legaal door de eerste oorlogen verkregen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is slechts een deel verkocht. Het overgrote meerendeel is tegenwoordig illegaal in de handen van de Israeliers.
ja. wat moeten ze doen dan? zichzelf vernietigen?quote:
Rusland doet helemaal nixquote:
Legaal door de eerste oorlogen? Sinds wanneer is het legaal om in een oorlog land in te pikken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
legaal door de eerste oorlogen verkregen.
Iets van 2 % of zo. De rest is gestolen of veroverd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is slechts een deel verkocht. Het overgrote meerendeel is tegenwoordig illegaal in de handen van de Israeliers.
sinds er oorlogen bestaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Legaal door de eerste oorlogen? Sinds wanneer is het legaal om in een oorlog land in te pikken?
Rusland heeft teveel financiele belangen om Iran zomaar aan zijn lot over te laten. Bovendien ga ik ervanuit dat Amerika zich achter Israel schaart, en Rusland in zijn achterhoofd meeneemt dat het Amerika was die Georgie steunde in een oorlog tegen hun. Hoe Rusland Iran zou steunen weet ik niet precies. Maar dat het gebeurt ben ik heilig van overtuigd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rusland doet helemaal nix
beetje klagen in de VN misschien, veel te ver van hun bed
nu ja als je aangevallen wordt kun je gewoon gebieden gaan bezetten hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Legaal door de eerste oorlogen? Sinds wanneer is het legaal om in een oorlog land in te pikken?
dat recht kan je aan je laars lappen. en terecht. lekker makkelijk lullen als je niet constant bedreigd wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:03 schreef Kees22 het volgende:
Sinds de laatste wereldoorlog (die waarin veel joden vermoord werden) is er een Internationaal Oorlogsrecht samengesteld, waarin de verovering van land illegaal werd geacht.
Net zoals het makkelijk is om te lullen als je land niet ingepikt is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat recht kan je aan je laars lappen. en terecht. lekker makkelijk lullen als je niet constant bedreigd wordt.
juist omdat de Amerikanen zo hoog zit gaan de Russen zich hier niet aan branden, net zoals de Amerikanen zich niet met de Georgiers hebben bemoeidquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rusland heeft teveel financiele belangen om Iran zomaar aan zijn lot over te laten. Bovendien ga ik ervanuit dat Amerika zich achter Israel schaart, en Rusland in zijn achterhoofd meeneemt dat het Amerika was die Georgie steunde in een oorlog tegen hun. Hoe Rusland Iran zou steunen weet ik niet precies. Maar dat het gebeurt ben ik heilig van overtuigd.
die nederzettingen zijn zo nihil en op zo'n ontstellende zandbakgrond dat men zich kan gaan afvragen of die discussie de moeite waard is en niet gewoon ingezet wordt door jodenhaters.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu ja als je aangevallen wordt kun je gewoon gebieden gaan bezetten hoor.
die nederzettingen op bezet gebied gaan bouwen is alleen wat fishy
Jodenhaters? Leg me dan maar uit waarom voor 1948 de Joden en de Palestijnen relatief rustig met elkaar samenleefden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die nederzettingen zijn zo nihil en op zo'n ontstellende zandbakgrond dat men zich kan gaan afvragen of die discussie de moeite waard is en niet gewoon ingezet wordt door jodenhaters.
ach ja, welk land? palestijnen hadden geen land. het is fucking woestijn en zo miniscuul ten aanzien van arabisch land. er zit ook nauwelijks olie...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Net zoals het makkelijk is om te lullen als je land niet ingepikt is.
omdat er toen nog geen moslims waren die palestijnen gijzelden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jodenhaters? Leg me dan maar uit waarom voor 1948 de Joden en de Palestijnen relatief rustig met elkaar samenleefden?
Oorlogen zijn nooit legaal maar soms een noodzakelijk kwaad. Of een uiting van onmacht en onkunde van politiek en de generaals.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
legaal door de eerste oorlogen verkregen.
Je weet er inderdaad veel van af. Gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat er toen nog geen moslims palestijnen gijzelden.
ik heb het niet over de legaliteit van oorlogen, maar over de legaliteit van annexaties van landen die de oorlog verloren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Oorlogen zijn nooit legaal maar soms een noodzakelijk kwaad. Of een uiting van onmacht en onkunde van politiek en de generaals.
ja, ik heb het een en ander gevolgd in mijn leven. jij ook?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je weet er inderdaad veel van af. Gewoon doorgaan.
omdat het niet is vastgeteld door wie? de arabische landen die verloren hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:13 schreef sp3c het volgende:
die annexaties waar je het over hebt worden in vredesonderhandelingen vastgelegd
daar is hier geen sprake van, dus kun je het niet alvast gaan bevolken in de hoop dat het wel goed komt want je bent de demografie aan het wijzigen
diegenen op wie het land bezet isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat het niet is vastgeteld door wie? de arabische landen die verloren hebben?
Hmm in die optiek heeft niemand in het midden oosten gewonnen. Soms geloof ik dat de enige manier waarop in dat gebeid ooit vrede komt is als de een de ander totaal uitmoord. En Israël heeft daarvoor de kennis en ervaring in huis.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het niet over de legaliteit van oorlogen, maar over de legaliteit van annexaties van landen die de oorlog verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |