Het grappigste was nog wel dat ze vegetariėr is...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Unoxmeisje? Die wist wel met worsten om te gaa
2e keer dat ik 'm hoor. Klinkt niet kud! The Fear is toch haar nieuwe single?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het grappigste was nog wel dat ze vegetariėr is...
Jawel. Unox wil haar een jaar lang gratis erwtensoep aanbieden, maar dat werd dus een probleem...quote:
Erwtensoep zonder worst dan maar,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel. Unox wil haar een jaar lang gratis erwtensoep aanbieden, maar dat werd dus een probleem...
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure - East 17 - It's Allright
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
M.I.A. - Paper Planes
A Brand - Time![]()
Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix)(ben ik zeer benieuwd naar)
Kyteman - U-Town University
Polarkreis 18 - Allein Allein
Grace Jones - Williams Blood (Aeroplane remix)
Live Request:
1. Novastar - Because (live bij Giel)
2. Adele - Cold Shoulder (live Paradiso)
3. Foo Fighters - Times Like These (Pinkpop 2008)
Kings Of Leon - Use Somebody
Dio - Tijdmachine
Roosbeef - Onder Invloed
Lijkt me ook wel een goede plaat voor zo'n moment...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
lekker fout.... deze had ik tijdens serious request ingepland in de laatste nacht rond 04u en Coen ging helemaal los
http://www.3fmfan.nl/page(...)gedraaid/MoveYourAssquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Squeeze Me? Hmmm, ik wist niet dat we die zoveel gedraaid hadden.
waar haal je die stats vandaan dan?
Uberlate replyquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Gabriella Cilmi.. de chick van 17 jaar. Tsja. Geloof er nog steeds niet veel van.
Jammer dat ik dat heb gemistquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uberlate replymaar ik geloof dat ook niet want mijn God wat zag ze er lekker uit bij de Top 2000 in concert
![]()
In het weekend?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Net ff een lekker grapefruitsapje geperst
.
Second that!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:16 schreef -Hans- het volgende:
A Band - Time. Achtbaan plaat
Erg vette plaat, imo..
Gaaf! Ben erg benieuwd hoe die gasten live zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
31/1 live in MYA!
Jep, Sirolf ,is volgens mij nu aan het uploaden ;')quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:18 schreef TheZapster het volgende:
Heeft iemand toevallig ekstraweekend van vanavond opgenomen?
Me to.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:21 schreef Sirolf het volgende:
"Like a Sex *piep*" zegt voor mij al genoeg (althans, dat denk ik).
Absoluut! en eigenlijk zijn het ook nog eens gewoon goede platenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:03 schreef -Hans- het volgende:
Begin van East 17 is wel mooi.. Toch wel iets van jeugdsentiment voor mij.
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
't begin en het eind van de plaat vind ik het mooist. Zal wel toeval zijn.
Mwa, niet hoogstaand maar het doet niet onder aan het spul wat tegenwoordig hoog in de hitlijst staatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:22 schreef Timo20 het volgende:
Absoluut! en eigenlijk zijn het ook nog eens gewoon goede platen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |