Ik wou niet reageren maar toch nog een aller aller laatste keerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Die discussie heeft wel degelijk nut, want verder dan geblaf en gekerm kom je niet. Probeer eens inhoudelijk commentaar te geven.
Daarbij heb je een enorm grote waffel voor iemand die nauwelijks in de buurt van streef zit en nooit een lijstje post.
En als laatste is Sanne jou geen verantwoording schuldig voor een paar wijntjes.
Ik vind het een gezonde methode dat ze met punten werkt, zo leer je dat wanneer je zondigt, je ergens moet compenseren.
Vandaag heeft ze dit prima gedaan, door weinig vetten te eten en de hoeveelheden binnen de perken te houden.
Zolang die discipline voor vandaag stand houd, en ze vanavond niet naar ongezonde snacks grijpt, is er helemaal niets aan de hand en heeft ze vandaag de traktatie van een paar wijntjes prima kunnen hebben.
Fijn dat jij dat niet stimuleert maar laat wel een ander in zijn waarde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wou niet reageren maar toch nog een aller aller laatste keer
Ik zit ruim voorbij mijn streef, de meiden hier weten misschien nog dat ik jaren geleden begonnen ben op 100 kilo en die kilo's heb ik er af kunnen werken helemaal alleen als jong volwassenen terwijl de volwassenen om mij heen gewoon door ongezond deden
En die kilo's zijn er nog steeds af
Lijstjes post ik inderdaad niet want ik behoor niet tot een sekte en ik stimuleer ook geen crashdieeten omdat die averechts effect hebben
Waarom voel je je eigenlijk zo aangevallen? Of is dat een van de effecten die een crashdieet met zich meebrengt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat niet stimuleert maar laat wel een ander in zijn waarde.
En verder maak ik geen woord aan je vuil, want die ban ben jij mij niet waard.
Omdat jij mij doet denken aan een Jehova getuige.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom voel je je eigenlijk zo aangevallen? Of is dat een van de effecten die een crashdieet met zich meebrengt?
Ik bedoel het alleen maar goed en maak me eerlijk gezegd echt zorgen om je
Je bent nog steeds te zwaar; dus misschien wat minder op anderen letten en meer van die energie in jezelf stoppen. Lijkt me heel verstandig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wou niet reageren maar toch nog een aller aller laatste keer
Ik zit ruim voorbij mijn streef, de meiden hier weten misschien nog dat ik jaren geleden begonnen ben op 100 kilo en die kilo's heb ik er af kunnen werken helemaal alleen als jong volwassenen terwijl de volwassenen om mij heen gewoon door ongezond deden
En die kilo's zijn er nog steeds af
Lijstjes post ik inderdaad niet want ik behoor niet tot een sekte en ik stimuleer ook geen crashdieeten omdat die averechts effect hebben
Thanks babe.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Liejannuh het volgende:
Sanne, www.hungrygirl.com is misschien wel een leuke site. Die doen ook alles met WW points en hebben volgens mij behoorlijk leuke recepten op de site staan.
Ik moet wel echt dom en blond zijn dat ik nog steeds op je reageer maar ik laat me niet zeggen dat ik te zwaar ben sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent nog steeds te zwaar; dus misschien wat minder op anderen letten en meer van die energie in jezelf stoppen. Lijkt me heel verstandig.
Ik zou ook iets aan je karakter gaan doen trouwens; het achterbakse venijn is hemeltergend
Maar stellen de WW ook geen recepten voor of iets?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Thanks babe.
Ik verklaar de weightwatchers niet heilig hoor. Laten we dat even duidelijk stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |