abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:11:00 #101
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64737769
Overigens gaat ene Salvad0r wel veel te ver in Israel en Hamas. De Oorlog. Deel 23: Gevechten in Gaza-Stad .

Even een kleine bloemlezing:
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:42 schreef Salvad0R het volgende:
Vies vuil achterlijk oorlogszuchtig kutvolk.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:49 schreef Salvad0R het volgende:
De Westerse Juden Propaganda Machine
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:57 schreef Salvad0R het volgende:
Jij bent echt een geestelijk achtergestelde.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:03 schreef Salvad0R het volgende:
Vraag je chick maar hoe laag ik ga
etc. etc.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 18:12:16 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64737813
aanhangers van hamas vind ik op het randje, ik zou het zelf niet gebruiken want het is een beetje een domme vergelijking maar ik snap wel waar het vandaan komt, zelfde geld voor bv de vergelijking tussen het Israelische leger en nazi's bv

ligt een beetje aan de discussie of ik het zou modden of niet denk ik
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom niet?
happen we niet meer??

jij loopt hier toch al zo veel langer rond als mij?
dan zou je je ook best in moeten kunnen denken waarom dat niet werkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_64738154
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens gaat ene Salvad0r wel veel te ver in Israel en Hamas. De Oorlog. Deel 23: Gevechten in Gaza-Stad .

[..]

[..]

[..]

[..]

etc. etc.
Waarom zou dat niet kunnen? Hetgeen in mijn sig staat, is ook gewoon geaccepteerd.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 18:24:03 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64738266
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

etc. etc.
ja gaat zelf ook lekker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:24:21 #105
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64738275
sp3c, wederom bedankt!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:25:07 #106
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64738300
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja gaat zelf ook lekker
Valt best mee. Ik houd me vrij netjes gezien de scheldpartijen die ik elke keer te verduren krijg.
pi_64738364
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Hetgeen in mijn sig staat, is ook gewoon geaccepteerd.
Wat in jouw sig staat, lijkt me natuurlijk bedoeld als camp.
I´m back.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:31:19 #108
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64738502
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet helemaal.
pi_64738868
*leest rustig mee.
*voelt geen behoefte zich als een NSB'er op te stellen naar alle zionistische leugenaars.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:40:46 #110
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64741483
Lemmeb is aan het flamen in mijn ogen, en dat zeg ik niet snel van iemand.
Dasvidanja
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:47:04 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64741820
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Verluste het volgende:
Lemmeb is aan het flamen in mijn ogen, en dat zeg ik niet snel van iemand.
Ik postte slechts dit linkje:
quote:
Vervolgens was z'n reactie:
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Verluste het volgende:

[..]

Lekker objectieve en onevenwichtige bron ook. Je probeert hiermee gewoon te flamen met je demagogie. Sukkel.
Dat "sukkel" is overigens direct weer door hem verwijderd, maar het stond er in eerste instantie wel.

Enfin, wie is hier nu eigenlijk aan het flamen?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:49:42 #112
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64741946
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik postte slechts dit linkje:
[..]

Vervolgens was z'n reactie:
[..]

Dat "sukkel" is overigens direct weer door hem verwijderd, maar het stond er in eerste instantie wel.

Enfin, wie is hier nu eigenlijk aan het flamen?
Jij. Zoiets post je niet, je weet datdat flame materiaal is. En in mijn ogen ben je ook een sukkel door dat te posten in een topic waar iedereen serieus probeert te discussiėren.
Dasvidanja
pi_64741973
Lemmeb jij zit zelf daar een speeltuin te maken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:50:53 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64741999
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Verluste het volgende:

[..]

Jij. Zoiets post je niet, je weet datdat flame materiaal is.

Jahoor jochie. Een link naar de waarheid is "flame materiaal".

Ben jij soms een kloon van Meki ofzo?
pi_64742027
Ik heb geen klonen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:52:07 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64742048
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Meki het volgende:
Ik heb geen klonen
Ik ook niet!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:01:45 #117
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64742558
Er lopen nu 3 deeltjes 24 van dat ene topic ( ) by the way.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:59:03 #118
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64745414
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jahoor jochie. Een link naar de waarheid is "flame materiaal".

Ben jij soms een kloon van Meki ofzo?
De waarheid? De waarheid van een flamer bedoel je
Dasvidanja
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:24:10 #119
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64749151
Israel en Hamas. De Oorlog.Deel 24: Een hele vieze oorlog...

Rakotto is overduidelijk een zwakbegaafde trol.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_64750798
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Cairon het volgende:
Israel en Hamas. De Oorlog.Deel 24: Een hele vieze oorlog...

Rakotto is overduidelijk een zwakbegaafde trol.
Ik heb het één en ander bewerkt van Rakotto's posts, maar hetzelfde geldt ook voor jouw posts. Schelden is niet de oplossing. Twintig posts doorgaan (samen met anderen) op één gewraakte opmerking ook niet, omdat ik dan al die posts moet gaan bewerken om één gewraakte opmerking weg te halen. Misstanden kun je gewoon hier melden en kun je het beste negeren in het topic zelf.
pi_64751297
Wat de posts in de Israel-Hamas topicreeks betreft, het volgende:

Vanuit beide kampen worden veel 'suggestieve' video's, foto's en links geplaatst. De objectiviteit is soms ver te zoeken, maar aangezien het vanuit beide kanten gebeurt, is het redelijk 'in balans'. Ik neem aan dat jullie allemaal oud en wijs genoeg zijn om dat materiaal op waarde te schatten. Wel belangrijk vind ik dat het materiaal begrijpelijk is (dus niet in het Arabisch is) en dat er wordt gewaarschuwd voor eventuele schokkende beelden.

Zelfde geldt ook voor opmerkingen als 'joden zijn nazi's' en 'hamas-leden zijn nazi's'. Ook dergelijke opmerkingen komen uit beide kanten. En ter relativering: ik lees ze zelfs in de topics over het rookverbod... - Ook hier geldt dat dergelijke uitlatingen in balans zijn.

We kunnen twee dingen doen: een beetje soepel zijn en er oog voor hebben dat de emoties soms hoog oplopen in zulke topics, of heel strak gaan modden. Doen we dat laatste, dan worden veel posts verwijderd of bewerkt en worden de topics erg onoverzichtelijk. Ook krijgen we dan weer veel klachten over 'censuur' en dergelijke.

Daarom gewoon een vriendelijke oproep aan iedereen om een beetje op je eigen toon te letten, om niet op mede-users te gaan schelden en om een beetje te letten op de aanwijzingen die wij als mods geven in de topics. Zo blijft het voor iedereen leuk en blijft het een discussie in plaats van een ordinaire bash- en scheldpartij.
pi_64751684
Gooi er gewoon een slotteke op Elf, dan ben je goed bezig.
I´m back.
  Donald Duck held dinsdag 6 januari 2009 @ 23:18:04 #123
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64751828
laat er een apart topic komen dan voor mediadumps. Het verstoort de normale discussie - voor zover daarover gesproken kan worden natuurlijk, gemoederen lopen inderdaad hoog op. Maar zo tussen alle posts door is het duidelijk alleen maar een poging van mensen die wat zwakker zijjn in discussie om een toon neer te zetten. doe dat lekker in een apart topic dus zou ik zeggen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64752035
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
laat er een apart topic komen dan voor mediadumps. Het verstoort de normale discussie - voor zover daarover gesproken kan worden natuurlijk, gemoederen lopen inderdaad hoog op. Maar zo tussen alle posts door is het duidelijk alleen maar een poging van mensen die wat zwakker zijjn in discussie om een toon neer te zetten. doe dat lekker in een apart topic dus zou ik zeggen
Wmb de insteek en verder verloop beoordelen en dan al of niet een slotteke erop gooien, zoals in topic over uitsnijden van foetus. Dat is gewoon bedoeld om de loopgravenoorlog voort te zetten. Willens en wetens gebruik maken van een artikeltje om te jennen. Iedereen weet dat zoiets nergens op de wereld normaal is.
I´m back.
pi_64752044
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
Gooi er gewoon een slotteke op Elf, dan ben je goed bezig.
Nee, ik wil discussies mogelijk maken, in plaats van onmogelijk maken. Ik zou als mod geen knip voor de neus waard zijn als ik topics ging sluiten omdat een paar users het verpesten voor andere users die zich wél weten te gedragen en die wél inhoudelijk goede posts maken.
pi_64752104
quote:
Misschien is het een goed idee. Ik gooi het even achter de schermen neer. Tot die tijd eerst nog even op de oude voet verder. Nou ja, zonder het gebash en gescheld dan graag.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:25:01 #127
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64752144
Ik vind vooral dat schelden en tieren op elkaar niet kunnen. Voor de rest moet imho alles gezegd kunnen worden. Als een bepaalde netjes geformuleerde mening je niet aanstaat en je daardoor woest wordt en gaat schelden op mede-users, moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan.

Wat anders wordt het als users jouw woorden gaan verdraaien of jou woorden in de mond leggen (hetgeen op internet erg makkelijk is). Dan snap ik dat je pissig wordt. Dat is een welbekende linkse truc, maar dat zie ik in het Israel-Palestina-topic niet of nauwelijks gebeuren.
pi_64752294
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, ik wil discussies mogelijk maken, in plaats van onmogelijk maken. Ik zou als mod geen knip voor de neus waard zijn als ik topics ging sluiten omdat een paar users het verpesten voor andere users die zich wél weten te gedragen en die wél inhoudelijk goede posts maken.
Onzin, users gebruiken dit topic alleen om andere users waar ze een hekel aan hebben uit te lokken en aldus een bannetje aan te smeren, want dat schijnt de sport te zijn tegenwoordig in NWS.
Jij weet ook wel dat men in Afghanistan gewoontegetrouw geen foetussen uitsnijdt bij levende vrouwen. Dat heeft Mohammed,, vrede zij met hem, nooit gezegd ook, wat jij als toevallige moderator ook van die man, vrede zij met hem, denkt.
Anders moet je Ellian, vrede zij met hem, maar eens mailen, die komt ook uit Afghanistan...
I´m back.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:32:23 #129
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64752468
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
Jij weet ook wel dat men in Afghanistan gewoontegetrouw geen foetussen uitsnijdt bij levende vrouwen.
Hoe moet hij dat nou weten? Sterker nog, hoe weet jij dat? Uit het bewuste topic blijkt toch echt het tegendeel.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2009 23:39:33 (Bash verwijderd) ]
pi_64752625
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
Onzin, users gebruiken dit topic alleen om andere users waar ze een hekel aan hebben uit te lokken en aldus een bannetje aan te smeren, want dat schijnt de sport te zijn tegenwoordig in NWS.
Jij weet ook wel dat men in Afghanistan gewoontegetrouw geen foetussen uitsnijdt bij levende vrouwen. Dat heeft Mohammed,, vrede zij met hem, nooit gezegd ook, wat jij als toevallige moderator ook van die man, vrede zij met hem, denkt. Anders moet je Ellian, vrede zij met hem, maar eens mailen, die komt ook uit Afghanistan...
Ik dacht dat je met het slotje doelde op de Israel-Hamas topics; een misverstand dus. Maar eigenlijk geldt voor dat Foetus-topic hetzelfde. Mijn mening doet er niet zo toe, ik heb de nodige bagger verwijderd en users gewezen op een paar goede, inhoudelijke posts in het topic, waaronder - uitgerekend - de jouwe...
pi_64752684
quote:
stuurt de Israelische lobby jou hier ook naar toe zodat alles wat daar gebeurt snel verwijdert wordt uit gezichtsverlies, ? je hoeft de video's niet te zien of maakt dat veel impact op je ?
pi_64752722
Begint dat gezeur over zuigen nou weer hier? Kunnen jullie elkaar nou niet gewoon even met rust laten, of ergens anders uitvechten wie de grootste ban-aansmeerder is? Ik hoef het écht niet te lezen hier. En ik ga er ook écht niks mee doen. Het vervuilt alleen maar dit feedback-topic...
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:39:01 #133
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64752793
Goedzo Elfletterig, laat je niet uit de tent lokken door dit soort figuren.
pi_64752797
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik dacht dat je met het slotje doelde op de Israel-Hamas topics; een misverstand dus. Maar eigenlijk geldt voor dat Foetus-topic hetzelfde. Mijn mening doet er niet zo toe, ik heb de nodige bagger verwijderd en users gewezen op een paar goede, inhoudelijke posts in het topic, waaronder - uitgerekend - de jouwe...
Serieuze vraag hoor Elf, maar welke normale discussie zie jij ontstaan in dat topic over die foetus ? NWS hoeft toch geen nieuwsdump te zijn waar mensen eens lekker de onderbuik kunnen ledigen ? Dat heeft weinig met een discussieforum te maken en sommige nieuwsberichten lenen zich daar simpelweg ook niet voor.
pi_64752904
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Maar Elf, jij gelooft toch ook wel dat Afghanen het uitsnijden als foetussen niet zien als normaal gedrag hč? Toch?
Ik bedoel, vraag het anders aan Ellian.
Ik beschik niet over empirisch bewijs, slechts over een rationele beredenering, maar toch...
Ik kan me voorstellen dat iemand een hekel heeft aan moslims, ik heb dat niet, dan nog, denk je werkelijk dat ze zo erg zijn??? Wil je dat verhaaltje echt uitdragen hier??? Of doen alsof dat een normale discussie is???
I´m back.
pi_64752916
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef gelly het volgende:
Serieuze vraag hoor Elf, maar welke normale discussie zie jij ontstaan in dat topic over die foetus ? NWS hoeft toch geen nieuwsdump te zijn waar mensen eens lekker de onderbuik kunnen ledigen ? Dat heeft weinig met een discussieforum te maken en sommige nieuwsberichten lenen zich daar simpelweg ook niet voor.
Beste woordgrap van de maand tot dusver !

Ik zie een paar interessante opmerkingen van users die mogelijk aanknopingspunten bieden voor een discussie. Mocht blijken dat het niet normaal kan, kan het topic altijd alsnog op slot. Ik geef het een kans; we zien wel of het lukt.
pi_64753020
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Beste woordgrap van de maand tot dusver !

Ik zie een paar interessante opmerkingen van users die mogelijk aanknopingspunten bieden voor een discussie. Mocht blijken dat het niet normaal kan, kan het topic altijd alsnog op slot. Ik geef het een kans; we zien wel of het lukt.
Je maakt nu een grap toch, neem ik aan. .
I´m back.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:45:24 #138
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64753047
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar Elf, jij gelooft toch ook wel dat Afghanen het uitsnijden als foetussen niet zien als normaal gedrag hč? Toch?
Wat doet het er toe wat Elfletterig er persoonlijk van vindt?
quote:
Ik bedoel, vraag het anders aan Ellian.
Hou nou eens op over die Ellian. Die komt uit Iran, niet uit Afghanistan.
quote:
Ik beschik niet over empirisch bewijs, slechts over een rationele beredenering, maar toch...
Ja, net zoals anderen rationeel kunnen beredeneren dat het wel normaal gedrag zou zijn. Mijn mening: ik weet het niet, maar sluit het allebei niet uit.
pi_64753130
Mijn antwoord op het bovenstaande heb ik gegeven. Ga het maar opzoeken. En dat is dan meteen een subtiele hint...
pi_64753296
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn antwoord op het bovenstaande heb ik gegeven. Ga het maar opzoeken. En dat is dan meteen een subtiele hint...
Ik zal je ook een hint geven, je reageert raar, althans als je wilt beweren dat het uitsnijden van foetussen inherent is aan Islam. Of iig dat je die suggestie wilt open laten.
Dat is werkelijkwaar unbecoming een moderator.
Wmb.
I´m back.
pi_64753358
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zal je ook een hint geven, je reageert raar, althans als je wilt beweren dat het uitsnijden van foetussen inherent is aan Islam. Of iig dat je die suggestie wilt open laten.
Dat is werkelijkwaar unbecoming een moderator.
Wmb.
hij suggereert niets man ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64753385
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef qonmann het volgende:

[..]

hij suggereert niets man ..
Dat laat ik open, ik ben benieuwd.
I´m back.
pi_64753566
Mijn hint had betrekking op de locatie waar we die discussie kunnen voeren... Hoe duidelijk moet ik zijn?
pi_64753596
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn hint had betrekking op de locatie waar we die discussie kunnen voeren... Hoe duidelijk moet ik zijn?
Ik vind het een discussie die hier thuis hoort, eventueel in FB wmb. .
I´m back.
pi_64753633
What's up met het gazatopic?
pi_64753712
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Specularium het volgende:
Deel 24 is vol, deel 25 kan worden aangemaakt. Dat de teller voor deel 24 op 298 staat, is mijn fout/verdienste. Ik heb nog twee off-topic posts verwijderd.
pi_64753745
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het een discussie die hier thuis hoort, eventueel in FB wmb. .
Fijn voor je. Ik vind het een discussie die thuishoort in het topic zelf, dus je zult hier geen inhoudelijke reactie van me aantreffen.
pi_64753757
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Specularium het volgende:
Inderdeezy
pi_64753759
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Deel 24 is vol, deel 25 kan worden aangemaakt. Dat de teller voor deel 24 op 298 staat, is mijn fout/verdienste. Ik heb nog twee off-topic posts verwijderd.
Ok dan, is al gebeurd zie ik.
pi_64753801
Mensen zijn aan het vergaderen over hun tactieken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')