Demonstreren is voor uitkeringstrekkers en paupers.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is jou redenatie om achter Israel te staan en zelfs 100 %
Nou is de vraag waarom demonstreer je dan niet buiten ?
Ik denk dat de AH-klanten er niet zo blij mee zijn dat de winkel nu niet wordt schoongemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef Pupp3t het volgende:
Dit heeft wel zo z'n voordelen. Meki zien we nergens anders meer op Fok!
Hamas is verantwoordelijk voor de 4 ISRAELIERS die dood zijn, gelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hamas vuurt continue raketten af op Israelische burgers. Zij zijn dus verantwoordelijk. Dat zeg je immers zelf in die 2e zin.
Israel heeft daar schoon genoeg van en slaat terug.
Demonstreren is een democratisch die recht die met veel pijn en moeite verworven is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Demonstreren is voor uitkeringstrekkers en paupers.
Bron ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Hamas is verantwoordelijk voor de 4 ISRAELIERS die dood zijn, gelijk
Maar Israel is 100 % verantwoordelijk op de honderden doden.
AMSTERDAM - Door Israëlisch tankvuur is zaterdagavond in de Gazastrook een Palestijns kind gedood. Dit is van medische bronnen vernomen. Het gaat voor zover bekend om het eerste Palestijnse slachtoffer van de Israëlische invasie.
Israël moet eerst tientalle Hamas mensen voorbij, voordat ze in de buurt van bevolkt gebied kunnen komen, maar toch is het enige en eerste slachtoffer weer een kindquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Hamas is verantwoordelijk voor de 4 ISRAELIERS die dood zijn, gelijk
Maar Israel is 100 % verantwoordelijk op de honderden doden.
AMSTERDAM - Door Israëlisch tankvuur is zaterdagavond in de Gazastrook een Palestijns kind gedood. Dit is van medische bronnen vernomen. Het gaat voor zover bekend om het eerste Palestijnse slachtoffer van de Israëlische invasie.
You're losing it, man! You're losing it!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn verraders, Joden die zich afkeren van geweld zijn verraders
Europese (meestal ongelovige, zoals Harry de Winter) Joden die gaan demonstreren met Hamas-aanhangers zijn een soort sadomasochisten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is de redenatie niet, er zit meer achter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Demonstreren is voor uitkeringstrekkers en paupers.
Israel heeft het recht en zelfs de plicht haar burgers te beschermen en dat doet men nu. Vandaar dat ik Israel steun en niet het zooitje terroristen wat zichzelf Palestina noemt.
Vooral paupers en uitkeringstrekkers maken er gebruik van omdat ze verder toch niets nuttigs te doen hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Demonstreren is een democratisch die recht die met veel pijn en moeite verworven is.
Licht eens toe, Mekki.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is de redenatie niet, er zit meer achter.
Maar kennelijk laat je je echte gezicht zien wat je in de afgelopen jaren liet blijken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)raelisch_vuur__.htmlquote:
Laat ik het maar zo zeggen ik kende je niet als iemand die geweld rechtvaardigt tegen burgers.quote:
quote:De Gazastrook zal een 'begraafplaats' worden voor het Israëlische leger. De militairen die het Palestijnse gebied zijn binnengevallen, lopen in een val van Hamas-strijders. Dat stelt de Islamitische Verzetsbeweging Hamas in een verklaring.
Israël zal een 'hoge prijs' betalen voor de invasie van de Gazastrook. Dit zei Hamas in een eerste reactie op het binnentrekken van Gaza door Israëlische grondtroepen.
De verbannen Hamasleider Khaled Meshaal had eerder al met een bloedbad gedreigd als Israëlische grondtroepen Gaza zouden bezetten. "Wat betreft jullie, de soldaten van de vijand, jullie moeten weten dat verdoemenis jullie wacht en dat jullie zullen worden vermoord, verwond en gevangen genomen."
"Als de vijand in Gaza komt, zullen onze mensen van de ene straat tot de andere, van het ene huis tot het andere, vechten. Op elke centimeter van het land."
Sinds wanneer ken jij mij?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Laat ik het maar zo zeggen ik kende je niet als iemand die geweld rechtvaardigt tegen burgers.
Maar je kennelijke gezicht nu laat het wel zien
en dat vindt ik jammer.
Katusha's en Qassam raketten zijn wel gerechtvaardigd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Laat ik het maar zo zeggen ik kende je niet als iemand die geweld rechtvaardigt tegen burgers.
Maar je kennelijke gezicht nu laat het wel zien
en dat vindt ik jammer.
Je kan zeggen van die Joden wat je wilt, maar ze kopen toffe vuurwerkpaketten.quote:
Echte defensieve acties inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)raelisch_vuur__.html
Zo zie je maar weer waar Israel echt in staat is
Tot op bepaalde hoogte hé. Ligt er maar net aan hoe 't uitkomt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:36 schreef Slappy het volgende:
[..]
HAAHHAAHAH Telegraaf was toch een Nazi krant stuk hypocriet![]()
Dan zijn er joden die dit geweld afkeuren en dan is het weer niet goedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Geweld tegen burgers zijn onaanvaardbaarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Katusha's en Qassam raketten zijn wel gerechtvaardigd?
Daarom pleit ik ook voor een verbod op vuurwerk en voor gewoon professioneel vuurwerk dat wordt afgestoken door de overheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je kan zeggen van die Joden wat je wilt, maar ze kopen toffe vuurwerkpaketten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |