abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64747989
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef YPPY het volgende:
Welkom terug Fannetje! Kom je nu ook weer naar de meets?
Ik ga m'n best doen
quote:
Over twee weken ga ik naar de psychiater. Als het mee zit, kan ik over een maandje weer eerlijk meeposten.
Dat zou fijn zijn
pi_64747992
Ik mag trouwens morgen weer voor het eerst gaan rijden met dit weer, ben benieuwd hoe de parkeerplaats op de uni eruit ziet als het zo glad is
pi_64748178
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Die discussie heeft wel degelijk nut, want verder dan geblaf en gekerm kom je niet. Probeer eens inhoudelijk commentaar te geven.

Daarbij heb je een enorm grote waffel voor iemand die nauwelijks in de buurt van streef zit en nooit een lijstje post.
En als laatste is Sanne jou geen verantwoording schuldig voor een paar wijntjes.
Ik vind het een gezonde methode dat ze met punten werkt, zo leer je dat wanneer je zondigt, je ergens moet compenseren.
Vandaag heeft ze dit prima gedaan, door weinig vetten te eten en de hoeveelheden binnen de perken te houden.

Zolang die discipline voor vandaag stand houd, en ze vanavond niet naar ongezonde snacks grijpt, is er helemaal niets aan de hand en heeft ze vandaag de traktatie van een paar wijntjes prima kunnen hebben.
Ik wou niet reageren maar toch nog een aller aller laatste keer
Ik zit ruim voorbij mijn streef, de meiden hier weten misschien nog dat ik jaren geleden begonnen ben op 100 kilo en die kilo's heb ik er af kunnen werken helemaal alleen als jong volwassenen terwijl de volwassenen om mij heen gewoon door ongezond deden
En die kilo's zijn er nog steeds af
Lijstjes post ik inderdaad niet want ik behoor niet tot een sekte en ik stimuleer ook geen crashdieeten omdat die averechts effect hebben
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:03:54 #212
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64748231
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik zit ruim voorbij mijn streef, de meiden hier weten misschien nog dat ik jaren geleden begonnen ben op 100 kilo en die kilo's heb ik er af kunnen werken helemaal alleen als jong volwassenen terwijl de volwassenen om mij heen gewoon door ongezond deden
Lijstjes post ik inderdaad niet want ik behoor niet tot een sekte en ik stimuleer ook geen crashdieeten omdat die averechts effect hebben
Fijn dat jij dat niet stimuleert maar laat wel een ander in zijn waarde.

En verder maak ik geen woord aan je vuil, want die ban ben jij mij niet waard.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64748315
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef Sanne het volgende:

[..]

Fijn dat jij dat niet stimuleert maar laat wel een ander in zijn waarde.

En verder maak ik geen woord aan je vuil, want die ban ben jij mij niet waard.
Waarom voel je je eigenlijk zo aangevallen? Of is dat een van de effecten die een crashdieet met zich meebrengt?
Ik bedoel het alleen maar goed en maak me eerlijk gezegd echt zorgen om je
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:06:51 #214
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64748355
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom voel je je eigenlijk zo aangevallen? Of is dat een van de effecten die een crashdieet met zich meebrengt?
Omdat jij mij doet denken aan een Jehova getuige.
Ik denk dat dat het is.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64748577
Dames, doe eens niet zo kattig! Iedereen moet zelf weten hoe hij of zij wil lijnen! En als je het hier post dan loop je het risico dat mensen zich dingen afvragen bij wat je eet en kunnen daar dan commentaar op hebben. En dan kan je daar op een volwassen (zijn we toch allemaal?) manier over praten en uitleg geven. Jullie zijn nu een beetje aan het moddergooien...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64748949
Sanne, www.hungrygirl.com is misschien wel een leuke site. Die doen ook alles met WW points en hebben volgens mij behoorlijk leuke recepten op de site staan.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:20:20 #217
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64748970
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je bent nog steeds te zwaar; dus misschien wat minder op anderen letten en meer van die energie in jezelf stoppen. Lijkt me heel verstandig.

Ik zou ook iets aan je karakter gaan doen trouwens; het achterbakse venijn is hemeltergend
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:21:53 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64749041
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Liejannuh het volgende:
Sanne, www.hungrygirl.com is misschien wel een leuke site. Die doen ook alles met WW points en hebben volgens mij behoorlijk leuke recepten op de site staan.
Thanks babe.
Ik verklaar de weightwatchers niet heilig hoor. Laten we dat even duidelijk stellen.
pi_64749109
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Je bent nog steeds te zwaar; dus misschien wat minder op anderen letten en meer van die energie in jezelf stoppen. Lijkt me heel verstandig.

Ik zou ook iets aan je karakter gaan doen trouwens; het achterbakse venijn is hemeltergend
Ik moet wel echt dom en blond zijn dat ik nog steeds op je reageer maar ik laat me niet zeggen dat ik te zwaar ben sorry
Ik heb een bmi van 25 dus gewoon normaal gezond, en als dat niet mager genoeg voor jou is........sorry I couldn't care less
pi_64749163
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef Sanne het volgende:

[..]

Thanks babe.
Ik verklaar de weightwatchers niet heilig hoor. Laten we dat even duidelijk stellen.
Maar stellen de WW ook geen recepten voor of iets?
Of gaat het echt alleen om de punten en mag je die helemaal zeg invullen?
pi_64749568
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef Sanne het volgende:

Thanks babe.
WW heeft best een goed en gezond dieet hoor Heilig vind ik ook wat ver gaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 januari 2009 @ 22:37:37 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64749786
Ik heb oorpijn... en een ontstoken oog... en hoofdpijn... en keelpijn... En het vriest 17 graden hier!!!

Ik heb me vandaag overigens netjes aan mijn plan van drie maaltijden en drie tussendoortjes gehouden. Alleen nu een lepel honing in mijn thee omdat ik mezelf echt zielig vind
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_64749850
Dat klinkt naar, Sjeen! Beterschap! En geniet van je thee met honing
pi_64750745
Sjeen, beterschap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64751020
Mijn lijstje voor vandaag:
Ontbijt: kom halfvolle melk met special flakes
Tussendoor: 2 kiwi's
Lunch: boterham-kaas-ham-tomaat-boterham, glas optimel
Tussendoor: 1 sultana
Diner: stampot boerenkool met spekjes.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:42:14 #226
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64752927
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kijk, de tweede helft van die eerste zin he, die maakt dat de tweede zin volledig ongeloofwaardig.

en nu ga ik gauw weer naar slank ik was je al kwijt! ik had nog wel lijstjes gepost die volledig miss s afzeikbaar waren!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64757864
Goedemorgen allemaal en beterschap Sjeen!

Ik heb geen zin waarom duurt de vakantie altijd te kort?
Wel weer eindelijk ritme en gewoon normaal eten
pi_64758737
Mogguh

Het heeft hier gesneeuwd Dus ik ben blij dat ik vandaag thuiswerk. Scheelt weer glibberen en glijden met de auto

Vanmorgen weer gefietst op mijn hometrainer dat gaat ook steeds beter en gisteraaf goed mijn best gedaan in de sportschool......dat is te merken aan de spierpijn

Ik merk dat mijn buik platter wordt, dus ik ben benieuwd hoeveel er af is

@ Miss_S: Is het de vakantie of heb je gewoon geen zin om de deur uit gaan door de kou?
@ Sjeen: Beterschap
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:58:36 #229
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64758863
Mogge!

Beterschap Sjeen

Ik heb m'n eerste twee werkdagen sinds augustus er weer op zitten. Goed voor het vinden van een ritme, al ben ik er nog niet helemaal uit of het snoeptechnisch nu beter is: gisteren hadden we 2x taart Maar verder ben ik erg blij dat ik weer aan het werk ben
Oja, gisterenavond eerste softbaltraining gehad en meteen ook nog de laatste les van de nazwangerschapsgym, dus ook lekker sportief bezig geweest.

Succes voor alle nieuwe starters en welkom terug Fannetje
pi_64759106
Goeiemorgen!

Ik zag vanmorgen weer een wat lager getalletje op de weegschaal! Ik zit nu wel even op het punt dat ik niet moet gaan toegeven aan mijn drang naar zoetigheid, maar verder voel ik me best ok.

Alleen nog even gaan bedenken wat we vanavond gaan eten. Ik heb 3 paprika's, champignons en uien liggen, dus ik denk dat het iets van pasta word.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64759129
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 08:58 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge!

Beterschap Sjeen

Ik heb m'n eerste twee werkdagen sinds augustus er weer op zitten. Goed voor het vinden van een ritme, al ben ik er nog niet helemaal uit of het snoeptechnisch nu beter is: gisteren hadden we 2x taart Maar verder ben ik erg blij dat ik weer aan het werk ben
Oja, gisterenavond eerste softbaltraining gehad en meteen ook nog de laatste les van de nazwangerschapsgym, dus ook lekker sportief bezig geweest.

Succes voor alle nieuwe starters en welkom terug Fannetje
De taart kun je ook laten liggen hoor. Bij mij lagen er gisteren slagroomsoesjes, en ik stond ervoor in de rij voor het koffieautomaat. Ik heb er even over nagedacht, en ze laten liggen, ze waren het voor mij niet waard...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:28:45 #232
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64759425
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:11 schreef teigan het volgende:

[..]

De taart kun je ook laten liggen hoor.
Ja, dat kan, maar daar had ik gisteren dus geen zin in.
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 januari 2009 @ 09:29:08 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64759432
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:11 schreef teigan het volgende:

[..]

De taart kun je ook laten liggen hoor. Bij mij lagen er gisteren slagroomsoesjes, en ik stond ervoor in de rij voor het koffieautomaat. Ik heb er even over nagedacht, en ze laten liggen, ze waren het voor mij niet waard...
Top Teigan! Dat is nu net het belangrijkste, niet iets eten omdat het er ligt, maar omdat je er echt zin in hebt en het echt lekker vindt

Ik ga zo even naar huisarts, toch even naar mijn oog laten kijken... Gelukkig vriest het niet meer zo hard, nu -11 Maar ik heb wel Isa weer met de slee gebracht vanmorgen en ga haar straks ook weer zo halen. Ben me nu suf aan het piekeren waar in Maastricht een fatsoenlijk bergje is om met de slee af te gaan
pi_64759736
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Top Teigan! Dat is nu net het belangrijkste, niet iets eten omdat het er ligt, maar omdat je er echt zin in hebt en het echt lekker vindt

Ik ga zo even naar huisarts, toch even naar mijn oog laten kijken... Gelukkig vriest het niet meer zo hard, nu -11 Maar ik heb wel Isa weer met de slee gebracht vanmorgen en ga haar straks ook weer zo halen. Ben me nu suf aan het piekeren waar in Maastricht een fatsoenlijk bergje is om met de slee af te gaan
gewoon van het 3 landen punt af sjeesen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_64759770
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:28 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ja, dat kan, maar daar had ik gisteren dus geen zin in.
kan ik me ergens ook wel iets bij voorstellen, vooral als de taart er ook nog eens heerlijk uitziet...
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 januari 2009 @ 09:45:02 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64759796
Denk dat dochterlief dat wat akelig gaat vinden Vroeger hadden we een bergje bij school, maar hier is dat niet... Och, ik vind vast wel iets
pi_64761016
Hier was het dus helemaal niet koud vanochtend! Ik moest en zou op de fiets naar mijn werk, maar ik had niet eens afgestorven tenen na een uur fietsen! En mn muts heb ik al na 2 minuten afgegooid!
Moest wel weer wennen aan het fietsen overigens, heb toch zeker 4 maanden niet zo ver gefietst!
pi_64761102
Ik was net even buiten, maa rook hier is het niet erg koud.. We hadden vanmorgen ook geen ijsbloemen op de ramen... Maar het is hier denk ik de hele nacht bewolkt geweest(nu ook nog), dus dan vriest het niet zo hard...

Wat ik me afvroeg, hebben jullie ook het probleem met pantykousjes dat het elastiek bovenaan te strak is? Mijn benen worden zo ongeveer afgeknepen met de pantykniekousjes die ik nu heb, en ik heb nu gewone kniekousen aan, maar ik voel nog precies waar die pantykniekousjes gisteren zaten...
Heb ik te dikke benen, of het verkeerde merk of moeten die dingen gewoon oprekken?
pi_64761144
Nee hoor, die dingen zijn gemaakt op voetmaat + slanke benen. Bij mij knellen ze ook altijd verschrikkelijk
pi_64761224
Morgen ook maar weer eens wegen... Heb me (door het thuiszitten met de gebroken hand, de kerstdagen, oud en nieuw en een weekendje weg) niet echt heel erg braaf gedragen, geeft ook niet, het was lekker allemaal, maar ik ben benieuwd wat de schade is. Ben nu iig 'al'weer 2 dagen aan het SHE-en.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_64761605
Hoe gaat het nu met je hand Jarno?

Bij het skaten op oudejaarsdag brak iemand haar pols, en die had een baby van 10 weken... Ik moest nog wel even aan jou denken, het zal voor haar ook wel even wat lastiger zijn om voor haar kinderen te zorgen....
pi_64761677
Goedemorgen!
Ik draag nooit pantykousjes, dus ik heb geen idee

Ik ga afkicken van suiker Ik eet echt teveel suiker en kan er best zonder. Het probleem is dat als ik eenmaal iets zoets eet op een dag, ik de hele dag blijf eten. Daar trap ik nu al een paar weken elke dag in en nu is het afgelopen (gelukkig is het gewicht stabiel gebleven rond de 70)

Dus vandaag tot nu toe: (wat laat opgestart)
- flinke bak yoghurt
- enórme appel!

Hoezee

Ow en trouwens: ik ben van 90 KG naar 65 gegaan en met de zwangerschap en gedoe is daar weer 5 bijgekomen (das nog steeds BMI 23 oid) , maar verder ben ik ook afgevallen en redelijk stabiel Dus ze zijn er heus wel!
En nu eerst mijn kind voeden!
pi_64761808
Teigan, mijn hand is uit het gips (gelukkig). Had er na 11 dagen gips eigenlijk geen last meer van en de chirurg vond het onzin om er dan toch gips om heen te doen. Vond ik ook, en eigenlijk gaat het prima. Soms heb ik bij heel specifieke bewegingen nog wel wat last maar dat is zo minimaal... Thanks for asking! .

Freecell, het hele SHE gebeuren rekent ook redelijk radicaal af met suiker, misschien kun je daar nog wat inspiratie uithalen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_64762550
Het enige waar ik nog echt suiker in doe is koffie, maar dat is dan ook meer omdat ik de laatste paar dagen mijn fruit vergeten was, en toch wat energie wilde hebben. En de ontbijtkoek en andere koeken die er in de pauze altijd liggen vind ik ook niet zo lekker.. Het enige "zoete" wat ik mezelf nu nog wel gun is een klein stukje extra pure chocola, heerlijk!

Verder probeer ik er ook echt weer op te letten dat ik niets pak waar enorm veel suiker inzit. En het maffe is dat als ik dat doe, ik na een dag ook heel veel dingen alweer veels te zoet vind.

Vandaag vind ik het wel lastiger. Het is mijn vrije dag, en ik weet even niet goed wat ik met mijn tijd aanmoet. Ik moet nog een paar lessen voorbereiden, en dat zou gewoon prioriteit moeten hebben. En het nadeel van het rondhangen is dat ik dan veel meer de neiging heb om zoete dingen te pakken.
pi_64762579
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef Miss_S het volgende:
Ik mag trouwens morgen weer voor het eerst gaan rijden met dit weer, ben benieuwd hoe de parkeerplaats op de uni eruit ziet als het zo glad is
Best kans dat het nog wordt afgelast trouwens. Ik zou van te voren even nabellen.
pi_64762642
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Jarno het volgende:

Freecell, het hele SHE gebeuren rekent ook redelijk radicaal af met suiker, misschien kun je daar nog wat inspiratie uithalen.
Das me een beetje teveel gedoe
Als ik snoep en koek schrap, schrap ik denk ik al wel zo'n 800 Kcal per dag
En ik ga weer wat sporten. Daarom is gezonderen voor mij ook handiger, iets dramatisch omgooien houd ik een paar weken vol en dan knap ik af. Gezonder doen heb ik de vorige keer héél lang volgehouden
pi_64762726
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef teigan het volgende:
Het enige waar ik nog echt suiker in doe is koffie, maar dat is dan ook meer omdat ik de laatste paar dagen mijn fruit vergeten was, en toch wat energie wilde hebben. En de ontbijtkoek en andere koeken die er in de pauze altijd liggen vind ik ook niet zo lekker.. Het enige "zoete" wat ik mezelf nu nog wel gun is een klein stukje extra pure chocola, heerlijk!

Verder probeer ik er ook echt weer op te letten dat ik niets pak waar enorm veel suiker inzit. En het maffe is dat als ik dat doe, ik na een dag ook heel veel dingen alweer veels te zoet vind.

Vandaag vind ik het wel lastiger. Het is mijn vrije dag, en ik weet even niet goed wat ik met mijn tijd aanmoet. Ik moet nog een paar lessen voorbereiden, en dat zou gewoon prioriteit moeten hebben. En het nadeel van het rondhangen is dat ik dan veel meer de neiging heb om zoete dingen te pakken.
Ga lekker sporten?
Of een wandeling maken, etc.
pi_64763095
Ik ga sowieso vanmiddag lopend naar een afspraak in de stad toe, en dat lijkt mij ook wel heel lekker..

Ik denk dat ik nu eerst even ga kijken wat er nog ligt aan nakijkwerk en administratieve zooi, en als dat klaar is kijk ik weer even verder. Ik ben ook nog bezig in de Noorderlicht trilogie, dus ik kan ook nog even verder gaan lezen straks...
O ja, en ik kwam net nog stoofpeertjes tegen, dus die gaan straks ook even geschild worden, en op het vuur om even flink door te pruttelen..
pi_64763703
Ik had me ook weer voorgenomen om weer gewoon normaal en gezond te gaan eten.
Ben de afgelopen maanden toch een paar kilo aangekomen en die moeten er maar weer snel vanaf. Er waren toch wel een paar broeken wat strakker gaan zitten!
Eerste stap is om weer te gaan fietsen en hardlopen en weer normaal te gaan eten.

Gelukkig heb ik nu wel een broek aan die ik ooit helemaal niet meer dichtkreeg en die zit nog steeds ruim. Maar afgelopen voorjaar kon ik het ding aantrekken en uitdoen zonder de knoop open te maken! Dat wil ik weer!
pi_64763870
Diėten verhoogt de kans op griep
quote:
AMSTERDAM - Ben jij het nieuwe jaar begonnen met een dieet? Wees gewaarschuwd, want volgens Amerikaanse onderzoekers zijn mensen die proberen af te vallen met een streng dieet extra vatbaar voor griep.

De onderzoekers deden hun onderzoek op muizen en ontdekten dat muizen die op een caloriearm dieet werden gezet zich niet konden weren tegen het griepvirus.

Het team van de Michigan State Universtity ontdekte dat de muizen die op dieet waren een grotere kans hadden om te overlijden. Ook deden ze er veel langer over om te herstellen dan de groep muizen die gewoon mocht eten.

Volgens de onderzoekers is het dan ook niet verstandig om te starten met een dieet in het griepseizoen, maar kun je beter even een paar maanden wachten.

Lees alles over griep in de special
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_64763958
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had me ook weer voorgenomen om weer gewoon normaal en gezond te gaan eten.
Ben de afgelopen maanden toch een paar kilo aangekomen en die moeten er maar weer snel vanaf. Er waren toch wel een paar broeken wat strakker gaan zitten!
Eerste stap is om weer te gaan fietsen en hardlopen en weer normaal te gaan eten.

Gelukkig heb ik nu wel een broek aan die ik ooit helemaal niet meer dichtkreeg en die zit nog steeds ruim. Maar afgelopen voorjaar kon ik het ding aantrekken en uitdoen zonder de knoop open te maken! Dat wil ik weer!
Ik had mezelf ook plechtig voorgenomen weer te gaan hardlopen en netjes elke dag te fietsen. Maar het weer heeft aardig roet in het eten gegooit... in Waalre is amper gestrooit, alleen de doorgaande wegen. Fietsen gaat al amper, laat staan hardlopen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_64763985
Bij mij op mijn werk zijn ook veel mensen ziek, en ik zie zoveel mensen op een dag, dat ik het toch wel krijg als ik er ook maar een beetje vatbaar voor ben.

Ik zat net in het AD nog een artikel te lezen over het overgewicht bij voetballers, sommige clubs hebben wel dietistes in dienst die zich met het eten bemoeien, anderen doen dat juist helemaal niet. Eigenlijk best apart, want het schijnt dus dat veel voetballers geen besef hebben van wat ze nou het beste kunnen eten...
pi_64764203
quote:
Haha, lol. Ik heb gewoon het griep-dieet gedaan.

In een week tijd twee kilo kwijt =P

Gisteren voor het eerst weer normaal warm gekookt 'dit jaar' (ik blijf het grappig vinden om dat te zeggen ). Hoewel ik geen honger had (vriend wel), toch m'n hele bord leeggegeten (hij niet). Ik lijd nog steeds aan het "eet je bord leeg"-syndroom geloof ik. M'n maag barstte uit elkaar, ik vond het helemaal niet lekker, ik had geen honger, maar het bord moest leeg.

Vanochtend maar lekker ontbeten met boterhammetjes met hagelslag en we gaan zo voor het eerst dit jaar ( ) aan het werk.
Sanity is (not) statistical
pi_64764253
Hardlopen als het glad is, is doodeng! Bij iedere stap die je zet de angst om onderuit te gaan! Ik had dat al toen er een keer sneeuw lag die aan het smelten was.

Ik zie trouwens een nieuwe doelgroep voor SHE! Voetballers.
pi_64765403
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 08:50 schreef _aurum_ het volgende:

@ Miss_S: Is het de vakantie of heb je gewoon geen zin om de deur uit gaan door de kou?

Nee net weer de eerste dag school, dus gewoon geen zin
Maar het rijden viel mee en zit nu aan een opdracht te werken
pi_64765649
Ik schaats tegenwoordig ipv hardlopen
In dit jaar al 4x geschaatst, vanmorgen nog een half uurtje (ik kan gewoon voor mijn huis op de vijver stappen)
Zolang ik schaatsen kan voor mijn huis loop ik niet hard
pi_64765866
Jij zit daar wel goed freecell... Maar dooit het niet nu ook weer? Het lijkt niet erg koud buiten....
pi_64765944
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef Liejannuh het volgende:
Hardlopen als het glad is, is doodeng! Bij iedere stap die je zet de angst om onderuit te gaan! Ik had dat al toen er een keer sneeuw lag die aan het smelten was.

Ik zie trouwens een nieuwe doelgroep voor SHE! Voetballers.
Sowieso lopen als het glad is, doodeng! Het lijkt hier wel 1 grote ijsbaan
Sara
Merel
Ukje
pi_64766439
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef teigan het volgende:
Jij zit daar wel goed freecell... Maar dooit het niet nu ook weer? Het lijkt niet erg koud buiten....
Het dooit verschrikkelijk Dus het is nu wrs ook wel afgelopen. Het kon nog net vanmorgen, begon wat krakerig te worden

Vandaag tot nu toe:
O: flinke bak yoghurt
T: enórme appel!
L: 2 plakken maisbrood, 1 met sandwichspread en de andere met 30+ kaas en mosterd.

So far, so good met ontsuikeren
pi_64766540
Hier verdwijnt alle sneeuw op dit mometn, en het lijkt alleen maar nat op straat, niet glad in ieder geval..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')