Ja ik zag het, alsnog bedankt voor je berichten. Heeft je toch tijd gekost, en dat weet ik daarom wel te waarderen. Nogmaals bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je staat nu op geblokt in mn PM lijst, dus bespaar je de verdere moeite om me ook via PM nog lastig te vallen.
Met als 9e resultaat:quote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef Grulez het volgende:
Wel ontopic blijven![]()
http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL304&q=tieten&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik vind je wel heel lief hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke posts zijn op zich ook wel weer handig. Weet je gelijk hoe men over je denkt.
Is het al bekend?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik morgen ga mailen. Daarna degene die het niet zijn geworden en dan wordt het bekend.
Een nieuwe mod met verstand.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Adothehague het volgende:
Bier tieten en adothehague als mod..
Wat heeft VBL nog meer nodig?
Een FA die ene beslissing bekend maaktquote:
Dan heb je hier de juiste persoon voor je.quote:
Bwhehehe, nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan heb je hier de juiste persoon voor je.
Ik heb een hoop brains, en volop plannen om VBL op een hoger plan te helpen.
Stem Adothehague - maak VBL beter.
Je wilde toch geen mod meer worden zei je?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan heb je hier de juiste persoon voor je.
Ik heb een hoop brains, en volop plannen om VBL op een hoger plan te helpen.
Stem Adothehague - maak VBL beter.
Ik maak het graag spannend Denthemenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je wilde toch geen mod meer worden zei je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een grap of niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef Adothehague het volgende:
Het is rustig hier itt vorige dagen.
Kan merken dat de kindervakantie weer is afgelopen.
TR, BSB, Denthemen zullen wel naar bed zijn aangezien sesamstraat is geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door sjimz op 05-01-2009 09:39:13 ]Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
En de nieuwe mod is ..... ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef The_Verve het volgende:
[..]* hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je dat aan zijn vader of moeder moet vragen. Hij weet het niet.quote:
Hebben ze dat niet in het mailtje aan je uitgelegd?quote:
robbos harstikke kut dat bos vertrokke is man.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom niet?
Heb nog geen mailtje gezien, maar ik reageerde op Vitessezuid die snel zijn bericht bewerkte.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:01 schreef golfer het volgende:
Hebben ze dat niet in het mailtje aan je uitgelegd?
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb nog geen mailtje gezien, maar ik reageerde op Vitessezuid die snel zijn bericht bewerkte.
Ik kan ook wel gelijk zeggen dat je het niet wordt, wat jij wil.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik kan niet wachten... jeetjemineetje
Klopt.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeg dan trouwens ook gelijk wie het wel wordt. Kunnen we die hier vast bashen.
Jij zelf bent ook nog in de racequote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef denthemen het volgende:
Ik zet mijn geld in op ehhh... wie hebben we nog over, Prosac?
Ik ben altijd in de racequote:
Beter in dan aanquote:
Want..? Je kent ze zo goed dat je niet weet dat het borisZ is..?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef Adothehague het volgende:
ik zal iedereen bashen die moderator wordt behalve kleinzusje en boris.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef Adothehague het volgende:
ik zal iedereen bashen die moderator wordt behalve kleinzusje en borisz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ach, bij mij had kaap de voorkeur.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef rubbereend het volgende:
destijds toen ik een gooi deed naar het modschap kwam ineens DG uit de hoge hoeddus wie weet zijn er onverwachte kandidaten
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik he geen keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen met Borisz en jou positieve ervaringen.
De rest in VBL heeft zich altijd negatief tegenmij opgesteld.
Dan zijn die discussies in FB van paar dagen terug wel heel apart te noemen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
Robbie gaat het dus worden als ik her en der de hints goed opvang
Doe maar niet, scheelt me wat geld als hij het niet wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
Robbie gaat het dus worden als ik her en der de hints goed opvang
Geld van een nieuw paar schoenen?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe maar niet, scheelt me wat geld als hij het niet wordt.
Jij weet het al..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe maar niet, scheelt me wat geld als hij het niet wordt.
Een kritische blik is nooit verkeerdquote:Op maandag 5 januari 2009 13:44 schreef Adothehague het volgende:
Robbie mag het echt niet worden.
Schandalig hoe hij de moderators (Collega's) heeft neergehaald in Feedback de afgelopen tijd.
Als hij moderator wordt dan is het beleid en de geloofwaardigheid van FOK! ver te zoeken.
Hij moet ook in het mod team passenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een kritische blik is nooit verkeerd
Hij was toch aan het Sonja Bakkeren?quote:
Nee, maar je weet wat er gebeurd met VBL users die ineens moderator worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een kritische blik is nooit verkeerd
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:55 schreef Adothehague het volgende:
Sowieso als RObbie mod word word ik hulpmod.
En heeft een uitkering en zit de hele dag te Fokken.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij was toch aan het Sonja Bakkeren?
Hou op alsjeblieftquote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, maar je weet wat er gebeurd met VBL users die ineens moderator worden.
Robbie is nu nog kritisch, maar als hij het word dan gaat hij graag in de kont van Ray, Jim en Vernomsake zitten als fromt tegen de users.
1. Venomsnake is al maanden geen Moderator meer, lekkere interessequote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, maar je weet wat er gebeurd met VBL users die ineens moderator worden.
Robbie is nu nog kritisch, maar als hij het word dan gaat hij graag in de kont van Ray, Jim en Vernomsake zitten als fromt tegen de users.
Dat zou wel een giller zijn. Dat zijn onwetenheid uiteindelijk leidt tot een feitquote:Op maandag 5 januari 2009 13:49 schreef sjimz het volgende:
ado heeft er meer kijk op dan jullie denken
Nog even en ik ga een rondje lopen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit dusquote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zou wel een giller zijn. Dat zijn onwetenheid uiteindelijk leidt tot een feit
Het billen likken heb je het over neem ik aan?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:49 schreef sjimz het volgende:
ado heeft er meer kijk op dan jullie denken
Je zou is wat minder en moeten aannemen en gewoon lezen wat jim schrijft.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het billen likken heb je het over neem ik aan?
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef kleinzusje het volgende:
Tietentopic wordt konttopic![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je zou is wat minder en moeten aannemen en gewoon lezen wat jim schrijft.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens joh, zit op mn werk
Denk ik eindelijk een veilig te zijn zijn nu we een pagina verder zijn.
Gebruik spoilertags ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Werk jij bij een afval verwerkingsbedrijf Robbie?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Gebruik spoilertags ofzo
HOAX, Robbie en werk.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Gebruik spoilertags ofzo
Zeker, je zult er versteld van staan wat mensen allemaal wel niet weggooien.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef Breach het volgende:
Werk jij bij een afval verwerkingsbedrijf Robbie?
Robbie doe nou niet alsof je werkt..... Uitkeringstrekker.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Gebruik spoilertags ofzo
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
HOAX, Robbie en werk.
Ik ga in FB ook maar wat lekkere wijven posten
Bemoei je er niet mee, beunhaas.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Adothehague het volgende:
Robbie doe nou niet alsof je werkt..... Uitkeringstrekker.
Daar weet jij alles van?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Robbie doe nou niet alsof je werkt..... Uitkeringstrekker.
Sorry, het was een uberslechte grap met afval erin. Ik schat je qua intelligentie wat hoger in.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeker, je zult er versteld van staan wat mensen allemaal wel niet weggooien.
Werkende computers waarop je tijdens je werk gewoon kunt fokken en zulks.
Je moet dat vrijwillegerswerk bij het leger des heils niet zien als je baan he rob.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, beunhaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je moet dat vrijwillegerswerk bij het leger des heils niet zien als je baan he rob.
Anders had je geen uitkering.
TR, kop hem in!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry, het was een uberslechte grap met afval erin. Ik schat je qua intellegentie wat hoger in.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
wel jammer dat deze knusse topicreeks bijna gaat sluitenVolgens Ray mag jij mod worden, mits je je eigen billen postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
quote:
Vast niet.quote:
Been there done thatquote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |