Jij toch ook?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef Allure_ het volgende:
Rars zijn al lang en breed uitgemolken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Wat is de nieuwe hype dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef Allure_ het volgende:
Rars zijn al lang en breed uitgemolken.
ik ben pas 6 6 6 en heb een smirnof fles net geklaptquote:
Voor vrouwen, oke, mannen.. die kijken naar voetbal en darten enzquote:
naaktquote:
dartenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor vrouwen, oke, mannen.. die kijken naar voetbal en darten enz
Nee, in een skipakquote:
Echte bierdrinkende mannen sportquote:
WAT STAAT ER IN DE OP!?!?!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
En waar zijn die naaktpics van Ananas dan?
dat je telkens tot iets nieuws wordt aangetrokkenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nheopilie ofzo is?!
Inderdaad, en zo nep als de teringquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Neophiliaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nheopilie ofzo is?!
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol gmta, had niet gezien dat je dat had gepost.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je ziet een piemeltje en gelijk kom je kijken
Weet ik veelquote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Leg nou eens uit wat dat nheofilie ofzo is!
Het werd in één adem genoemd met pedofilie dus er zou een verband tussen moeten zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je telkens tot iets nieuws wordt aangetrokken
Ja.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
En waar zijn die naaktpics van Ananas dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Over televisiepersonages praten alsof ze echt bestaanquote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
Lauren heeft nu wel echt een lekkere scharrel!
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zag gisteren 5/9de van mijn achternaam in een film, ik schrok.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]*fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klopt dan toch. Jonge kinderen zijn ook nieuw.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het werd in één adem genoemd met pedofilie dus er zou een verband tussen moeten zitten.
Knappe koppen denken hetzelfde volgens googlequote:
Getting the Message Acrossquote:
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:34 schreef MouzurX het volgende:
Een gefrituurde ananas.. zou dat lekker smaken?
hehehequote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt dan toch. Jonge kinderen zijn ook nieuw.
Nee hoor. Hij vraagt wat GTMA is, en niet GMTAquote:
DA wil dat ik zn penis frituur en op eet.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:34 schreef MouzurX het volgende:
Een gefrituurde ananas.. zou dat lekker smaken?
Ik zei dat mijn vrouw dat moest doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DA wil dat ik zn penis frituur en op eet.
Dit is geen jubileum.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef reetveter het volgende:
Mijn eerste jubileum
Na #100
gemist te hebben
Kan ook.quote:
Eh...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is ook zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, goddomme, het is toch zo, zei joske ofzo een keer
En ik dacht dat ik de enige was.quote:
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn vrouw dat moest doen.
Ga je met mij trouwen dan [ afbeelding ]?
Ja dat mag niet in dat studentenhuisquote:
Tja, ieder z'n ding he.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een studio. Volgens De Ananas ben ik namelijk geen student.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat mag niet in dat studentenhuis
Ja en dan zegt 'ie ook nog dat hij hoopt dat als ik dan een hap neem er wat sperma uit komt lopen, en dat dat dan nog vloeibaar is.quote:
Ik heb zo'n dubbele, dus één iemand hoeft niet te springen!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef De_Ananas het volgende:
Willen alle flikkers die geen frituurpan hebben aub voor de trein springen, dank u.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan zegt 'ie ook nog dat hij hoopt dat als ik dan een hap neem er wat sperma uit komt lopen, en dat dat dan nog vloeibaar is.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan zegt 'ie ook nog dat hij hoopt dat als ik dan een hap neem er wat sperma uit komt lopen, en dat dat dan nog vloeibaar is.
er vloog kwark uit mijn mond omdat ik dit lasquote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als een soort van kaassoufflé zeker.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dubbele, dus één iemand hoeft niet te springen!
Die persoon mag meeliften op mijn frituurpansucces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |