abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64625509
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Bijkomende schade dus. Verzachtende vertaling voor 'onze bommen zijn gewoon zo onbetrouwbaar als de pest'.
Je kan ook stellen dat Hamas figuren zich graag omringen met familie en vrienden.
pi_64625525
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Minder dan de Pro-Israel
Ik ben de enige die 100 % voor Gaza
De mensen die niet worden gehinderd door enige feitenkennis zijn inderdaad in de minderheid.
pi_64625542
Kon wel een brandstof opslag plaats zijn of iets dergelijks.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64625571
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Minder dan de Pro-Israel
Ik ben de enige die 100 % voor Gaza
Beste apart voor een Nederlander van Marokkaanse afkomst. Dat iemand zo achter een volk kan staan. Damn, zou mijn land niet eens zo verdedigen
pi_64625594
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef venomsnake het volgende:
In elk geval een mooie voltreffer!
pi_64625610
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef opinionr het volgende:

[..]

Je kan ook stellen dat Hamas figuren zich graag omringen met familie en vrienden.
Ik denk dat dat universeel is.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:09:29 #207
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64625630
Volgens mij staat Israel nog voor, misschien moet Hamas een wissel doen ofzo

pi_64625658
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

De mensen die niet worden gehinderd door enige feitenkennis zijn inderdaad in de minderheid.
Trouwens, jij bent toch een redelijk religieus figuur? Christen toch? Ben jij nu ook zo'n christen die zit te wachten op de Eindtijd, als je dit zo ziet
pi_64625678
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Beste apart voor een Nederlander van Marokkaanse afkomst. Dat iemand zo achter een volk kan staan. Damn, zou mijn land niet eens zo verdedigen
Ik leef met Gaza mee leef met de burgers mee en leef met heel Palestina op dit moment.
Alle 500 doden die gesneuveld zijn in Gaza hebben allemaal een moie plek gehad in de Paradijs
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64625690
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef opinionr het volgende:

[..]

Hamas heeft graag wat rugdekking.

pi_64625695
quote:
Het lijkt inderdaad meer op een brandstof brand.
pi_64625697
quote:
Aan de brand tezien moet het wel zo iets zijn, wat een klap
Je zou er naast wonen...
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:10:59 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64625704
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:03 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

JUIST!!
Israel komt nog wel , dit kan gewoon niet veel langer zo doorgaan , heel de wereld veroordeelt wat daar gebeurt en toch gaan ze gewoon door.
Ondertussen noemt de israelische propaganda machiene alles wat de VN zegt leugens.
wat ik me trouwens afvraag is het volgende .

Hoe weet het israelische leger nou zo precies waar al die honderden wapenopslagplaatsen van hamas zich bevinden ?
Mooie plaatjes zie ik keer op keer voorbijkomen , bijna hetzelfde als die vage beelden die powel in de VN liet zien om de aanval op irak te legitimeren.

Binnenkort heeft die idioot in Iran een atoombom en dan ?
lange afstandraketten hebben ze al.
Wat dan ?
de VS is niet in staat om nog meer oorlogen te voeren.
kruisraketten afschieten vanaf nimitz class vliegdekschepen helpt niet.
De plekken waar Iran bezig is met kernwapen zijn zo diep onder de grond dat geen enkele bunkerbuster daar wat aan kan veranderen .

Ik vind het allemaal maar heel , heel eng .
I
k kan er niks aan doen, ik heb begrip voor de Pallestijnen.
In 48 is hun land afgepakt , dat is een feit , niks meer en niks minder.
de hele wereld veroordeelt de actie van israel niet. dat doen alleen moslims, een paar anja meulenbelt aanhangers, wat losgeslagen antifascisten, die nog erger zijn dan hitler, en wat joden die bang zijn om straks opgepakt te worden door de islam.

de rest van je betoogje getuigt van zoveel achterlijkheden en aannames die je door je inteelt ouders ingegeven is dat je echt moet gaan afvragen of je niet te dom bent om te poepen.

sorry voor mijn felle woorden, maar dit is echt vieze builigheid die je hier tentoonsprijdt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64625710
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Volgens mij staat Israel nog voor, misschien moet Hamas een wissel doen ofzo

Of misschien een andere sponsor gaan zoeken
pi_64625762
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Trouwens, jij bent toch een redelijk religieus figuur? Christen toch? Ben jij nu ook zo'n christen die zit te wachten op de Eindtijd, als je dit zo ziet
Ik zit niet te wachten op de Eindtijd. Ik vermaak me prima op deze aardbol, dus waarom zou ik de muur moeten bekladden met streepjes, aftellend naar de Eindtijd.

Rationeel gezien komt, mits de mens het technologisch gezien kan voorkomen, er ooit een moment dat de Aarde niet meer geschikt is voor leven.

Ik sluit niet uit dat de mens op termijn in staat is dit soort omstandigheden te overwinnen.
pi_64625778
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Wellicht gewoon de "trainer" naar huis sturen.
pi_64625780
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef opinionr het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad meer op een brandstof brand.
En dat in een zeer dicht bevolkt land.
Dit is gewoon op de burgers gericht..
In Gaza rijden op dit moment ambulances heen en weer

wat een ramp in Gaza
pi_64625785
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik leef met Gaza mee leef met de burgers mee en leef met heel Palestina op dit moment.
Alle 500 doden die gesneuveld zijn in Gaza hebben allemaal een moie plek gehad in de Paradijs
Je bedoelt met al die maagden? Je moet wel een sterk geloof hebben om dat van die maagden te geloven. 72 maagden in de hemel terwijl ik er nog nooit een op deze planeet ben tegengekomen

gejat van de briljante joodse/amerikaanse standup comedian Lewis Black
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:14:22 #219
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64625822
quote:

[..]

Onschuldige Palestijnen die geen geweld tegen onschuldige burgers hebben gebruikt zullen zeker een mooie plek in het Paradijs krijgen. Zij die de naam van God hebben misbruikt zullen voor eeuwig branden in de hel.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64625828
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Je bedoelt met al die maagden? Je moet wel een sterk geloof hebben om dat van die maagden te geloven. 72 maagden in de hemel terwijl ik er nog nooit een op deze planeet ben tegengekomen

gejat van de briljante joodse/amerikaanse standup comedian Lewis Black
Allemaal bull-shit..
Deze mensen zijn onschuldig gestorven.. En hebben direct de poorten van de Paradijs voor zich.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:14:45 #221
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64625841
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:13 schreef Meki het volgende:

[..]

wat een ramp in Gaza
Tsja, Allahs wil kennelijk.
pi_64625846
Ik lees tussen de regels door de VN.

Mag ik even lachen. De VN bestaat grotendeels uit dictatoriale regimes en bananenrepublieken. Ik kan me best indenken dat mensen zich daar weinig van aantrekken.

Ook wordt Israel structureel genegeerd door de VN als het gaat om commissies e.d. Niet raar dat Israel niet zoveel op heeft met de VN.
pi_64625853
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Onschuldige Palestijnen die geen geweld tegen onschuldige burgers hebben gebruikt zullen zeker een mooie plek in het Paradijs krijgen. Zij die de naam van God hebben misbruikt zullen voor eeuwig branden in de hel.
Onschuldig heb ik het over. geen schuldig.
pi_64625865
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Dat is de halve wereldbevolking

ach, ik ga wel lekker surfen op het vagevuur
pi_64625880
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Tsja, Allahs wil kennelijk.
Wat een reactie ??
zeer lage niveau dit.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:15:47 #226
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64625882
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Allemaal bull-shit..
Deze mensen zijn onschuldig gestorven.. En hebben direct de poorten van de Paradijs voor zich.
Wat zeuren we dan, de Israeli's helpen die stakkers gewoon van het dieptrieste Gaza naar het Paradijs, ze zouden blij moeten zijn.
pi_64625884
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:13 schreef Meki het volgende:

[..]

wat een ramp in Gaza
Vertel mij eens wat Israël er beter van zou worden om burgers met opzet te gaan bestoken?
Ambulances rijden ook wel heen en weer voor Hamas mannetjes hoor.
pi_64625889
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik geloof dat Israel wel een aardige sponsor heeft..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64625909
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Allemaal bull-shit..
Ik hoop het voor ze. Al weet ik dat er geen paradijs is. Dit is je leven, het nu. Maak er verdomme wat van. Als alle mensen dat eens zouden begrijpen dan zouden we voor eeuwig in vrede kunnen leven...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:16:54 #230
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_64625919
quote:

[..]

Grappig dat je op tv de Hamas leden alleen over de burger doden hoort maar nooit over de Hamas strijders die zijn gedood hebben
Trotse papa van Eden
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:17:08 #231
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64625925
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat een reactie ??
zeer lage niveau dit.
Jij doet alsof god aan jullie kant staat, jij claimt dat Israel verslagen zou worden, nou ik zou Allah er even aan herinneren als ik jou was. Het ziet er niet goed uit.
pi_64625936
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:15 schreef opinionr het volgende:

[..]

Vertel mij eens wat Israël er beter van zou worden om burgers met opzet te gaan bestoken?
Ambulances rijden ook wel heen en weer voor Hamas mannetjes hoor.
500 doden 80 kinderen
Als dit niet met opzet is wat is het dan wel, per ongeluk ??.
Zijn de vliegtuigen per ongeluk ingevlogen in WTC ? dan ??
of schaarde er een plannetje erachter.
pi_64625965
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik hoop het voor ze. Al weet ik dat er geen paradijs is. Dit is je leven, het nu. Maak er verdomme wat van. Als alle mensen dat eens zouden begrijpen dan zouden we voor eeuwig in vrede kunnen leven...
Ik moet zeggen dat ik het aardig met je eens ben. Ik word altijd een beetje moe van mensen die somber zitten te wachten op het einde der tijden of denken door een of andere mallote actie in het paradeijs terecht te komen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:18:05 #234
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64625972
De laffe Haniya (= leider van Hamas) riep net op CNN vanuit Syrië (!) dat "wij" zullen vechten tot het bittere eind. De leiding van Hamas is geen haar beter dan ons Koninklijk Huis, als er oorlog is vluchten zij lekker naar het buitenland en burgers "mogen" sterven voor hun vaderland.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64625994
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:16 schreef B4CO het volgende:

[..]

Grappig dat je op tv de Hamas leden alleen over de burger doden hoort maar nooit over de Hamas strijders die zijn gedood hebben
Het zijn verzetsstrijders die vechten tegen de agressors Israel die hun bezet houdt
Ze willen vrij zijn. FREE PALESTINE.

Israel weigert dat en blokkeert alle voedsel, dan gaan ze toch niet toekijken van de honger .
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:18:35 #236
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64625999
Speciaal voor MEKI

Zelf de EU gaat het nu al zeggen

EU

EU-voorzitter Tsjechië ziet het Israëlische grondoffensief in de Gazastrook als ''defensief, niet offensief''. Dit staat in een zaterdagavond uitgegeven verklaring.

''Op dit moment, vanuit het perspectief van de afgelopen dagen zien wij deze stap als een defensieve, niet offensieve actie'', aldus Jiri Potuznik, de woordvoerder van het Tsjechische EU-voorzitterschap.

Bron:

http://www.nu.nl/algemeen(...)nval-gazastrook.html

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_64626035
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:18 schreef RAVW het volgende:
Speciaal voor MEKI

EU

EU-voorzitter Tsjechië ziet het Israëlische grondoffensief in de Gazastrook als ''defensief, niet offensief''. Dit staat in een zaterdagavond uitgegeven verklaring.

''Op dit moment, vanuit het perspectief van de afgelopen dagen zien wij deze stap als een defensieve, niet offensieve actie'', aldus Jiri Potuznik, de woordvoerder van het Tsjechische EU-voorzitterschap.

Bron:

pi_64626040
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het aardig met je eens ben. Ik word altijd een beetje moe van mensen die somber zitten te wachten op het einde der tijden of denken door een of andere mallote actie in het paradeijs terecht te komen.
Dat jij daarin niet gelooft is jou probleem maar voor de gelovigen is het een andere verhaal
pi_64626104
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat jij daarin niet gelooft is jou probleem maar voor de gelovigen is het een andere verhaal
Ik ben ook gelovig, alleen nog wel wat realistisch.
pi_64626105
quote:
Speciaal voor MEKI

EU

Bron:

Zelfs de EU?

Dat is nooit anders geweest.

Alleen weten de meeste EU landen het zorgvuldiger te formuleren. Iets wat Tsjechië duidelijk niet gelukt is. Dat de EU achter Israël staat is niets nieuws.
pi_64626149
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:17 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Jij doet alsof god aan jullie kant staat, jij claimt dat Israel verslagen zou worden, nou ik zou Allah er even aan herinneren als ik jou was. Het ziet er niet goed uit.
Ik heb het over Allah subha na allah wa tahalaah.
En voor de Palestijnen moeten geduld hebben de straf wacht op Israeliers die bloed hebben.
Zij kunnen vluchten voor de straf maar de straf vlucht niet voor de Israeliers die bloed aan zich hebben.
pi_64626180
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 03-01-2009 21:24:49 ]
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:22:52 #243
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64626182
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:22 schreef Meki het volgende:

[..]

En voor de Palestijnen moeten geduld hebben de straf wacht op Israeliers die bloed hebben.
Zij kunnen vluchten voor de straf maar de straf vlucht niet voor de Israeliers die bloed aan zich hebben.
EDIT

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2009 21:31:14 (nergens voor nodig) ]
pi_64626195
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Zelfs de EU?

Dat is nooit anders geweest.

Alleen weet de meeste EU landen het zorgvuldiger te formuleren. Iets wat Tsjechië duidelijk niet gelukt is. Dat de EU achter Israël staat is niets nieuws.
De EU geeft volop steun aan haatzaaiende instituten in de Palestijnse gebieden en blijft geld pompen in de bodemloze Palestijnse put. Dus ik vind dit wel opvallend.

In elk geval: prima!
pi_64626208
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:22 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]
Stoer man.

Toch wel grappig dat je blijkbaar alles over moslims/Palestijnen mag zeggen, maar zodra je iets over de tegenstanders zegt ben je meteen antisemitistisch.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2009 21:32:53 ]
pi_64626210
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:17 schreef Meki het volgende:

[..]

500 doden 80 kinderen
Als dit niet met opzet is wat is het dan wel, per ongeluk ??.
Zijn de vliegtuigen per ongeluk ingevlogen in WTC ? dan ??
of schaarde er een plannetje erachter.
Als Israël bewust op burgers schoot was elke palestijn nu al in het paradijs bezig om vrouwen te ontmaagden.
Ik moet denk ik maar weer herhalen dat Hamas bewust in bevolkte gebieden gaat zitten, om zo een menselijk schild te vormen. Dat hier burgers bij te betreuren zijn is vreselijk. Dat er kinderen dood gaan is afschuwelijk. Maar de verantwoordelijkheid hiervoor is toch in mijn opinie volledig op Hamas te schuiven. Als die randdebielen nou eens echt voor hun volk gaan werken in plaats van ze te misbruiken voor aanvallen op Israël, dan zou een vredesproces misschien kans van slagen hebben.
pi_64626221
quote:

[..]
Nou doe maar lekker waar je zin in hebt, mij kan je niet provoceren of uitdagen !!

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2009 21:32:31 ]
pi_64626232
quote:

[..]

Israel poept niet, maar gooit er vooral vuurwerk op.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2009 21:32:42 ]
pi_64626264
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat is niet de vraag die ik stelde ?
Het is wel de vraag die ik stel en een vraag die relevant is in deze discussie. Mijn geloof is dat niet.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:25:32 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64626270
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Jalala jalala jalalaaaa jalala jalala jalalaaalaaaa

En nou Nederlands graag (al is dat in jouw geval wat te veel gevraagd).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:25:35 #251
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_64626271
quote:
Speciaal voor MEKI

EU

''Op dit moment, vanuit het perspectief van de afgelopen dagen zien wij deze stap als een defensieve, niet offensieve actie'', aldus Jiri Potuznik, de woordvoerder van het Tsjechische EU-voorzitterschap.[/b]

Bron:

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om zoveel domheid. Defensief niet offensief? Volgens mij rijden Israelische troepen toch echt door Gaza hoor.
pi_64626283
woef
pi_64626286
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef opinionr het volgende:

[..]

Als Israël bewust op burgers schoot was elke palestijn nu al in het paradijs bezig om vrouwen te ontmaagden.
Ik moet denk ik maar weer herhalen dat Hamas bewust in bevolkte gebieden gaat zitten, om zo een menselijk schild te vormen. Dat hier burgers bij te betreuren zijn is vreselijk. Dat er kinderen dood gaan is afschuwelijk. Maar de verantwoordelijkheid hiervoor is toch in mijn opinie volledig op Hamas te schuiven. Als die randdebielen nou eens echt voor hun volk gaan werken in plaats van ze te misbruiken voor aanvallen op Israël, dan zou een vredesproces misschien kans van slagen hebben.
Leg jij maar even aan de Palestijnen uit dat ze zelf schuldig zijn terwijl Israël bommen op ze gooit.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:26:11 #254
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64626299
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Stoer man.

Toch wel grappig dat je blijkbaar alles over moslims/Palestijnen mag zeggen, maar zodra je iets over de tegenstanders zegt ben je meteen antisemitistisch.
Palestijenen zijn toch ook semieten?
pi_64626304
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef opinionr het volgende:

[..]

Hamas is niks verantwoordelijk hiervoor, diegene die rakketten afvuurt op die burgers die is verantwoordelijk,

Israel is 100 % verantwoordelijk voor de honderden doden in Gazastrook.

en Hamas die doet al heel veel voor zijn volk.
Onderscheidt Hamas en de militaire tak van Hamas van elkaar.
pi_64626309
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef bbfakir het volgende:
[ [url=
Dit ziet er netjes uit!
pi_64626337
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is wel de vraag die ik stel en een vraag die relevant is in deze discussie. Mijn geloof is dat niet.
Nee, je hebt veel Joden die niet achter deze actie staan en achter vrede staan, alleen is dat een kleine groep.
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 21:28:00 #258
8781 crew  Frutsel
pi_64626358
Zware bom was dat van Israel... Zeer zwaar...
Werd gevoeld tot in Indonesië
quote:
Breaking News: 7.6 earthquake strikes New Guinea, tsunami warning
pi_64626359
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, je hebt veel Joden die niet achter deze actie staan en achter vrede staan, alleen is dat een kleine groep.
Een ander Joods geluid.
pi_64626367
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Je hebt ook veel niet-Joden die wel achter deze actie staan.
pi_64626396
En dat ze de hele teringzooi maar helemaal de vernieling in mogen schieten..
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:29:10 #262
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64626408
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]

haha
pi_64626415
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Palestijenen zijn toch ook semieten?
Klopt.. maar zouden ze dat in Tel Aviv en Gaza-stad weten
pi_64626417
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:

[..]

Een ander Joods geluid.
Een ander Joods verraad.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64626427
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Hamas is niks verantwoordelijk hiervoor, diegene die rakketten afvuurt op die burgers die is verantwoordelijk,

Israel is 100 % verantwoordelijk voor de honderden doden in Gazastrook.

en Hamas die doet al heel veel voor zijn volk.
Onderscheidt Hamas en de militaire tak van Hamas van elkaar.
Meki hebben die domme werkloze vrienden jou verteld dat Hamas een liefdadigheidsfonds is
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64626435
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:

[..]

Een ander Joods geluid.
In de oorlog had je ook Joden die heulden met de nazi´s.
pi_64626446
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef Slappy het volgende:

[..]

Meki hebben die domme werkloze vrienden jou verteld dat Hamas een liefdadigheidsfonds is
Dat is een gangbare mening onder uitkeringstrekkers en schoonmaakpersoneel.
pi_64626449
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt ook veel niet-Joden die wel achter deze actie staan.
Wat is jou redenatie om achter Israel te staan en zelfs 100 %
Nou is de vraag waarom demonstreer je dan niet buiten ?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:30:37 #269
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64626455
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Toch weinig nieuws op CNN, ze schakelen nu zelfs over naar een aardbeving in Indonesië.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64626458
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een ander Joods verraad.
Jammer dat ze meteen voor verraders uitgemaakt worden.
pi_64626460
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]

pi_64626465
Dit heeft wel zo z'n voordelen. Meki zien we nergens anders meer op Fok!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:31:09 #273
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64626474
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Hamas vuurt continue raketten af op Israelische burgers. Zij zijn dus verantwoordelijk. Dat zeg je immers zelf in die 2e zin.

Israel heeft daar schoon genoeg van en slaat terug.
A murky, forgotten land.
pi_64626475
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een ander Joods verraad.
Het zijn verraders, Joden die zich afkeren van geweld zijn verraders
pi_64626476
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Toch weinig nieuws op CNN, ze schakelen nu zelfs over naar een aardbeving in Indonesië.
Zelfs?

7.6 en (standaard) tsunami waarschuwing. Dus niet zomaar iets.
pi_64626488
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat is jou redenatie om achter Israel te staan en zelfs 100 %
Nou is de vraag waarom demonstreer je dan niet buiten ?
Demonstreren is voor uitkeringstrekkers en paupers.

Israel heeft het recht en zelfs de plicht haar burgers te beschermen en dat doet men nu. Vandaar dat ik Israel steun en niet het zooitje terroristen wat zichzelf Palestina noemt.
pi_64626520
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef Pupp3t het volgende:
Dit heeft wel zo z'n voordelen. Meki zien we nergens anders meer op Fok!
Ik denk dat de AH-klanten er niet zo blij mee zijn dat de winkel nu niet wordt schoongemaakt.
pi_64626523
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hamas vuurt continue raketten af op Israelische burgers. Zij zijn dus verantwoordelijk. Dat zeg je immers zelf in die 2e zin.

Israel heeft daar schoon genoeg van en slaat terug.
Hamas is verantwoordelijk voor de 4 ISRAELIERS die dood zijn, gelijk
Maar Israel is 100 % verantwoordelijk op de honderden doden.

AMSTERDAM - Door Israëlisch tankvuur is zaterdagavond in de Gazastrook een Palestijns kind gedood. Dit is van medische bronnen vernomen. Het gaat voor zover bekend om het eerste Palestijnse slachtoffer van de Israëlische invasie.
pi_64626526
iig nog wat prettige beelden op CNN.

pi_64626529
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Demonstreren is een democratisch die recht die met veel pijn en moeite verworven is.
pi_64626569
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Meki het volgende:

[..]

AMSTERDAM - Door Israëlisch tankvuur is zaterdagavond in de Gazastrook een Palestijns kind gedood. Dit is van medische bronnen vernomen. Het gaat voor zover bekend om het eerste Palestijnse slachtoffer van de Israëlische invasie.
Bron ?
pi_64626590
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Israël moet eerst tientalle Hamas mensen voorbij, voordat ze in de buurt van bevolkt gebied kunnen komen, maar toch is het enige en eerste slachtoffer weer een kind
Aan de grens van Gaza liggen waarschijnlijk al tientalle dode Hamas strijders, maar die worden voor het gemak maar niet genoemd.
pi_64626603
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef Meki het volgende:

[..]

You're losing it, man! You're losing it!
pi_64626608
quote:

[..]

Europese (meestal ongelovige, zoals Harry de Winter) Joden die gaan demonstreren met Hamas-aanhangers zijn een soort sadomasochisten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64626611
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Israel heeft het recht en zelfs de plicht haar burgers te beschermen en dat doet men nu. Vandaar dat ik Israel steun en niet het zooitje terroristen wat zichzelf Palestina noemt.
Dat is de redenatie niet, er zit meer achter.
Maar kennelijk laat je je echte gezicht zien wat je in de afgelopen jaren liet blijken.
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 21:34:11 #286
8781 crew  Frutsel
pi_64626626
Zullen we trouwens stoppen met de persoonlijke aanvallen tegen Meki?
Discussieren kan ook op een normale manier, ook al zullen jullie van elkaar zeggen dat de ander niet normaal is etc etc.

Dank u
pi_64626630
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef IHVK het volgende:

[..]

Demonstreren is een democratisch die recht die met veel pijn en moeite verworven is.
Vooral paupers en uitkeringstrekkers maken er gebruik van omdat ze verder toch niets nuttigs te doen hebben.
pi_64626650
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat is de redenatie niet, er zit meer achter.
Maar kennelijk laat je je echte gezicht zien wat je in de afgelopen jaren liet blijken.
Licht eens toe, Mekki.
pi_64626663
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bron ?
http://www.telegraaf.nl/b(...)raelisch_vuur__.html

Zo zie je maar weer waar Israel echt in staat is
pi_64626694
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Licht eens toe, Mekki.
Laat ik het maar zo zeggen ik kende je niet als iemand die geweld rechtvaardigt tegen burgers.
Maar je kennelijke gezicht nu laat het wel zien
en dat vindt ik jammer.
pi_64626712
quote:
De Gazastrook zal een 'begraafplaats' worden voor het Israëlische leger. De militairen die het Palestijnse gebied zijn binnengevallen, lopen in een val van Hamas-strijders. Dat stelt de Islamitische Verzetsbeweging Hamas in een verklaring.

Israël zal een 'hoge prijs' betalen voor de invasie van de Gazastrook. Dit zei Hamas in een eerste reactie op het binnentrekken van Gaza door Israëlische grondtroepen.

De verbannen Hamasleider Khaled Meshaal had eerder al met een bloedbad gedreigd als Israëlische grondtroepen Gaza zouden bezetten. "Wat betreft jullie, de soldaten van de vijand, jullie moeten weten dat verdoemenis jullie wacht en dat jullie zullen worden vermoord, verwond en gevangen genomen."

"Als de vijand in Gaza komt, zullen onze mensen van de ene straat tot de andere, van het ene huis tot het andere, vechten. Op elke centimeter van het land."
pi_64626718
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 03-01-2009 21:40:26 ]
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64626733
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Laat ik het maar zo zeggen ik kende je niet als iemand die geweld rechtvaardigt tegen burgers.
en dat vindt ik jammer.
Sinds wanneer ken jij mij?
pi_64626757
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:36 schreef Meki het volgende:

[..]

en dat vindt ik jammer.
Katusha's en Qassam raketten zijn wel gerechtvaardigd?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:37:22 #295
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_64626762
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit ziet er netjes uit!
Je kan zeggen van die Joden wat je wilt, maar ze kopen toffe vuurwerkpaketten.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_64626776
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)raelisch_vuur__.html

Zo zie je maar weer waar Israel echt in staat is
Echte defensieve acties inderdaad.

Kind nummer zoveel...
pi_64626793
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:36 schreef Slappy het volgende:

[..]

HAAHHAAHAH Telegraaf was toch een Nazi krant stuk hypocriet
Tot op bepaalde hoogte hé. Ligt er maar net aan hoe 't uitkomt.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:37:57 #298
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64626797
quote:

[..]

Dan zijn er joden die dit geweld afkeuren en dan is het weer niet goed

A murky, forgotten land.
pi_64626798
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Katusha's en Qassam raketten zijn wel gerechtvaardigd?
Geweld tegen burgers zijn onaanvaardbaar
pi_64626802
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Je kan zeggen van die Joden wat je wilt, maar ze kopen toffe vuurwerkpaketten.
Daarom pleit ik ook voor een verbod op vuurwerk en voor gewoon professioneel vuurwerk dat wordt afgestoken door de overheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')