quote:Op zondag 4 januari 2009 04:30 schreef MaJo het volgende:
Opdracht is aftrok het op een gegeven moment niet meer van de moeheid maar toen ik wilde gaan slapen werd ik daar zo onrustig van dat ik het toch maar af heb gemaakt
de kaart is ontvangen nem![]()
is wel een mooi verhaal trouwens
ik vroeg aan mijn moeder of we een kaart van nem hadden ontvangen. Waarop zij antwoordt 'oh die nem!' blijkbaar had ze met mijn vader zitten brainstormen van wie de kaart was
ze kenden geen nem uit rotterdam
![]()
ik haar vet uitlachen en loop naar mijn vader met de vraag 'wie is nem uit rotterdam?' waarop hij meteen zegt 'jouw nem!' pas daarna beseft hij dat het over de kaart gaat
mijn moeders verdediging is dat je helemaal niet uit rotterdam komtze vond het hoe dan ook een prachtige kaart en hij heeft een prominent plekje op de wc
Whehehehequote:Op zondag 4 januari 2009 12:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
briljant :
http://www.dumpert.nl/med(...)/ze_was_een_man.html
![]()
![]()
wtf?quote:Op zondag 4 januari 2009 04:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bedankt, maar die kende ik al. En vond ik minder leuk dan bijvoorbeeld deze
De mijne ziet er wat kaal uit, nu durf ik 'm wel te postenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:37 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Goeiemorgen allemaal! Ik was er vanochtend weer eens een beetje op tijd uit, dus heb nu al ontbeten en een kapstok opgehangen boven
De verbouwing van de kamer gisteren is helemaal anders geworden dan we gepland haddensuperlang lopen slepen, maar nu staat het enigzins oke... en ik kon eindelijk een heel mooi kastje weer kwijt in de kamer
Hebben we hier al eens foto's van kamers gedaan? Ik ben wel benieuwd naar die van jullie
AVG?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]! Je doet net of het een AVG'tje was! Maar als de rest net zo gekookt heeft moet het wel een sjieke maaltijd zijn geweest
En prachtige foto's, vooral die van de rivierbedding en dat steegje![]()
![]()
Doe ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je het niet zelf modelleren?
Hebben 3DS modelletjes trouwens ook niet een soort EXIF-informatie erbij zitten?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe ik ookMaar het is nogal een crime
Ga straks vol goede moed verder. Als het echt niet lukt kan ik altijd nog overwegen om 'm tegen betaling te downloaden.
De docent maakt het geen klap uit geloof ik (zolang je het toegeeftquote:Op zondag 4 januari 2009 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben 3DS modelletjes trouwens ook niet een soort EXIF-informatie erbij zitten?
Zo ja, dan moet je natuurlijk even oppassen of daar niet de originele maker bij staat en de leraar dat kan achterhalen.
Ik krijg er heus geen shockverschijnselen van hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ook net wakker
@LB Foto's van mijn kamer zijn nu niet aan te raden, eigenlijk al jaren niet, vanwege de bende overal
Ja mooi toch?quote:
Ik ken het als AGV, maar het zal hetzelfde betekenen: Aardappelen, Vlees en Groentequote:
De afkorting niet nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh kende je dat echt niet?
Aardappels Vlees & Groente
quote:“Aan tafel zitten onder andere Leonardo (veroordeeld voor de dood van Ajacied Carlo Picornie) en André (veroordeeld voor de moord op FC Twentesupporter Erik Lassche)“, zegt ze.
Zo, dat is inderdaad wel even iets andersquote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef wyccie het volgende:
We zijn uiteindelijk gaan lunchen in Utrecht.
Ik zat ook te kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef wyccie het volgende:
Op Nederland 2 is nu een docu over Waterhouse. Heb zijn schilderijen altijd al mooi gevonden, dus ik denk dat ik ook wel naar de tentoonstelling in Groningen ga.
Ja dat heb ik gemist dus. En dat laatste ben ik met je eens alhoewel Rembrandt natuurlijk nog steeds heel erg mooi is.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef wyccie het volgende:
Jemig, ik heb 17 responsiecolleges voor de komende maand. Dat wordt echt een kutmaand.![]()
Ik ga even een lijstje met bezochte musea maken, met een korte toelichting erbij. Misschien hebben jullie er wat aan.
De schilderijen van Caravaggio heb ik gezien in het Rijksmuseum, als duo-tentoonstelling met Rembrandt. Die van Caravaggio waren véél mooier.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ga even een lijstje met bezochte musea maken, met een korte toelichting erbij. Misschien hebben jullie er wat aan.
Lichte snif nog in mijn neus, maar morgen mag ik weer aan de bak...quote:
Ik heb (een deel van) de uitzending afgelopen week al gezien en ik word er niet vrolijk van.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
Echt wat voor MM: [TV - 23.00 NED3] Sophie praat met harde kern Feyenoord.
Te dicht bij het vuur?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lichte snif nog in mijn neus, maar morgen mag ik weer aan de bak...
[..]
Ik heb (een deel van) de uitzending afgelopen week al gezien en ik word er niet vrolijk van.
Dus ik sla nu even over...
Ja zoiets kon ik me wel herinnerenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carlo was een persoonlijke vriend van mij, door hem ben ik uitwedstrijden gaan bezoeken e.d.
Wat daar aan tafel verteld wordt, is toch niet de waarheid (voor zover ik die al weten wil)...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja zoiets kon ik me wel herinneren
Daarom leek het me juist interessant. Maargoed, ik weet dan verder ook niets over de inhoud van de interviews
Ja ik kan me zo voorstellen dat je als dader de waarheid een beetje inkleurt.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat daar aan tafel verteld wordt, is toch niet de waarheid (voor zover ik die al weten wil)...
Er is geen hooligan die zal vertellen wat hij exact heeft uitgespookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |