quote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij alleen maar met VersacceVond het gebouw mooier dan de inhoud eerlijk gezegd
En ik ben gratis geweest omdat we per ongeluk via de uitgang naar binnen gingen![]()
Mee eensquote:Op maandag 5 januari 2009 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik in de sneak gezien. Erg, erg goed
Ook hierbij had ik een ander beeld. De titel trok me nooit zo, totdat ik erachter kwam dat het door Burton was geregisseerdquote:Die was pas ook nog een op TV. Ook erg goed
Staat vandaag op de planningquote:
Aanloopje laatst al met die afschuwelijke schedelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alles houdt dus vanaf 2013 ook moderne kunst in he, dat vind ik wel even wennen, moderne kunst in het Rijks!
Warhol, Liechtenstein en Haring zijn in principe ook moderne kunst hequote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Daarom vraag ik me af wat er voor "moderne kunst" gaat komen. Want als dat één of andee artsy-fartsy bagger is dan heb ik er niets mee
Maar niet expres hequote:Op maandag 5 januari 2009 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je dat gelukt isdat vind ik altijd supercool!
Oeh dat klinkt tofquote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens een leuke vacature
Bij SRC cultuurvakanties; ik wil best wel een jaartje cultuurvakanties begeleiden
Dat is vergelijkbaar met mijn zalmwraps die ik laatst wilde maken. Alles al klaar, wrap in de pan, roomkaas erop, tomaat en komkommer, pijnboompitjes en kappertjes, ik loop naar de koelkast voor de finishing touch: blijkt er geen zalm te zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
Melk in kom gedaan
Magnetron aangezet
Melk klaar
Brinta op.........
Ja dat is toch hilarischquote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar niet expres heDat zou ik nooit durven
We vonden het al een rare ingang maar konden gewoon zo doorlopenToen we door hadden dat het eigenlijk de uitgang was hebben we maar net alsof gedaan dat we gekke jopie waren
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met mijn zalmwraps die ik laatst wilde maken. Alles al klaar, wrap in de pan, roomkaas erop, tomaat en komkommer, pijnboompitjes en kappertjes, ik loop naar de koelkast voor de finishing touch: blijkt er geen zalm te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was het ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat is toch hilarisch
Vooral als je ermee wegkomt
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zeker als je wel in Amsterdam woont moet je maar net de tijd en de interesse hebben om er een keer heen te gaan.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nog nooit in het Van Gogh Museum geweest![]()
Maar dan ben je in het Stedelijk CS geweest? Daar ben ik ook geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was tot 3 jaar geleden ook nog nooit in het Stedelijk geweest
Zeker als je niet in Amsterdam woont moet je maar net de tijd en het geld hebben om er een keer heen te gaan. Alhoewel in elk geval het Rijks tot 18 jaar gratis is
Ik heb in Amsterdam gewoond en ben nooit naar die drie musea geweestquote:
Iehquote:
Euh nee, ik ben nog wel in het Stedelijk zelf geweest, vergis ik me dan met de jaren? Kan wel langer geleden zijn hoor, ik rond nogal makkelijk afquote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan ben je in het Stedelijk CS geweest? Daar ben ik ook geweestVoor Warhola
Hoewel die expositie me wel tegenviel dus
Zal langer geleden zijn, toen ik in Amsterdam kwam wonen in 2005 was het stedelijk al verhuisdquote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euh nee, ik ben nog wel in het Stedelijk zelf geweest, vergis ik me dan met de jaren? Kan wel langer geleden zijn hoor, ik rond nogal makkelijk af
Dat was dus LAvazza koffie?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef MaJo het volgende:
Aaargh wat kan ik toch een ontzettende sukkel zijn
net een kopje verkeerde koffie aan het maken. Ik doe de la open om een schaar te pakken om het pak open te knippen, knip het pak open met de la nog open en jawel... Kukelt het open pak zo de la in![]()
![]()
soms haat ik mezelf
Het was ook overrated.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aanloopje laatst al met die afschuwelijke schedelDat noem ik geen kunst
Rijks is erg leuk, Stedelijk ook redelijk. Maar van Gogh mis je niet zoveel aan. Behalve dat wat pointillistische schilderijenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat was het ookDat scheelde toch iets van 20 dollar ofzo
Zal ik iets genants bekennen trouwens?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik ben nog nooit in het Rijksmuseum geweest
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik ben nog nooit in het Van Gogh Museum geweest![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik ben nog nooit in het Stedelijk Museum geweest![]()
![]()
Maar wel in het Krüller Müller, Booijmans van Beuningen, Panorama van Mesdag, Haags Historisch Museum en nog een hele hoop andere musea
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was dus LAvazza koffie?
[ afbeelding ]
whehehequote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef MaJo het volgende:
net een kopje verkeerde koffie aan het maken. Ik doe de la open om een schaar te pakken om het pak open te knippen, knip het pak open met de la nog open en jawel... Kukelt het open pak zo de la in![]()
![]()
soms haat ik mezelf
Ik heb wel het Dali-museum in Figueres, Spanje bezocht.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Warhol heb ik trouwens ook niet zoveel mee. Heb zijn dingen in New York zien hangen en wat kiekjes van gemaakt omdat ik het leuk vond zijn bekende dingen(soep, monroe) toch een keer gezien te hebben.
Ik heb meer met Dali bijvoorbeeld.
Mijn dag is nu ook officieel een kutdagquote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehehe
Ik laat wel eens een vol koffiefilter vallen. Of de koffiebus. En dan heb ik gelijk een kutdag
Het 1 sluit het ander niet uit, ik ben ook een groot liefhebber van Daliquote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Warhol heb ik trouwens ook niet zoveel mee. Heb zijn dingen in New York zien hangen en wat kiekjes van gemaakt omdat ik het leuk vond zijn bekende dingen(soep, monroe) toch een keer gezien te hebben.
Ik heb meer met Dali bijvoorbeeld.
Doet me denken aan dit lied:quote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef MaJo het volgende:
![]()
soms haat ik mezelf
quote:
Ja Esscherquote:Op maandag 5 januari 2009 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander niet uit, ik ben ook een groot liefhebber van DaliEn Esscher is ook tof
Ik ken hem ook net, ik opende namelijk in MUZ een topic vol liedjes waarin een scheld- of vloekwoord in voorkomt.quote:
Een parodie op M.C. Escher in Family Guy:quote:
Wehehequote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een parodie op M.C. Escher in Family Guy:
Going up the stairs
Going down the stairs
Going up the stairs
Going down the stairs
Going up the side walk stairs!
Ja joh, vliegprijzen gaan ook nog eens omlaag dus waarom nietquote:Op maandag 5 januari 2009 15:30 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens mijn oude huisbaas uit Londen gesproken, was echt gezelligmis hem en Londen heel erg. Heb afgesproken om binnenkort weer een slangs te komen
Ik las in eerste instantie 'Ja joh, vliegtuigen gaan ook nog eens omlaag dus waarom nietquote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja joh, vliegprijzen gaan ook nog eens omlaag dus waarom niet
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie 'Ja joh, vliegtuigen gaan ook nog eens omlaag dus waarom niet'...
In Duitsland met Schwarzwalder spek carbonara-saus gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben weer lekkere pastasaus aan het maken. Morgen weer smullen
Ik ben helaas niet zo goed in carbonarasausquote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Duitsland met Schwarzwalder spek carbonara-saus gemaakt.
Een aanrader...
Ben je al klaar met schrijven dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen hartige taart maken met pastinaak en wortelmacrobiotisch recept van mn moeder maar erg lekker
En overmorgen misschien hier uit eten
De eigenaar komt van Sardinië dus de kaart is net even anders dan bij andere italiaanse restaurants, en errug smakelijk
Ja over de situatie in Gaza, de kredietcrisis en de eventuele komst van de elfstedentochtquote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
En heb je het verder nog over dingen met 'm gehad?
-->quote:Op maandag 5 januari 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja over de situatie in Gaza, de kredietcrisis en de eventuele komst van de elfstedentocht![]()
quote:Ik kijk eerst of dit helpt
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
PS, gefeliciteerd met het 60-jarig bestaan van Elleboog
In Rome kan je heel wat werk gratis zienquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou nog wel eens wat werken van Caravaggio in het echt willen zien eigenlijk.
Ik heb zo mijn inside bronnen. En het stond op nu.nlquote:Op maandag 5 januari 2009 17:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Dankje!!
Waar haal je die vandaan?
Was leuk optreden gisteren en ik was ook nog onderdeel van de levende taart (H)
De borrel achteraf was natuurlijk ook tof, jammer dat ik moest beginnen met een blokuur duits vandaag om half negen
[..]
Toen ik in Rome was, was ik nog niet geinteresseerd in kunstquote:In Rome kan je heel wat werk gratis zienIk heb daar een Caravaggio tocht gedaan, geweldig
Hier kan ik toch niets aan doenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey!
Verflapt MaJo, je moet echt wat voorzichtiger zijn met jezelf![]()
Vond het best een gevatte opmerkingquote:
Mja als je kijkt naar mijn verleden heeft ie het ook heel vaak bij het juiste eind gehad...quote:
Was het ookquote:Op maandag 5 januari 2009 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het best een gevatte opmerking![]()
[..]
Ja, maar het kan nooit kwaad om andere balletjes op te gooien. Want buiten dit ben je dus ook al heel veel afgevallen zei je. En dat in combinatie met andere darmproblemen. Dat is dan misschien toch weer een andere issuequote:Mja als je kijkt naar mijn verleden heeft ie het ook heel vaak bij het juiste eind gehad...
Vetquote:Op maandag 5 januari 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn inside bronnen. En het stond op nu.nl
Zonde. Wij werden er mee doodgegooid, maar laten we zeggen dat het een prettige dood wasquote:Toen ik in Rome was, was ik nog niet geinteresseerd in kunst
Ja of ik moet eigenlijk zeggen: ik was niet geinteresseerd in schilderkunst. Want verder heb ik enorm genoten van Romequote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vet![]()
Het stond ook in een paar kranten...
Als er een foto bij stond bij Nu, ken ik ongetwijfeld degene die er op staat
Iemand die heel misschien geïnteresseerd is in mijn optreden kan een linkje krijgen![]()
[..]
Zonde. Wij werden er mee doodgegooid, maar laten we zeggen dat het een prettige dood was
Moet ik hier iets achter zoeken of hoe zit het?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
Net terug van de dokter. De ontsteking is nog niet over en volgens hem vindt er een oorlog plaats in mijn buik![]()
Nu dus extra medicijnen gekregen en als het goed is moet het dan met een paar dagen beter gaan. Ik hoop het
Ik volg je nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet ik hier iets achter zoeken of hoe zit het?
Daar heeft Ofyles2 wel vaker last vanquote:
Een al overleden kindje was het toch? God dat lijkt me echt vreselijkquote:Op maandag 5 januari 2009 17:37 schreef B.ertha het volgende:
Die zus van mijn collega moet vandaag bevallen
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je al klaar met schrijven dan?
Ik heb mezelf betrapt op een unicum: een week vol bier zonder katers.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom was die nieuwjaarsreceptie van de voetbal gister zo gezellig en waarom heb ik zoveel bier gezopen?
Ik ben ook nog eens strontverkouden sinds gister en het was mokerdruk omdat het weer de eerste werkdag van het jaar was, ik ben zielig
Ja, mij ook. Al die pijn en moeite en dan bij voorbaat al weten dat het dood is. Dat gun je je ergste vijand nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een al overleden kindje was het toch? God dat lijkt me echt vreselijk![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef MaJo het volgende:
Maar het klopt wel, juist als je ergens woont zie je de toeristische plekken vaak niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |