Met die letters die komend seizoen gebruikt worden staat niks goed vind ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
overigens staat Litmanen natuurlijk mega geil op het ajax shirt
En nog wat meer wil hij voor mij de status van Jari krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Litmanen natuurlijk. Aissati kan net zo'n heldenstatus krijgen maar dan zal hij het toch eerst aankomend seizoen moeten laten zien.
overigens staat Litmanen natuurlijk mega geil op het ajax shirt
Ik heb echt tien keer moeten kijken tot ik zag dat het een eigen goal was.quote:
Ik zie nu pas bij Studio Voetbal dat het een eigen doelpunt is.quote:
Eigen goalquote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een goal gescoord in een open goal in een oefenwedstrijd, wat is daar bijzonder aan?
Je hebt echt iets tegen alles wat met Ajax te maken heeft hè?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een goal gescoord in een open goal in een oefenwedstrijd, wat is daar bijzonder aan?
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vertel een waarom?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:00 schreef DirkScheringa het volgende:
[..]De post van de dag!
Dommer worden ze niet!
het was een eigen doel wat ik een aantal posts eerder ook al zeiquote:
Is dat geen goal?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef Seam het volgende:
[..]
het was een eigen doel wat ik een aantal posts eerder ook al zei
Whehe, ik heb er jaren geleden ook zo'n eentje gemaakt, heb sindsdien geleerd dat je een terugspeelbal op de keeper altijd naast het doel speeltquote:Op maandag 27 juli 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
Vermeer wijst ook nog eens naar links, zie ik nu
Domme mocro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |