Dank je.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef RayMania het volgende:
Sluit die andere even, nieuwe mod.
Vaduz staat op 10 kratten bier : 1quote:
Daar heb je met Ray niet zoveel aanquote:Op woensdag 24 december 2008 12:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Vaduz staat op 10 kratten bier : 1
Breach stijgt nu ook van 1:20 naar 1:15.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Blawh het volgende:
Wat zijn de overige odds?
Je mag z'n koffie toch wel zetten hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 12:55 schreef Adothehague het volgende:
Sowieso als RObbie mod word word ik hulpmod.
Als mod moet je fatsoenlijk Nederlands kunnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:55 schreef Adothehague het volgende:
Sowieso als RObbie mod word word ik hulpmod.
Weet ik, daarom word ik ook HULP mod. Rob neemt de beslissingen, en ik ga hem ondersteunen via de PMquote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als mod moet je fatsoenlijk Nederlands kunnen.
Ajax-modquote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Even testen, hoor.
Slotje! [ afbeelding ]
Dat is één grote act joh.quote:
Knijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie dan. Ik volg dat gepeupel allemaal niet zo.
Robbiequote:Nadat -Vaduz- er dinsdag de brui aan gaf zijn we op zoek gegaan naar een vervanger. Hierbij is onze keuze gevallen op Adothehague.
Veel succes en amusement in VBL
Ze zijn je kleurtje nog vergetenquote:
De vergoeding uiteraard.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Kopbal het volgende:
Geen belediging ofzo, maar waarom zou je uberhaupt mod willen worden?
Staat het leuk op je CV, regel je er makkelijk chicks mee?
Ik ben trouwens wel een voorstander van TR.![]()
Nou, kijken wie het eerst haptquote:
Kun je dat niet met alles in je leven afvragen? Waarom ga je naar voetbal, waarom kijk je televisie?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Kopbal het volgende:
maar waarom zou je uberhaupt mod willen worden?
Inderdaad, Robbie heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat zijn grootste ambitie / doel in zijn leven is moderator te worden op FOK! Iedereen heeft zijn ding dus laat hem lekker dit willen worden. Ik bedoel de een wil lasser worden, de ander moderator op fok. Als je maar gelukkig ben tog.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je dat niet met alles in je leven afvragen? Waarom ga je naar voetbal, waarom kijk je televisie?
Gewoon, omdat het leuk is.
Ligt eraan hoeveel tijd je erin steekt. Tuurlijk moet je wel aanwezig zijn, maar echt niet 24/7quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maar gaat er niet ontzettend veel tijd inzitten?
Ben je zo dik?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als dat de voorwaarden zijn win ik zeker
Ik snap het eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat wel, maar macht maakt Raymania geil. Altijd klagen dat hij geen tijd had enzo... Ondertussen issie wel FA
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel tijd je erin steekt. Tuurlijk moet je wel aanwezig zijn, maar echt niet 24/7.
Je hoeft ook niet altijd online te zijn in het weekend. Ik ben nog bij geen thuiswedstrijd van Ajax online geweest.
Het is die auto v/d zaak die als lokkertje dient. Zou jij niet in onderstaande bak willen rijden?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Kopbal het volgende:
Geen belediging ofzo, maar waarom zou je uberhaupt mod willen worden?
Daarom wil ik graag je takenpakket verlichten. Ga ik de Ajax-mod spelen, ga jij je weer bezig houden met het vermaken van de usersquote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk ook niet.
Nee, maar daardoor kunnen veel dingen niet gedaan worden (interviews, raad het voetbalfragment, kerstquiz, statistieken, etc). Dat is aan de ene kant weer jammer.
Dan staan mannen als Bansheeboy en jorienvdherik bovenaanquote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen we anders niet gaan stemmen, net als in KLB toen?
Kun jij dat als nieuwe moderator nog niet zien dan?quote:
Dan zou degene die jorienvdherik bant op zijn sloffen winnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat moderators niet kunnen bannen. Dan hadden alle kandidaten hier kunnen zwaaien met grote aankopen bans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |