Het is dat het me te veel moeite kost, anders had ik deze post geplaats met de UI van afcajosquote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef afcajos het volgende:
Heb ik een rage gemist? Wat is dat voor onzin, ik zie steeds meer users met een UI van een andere fokker postenhoe irritant is dat
Say what?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het is dat het me te veel moeite kost, anders had ik deze post geplaats met de UI van afcajos
UI's zouden beschermd moeten worden door de Policy van FOK!. B.v. "Het is niet toegestaan om de UI van een andere user te gebruiken" o.i.d.. En dat houdt dan in dat degene die UI als eerste gebruikte de rechtmatige gebruiker is.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef afcajos het volgende:
Heb ik een rage gemist? Wat is dat voor onzin, ik zie steeds meer users met een UI van een andere fokker postenhoe irritant is dat
Wat verrassendquote:
QFTquote:Op zondag 4 januari 2009 15:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
UI's zouden beschermd moeten worden door de Policy van FOK!. B.v. "Het is niet toegestaan om de UI van een andere user te gebruiken" o.i.d.. En dat houdt dan in dat degene die UI als eerste gebruikte de rechtmatige gebruiker is.
Ik bedoelde natuurlijk niet ui als om op te eten, maar UI als User Icon!!1quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef Mendeljev het volgende:
Gewoon géén UI. We zijn geen dramaqueens dat we bij iedere post een smiley moeten gebruiken om de intentie achter de post bloot te geven.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Een of andere lutser loopt ook rond met mijn UI. Nu denkt iedereen dat ik kutposts maak.
Ik heb hier geen woorden voor...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef Mendeljev het volgende:
Gewoon géén UI. We zijn geen dramaqueens dat we bij iedere post een smiley moeten gebruiken om de intentie achter de post bloot te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |