ik denk niet dat iran aan het hebben of gooien van een bom toekomt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Een nucleaire oorlog voorspel ik sowieso niet in de komende tientallen jaren. Maar mocht Iran een kernwapen tot zijn beschikking krijgen vrees ik het ergste voor Israel.
Mja, denk niet dat ze dat doen, want er liggen meer landen omheen, maar dan vrees ik ook een tegenaanval en moet dan denken aan dominostenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Een nucleaire oorlog voorspel ik sowieso niet in de komende tientallen jaren. Maar mocht Iran een kernwapen tot zijn beschikking krijgen vrees ik het ergste voor Israel.
wat europa ook zegt, als israel zich echt in een hoekje gedreven gaat voelen, dan zijn de rapen gaar voor iran, libanon, hamas en nog wat jodenhaters.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
.......
Een verenigd Europa kan zijn oordeel als een geheel uitspreken, bv vooroordeel, als klein land kun je, dit nog indekken!
Zeg ik toch: begrijpt geen rede, alleen maar geweld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom zie jij Israël als fout?
De Hamas (islamitische groepering ) wordt betaald door Iran
Is lastig t.o Israël
dus?
ja tegen israel. de staat die eerlijk gekocht is en waarvan de arabische landen het bestaansrecht hebben onderkent.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:56 schreef Kees22 het volgende:
Al vanaf het begin dat de zionisten dat gebied binnenkwamen is er geweld gebruikt.
Nee, ik zie het ook niet gebeuren. Maar zodra de Iraanse regering aan het eind van zijn latijn is en een kernwapen tot hun beschikking hebben zie ik het nog wel gebeuren als een wanhoopdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, denk niet dat ze dat doen, want er liggen meer landen omheen, maar dan vrees ik ook een tegenaanval en moet dan denken aan dominostenen.
En wat denk je dat Rusland doet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat europa ook zegt, als israel zich echt in een hoekje gedreven gaat voelen, dan zijn de rapen gaar voor iran, libanon, hamas en nog wat jodenhaters.
wat europa dan doet? die gaan israel niet nuclear bombarderen.
dat denk ik.
daarom willen we ook niet dat iran verdergaat met zijn ontwikkelingen. ze hebbenniks te maken met israel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik zie het ook niet gebeuren. Maar zodra de Iraanse regering aan het eind van zijn latijn is en een kernwapen tot hun beschikking hebben zie ik het nog wel gebeuren als een wanhoopdaad.
Er is slechts een deel verkocht. Het overgrote meerendeel is tegenwoordig illegaal in de handen van de Israeliers.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja tegen israel. de staat die eerlijk gekocht is en waarvan de arabische landen het bestaansrecht hebben onderkent.
niks. die vind het prima.quote:
legaal door de eerste oorlogen verkregen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is slechts een deel verkocht. Het overgrote meerendeel is tegenwoordig illegaal in de handen van de Israeliers.
ja. wat moeten ze doen dan? zichzelf vernietigen?quote:
Rusland doet helemaal nixquote:
Legaal door de eerste oorlogen? Sinds wanneer is het legaal om in een oorlog land in te pikken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
legaal door de eerste oorlogen verkregen.
Iets van 2 % of zo. De rest is gestolen of veroverd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is slechts een deel verkocht. Het overgrote meerendeel is tegenwoordig illegaal in de handen van de Israeliers.
sinds er oorlogen bestaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Legaal door de eerste oorlogen? Sinds wanneer is het legaal om in een oorlog land in te pikken?
Rusland heeft teveel financiele belangen om Iran zomaar aan zijn lot over te laten. Bovendien ga ik ervanuit dat Amerika zich achter Israel schaart, en Rusland in zijn achterhoofd meeneemt dat het Amerika was die Georgie steunde in een oorlog tegen hun. Hoe Rusland Iran zou steunen weet ik niet precies. Maar dat het gebeurt ben ik heilig van overtuigd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rusland doet helemaal nix
beetje klagen in de VN misschien, veel te ver van hun bed
nu ja als je aangevallen wordt kun je gewoon gebieden gaan bezetten hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Legaal door de eerste oorlogen? Sinds wanneer is het legaal om in een oorlog land in te pikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |