quote:Op maandag 5 januari 2009 08:43 schreef LadyBlack het volgende:
MoggeHoop dat MaJo toch weer in slaap is gevallen?
Het sneeuwt hier helemaal niet....Ik hoorde het nieuws vanochtend en was helemaal blij geworden, maar ik trek de gordijnen open en....... niks
![]()
Oh en ik moet zo weer naar de tandarts, controle! ik ben zo benieuwd
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik denk dat MaJo het slaaprecord voor 2009 gaat vestigen
Daar hangt het Gugenheim in New York vol mee. Althans, 2 jaar geleden wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
werken van toulousse de lautrec, Manet en verschillende schilders die in mijn favoriete stijl schilderen: het pointalisme
Die heb ik in de sneak gezien. Erg, erg goedquote:Op maandag 5 januari 2009 01:51 schreef MaJo het volgende:
eerst viccy Cristina barcelona gezien, de nieuwste film van woody allen. Wow echt een prachtige film
Die was pas ook nog een op TV. Ook erg goedquote:daarna big Fish gezien en ik ben er nog helemaal van onder de indrukwat een indrukwekkende film
quote:ben nu dus een inhaalslag aan het maken wat betreft films omdat ik daar normaal geen tijd voor heb
en nu![]()
Dat is wel één van de betere voornemensquote:Op maandag 5 januari 2009 09:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:31 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn (incomplete) museumlijst:
- Metropolitan
- Gugenheim New York
- MoMa (New York)
Ja, erg fijne museaquote:
Een vriendin van mij die nu in New York zit heeft een soort vriendenpas voor het Metropolitan, dus die kan daar zo vaak ze wil naar toe gaan... en dus op dr gemak alles bekijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, erg fijne musea
En in New York heb je van die passes waarmee je dus al die musea en tourbussen in kunt voor $80 ofso. Erg chill.
Toen ik er 2 jaar geleden was, hing daar die 400 Jaar Rembrandt tentoonstelling die ook in het Rijks hing. Daarbij hadden ze ook allerlei andere tijdsgenoten gehangen. Was erg leukquote:Op maandag 5 januari 2009 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een vriendin van mij die nu in New York zit heeft een soort vriendenpas voor het Metropolitan, dus die kan daar zo vaak ze wil naar toe gaan... en dus op dr gemak alles bekijken
Ik ben altijd zo benieuwd naar alle Nederlandse kunst die daar hangt, en ook Italiaanse werken
Ja zonder de Nachtwachtquote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Wel zonder de Nachtwacht neem ik aan???
Ik vind Rembrandts tekeningen mooien ook het portret van zijn zoontje...
Oeh, nu begint het echte levenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga eens even beginnen met het nieuwe jaar: dat gaat in het teken staan van solliciteren!!!
Vandaag start de zoektocht naar allerhande baantjes die mijn cv een beetje interessant gaan maken![]()
idd ook gedaan. Is zeker de moeite. En de musea in New York zijn zeer zeker top.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, erg fijne musea
En in New York heb je van die passes waarmee je dus al die musea en tourbussen in kunt voor $80 ofso. Erg chill.
Huh?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
30 jaar geleden, wauw![]()
Wel jammer dat je dan nu alleen maar de Philipsvleugel kunt bezichtigen...
Als de omgeving niet verzakt.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vogens mij is dat naar goed Amsterdams gebruik ergens in 2020.
Alles houdt dus vanaf 2013 ook moderne kunst in he, dat vind ik wel even wennen, moderne kunst in het Rijks!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Is dat nog steeds vanwege die verbouwingen?
Als dat zo is, dan wacht ik wel tot de boel gereed is.
Ik wil alles kunnen bekijken, niet slechts een deel...
Ja en interessant is dan om te weten wát voor moderne kunst.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alles houdt dus vanaf 2013 ook moderne kunst in he, dat vind ik wel even wennen, moderne kunst in het Rijks!
Mijn laatste dag op de grafische school - reproduktietekenen betrof een bezoek aan het Stedelijk Museum.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alles houdt dus vanaf 2013 ook moderne kunst in he, dat vind ik wel even wennen, moderne kunst in het Rijks!
Je was jaloers dat jij het schilderij niet met een mes bewerkt had?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn laatste dag op de grafische school - reproduktietekenen betrof een bezoek aan het Stedelijk Museum.
Heb in 5 minuten de hele expositie (incl. het later nog vernielde en daarna voor 1 miljoen met een verfroller weer gerestaureerde 'Who's afraid of Red, Yellow & Blue) bekeken en ben toen in het restaurant gaan zitten.
Daarna wist ik zeker dat ik met die school wilde stoppen...
Gezien de gemoedstoestand dat dat doek toen bij me opriep eigenlijk wel, ja...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je was jaloers dat jij het schilderij niet met een mes bewerkt had?
Tja, mij doen zulke eeeh "kunstwerken" ook nietsquote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de gemoedstoestand dat dat doek toen bij me opriep eigenlijk wel, ja...
Dat is toch gewoon de Japanse vlag dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, mij doen zulke eeeh "kunstwerken" ook niets
Een wit doek met een grote rode stip? Ja hoor
Juistquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de Japanse vlag dan?
Dat bedoel ik dus. Daarom vraag ik me af wat er voor "moderne kunst" gaat komen. Want als dat één of andee artsy-fartsy bagger is dan heb ik er niets meequote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef LadyBlack het volgende:eens....
Dat mag ik natuurlijk niet zeggen, maar ik heb er ook weinig mee.
Doe mij maar kunst waar 'mooi' belangrijk is, en niet een of andere moeilijk diepe filosofische of depressieve uiting van de kunstenaar
quote:Op maandag 5 januari 2009 08:43 schreef LadyBlack het volgende:
MoggeHoop dat MaJo toch weer in slaap is gevallen?
Het sneeuwt hier helemaal niet....Ik hoorde het nieuws vanochtend en was helemaal blij geworden, maar ik trek de gordijnen open en....... niks
![]()
Oh en ik moet zo weer naar de tandarts, controle! ik ben zo benieuwd
Uhuhquote:Op maandag 5 januari 2009 09:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OMGquote:Op maandag 5 januari 2009 08:54 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand de documentaire over het nieuwe Rijksmuseum gezien? Dat wordt anders!!
Ze halen het neogotische weer heel erg naar voren, inclusief de gekleurde ornamenten in de architectuur! Wel even shockerend als je het Rijks gewoon wit gewend bent
Zoiets als wanneer je voor het eerst een plaatje ziet van hoe Griekse tempels en beelden er oorspronkelijk uitzagen; oerlelijk!!!!!
[ afbeelding ]
Bij mij alleen maar met Versaccequote:Op maandag 5 januari 2009 09:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hangt het Gugenheim in New York vol mee. Althans, 2 jaar geleden wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |