Wil er tegenwoordig ook niet meer in, vragen ze foto journalisten kaart als bewijsquote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Pers-kaart aanvragen bij de organisatie
Da's een tweedequote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil er tegenwoordig ook niet meer in, vragen ze foto journalisten kaart als bewijs
Lekker boeiend wat die andere gast daar van vind..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb zo'n flauw idee dat Feivel Ekdom nagedaan heeft en een ekdom fan hier kritiek opgeleverd heeft.
heb hem gedownload , maar vind hem persoonlijk niet bevallenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:58 schreef Timo20 het volgende:
Hans en Eliza![]()
![]()
Heb nu de cd van Glasvegas aanstaan. Klinkt niet verkeerd. Iemand anders die `m al gehoord heeft?
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem gedownload gekocht ,maar vind hem persoonlijk niet bevallen
Wat bevalt er niet aan? vind `m wel lekkerquote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem gedownload , maar vind hem persoonlijk niet bevallen
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Zo, net Queen live at Wembley voor de zoveelste keer gezien, maar elke keer blijft het zo godsgruwelijk mooi. De interactie tussen Freddie en het publiek, het helemaal los gaan van het publiek en het prachtige Love of my life en is this the world we created. Kippenvel![]()
Freddie - Queen
Ik vind het hélemaal niks. In augustus in het voorprogramma van Muse gezien, oersaai, heel het publiek stond er zo bij te gapen. Zeikmuziek vind ik 't.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:58 schreef Timo20 het volgende:
Hans en Eliza![]()
![]()
Heb nu de cd van Glasvegas aanstaan. Klinkt niet verkeerd. Iemand anders die `m al gehoord heeft?
Hierbij mijn mening ook, vond het niet vernieuwend.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik vind het hélemaal niks. In augustus in het voorprogramma van Muse gezien, oersaai, heel het publiek stond er zo bij te gapen. Zeikmuziek vind ik 't.
Zeer zeker! klikquote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat bevalt er niet aan? vind `m wel lekker
[..]![]()
is die eigenlijk op dvd uit?
Nee doe maar niet, die zag ik gister ook al.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
krijg je opeens honger? ik kan wel een leuke oogfoto plaatsen anders
snickersquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer zeker! klik. Absoluut een must have (imho)
.
als je dat maar ff laatquote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
krijg je opeens honger? ik kan wel een leuke oogfoto plaatsen anders
Ik zou 'm hier bestellen. Scheelt meer dan een tientje en geen verzendkostenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer zeker! klik. Absoluut een must have (imho)
.
soms kunnen je prioriteiten anders liggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ben FOK! een beetje aan het verwaarlozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |