Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om zoveel domheid. Defensief niet offensief? Volgens mij rijden Israelische troepen toch echt door Gaza hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:18 schreef RAVW het volgende:
Speciaal voor MEKI
Zelf de EU gaat het nu al zeggen
EU
EU-voorzitter Tsjechië ziet het Israëlische grondoffensief in de Gazastrook als ''defensief, niet offensief''. Dit staat in een zaterdagavond uitgegeven verklaring.
''Op dit moment, vanuit het perspectief van de afgelopen dagen zien wij deze stap als een defensieve, niet offensieve actie'', aldus Jiri Potuznik, de woordvoerder van het Tsjechische EU-voorzitterschap.[/b]
Bron:
http://www.nu.nl/algemeen(...)nval-gazastrook.html
Leg jij maar even aan de Palestijnen uit dat ze zelf schuldig zijn terwijl Israël bommen op ze gooit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef opinionr het volgende:
[..]
Als Israël bewust op burgers schoot was elke palestijn nu al in het paradijs bezig om vrouwen te ontmaagden.
Ik moet denk ik maar weer herhalen dat Hamas bewust in bevolkte gebieden gaat zitten, om zo een menselijk schild te vormen. Dat hier burgers bij te betreuren zijn is vreselijk. Dat er kinderen dood gaan is afschuwelijk. Maar de verantwoordelijkheid hiervoor is toch in mijn opinie volledig op Hamas te schuiven. Als die randdebielen nou eens echt voor hun volk gaan werken in plaats van ze te misbruiken voor aanvallen op Israël, dan zou een vredesproces misschien kans van slagen hebben.
Palestijenen zijn toch ook semieten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Stoer man.
Toch wel grappig dat je blijkbaar alles over moslims/Palestijnen mag zeggen, maar zodra je iets over de tegenstanders zegt ben je meteen antisemitistisch.
Hamas is niks verantwoordelijk hiervoor, diegene die rakketten afvuurt op die burgers die is verantwoordelijk,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef opinionr het volgende:
[..]
Als Israël bewust op burgers schoot was elke palestijn nu al in het paradijs bezig om vrouwen te ontmaagden.
Ik moet denk ik maar weer herhalen dat Hamas bewust in bevolkte gebieden gaat zitten, om zo een menselijk schild te vormen. Dat hier burgers bij te betreuren zijn is vreselijk. Dat er kinderen dood gaan is afschuwelijk. Maar de verantwoordelijkheid hiervoor is toch in mijn opinie volledig op Hamas te schuiven. Als die randdebielen nou eens echt voor hun volk gaan werken in plaats van ze te misbruiken voor aanvallen op Israël, dan zou een vredesproces misschien kans van slagen hebben.
Nee, je hebt veel Joden die niet achter deze actie staan en achter vrede staan, alleen is dat een kleine groep.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is wel de vraag die ik stel en een vraag die relevant is in deze discussie. Mijn geloof is dat niet.
quote:Breaking News: 7.6 earthquake strikes New Guinea, tsunami warning![]()
Een ander Joods geluid.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, je hebt veel Joden die niet achter deze actie staan en achter vrede staan, alleen is dat een kleine groep.
Je hebt ook veel niet-Joden die wel achter deze actie staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, je hebt veel Joden die niet achter deze actie staan en achter vrede staan, alleen is dat een kleine groep.
hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Zware bom was dat van Israel...Zeer zwaar...
Werd gevoeld tot in Indonesië![]()
[..]
Klopt.. maar zouden ze dat in Tel Aviv en Gaza-stad wetenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Palestijenen zijn toch ook semieten?
Een ander Joods verraad.quote:
Meki hebben die domme werkloze vrienden jou verteld dat Hamas een liefdadigheidsfonds isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Hamas is niks verantwoordelijk hiervoor, diegene die rakketten afvuurt op die burgers die is verantwoordelijk,
Israel is 100 % verantwoordelijk voor de honderden doden in Gazastrook.
en Hamas die doet al heel veel voor zijn volk.
Onderscheidt Hamas en de militaire tak van Hamas van elkaar.
Dat is een gangbare mening onder uitkeringstrekkers en schoonmaakpersoneel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef Slappy het volgende:
[..]
Meki hebben die domme werkloze vrienden jou verteld dat Hamas een liefdadigheidsfonds is
Wat is jou redenatie om achter Israel te staan en zelfs 100 %quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt ook veel niet-Joden die wel achter deze actie staan.
Toch weinig nieuws op CNN, ze schakelen nu zelfs over naar een aardbeving in Indonesië.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Zware bom was dat van Israel...Zeer zwaar...
Werd gevoeld tot in Indonesië![]()
[..]
Hamas vuurt continue raketten af op Israelische burgers. Zij zijn dus verantwoordelijk. Dat zeg je immers zelf in die 2e zin.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Hamas is niks verantwoordelijk hiervoor, diegene die rakketten afvuurt op die burgers die is verantwoordelijk,
Het zijn verraders, Joden die zich afkeren van geweld zijn verradersquote:
Zelfs?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Toch weinig nieuws op CNN, ze schakelen nu zelfs over naar een aardbeving in Indonesië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |