Wat zijn die exotische dingetjes? Rattepootjes? Rattebilletjes? Rattekeutels?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef muisje-eliza het volgende:zelfgemaakte bami met garnalen, ananas en andere exotische dingetjes
Prachtig optreden is datquote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit de dvd Queen - Live at Wembley 1986 te kijken.
Wat een
ge-wel-dig
optreden blijft dat.
Damn!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
Wat zijn die exotische dingetjes? Rattepootjes? Rattebilletjes? Rattekeutels?
Mnaw, ananas is niet zo lekker. Geef mij maar de lokale chinees hier. Zou er elke dag wel kunnen eten. Alleen ouders, hèquote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef muisje-eliza het volgende:zelfgemaakte bami met garnalen, ananas en andere exotische dingetjes
Jawel. Pijltjes gooien en Maarten van Rossemquote:Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtig optreden is dat. Misschien vanavond maar eens opzetten want er is verder toch niets op de tv
.
[..]
[..]
Toch maar de DVDquote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef borisz het volgende:
Jawel. Pijltjes gooien en Maarten van Rossem.
We zijn in Nederland hè, niet Noord/Zuid korea, Chinaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[..]
blijf het beste optreden van Queen in oude formatie vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit de dvd Queen - Live at Wembley 1986 te kijken.
Wat een
ge-wel-dig
optreden blijft dat.
Damn!![]()
![]()
geloof dat die periode best wel leuk gaat zijn. Barbara isquote:Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef -Hans- het volgende:
De komende maanden dus Annemieke ipv Barbara. Plus een live optreden van Bertolf..
Denk ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 18:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geloof dat die periode best wel leuk gaat zijn. Barbara isals dj
quote:zondag 04-01-2009 18:06 Bring It On!
zondag 04-01-2009 13:06 Timur Open Radio
zondag 04-01-2009 08:08 Guis (tijdelijk)
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef Feivel1 het volgende:
Het kan zijn trouwens dat ik het Michiel-filmpje weghaal van YouTube. Op andere fora wordt het me niet in dank afgenomen. Voordat ik iemand aanspreek moet ik eerst maar eens een heel donkere stem krijgen namelijk.
Zegt iemand die Gerard en Michiel nadoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |