-->quote:Op maandag 5 januari 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja over de situatie in Gaza, de kredietcrisis en de eventuele komst van de elfstedentocht![]()
quote:Ik kijk eerst of dit helpt
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
PS, gefeliciteerd met het 60-jarig bestaan van Elleboog
In Rome kan je heel wat werk gratis zienquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou nog wel eens wat werken van Caravaggio in het echt willen zien eigenlijk.
Ik heb zo mijn inside bronnen. En het stond op nu.nlquote:Op maandag 5 januari 2009 17:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Dankje!!
Waar haal je die vandaan?
Was leuk optreden gisteren en ik was ook nog onderdeel van de levende taart (H)
De borrel achteraf was natuurlijk ook tof, jammer dat ik moest beginnen met een blokuur duits vandaag om half negen
[..]
Toen ik in Rome was, was ik nog niet geinteresseerd in kunstquote:In Rome kan je heel wat werk gratis zienIk heb daar een Caravaggio tocht gedaan, geweldig
Hier kan ik toch niets aan doenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey!
Verflapt MaJo, je moet echt wat voorzichtiger zijn met jezelf![]()
Vond het best een gevatte opmerkingquote:
Mja als je kijkt naar mijn verleden heeft ie het ook heel vaak bij het juiste eind gehad...quote:
Was het ookquote:Op maandag 5 januari 2009 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het best een gevatte opmerking![]()
[..]
Ja, maar het kan nooit kwaad om andere balletjes op te gooien. Want buiten dit ben je dus ook al heel veel afgevallen zei je. En dat in combinatie met andere darmproblemen. Dat is dan misschien toch weer een andere issuequote:Mja als je kijkt naar mijn verleden heeft ie het ook heel vaak bij het juiste eind gehad...
Vetquote:Op maandag 5 januari 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn inside bronnen. En het stond op nu.nl
Zonde. Wij werden er mee doodgegooid, maar laten we zeggen dat het een prettige dood wasquote:Toen ik in Rome was, was ik nog niet geinteresseerd in kunst
Ja of ik moet eigenlijk zeggen: ik was niet geinteresseerd in schilderkunst. Want verder heb ik enorm genoten van Romequote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vet![]()
Het stond ook in een paar kranten...
Als er een foto bij stond bij Nu, ken ik ongetwijfeld degene die er op staat
Iemand die heel misschien geïnteresseerd is in mijn optreden kan een linkje krijgen![]()
[..]
Zonde. Wij werden er mee doodgegooid, maar laten we zeggen dat het een prettige dood was
Moet ik hier iets achter zoeken of hoe zit het?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
Net terug van de dokter. De ontsteking is nog niet over en volgens hem vindt er een oorlog plaats in mijn buik![]()
Nu dus extra medicijnen gekregen en als het goed is moet het dan met een paar dagen beter gaan. Ik hoop het
Ik volg je nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet ik hier iets achter zoeken of hoe zit het?
Daar heeft Ofyles2 wel vaker last vanquote:
Een al overleden kindje was het toch? God dat lijkt me echt vreselijkquote:Op maandag 5 januari 2009 17:37 schreef B.ertha het volgende:
Die zus van mijn collega moet vandaag bevallen
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je al klaar met schrijven dan?
Ik heb mezelf betrapt op een unicum: een week vol bier zonder katers.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom was die nieuwjaarsreceptie van de voetbal gister zo gezellig en waarom heb ik zoveel bier gezopen?
Ik ben ook nog eens strontverkouden sinds gister en het was mokerdruk omdat het weer de eerste werkdag van het jaar was, ik ben zielig
Ja, mij ook. Al die pijn en moeite en dan bij voorbaat al weten dat het dood is. Dat gun je je ergste vijand nietquote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een al overleden kindje was het toch? God dat lijkt me echt vreselijk![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef MaJo het volgende:
Maar het klopt wel, juist als je ergens woont zie je de toeristische plekken vaak niet.
Lijkt me wel mooi om mee te maken, maar als het doordeweeks is neem ik er geen vrij voorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Als (als....) de Elfstedentocht door zou gaan, gaan er dan mensen van hier richting Friesland?
Ik ben het dan namelijk wel van plan.
Dat staat al jaren op mijn to do-lijstje maar de weergoden willen niet meewerken.
En in 1985 lag ik in het ziekenhuis, in 1986 lag ik op de (extreem koude) Amersfoortse heide tijdens militaire dienst en in 1997 was mijn moeder net overleden.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
* Puntenslijpsel aait TM over zn bolletje
Ik kan niet voor MM spreken maar voor mij gaat het om kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om mee te rijden? Ben je lid dan?
Mijn pa gaat hem dan (voor de derde keer) rijden
Yepquote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Als (als....) de Elfstedentocht door zou gaan, gaan er dan mensen van hier richting Friesland?
Dat staat al jaren op mijn to do-lijstje maar de weergoden willen niet meewerken.
En in 1985 lag ik in het ziekenhuis, in 1986 lag ik op de (extreem koude) Amersfoortse heide tijdens militaire dienst en in 1997 was mijn moeder net overleden.
Aan de ene kant lijkt dat me wel erg tof.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef MadMaster het volgende:
en....quote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
Melk in kom gedaan
Magnetron aangezet
Melk klaar
Brinta op.........
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand die heel misschien geïnteresseerd is in mijn optreden kan een linkje krijgen![]()
mocht ik weer eens door Nijmegen crossen dan zal ik er aan denken. Kom tegenwoordig niet zoveel meer bij de Uni/ Radboutquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef wyccie het volgende:
Toen ik naar huis ging, stond er ook al een kleine file vlakbij de uni.
Trouwens: rij je auto meer naar links zodat fietsers ook nog op een stukje nietbesneeuwde straat kunnen fietsen. Als wij vallen komen er krassen op jouw auto.![]()
Nu ben ik chagrijnig, want ik heb nog steeds honger en ik heb helaas niks meer te snacken (wel chocofondue, maar niks om te dippen). Ik heb vast een lintworm of zo.
Oh, als je ermee klaar bent, mag ik hem dan?quote:
Het is echt schandalig gaaf!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Aan de ene kant lijkt dat me wel erg tof.
Maar toch ook wel weer schandalig koud en best relaxed om via de tv te volgen
Ik ga hem niet rijden...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om mee te rijden? Ben je lid dan?
Mijn pa gaat hem dan (voor de derde keer) rijden
Ben benieuwdquote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vet![]()
Het stond ook in een paar kranten...
Als er een foto bij stond bij Nu, ken ik ongetwijfeld degene die er op staat
[..]
Er staat iig alvast een fles jagermeister in de vriezer hierquote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga hem niet rijden...
Ik was al blij dat ik afgelopen zaterdag zo'n 25 minuten vooruit kon krabbelen en verklaar iemand die 200km op klote-ijs wil rijden bijna voor gek.
Nee, het gaat dan dus om sfeer proeven langs de kant, niet persé in de buurt van de Blauhuuster Dakkapel in Franeker of zo, maar gewoon ergens relaxed langs het parcours.
Avond/nacht tevoren er heen rijden en dan voorzien van veel proviand en radio de kudde voorbij zien komen.
's Avonds zie ik de samenvatting dan wel...
Mocht het zover komen, dan hebben we het er nog wel over.
Je spreekt toch niet uit eigen ervaring, neem ik aan...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is echt schandalig gaaf!De kou e.d. is niet hetgene wat je je nog herinnert hoor
De gezelligheid, de stoere mensen, de muziek
Echtwel!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je spreekt toch niet uit eigen ervaring, neem ik aan...
In 1997 was je hoe oud dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echtwel!Ik stond in skipakje mijn papa aan te moedigen
Kan jij dan niet met je CZ-toko de verbindingen regelen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Etcetera het volgende:
ElfstedentochtIk ga desnoods spijbelen om dat te volgen - voor de televisie
Radboud. Heb jij ook hier gestudeerd? De richting zwakstroom ken ik niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kom tegenwoordig niet zoveel meer bij de Uni/ Radbout
Lintworm-o-theek.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, als je ermee klaar bent, mag ik hem dan?
Ik kan me een aantal dingen van die leeftijd ook nog heel goed herinneren.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 1997 was je hoe oud dan?
7 Of 8 maximaal neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |