal

Achteraf gezien realiseert Aissati zich dat zijn houding bij PSV niet goed was, zo laat hij weten in een interview met ELF: "Pas nadat ik PSV had verlaten, besefte ik dat Ronald Koeman altijd goed voor me was. In die tijd zag ik dat niet. Ik was altijd chagrijning, vond dat hij me geen kansen gaf. Nu zie ik in, dat hij me fair heeft behandeld. Het kwam er alleen niet uit."
PSV Netwerk
De treinreizen tussen Eindhoven en Utrecht maakten zijn hoofd leeg. "Ik mocht van mijn moeder thuis niet chagrijning zijn. Ze zei steeds: 'Je bent jong, jouw tijd komt nog wel. Veel jongens van jouw leeftijd zitten op school, jij mag voetballen. Niet klagen dus.' Ze had gelijk."

In Eindhoven heet zo iemand een jankerd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2009 @ 00:40:27 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74654483
dus........ onnodige transfer en hij had nu onder Rutten waarschijnlijk best kansen en vertrouwen gekregen....
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78294430
1243 minuten oftewel 37%, schiet lekker op met zijn carriere
pi_78298468
Fysiek haalt die absoluut niet eruit wat erin zit. Dat komt dan weer omdat die eigenlijk mentaal zwakjes is en niet het krachthok induikt.

Bij PSV had die inderdaad vast wel een kans gehad maar hij is ook wel erg vaak geblesseerd.

Het was dus gewoon een hype.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 februari 2010 @ 13:47:58 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78302002
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:13 schreef Confetti het volgende:
Fysiek haalt die absoluut niet eruit wat erin zit. Dat komt dan weer omdat die eigenlijk mentaal zwakjes is en niet het krachthok induikt.

Bij PSV had die inderdaad vast wel een kans gehad maar hij is ook wel erg vaak geblesseerd.

Het was dus gewoon een hype.
Hij heeft bij ons ook een kans gehad en daarbij zakte hij door het spreekwoordelijke ijs
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')