Volgens mij iedereen hier, inclusief ikquote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Ben meteen toen ik thuis kwam lid geworden van http://tjibbetjibsma.hyves.nl
Het stijgt maar door! Let vooral even op de foto'squote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen hier, inclusief ik
van mij of Muijsquote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb ook nog wel wat van muis liggen
Hij is ook niet de meest aantrekkelijke om te fotograferen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
jammer dat niet zoveel mensen foto's van Sandstorm hebben
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kom er gewoon zelf geschoten materiaal tegen![]()
Niet meer dan terecht ook natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen hier, inclusief ik
neuh, maar bv "in action" ofzo ergensquote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is ook niet de meest aantrekkelijke om te fotograferen.
Worden beetje goede camera's geweerdquote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neuh, maar bv "in action" ofzo ergens
Zoals Verschuuren vanmiddag zei: Die man verdient een standbeeld!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht ook natuurlijk.
Pers-kaart aanvragen bij de organisatiequote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Worden beetje goede camera's geweerd
Wil er tegenwoordig ook niet meer in, vragen ze foto journalisten kaart als bewijsquote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Pers-kaart aanvragen bij de organisatie
Da's een tweedequote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil er tegenwoordig ook niet meer in, vragen ze foto journalisten kaart als bewijs
Lekker boeiend wat die andere gast daar van vind..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb zo'n flauw idee dat Feivel Ekdom nagedaan heeft en een ekdom fan hier kritiek opgeleverd heeft.
heb hem gedownload , maar vind hem persoonlijk niet bevallenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:58 schreef Timo20 het volgende:
Hans en Eliza![]()
![]()
Heb nu de cd van Glasvegas aanstaan. Klinkt niet verkeerd. Iemand anders die `m al gehoord heeft?
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem gedownload gekocht ,maar vind hem persoonlijk niet bevallen
Wat bevalt er niet aan? vind `m wel lekkerquote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem gedownload , maar vind hem persoonlijk niet bevallen
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Zo, net Queen live at Wembley voor de zoveelste keer gezien, maar elke keer blijft het zo godsgruwelijk mooi. De interactie tussen Freddie en het publiek, het helemaal los gaan van het publiek en het prachtige Love of my life en is this the world we created. Kippenvel![]()
Freddie - Queen
Ik vind het hélemaal niks. In augustus in het voorprogramma van Muse gezien, oersaai, heel het publiek stond er zo bij te gapen. Zeikmuziek vind ik 't.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:58 schreef Timo20 het volgende:
Hans en Eliza![]()
![]()
Heb nu de cd van Glasvegas aanstaan. Klinkt niet verkeerd. Iemand anders die `m al gehoord heeft?
Hierbij mijn mening ook, vond het niet vernieuwend.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik vind het hélemaal niks. In augustus in het voorprogramma van Muse gezien, oersaai, heel het publiek stond er zo bij te gapen. Zeikmuziek vind ik 't.
Zeer zeker! klikquote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat bevalt er niet aan? vind `m wel lekker
[..]![]()
is die eigenlijk op dvd uit?
Nee doe maar niet, die zag ik gister ook al.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
krijg je opeens honger? ik kan wel een leuke oogfoto plaatsen anders
snickersquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer zeker! klik. Absoluut een must have (imho)
.
als je dat maar ff laatquote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
krijg je opeens honger? ik kan wel een leuke oogfoto plaatsen anders
Ik zou 'm hier bestellen. Scheelt meer dan een tientje en geen verzendkostenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer zeker! klik. Absoluut een must have (imho)
.
soms kunnen je prioriteiten anders liggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ben FOK! een beetje aan het verwaarlozen
Bren! soms heb je het druk met andere dingen toch? Kzou t wel leuk vinden als het je zou lukken om Gaab hier te krijgenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ben FOK! een beetje aan het verwaarlozen
Mja, dat is zo. En ik spreek Gab eigenlijk erg weinigquote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Bren! soms heb je het druk met andere dingen toch? Kzou t wel leuk vinden als het je zou lukken om Gaab hier te krijgen
Maar of je `m dan ook binnen krijgt is weer een ander verhaalquote:Op zondag 4 januari 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou 'm hier bestellen. Scheelt meer dan een tientje en geen verzendkosten.
Ook Janne zie ik hier maar weinig de laatste tijdquote:Op zondag 4 januari 2009 21:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mja, dat is zo. En ik spreek Gab eigenlijk erg weinigis meer iets voor Janne om Gab hier te krijgen
Da's waar...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ook Janne zie ik hier maar weinig de laatste tijd
trustequote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Da's waar...
En ik ga er ook weer vandoor, morgen om ongeveer 4.45 op
Dat zijn toch geen menselijke tijden om op te staanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Da's waar...
En ik ga er ook weer vandoor, morgen om ongeveer 4.45 op
Mijn wekker staat gelukkig op 7.30quote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen menselijke tijden om op te staan
Begint morgen je stage ?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mijne om 8.30, moet om 9.20 de deur uit en om 10.30 aanwezig zijn.
Nee, nog een maand lang hard werken aan een schoolproject (interactieve film met meerdere beeldschermen en spraakherkenning voor de besturing). M'n stage begint 2 februari.quote:
Ik begin om 11 uur, moet de boot van 9.30 hebben. Maar ik ben sochtends nogal traagquote:Op zondag 4 januari 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mijne om 8.30, moet om 9.20 de deur uit en om 10.30 aanwezig zijn.
Ik heb in januari een bedrijfsspel. Moeten we een economische doelstelling kiezen en dan een verkoopprijs en dan de verwachte winst etc berekenen. Dat is niet erg boeiendquote:Op zondag 4 januari 2009 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, nog een maand lang hard werken aan een schoolproject (interactieve film met meerdere beeldschermen en spraakherkenning voor de besturing). M'n stage begint 2 februari.
Ik heb daar meer dan 150 keer iets besteld; da's welgeteld één keer misgegaan en toen werd zonder problemen een nieuw exemplaar opgestuurdquote:Op zondag 4 januari 2009 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar of je `m dan ook binnen krijgt is weer een ander verhaal
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:54 schreef borisz het volgende:
Twitter lijkt fok! wel
Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Vanuit waar versturen ze ?, met Jersey heb ik af en toe nog wel is problemenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb daar meer dan 150 keer iets besteld; da's welgeteld één keer misgegaan en toen werd zonder problemen een nieuw exemplaar opgestuurd.
Ik heb in de afgelopen jaren pakketjes van hen uit Zwitserland, Zweden, Hong Kong gehad. Play.com komt/kwam vooral uit Jersey.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vanuit waar versturen ze ?, met Jersey heb ik af en toe nog wel is problemen
Goede tip! Als ik 'm nog niet had dan zou ik dat zeker doenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou 'm hier bestellen. Scheelt meer dan een tientje en geen verzendkosten.
True, maar ze zijn sinds ongeveer een jaar (of iets minder) echt waardeloos geworden: duurt weken voordat iets verstuurd wordt, laten nooit iets weten, moet zelf er achter aan of het verstuurd wordt, en als je dan antwoord krijgt is het zo`n rottig standaard mailtjequote:Op zondag 4 januari 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb daar meer dan 150 keer iets besteld; da's welgeteld één keer misgegaan en toen werd zonder problemen een nieuw exemplaar opgestuurd.
Dit lijkt me meer wat voor jou:quote:Op zondag 4 januari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat had ik net ook![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)crisis___.html?p=1,1
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel kansloos. Echt heel erg kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is pas een geniale reclame:
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html![]()
![]()
En over domme Belgen gesproken![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]die hebben echt niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is pas een geniale reclame:
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html![]()
![]()
En over domme Belgen gesproken![]()
![]()
![]()
2x
![]()
Ik ook absoluut nietquote:Op zondag 4 januari 2009 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik zou mij niet op het ijs begeven, op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |