Kloptquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef Steephsel het volgende:
[..]
http://antiroos.com/media/db_audio/942.mp3
Zou 'm moeten zijn, kan nu niet checken, 3FM staat aan
Ik plaag je maar, je word gewoon wat langzamer....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], was ook maar een vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik plaag je maar, je word gewoon wat langzamer....
ben niet zo'n lapo jager , maar als ik leuke topictitel weet , waag ik wel een gokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dus? kan ie in de herkansing alsnog groot wordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
One day like this is behoorlijk 2008, hoor. Vooral Rob heeft 'em afgelopen jaar veel gedraaid, is alleen niet echt wat geworden.
Ik bedoelde die van Little Bootsquote:
Ook primaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja dus? kan ie in de herkansing alsnog groot worden
[..]
Ik bedoelde die van Little Boots
Waarom niet? High Fidelity heb ik minstens 8 keer gezien, om over the Breakfast Club nog maar te zwijgen, die zit in de dubbele cijfers.quote:
Is vervelende tik van mij , dat als ik films 2x zie, het verrassingselement compleet mis en dan is het voor mij persoonlijk al verpest.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom niet? High Fidelity heb ik minstens 8 keer gezien, om over the Breakfast Club nog maar te zwijgen, die zit in de dubbele cijfers.
ik heb the incredibles al 20x gezienquote:
Disneys en Pixar zijn uitzonderingen op de regelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb the incredibles al 20x gezien![]()
V for Vendetta ook al honderd keer, en Edward Scissorhands elke kerst, en Donnie Darko ook ontelbare keren
Thanks! die eerste had ik trouwens al eerder gehoord, maar ik weet niet helemaal zeker of dat wel op 3FM was. Bij Corton misschienquote:
quote:
quote:23-00
Pulp - Common People
Santogold - Say Aha
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
A Balladeer - live in de studio
Madcon - Beggin'
White Lies - Farewell To The Fairground
Milow - Ayo Technology
Frankmusik - 3 Little Words
Fratelli's - Henrietta
Lily Allen - The Fear
Franz Ferdinand - Ulysses
Volgens mij is die eerste bij een Engels stationquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! die eerste had ik trouwens al eerder gehoord, maar ik weet niet helemaal zeker of dat wel op 3FM was. Bij Corton misschien.
Filmpje 2 is wel gaaf! Mooi feestje zeg.
Mijn korte termijn geheugen is de laatste tijd niet heel tof, maar volgens mij heb ik geen filmpje gepost.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij is die eerste bij een Engels station
die wat jij eerder op de avond postte zag er ook uit als een geweldig feestje![]()
![]()
Dat komt straks toch, live?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
LA lalalalala lalalalala lalala
Ohnee dat is darten![]()
Barney vs Jelle KLassen.
of was dat Roel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn korte termijn geheugen is de laatste tijd niet heel tof, maar volgens mij heb ik geen filmpje gepost.
Dacht ik.
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even snel gekeken maar het was L - L.
ik hoop Sirolfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat iemand EkStra Weekend van vanavond in z'n geheel in video heeft opgenomen!
Prutsersquote:
Ik heb 2 capsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat iemand EkStra Weekend van vanavond in z'n geheel in video heeft opgenomen!
Sirolf of Feivel vast wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Paar keer op 3FM gehoord maar echt bijzonder goed zeg. Ik ben wel fan van die gasten geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef Krambo het volgende:
GEM, ik heb ze een paar maanden geleden live gezien bij een acoustisch optreden hier in een platenzaak.
Was echt mooi
true maar jij bent leuk en grappig, iets wat je van koefnoen echt niet kunt zeggenquote:
* Sirolf steekt z'n vinger op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 albums?! damn...
Waarschijnlijk weer kwantiteit boven kwaliteit..
Heel erg vet om te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Over kwaliteit gesproken: wat blijft dit vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef borisz het volgende:
BArneyIk zag 't ook idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).![]()
Ik volg darts eigenlijk amper meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 't ook idd.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).
Jammer dat Sport1 geen Nederlands basketball uitzend. Anders had je morgen kunnen kijken naar Groningen - Den Boschquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 't ook idd.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).
Zelfs dan had ik niet gekeken. Ben totaal niet geïnteresseerd daarin.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat Sport1 geen Nederlands basketball uitzend. Anders had je morgen kunnen kijken naar Groningen - Den Bosch.
hey!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Nog even wachten en dan is het alweer tijd voor Eurosonic/Noorderslag. Dat zal wel weer een feestje gaan worden.. Misschien deze keer de popprijs voor A. Clark?
En ik kijk juist wel veel naar sport maar weer geen dartenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef Sirolf het volgende:
Zelfs dan had ik niet gekeken. Ben totaal niet geïnteresseerd daarin.
Enige sport die ik af en toe nog wel kijken is darten.
Sorry hoorquote:
Zijn er dan nog maffe dingen in de studio gebeurd? Heb geprobeert te luisteren, maar stond vanavond meer naast de auto dan dat ik erin zatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef Sirolf het volgende:
Zo, Ekstra Weekend in video is aan het uploaden.
Online over een uurtje of 2.
LIVE-request met VanVelzen vooral.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn er dan nog maffe dingen in de studio gebeurd? Heb geprobeert te luisteren, maar stond vanavond meer naast de auto dan dat ik erin zat
Niet echt blijven hangen als ik eerlijk ben. Misschien nog een keer horen..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Wat vonden we van Frankmusik? Ik vind het wel erg tof...
Gezond ja! wel erg lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nope. Net ff een lekker grapefruitsapje geperst
.
Unoxmeisje? Die wist wel met worsten om te gaaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LIVE-request met VanVelzen vooral.
En het unoxmeisje.
Het grappigste was nog wel dat ze vegetariër is...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Unoxmeisje? Die wist wel met worsten om te gaa
2e keer dat ik 'm hoor. Klinkt niet kud! The Fear is toch haar nieuwe single?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het grappigste was nog wel dat ze vegetariër is...
Jawel. Unox wil haar een jaar lang gratis erwtensoep aanbieden, maar dat werd dus een probleem...quote:
Erwtensoep zonder worst dan maar,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel. Unox wil haar een jaar lang gratis erwtensoep aanbieden, maar dat werd dus een probleem...
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure - East 17 - It's Allright
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
M.I.A. - Paper Planes
A Brand - Time![]()
Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix)(ben ik zeer benieuwd naar)
Kyteman - U-Town University
Polarkreis 18 - Allein Allein
Grace Jones - Williams Blood (Aeroplane remix)
Live Request:
1. Novastar - Because (live bij Giel)
2. Adele - Cold Shoulder (live Paradiso)
3. Foo Fighters - Times Like These (Pinkpop 2008)
Kings Of Leon - Use Somebody
Dio - Tijdmachine
Roosbeef - Onder Invloed
Lijkt me ook wel een goede plaat voor zo'n moment...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
lekker fout.... deze had ik tijdens serious request ingepland in de laatste nacht rond 04u en Coen ging helemaal los
http://www.3fmfan.nl/page(...)gedraaid/MoveYourAssquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Squeeze Me? Hmmm, ik wist niet dat we die zoveel gedraaid hadden.
waar haal je die stats vandaan dan?
Uberlate replyquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Gabriella Cilmi.. de chick van 17 jaar. Tsja. Geloof er nog steeds niet veel van.
Jammer dat ik dat heb gemistquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uberlate replymaar ik geloof dat ook niet want mijn God wat zag ze er lekker uit bij de Top 2000 in concert
![]()
In het weekend?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Net ff een lekker grapefruitsapje geperst
.
Second that!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:16 schreef -Hans- het volgende:
A Band - Time. Achtbaan plaat
Erg vette plaat, imo..
Gaaf! Ben erg benieuwd hoe die gasten live zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
31/1 live in MYA!
Jep, Sirolf ,is volgens mij nu aan het uploaden ;')quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:18 schreef TheZapster het volgende:
Heeft iemand toevallig ekstraweekend van vanavond opgenomen?
Me to.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:21 schreef Sirolf het volgende:
"Like a Sex *piep*" zegt voor mij al genoeg (althans, dat denk ik).
Absoluut! en eigenlijk zijn het ook nog eens gewoon goede platenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:03 schreef -Hans- het volgende:
Begin van East 17 is wel mooi.. Toch wel iets van jeugdsentiment voor mij.
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
't begin en het eind van de plaat vind ik het mooist. Zal wel toeval zijn.
Mwa, niet hoogstaand maar het doet niet onder aan het spul wat tegenwoordig hoog in de hitlijst staatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:22 schreef Timo20 het volgende:
Absoluut! en eigenlijk zijn het ook nog eens gewoon goede platen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.![]()
quote:
Dat dus. Heb `m nu echt wel gehoordquote:
Ja verrassend hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus. Heb `m nu echt wel gehoord![]()
Ondertussen ff op de Youtube die nieuwe Lilly Allen opgezocht: klinkt in het begin wat flauwtjes maar uiteindelijk toch best een geinig plaatje
Met die 4 antwoorden kan je 1 artiest / band maken. Het is dus niet dat die 4 woorden achter elkaar het antwoord is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef Seam het volgende:
Staan de vier hints voor vier woorden ?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
en dit is dan toch wel weer
[ afbeelding ]
moet je hier eens proberen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
In dorpjes in Zeeland zie je dat nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Kyteman > http://www.myspace.com/kyteman
Hij is er gek genoeg voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuwd of Veenstra Veenstra dalijk ook echt 4x MARS! gaat draaien
Wat is dat dan voor onzinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dorpjes in Zeeland zie je dat nog steeds hoor.
Maar dan vooral met tuinverkopers (dus mensen die pompoenen e.d. verkopen op een tafel in hun voortuin).
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die foo fighters maken we snel goed
Daarom. En dan wel die snoepmachine remixquote:
Toppertjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zoals Giel (toch?) met "Toppertje" een eeuwigehied geleden
Die draaide het zelfs 2 uur lang...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zoals Giel (toch?) met "Toppertje" een eeuwigehied geleden
Vind het ook 3x niksquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:55 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... Roosbeef... ben ik dan weer niet echt fan van...
Wat is de Gouden Tip ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daarom. En dan wel die snoepmachine remix
heeft iemand daar een mp3tje van?
Hebben jullie trouwens allemaal al gestemd voor de Gouden Tip van Pinkpop?
www.antiroos.com en met wat creatief HTML-leeswerk ook de MP3.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daarom. En dan wel die snoepmachine remix
heeft iemand daar een mp3tje van?
Hebben jullie trouwens allemaal al gestemd voor de Gouden Tip van Pinkpop?
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die draaide het zelfs 2 uur lang...
Fleet Foxesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:56 schreef Timo20 het volgende:
Deze hoor je trouwens ook te weinig op den radio:
Dan kun je (nog t/m 9 januari) zelf 3 bands opgeven die je graag op pinkpop wilt hebben. de met de meeste stemmen proberen ze dan te contracteren.quote:
Zo handig ben ik echt nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.antiroos.com en met wat creatief HTML-leeswerk ook de MP3.
Owja dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
* JJH googled Guillermo en Tropical Danny toch maar even
quote:
Heldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Download dan http://antiroos.com/media/db_audio/942.mp3 maar.
Dagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei, tot volgende week!
Tot volgende weekquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gaat in bed verder luisteren.
Viel spassquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Trustenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef Sjimmie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even wat foto's![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef Sjimmie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even wat foto's![]()
Tot morgen Roel. Trustenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Goede goden, wat een plaat om mee te beginnen!![]()
Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke Remix)
![]()
Hier een linkje met meer picsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken die chick toch echt... Maar hoe en wat?
FIjne plaat dit trouwens...
Weer Thin Whitequote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef -Hans- het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer Thin White. Vandaar dat ik het zo goed vind
.
echt zo`nquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef -Hans- het volgende:
![]()
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:07 schreef -Hans- het volgende:
Roos en Michiel... ik voel een MARS marathon aankomen
Wat een blindlegger, zo`n tof station en dan zo je einde krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:10 schreef borisz het volgende:
De laatste plaat op Radio Donna was Rihanna
Heb ik die even zitten missen....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef -Hans- het volgende:
![]()
Iemandquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef Seam het volgende:
Is er trouwens nog ergens een mp3 van die wachtjingle van Gerard tijdens SR ?
Precies en de Staatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:15 schreef Krambo het volgende:
Wat een verademing, michiel ipv chiel in de vrijdagnacht
Zeg dat welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:15 schreef Krambo het volgende:
Wat een verademing, michiel ipv chiel in de vrijdagnacht
Ik moest er aan wennen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:14 schreef Timo20 het volgende:
Antiroos![]()
luister het `s nachts nooit dus hoor d`r niet zo vaak maar dat klinkt wel lekker flauw. Woordgrappen
![]()
Heb d`r een tijdje terug een keer een stukje gehoord in de arbeidsvitaminen maar verder nog niet. Ik zeg: glazen huisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moest er aan wennen.Maar vind haar steeds leuker
Een paar kilootjes minder mag wel bij Roosmarijn jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb d`r een tijdje terug een keer een stukje gehoord in de arbeidsvitaminen maar verder nog niet. Ik zeg: glazen huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |