Wat zijn die exotische dingetjes? Rattepootjes? Rattebilletjes? Rattekeutels?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef muisje-eliza het volgende:zelfgemaakte bami met garnalen, ananas en andere exotische dingetjes
Prachtig optreden is datquote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit de dvd Queen - Live at Wembley 1986 te kijken.
Wat een
ge-wel-dig
optreden blijft dat.
Damn!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
Wat zijn die exotische dingetjes? Rattepootjes? Rattebilletjes? Rattekeutels?
Mnaw, ananas is niet zo lekker. Geef mij maar de lokale chinees hier. Zou er elke dag wel kunnen eten. Alleen ouders, hèquote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef muisje-eliza het volgende:zelfgemaakte bami met garnalen, ananas en andere exotische dingetjes
Jawel. Pijltjes gooien en Maarten van Rossemquote:Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtig optreden is dat. Misschien vanavond maar eens opzetten want er is verder toch niets op de tv
.
[..]
[..]
Toch maar de DVDquote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef borisz het volgende:
Jawel. Pijltjes gooien en Maarten van Rossem.
We zijn in Nederland hè, niet Noord/Zuid korea, Chinaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[..]
blijf het beste optreden van Queen in oude formatie vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit de dvd Queen - Live at Wembley 1986 te kijken.
Wat een
ge-wel-dig
optreden blijft dat.
Damn!![]()
![]()
geloof dat die periode best wel leuk gaat zijn. Barbara isquote:Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef -Hans- het volgende:
De komende maanden dus Annemieke ipv Barbara. Plus een live optreden van Bertolf..
Denk ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 18:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geloof dat die periode best wel leuk gaat zijn. Barbara isals dj
quote:zondag 04-01-2009 18:06 Bring It On!
zondag 04-01-2009 13:06 Timur Open Radio
zondag 04-01-2009 08:08 Guis (tijdelijk)
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef Feivel1 het volgende:
Het kan zijn trouwens dat ik het Michiel-filmpje weghaal van YouTube. Op andere fora wordt het me niet in dank afgenomen. Voordat ik iemand aanspreek moet ik eerst maar eens een heel donkere stem krijgen namelijk.
Zegt iemand die Gerard en Michiel nadoet.
Volgens velenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
blijf het beste optreden van Queen in oude formatie vinden
welkequote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef Feivel1 het volgende:
Het kan zijn trouwens dat ik het Michiel-filmpje weghaal van YouTube. Op andere fora wordt het me niet in dank afgenomen. Voordat ik iemand aanspreek moet ik eerst maar eens een heel donkere stem krijgen namelijk.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zal ik niet zeggen. Ongetwijfeld dat ie op mn naam googlet, zoals ie dus dagelijks doet.
waarom zou je voor 1 iemand wat doen, toon is je ruggengraat.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef Feivel1 het volgende:
'es' of 'eens'.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom zou je voor 1 iemand wat doen, toon is je ruggengraat.
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza snapt er nog niet veel van
Heb zo'n flauw idee dat Feivel Ekdom nagedaan heeft en een ekdom fan hier kritiek opgeleverd heeft.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik ga ook maar even een Queen DVD aanslingeren
.
nou dan zou ik mn schouers ophalen en tegen die zogenaamde fan zeggen *ik zal kijken wat ik voor je kan doen*quote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb zo'n flauw idee dat Feivel Ekdom nagedaan heeft en een ekdom fan hier kritiek opgeleverd heeft.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dan zou ik mn schouers ophalen en tegen die zogenaamde fan zeggen *ik zal kijken wat ik voor je kan doen*
zo?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:
De huisregels van het Muziekforum
De algemene Fok! policy
Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen
Gebruik argumenten, geen kotssmileys
oooh okequote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat ze willen is dat er beargumenteerd waarom jeJordy van Loon
zegt.
De gemiddelde moderator zou nu klaarkomen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oooh oke
waarom ik Jordy van loon een kotskind vind:
1. ik haat kinderen
2. ik haat kindsterretjes met veelste hoge piepstemmetjes die over 3 jaar baard in de keel krijgen
3. ik haat kinderen die over liefde zingen alsof ze weten waar ze over praten
4. ik haat Giel omdat hij perse dat kutkind moest promoten en door moest drukken bij SR
5. wie zit er te wachten op nog een Jantje Smit
![]()
zo?
nou dan mag bijna iedereen van dit forumonderdeel een ban krijgenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De gemiddelde moderator zou nu klaarkomen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dan mag bijna iedereen van dit forumonderdeel een ban krijgen![]()
gelukkig zitten we niet op t muziekforum
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oooh oke
waarom ik Jordy van loon een kotskind vind:
1. ik haat kinderen
2. ik haat kindsterretjes met veelste hoge piepstemmetjes die over 3 jaar baard in de keel krijgen
3a. ik haat kinderen die over liefde zingen alsof ze weten waar ze over praten
3b. ik haat kinderen die denken dat ze al een leven achter zich hebben, en alles weten en dat ze denken dat ze alles weten
4. ik haat Giel omdat hij perse dat kutkind moest promoten en door moest drukken bij SR
5. wie zit er te wachten op nog een Jantje Smit
![]()
zo?
ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Ben meteen toen ik thuis kwam lid geworden van http://tjibbetjibsma.hyves.nl
Kom er gewoon zelf geschoten materiaal tegenquote:
sinds de bekendmaking is het aantal leden al 400% gestegen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
oeh ik heb ook nog wat foto'squote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kom er gewoon zelf geschoten materiaal tegen![]()
Volgens mij iedereen hier, inclusief ikquote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Het stijgt maar door! Let vooral even op de foto'squote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen hier, inclusief ik
van mij of Muijsquote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb ook nog wel wat van muis liggen
Hij is ook niet de meest aantrekkelijke om te fotograferen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
jammer dat niet zoveel mensen foto's van Sandstorm hebben
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kom er gewoon zelf geschoten materiaal tegen![]()
Niet meer dan terecht ook natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen hier, inclusief ik
neuh, maar bv "in action" ofzo ergensquote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is ook niet de meest aantrekkelijke om te fotograferen.
Worden beetje goede camera's geweerdquote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neuh, maar bv "in action" ofzo ergens
Zoals Verschuuren vanmiddag zei: Die man verdient een standbeeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht ook natuurlijk.
Pers-kaart aanvragen bij de organisatiequote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Worden beetje goede camera's geweerd
Wil er tegenwoordig ook niet meer in, vragen ze foto journalisten kaart als bewijsquote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Pers-kaart aanvragen bij de organisatie
Da's een tweedequote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil er tegenwoordig ook niet meer in, vragen ze foto journalisten kaart als bewijs
Lekker boeiend wat die andere gast daar van vind..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb zo'n flauw idee dat Feivel Ekdom nagedaan heeft en een ekdom fan hier kritiek opgeleverd heeft.
heb hem gedownload , maar vind hem persoonlijk niet bevallenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:58 schreef Timo20 het volgende:
Hans en Eliza![]()
![]()
Heb nu de cd van Glasvegas aanstaan. Klinkt niet verkeerd. Iemand anders die `m al gehoord heeft?
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem gedownload gekocht ,maar vind hem persoonlijk niet bevallen
Wat bevalt er niet aan? vind `m wel lekkerquote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem gedownload , maar vind hem persoonlijk niet bevallen
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Zo, net Queen live at Wembley voor de zoveelste keer gezien, maar elke keer blijft het zo godsgruwelijk mooi. De interactie tussen Freddie en het publiek, het helemaal los gaan van het publiek en het prachtige Love of my life en is this the world we created. Kippenvel![]()
Freddie - Queen
Ik vind het hélemaal niks. In augustus in het voorprogramma van Muse gezien, oersaai, heel het publiek stond er zo bij te gapen. Zeikmuziek vind ik 't.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:58 schreef Timo20 het volgende:
Hans en Eliza![]()
![]()
Heb nu de cd van Glasvegas aanstaan. Klinkt niet verkeerd. Iemand anders die `m al gehoord heeft?
Hierbij mijn mening ook, vond het niet vernieuwend.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik vind het hélemaal niks. In augustus in het voorprogramma van Muse gezien, oersaai, heel het publiek stond er zo bij te gapen. Zeikmuziek vind ik 't.
Zeer zeker! klikquote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat bevalt er niet aan? vind `m wel lekker
[..]![]()
is die eigenlijk op dvd uit?
Nee doe maar niet, die zag ik gister ook al.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
krijg je opeens honger? ik kan wel een leuke oogfoto plaatsen anders
snickersquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer zeker! klik. Absoluut een must have (imho)
.
als je dat maar ff laatquote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
krijg je opeens honger? ik kan wel een leuke oogfoto plaatsen anders
Ik zou 'm hier bestellen. Scheelt meer dan een tientje en geen verzendkostenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer zeker! klik. Absoluut een must have (imho)
.
soms kunnen je prioriteiten anders liggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ben FOK! een beetje aan het verwaarlozen
Bren! soms heb je het druk met andere dingen toch? Kzou t wel leuk vinden als het je zou lukken om Gaab hier te krijgenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ben FOK! een beetje aan het verwaarlozen
Mja, dat is zo. En ik spreek Gab eigenlijk erg weinigquote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Bren! soms heb je het druk met andere dingen toch? Kzou t wel leuk vinden als het je zou lukken om Gaab hier te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |