Ja ik zag het, alsnog bedankt voor je berichten. Heeft je toch tijd gekost, en dat weet ik daarom wel te waarderen. Nogmaals bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je staat nu op geblokt in mn PM lijst, dus bespaar je de verdere moeite om me ook via PM nog lastig te vallen.
Met als 9e resultaat:quote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef Grulez het volgende:
Wel ontopic blijven![]()
http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL304&q=tieten&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik vind je wel heel lief hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke posts zijn op zich ook wel weer handig. Weet je gelijk hoe men over je denkt.
Is het al bekend?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik morgen ga mailen. Daarna degene die het niet zijn geworden en dan wordt het bekend.
Een nieuwe mod met verstand.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Adothehague het volgende:
Bier tieten en adothehague als mod..
Wat heeft VBL nog meer nodig?
Een FA die ene beslissing bekend maaktquote:
Dan heb je hier de juiste persoon voor je.quote:
Bwhehehe, nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan heb je hier de juiste persoon voor je.
Ik heb een hoop brains, en volop plannen om VBL op een hoger plan te helpen.
Stem Adothehague - maak VBL beter.
Je wilde toch geen mod meer worden zei je?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan heb je hier de juiste persoon voor je.
Ik heb een hoop brains, en volop plannen om VBL op een hoger plan te helpen.
Stem Adothehague - maak VBL beter.
Ik maak het graag spannend Denthemenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je wilde toch geen mod meer worden zei je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een grap of niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef Adothehague het volgende:
Het is rustig hier itt vorige dagen.
Kan merken dat de kindervakantie weer is afgelopen.
TR, BSB, Denthemen zullen wel naar bed zijn aangezien sesamstraat is geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door sjimz op 05-01-2009 09:39:13 ]Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
En de nieuwe mod is ..... ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef The_Verve het volgende:
[..]* hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je dat aan zijn vader of moeder moet vragen. Hij weet het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |