Jij toch ook?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef Allure_ het volgende:
Rars zijn al lang en breed uitgemolken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Wat is de nieuwe hype dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef Allure_ het volgende:
Rars zijn al lang en breed uitgemolken.
ik ben pas 6 6 6 en heb een smirnof fles net geklaptquote:
Voor vrouwen, oke, mannen.. die kijken naar voetbal en darten enzquote:
naaktquote:
dartenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor vrouwen, oke, mannen.. die kijken naar voetbal en darten enz
Nee, in een skipakquote:
Echte bierdrinkende mannen sportquote:
WAT STAAT ER IN DE OP!?!?!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
En waar zijn die naaktpics van Ananas dan?
dat je telkens tot iets nieuws wordt aangetrokkenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nheopilie ofzo is?!
Inderdaad, en zo nep als de teringquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Neophiliaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nheopilie ofzo is?!
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol gmta, had niet gezien dat je dat had gepost.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je ziet een piemeltje en gelijk kom je kijken
Weet ik veelquote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Leg nou eens uit wat dat nheofilie ofzo is!
Het werd in één adem genoemd met pedofilie dus er zou een verband tussen moeten zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je telkens tot iets nieuws wordt aangetrokken
Ja.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
En waar zijn die naaktpics van Ananas dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Over televisiepersonages praten alsof ze echt bestaanquote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
Lauren heeft nu wel echt een lekkere scharrel!
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zag gisteren 5/9de van mijn achternaam in een film, ik schrok.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]*fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klopt dan toch. Jonge kinderen zijn ook nieuw.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het werd in één adem genoemd met pedofilie dus er zou een verband tussen moeten zitten.
Knappe koppen denken hetzelfde volgens googlequote:
Getting the Message Acrossquote:
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:34 schreef MouzurX het volgende:
Een gefrituurde ananas.. zou dat lekker smaken?
hehehequote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt dan toch. Jonge kinderen zijn ook nieuw.
Nee hoor. Hij vraagt wat GTMA is, en niet GMTAquote:
DA wil dat ik zn penis frituur en op eet.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:34 schreef MouzurX het volgende:
Een gefrituurde ananas.. zou dat lekker smaken?
Ik zei dat mijn vrouw dat moest doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DA wil dat ik zn penis frituur en op eet.
Dit is geen jubileum.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef reetveter het volgende:
Mijn eerste jubileum
Na #100
gemist te hebben
Kan ook.quote:
Eh...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is ook zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, goddomme, het is toch zo, zei joske ofzo een keer
En ik dacht dat ik de enige was.quote:
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn vrouw dat moest doen.
Ga je met mij trouwen dan [ afbeelding ]?
Ja dat mag niet in dat studentenhuisquote:
Tja, ieder z'n ding he.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een studio. Volgens De Ananas ben ik namelijk geen student.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat mag niet in dat studentenhuis
Ja en dan zegt 'ie ook nog dat hij hoopt dat als ik dan een hap neem er wat sperma uit komt lopen, en dat dat dan nog vloeibaar is.quote:
Ik heb zo'n dubbele, dus één iemand hoeft niet te springen!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef De_Ananas het volgende:
Willen alle flikkers die geen frituurpan hebben aub voor de trein springen, dank u.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan zegt 'ie ook nog dat hij hoopt dat als ik dan een hap neem er wat sperma uit komt lopen, en dat dat dan nog vloeibaar is.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan zegt 'ie ook nog dat hij hoopt dat als ik dan een hap neem er wat sperma uit komt lopen, en dat dat dan nog vloeibaar is.
er vloog kwark uit mijn mond omdat ik dit lasquote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als een soort van kaassoufflé zeker.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dubbele, dus één iemand hoeft niet te springen!
Die persoon mag meeliften op mijn frituurpansucces
*Mental picture*quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
spuit 11.quote:
Maar geen jubileum.quote:
Ik at ook een chinees~!!!11quote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb gister alle snacks om te frituren opgemaakt, daarom moest ik vandaag chinees halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik friet, met een vet lekkere frikandel speciaal!!1
Valt wel mee vanavond toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom zoveel noobs hierik dat niet leuk vinden
![]()
Ja man! Sambal.quote:
Nee. Het valt nooit mee.quote:
lijke?quote:
quote:
Dat zijn toch geen zieke gedachten?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies. Sommige mensen hebben zulke zieke gedachten, het zou niet moeten mogen.
Als er normaal 5 zijn valt t dus relatief gezien wel meequote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
valt mee, kan er 3 aanwijzen op deze pagina
Vind ik niet aardig. Ben maar 2 weken weggeweest hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boehoehoeh!quote:
kan die cd daar wel tegen danquote:
Het was nooit zo leuk geweest.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind ik niet aardig. Ben maar 2 weken weggeweest hoor.
Ik snap je niet.quote:
Hoi.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
verkapt-zeg-mij-dat-ik-toch-een-toffe-gozert-ben-postquote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind ik niet aardig. Ben maar 2 weken weggeweest hoor.
Ach, ook aan leuke dingen komt een eind.quote:
quote fail jwtzquote:
Ik zou dat niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat vinde gij het beste nummer van de kevers?
Niet verkapt hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
verkapt-zeg-mij-dat-ik-toch-een-toffe-gozert-ben-post
Dat dacht ik al.quote:
Sorry Paaskonijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom zoveel noobs hierik dat niet leuk vinden
![]()
Dat heb ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen zeggen.
Ik vind een aantal (lees 30) supah leuk. Maar laatst vond ik Twist and Shout, I am the Walrus en Eleanor Rigby het leukste.
Moet ik nou nog een keer bitterballen voor je maken!?!?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies. Sommige mensen hebben zulke zieke gedachten, het zou niet moeten mogen.
Come together is toch ook goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
Alhoewel HELTER SKELTER![]()
![]()
Ik kan beter (lees 1000 doen) maar oké. Helter Skelter vind ik niet geweldig. Yesterday en Help zijn ook weer echte meezingers. Netzoals Hard Days Night ook tofjes is.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
Alhoewel HELTER SKELTER![]()
![]()
glass onionquote:
Jaquote:
quote:
curling is de meest onder gewaardeerde sport ter wereldquote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind darten echt zo fucking saai om te kijken he. Telkens die camera ingezoomed op het dartbord.
Curling daarentegen....
Achter de bank, ga maar even kijken.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:57 schreef MouzurX het volgende:
Waar is trouwens de puppeteer?
En wegmisbruikers topics?
Curlingquote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind darten echt zo fucking saai om te kijken he. Telkens die camera ingezoomed op het dartbord.
Curling daarentegen....
Curlen zoomen ze in op de schuivende bezemsteeltjes, wat is het verschil?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Curling daarentegen....
Word upquote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
curling is de meest onder gewaardeerde sport ter wereld
zullen wij eens gaan curlen ?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Curling daarentegen....
Hihi hoiquote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
CurlingBen benieuwd of die spelers thuis ook zo druk met een bezem zijn.
Er is geen wegmisbruikers ivm darten toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:57 schreef MouzurX het volgende:
Waar is trouwens de puppeteer?
En wegmisbruikers topics?
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Curling daarentegen....
Curlingsportquote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Curlen zoomen ze in op de schuivende bezemsteeltjes, wat is het verschil?
Op veronica vast wel!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is geen wegmisbruikers ivm darten toch?
Nope.quote:
heidenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Curlen zoomen ze in op de schuivende bezemsteeltjes, wat is het verschil?
Curling doet me steeds denken aan een soort seksspel ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Curling daarentegen....
met de 5 ferrariesquote:
Jeetje, heb jij vulgaire gedachten ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Curling doet me steeds denken aan een soort seksspel ofzo.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Curling doet me steeds denken aan een soort seksspel ofzo.
Hahaha, ook 90210 gekeken he?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Lacrosse dus echt té gaaf.
Ik wil onder Lacrosse
ik heb een speciaal abo op curling 24/7 tv kanaalquote:Op zondag 4 januari 2009 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Curling heerst al helemaal, ik kijk het ook altijd
Uhm? Wat gekeken?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha, ook 90210 gekeken he?Ik had er daarvoor nog nooit van gehoord.
!
Focking hard is dat ook .. net zoiets als ijshockey ongeveerquote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Lacrosse dus echt té gaaf.
Ik wil onder Lacrosse
Ik houd van iedereen die van curling houdt.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een speciaal abo op curling 24/7 tv kanaal
ferrari's bedoel jequote:
Whihihiihiquote:Op zondag 4 januari 2009 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol fuck dacht weer even dat je Fas was.![]()
Nvm.
canada, ik zal hem opnemen op de harddisk, even rippen en op usenet knallenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef reetveter het volgende:
Wie kan even curling voor me opnemen met die 5 rode gozerts, ik moet naar een verjaardag
15, maar 2 zijn er voor spek en bonenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
Een vriendin van mij kende iemand die ook curling deed, en die zat binnen een jaar bij het beste team van Nederland..!!11 Ik vraag me serieus af hoeveel mensen op curling zitten zeg maar.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
'Oh god, i think i've got a boner'
Als ie nou gewoon ding bij zijn voeten legt heeft die aantal volle punten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon ding bij zijn voeten legt heeft die aantal volle punten!Duh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, een postbode!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeetje, heb jij vulgaire gedachten ofzo.
Kut, ik ben nog maar 7quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://www.curling.nl/index.php?page=hogline5
Kinderfeestjes, serieus!11Dat wordt 'm.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
18quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Euhj, was jij niet die ene 40 year old virgin
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Daarom word er in de curlingwereld ook wel gesproken over de "THE ROARING GAME".
mag ik komenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ganz geylquote:
Geylquote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heel sc mag komen.
In ieder geval de mensen die mij lief vinden.![]()
quote:Andere schetsen uit omstreeks dezelfde tijdsperiode laten een oud-nederlands spel, genaamd "kuting", zien. Er werd gespeeld met bevroren stukken aarde.
hOIquote:
quote:
curling scquote:
Eerst pics posten.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef reetveter het volgende:
Joey zegt:
Kim ik ga op curling
kim zegt:
wat is dat
Joey zegt:?
Joey zegt:
Een sport, verdomme
Ze weet het nietWat zal ik doen, dumpen
?
Neen, anaal vernederen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef reetveter het volgende:
Joey zegt:
Kim ik ga op curling
kim zegt:
wat is dat
Joey zegt:?
Joey zegt:
Een sport, verdomme
Ze weet het nietWat zal ik doen, dumpen
?
Oeh, ik zie.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
ik heb foto's van kim10.000 euries
Ik zocht Kim op google, toen kreeg ik die!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]dat plaatje wat er stond toen je spoiler nog had was baaah
woot wootquote:Wie is er online
Er is in het totaal 1 gebruiker online :: 1 geregistreerde, 0 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootste aantal gebruikers online was 3 op 25 maart 2008, 10:15
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
ik heb foto's van kim10.000 euries
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef reetveter het volgende:
[CUR BAZEN SC # 001] FÜR DIE ECKTE ECKTE
http://www.curling.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=14quote:
Tuurlijk post ik Kim niet, ken ik haar al te lang voorquote:
En ik had der als msn plaatje dus meesten hebben dat al gezienquote:Op zondag 4 januari 2009 21:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Tuurlijk post ik Kim niet, ken ik haar al te lang voor
4ebequote:
capiquote:
eet meer vezelsquote:Op zondag 4 januari 2009 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn lijf staat op standje doorspoelen.
gvd na het aanmelden gelijk mijn username vergetenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
http://www.curling.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=14
Nee, maar hij wordt op dit moment afgedroogd.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Is barney al keel klaar met darten?
Dit plaatje is reeds geplaatst in dit topicquote:
Mee bezig.quote:
er zijn plots 7 users onlinequote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
gvd na het aanmelden gelijk mijn username vergeten_!
quote:
Haiquote:
Dus? Do I look like I carequote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dit plaatje is reeds geplaatst in dit topic
wat wat waaatquote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
Weiger gerust wannabe friends: ze ontvangen hier geen bericht van! Roef
Accepteren Verwijderen
slaafjesquote:Op zondag 4 januari 2009 21:29 schreef Fascination het volgende:
Bt ik wil dat je mijn muziekslaafje wordt.
Dat was ik ooit. Maar het leven gaat door..quote:Op zondag 4 januari 2009 21:29 schreef Fascination het volgende:
Watveur muziek?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:29 schreef Fascination het volgende:
Pijn zal het haar zeker doen als jij haar wil onderwijzen in muziek.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:29 schreef Fascination het volgende:
ga dan naar de superquote:
welke?quote:
Dat wel.quote:
Ooh en hou je van dierenseks ofzo? Aangezien je zo'n niet-menselijk oog blijkbaar erg zaadvragend vindt!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dit plaatje is reeds geplaatst in dit topic
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie is die kansloze nerd met mijn naam?!!
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was ik ooit. Maar het leven gaat door..
Maak er een topic over. Krijgen we weer een fok! rel in een ander forum.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
http://www.curling.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=14&p=47#p47
Elisha Cuthbert is wel lekker jahquote:
Shaving ryans private is beste leuke pornfilm hoor na horen zeggen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:37 schreef Krentenbol. het volgende:
Het grootste aantal gebruikers online was 17 op 04 jan 2009, 21:36
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:37 schreef IQM het volgende:
Ik kijk momenteel naar:h0axSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:37 schreef IQM het volgende:
Ik kijk momenteel naar:Dat topic in KPDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never workout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |