quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:42 schreef Salvad0R het volgende:
Vies vuil achterlijk oorlogszuchtig kutvolk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:49 schreef Salvad0R het volgende:
De Westerse Juden Propaganda Machine
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:57 schreef Salvad0R het volgende:
Jij bent echt een geestelijk achtergestelde.
etc. etc.quote:
happen we niet meer??quote:
Waarom zou dat niet kunnen? Hetgeen in mijn sig staat, is ook gewoon geaccepteerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens gaat ene Salvad0r wel veel te ver in Israel en Hamas. De Oorlog. Deel 23: Gevechten in Gaza-Stad .
Even een kleine bloemlezing:
[..]
[..]
[..]
[..]
etc. etc.
ja gaat zelf ook lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens gaat ene Salvad0r wel veel te ver in Israel en Hamas. De Oorlog. Deel 23: Gevechten in Gaza-Stad .
Even een kleine bloemlezing:
[..]
[..]
[..]
[..]
etc. etc.
Valt best mee. Ik houd me vrij netjes gezien de scheldpartijen die ik elke keer te verduren krijg.quote:
Wat in jouw sig staat, lijkt me natuurlijk bedoeld als camp.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Hetgeen in mijn sig staat, is ook gewoon geaccepteerd.
Ik zie het verband niet helemaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Hetgeen in mijn sig staat, is ook gewoon geaccepteerd.
Ik postte slechts dit linkje:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Verluste het volgende:
Lemmeb is aan het flamen in mijn ogen, en dat zeg ik niet snel van iemand.
Vervolgens was z'n reactie:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Lemmeb het volgende:
Aardig linkje: http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/
Dat "sukkel" is overigens direct weer door hem verwijderd, maar het stond er in eerste instantie wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Verluste het volgende:
[..]
Lekker objectieve en onevenwichtige bron ook. Je probeert hiermee gewoon te flamen met je demagogie. Sukkel.
Jij. Zoiets post je niet, je weet datdat flame materiaal is. En in mijn ogen ben je ook een sukkel door dat te posten in een topic waar iedereen serieus probeert te discussiėren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik postte slechts dit linkje:
[..]
Vervolgens was z'n reactie:
[..]
Dat "sukkel" is overigens direct weer door hem verwijderd, maar het stond er in eerste instantie wel.
Enfin, wie is hier nu eigenlijk aan het flamen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Verluste het volgende:
[..]
Jij. Zoiets post je niet, je weet datdat flame materiaal is.
Ik ook niet!quote:
De waarheid? De waarheid van een flamer bedoel jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jahoor jochie. Een link naar de waarheid is "flame materiaal".
Ben jij soms een kloon van Meki ofzo?
Ik heb het één en ander bewerkt van Rakotto's posts, maar hetzelfde geldt ook voor jouw posts. Schelden is niet de oplossing. Twintig posts doorgaan (samen met anderen) op één gewraakte opmerking ook niet, omdat ik dan al die posts moet gaan bewerken om één gewraakte opmerking weg te halen. Misstanden kun je gewoon hier melden en kun je het beste negeren in het topic zelf.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Cairon het volgende:
Israel en Hamas. De Oorlog.Deel 24: Een hele vieze oorlog...
Rakotto is overduidelijk een zwakbegaafde trol.
Wmb de insteek en verder verloop beoordelen en dan al of niet een slotteke erop gooien, zoals in topic over uitsnijden van foetus. Dat is gewoon bedoeld om de loopgravenoorlog voort te zetten. Willens en wetens gebruik maken van een artikeltje om te jennen. Iedereen weet dat zoiets nergens op de wereld normaal is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
laat er een apart topic komen dan voor mediadumps. Het verstoort de normale discussie - voor zover daarover gesproken kan worden natuurlijk, gemoederen lopen inderdaad hoog op. Maar zo tussen alle posts door is het duidelijk alleen maar een poging van mensen die wat zwakker zijjn in discussie om een toon neer te zetten. doe dat lekker in een apart topic dus zou ik zeggen
Nee, ik wil discussies mogelijk maken, in plaats van onmogelijk maken. Ik zou als mod geen knip voor de neus waard zijn als ik topics ging sluiten omdat een paar users het verpesten voor andere users die zich wél weten te gedragen en die wél inhoudelijk goede posts maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
Gooi er gewoon een slotteke op Elf, dan ben je goed bezig.
Misschien is het een goed idee. Ik gooi het even achter de schermen neer. Tot die tijd eerst nog even op de oude voet verder. Nou ja, zonder het gebash en gescheld dan graag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
laat er een apart topic komen dan voor mediadumps. Het verstoort de normale discussie - voor zover daarover gesproken kan worden natuurlijk, gemoederen lopen inderdaad hoog op. Maar zo tussen alle posts door is het duidelijk alleen maar een poging van mensen die wat zwakker zijjn in discussie om een toon neer te zetten. doe dat lekker in een apart topic dus zou ik zeggen
Onzin, users gebruiken dit topic alleen om andere users waar ze een hekel aan hebben uit te lokken en aldus een bannetje aan te smeren, want dat schijnt de sport te zijn tegenwoordig in NWS.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik wil discussies mogelijk maken, in plaats van onmogelijk maken. Ik zou als mod geen knip voor de neus waard zijn als ik topics ging sluiten omdat een paar users het verpesten voor andere users die zich wél weten te gedragen en die wél inhoudelijk goede posts maken.
Hoe moet hij dat nou weten? Sterker nog, hoe weet jij dat? Uit het bewuste topic blijkt toch echt het tegendeel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
Jij weet ook wel dat men in Afghanistan gewoontegetrouw geen foetussen uitsnijdt bij levende vrouwen.
Ik dacht dat je met het slotje doelde op de Israel-Hamas topics; een misverstand dus. Maar eigenlijk geldt voor dat Foetus-topic hetzelfde. Mijn mening doet er niet zo toe, ik heb de nodige bagger verwijderd en users gewezen op een paar goede, inhoudelijke posts in het topic, waaronder - uitgerekend - de jouwe...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
Onzin, users gebruiken dit topic alleen om andere users waar ze een hekel aan hebben uit te lokken en aldus een bannetje aan te smeren, want dat schijnt de sport te zijn tegenwoordig in NWS.
Jij weet ook wel dat men in Afghanistan gewoontegetrouw geen foetussen uitsnijdt bij levende vrouwen. Dat heeft Mohammed,, vrede zij met hem, nooit gezegd ook, wat jij als toevallige moderator ook van die man, vrede zij met hem, denkt. Anders moet je Ellian, vrede zij met hem, maar eens mailen, die komt ook uit Afghanistan...
stuurt de Israelische lobby jou hier ook naar toe zodat alles wat daar gebeurt snel verwijdert wordt uit gezichtsverlies, ? je hoeft de video's niet te zien of maakt dat veel impact op je ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Serieuze vraag hoor Elf, maar welke normale discussie zie jij ontstaan in dat topic over die foetus ? NWS hoeft toch geen nieuwsdump te zijn waar mensen eens lekker de onderbuik kunnen ledigen ? Dat heeft weinig met een discussieforum te maken en sommige nieuwsberichten lenen zich daar simpelweg ook niet voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met het slotje doelde op de Israel-Hamas topics; een misverstand dus. Maar eigenlijk geldt voor dat Foetus-topic hetzelfde. Mijn mening doet er niet zo toe, ik heb de nodige bagger verwijderd en users gewezen op een paar goede, inhoudelijke posts in het topic, waaronder - uitgerekend - de jouwe...
Maar Elf, jij gelooft toch ook wel dat Afghanen het uitsnijden als foetussen niet zien als normaal gedrag hč? Toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met het slotje doelde op de Israel-Hamas topics; een misverstand dus. Maar eigenlijk geldt voor dat Foetus-topic hetzelfde. Mijn mening doet er niet zo toe, ik heb de nodige bagger verwijderd en users gewezen op een paar goede, inhoudelijke posts in het topic, waaronder - uitgerekend - de jouwe...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef gelly het volgende:
Serieuze vraag hoor Elf, maar welke normale discussie zie jij ontstaan in dat topic over die foetus ? NWS hoeft toch geen nieuwsdump te zijn waar mensen eens lekker de onderbuik kunnen ledigen ? Dat heeft weinig met een discussieforum te maken en sommige nieuwsberichten lenen zich daar simpelweg ook niet voor.
Je maakt nu een grap toch, neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beste woordgrap van de maand tot dusver !
Ik zie een paar interessante opmerkingen van users die mogelijk aanknopingspunten bieden voor een discussie. Mocht blijken dat het niet normaal kan, kan het topic altijd alsnog op slot. Ik geef het een kans; we zien wel of het lukt.
Wat doet het er toe wat Elfletterig er persoonlijk van vindt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Elf, jij gelooft toch ook wel dat Afghanen het uitsnijden als foetussen niet zien als normaal gedrag hč? Toch?
Hou nou eens op over die Ellian. Die komt uit Iran, niet uit Afghanistan.quote:Ik bedoel, vraag het anders aan Ellian.
Ja, net zoals anderen rationeel kunnen beredeneren dat het wel normaal gedrag zou zijn. Mijn mening: ik weet het niet, maar sluit het allebei niet uit.quote:Ik beschik niet over empirisch bewijs, slechts over een rationele beredenering, maar toch...
Ik zal je ook een hint geven, je reageert raar, althans als je wilt beweren dat het uitsnijden van foetussen inherent is aan Islam. Of iig dat je die suggestie wilt open laten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn antwoord op het bovenstaande heb ik gegeven. Ga het maar opzoeken. En dat is dan meteen een subtiele hint...
hij suggereert niets man ..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zal je ook een hint geven, je reageert raar, althans als je wilt beweren dat het uitsnijden van foetussen inherent is aan Islam. Of iig dat je die suggestie wilt open laten.
Dat is werkelijkwaar unbecoming een moderator.
Wmb.
Ik vind het een discussie die hier thuis hoort, eventueel in FB wmb.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn hint had betrekking op de locatie waar we die discussie kunnen voeren... Hoe duidelijk moet ik zijn?
Deel 24 is vol, deel 25 kan worden aangemaakt. Dat de teller voor deel 24 op 298 staat, is mijn fout/verdienste. Ik heb nog twee off-topic posts verwijderd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Specularium het volgende:
What's up met het gazatopic?
Fijn voor je. Ik vind het een discussie die thuishoort in het topic zelf, dus je zult hier geen inhoudelijke reactie van me aantreffen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het een discussie die hier thuis hoort, eventueel in FB wmb..
Inderdeezyquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Specularium het volgende:
What's up met het gazatopic?
Ok dan, is al gebeurd zie ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deel 24 is vol, deel 25 kan worden aangemaakt. Dat de teller voor deel 24 op 298 staat, is mijn fout/verdienste. Ik heb nog twee off-topic posts verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |