ik hoop Sirolfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat iemand EkStra Weekend van vanavond in z'n geheel in video heeft opgenomen!
Prutsersquote:
Ik heb 2 capsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat iemand EkStra Weekend van vanavond in z'n geheel in video heeft opgenomen!
Sirolf of Feivel vast wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Paar keer op 3FM gehoord maar echt bijzonder goed zeg. Ik ben wel fan van die gasten geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef Krambo het volgende:
GEM, ik heb ze een paar maanden geleden live gezien bij een acoustisch optreden hier in een platenzaak.
Was echt mooi
true maar jij bent leuk en grappig, iets wat je van koefnoen echt niet kunt zeggenquote:
* Sirolf steekt z'n vinger op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 albums?! damn...
Waarschijnlijk weer kwantiteit boven kwaliteit..
Heel erg vet om te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Over kwaliteit gesproken: wat blijft dit vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef borisz het volgende:
BArneyIk zag 't ook idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).![]()
Ik volg darts eigenlijk amper meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 't ook idd.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).
Jammer dat Sport1 geen Nederlands basketball uitzend. Anders had je morgen kunnen kijken naar Groningen - Den Boschquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 't ook idd.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).
Zelfs dan had ik niet gekeken. Ben totaal niet geïnteresseerd daarin.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat Sport1 geen Nederlands basketball uitzend. Anders had je morgen kunnen kijken naar Groningen - Den Bosch.
hey!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Nog even wachten en dan is het alweer tijd voor Eurosonic/Noorderslag. Dat zal wel weer een feestje gaan worden.. Misschien deze keer de popprijs voor A. Clark?
En ik kijk juist wel veel naar sport maar weer geen dartenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef Sirolf het volgende:
Zelfs dan had ik niet gekeken. Ben totaal niet geïnteresseerd daarin.
Enige sport die ik af en toe nog wel kijken is darten.
Sorry hoorquote:
Zijn er dan nog maffe dingen in de studio gebeurd? Heb geprobeert te luisteren, maar stond vanavond meer naast de auto dan dat ik erin zatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef Sirolf het volgende:
Zo, Ekstra Weekend in video is aan het uploaden.
Online over een uurtje of 2.
LIVE-request met VanVelzen vooral.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn er dan nog maffe dingen in de studio gebeurd? Heb geprobeert te luisteren, maar stond vanavond meer naast de auto dan dat ik erin zat
Niet echt blijven hangen als ik eerlijk ben. Misschien nog een keer horen..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Wat vonden we van Frankmusik? Ik vind het wel erg tof...
Gezond ja! wel erg lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nope. Net ff een lekker grapefruitsapje geperst
.
Unoxmeisje? Die wist wel met worsten om te gaaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LIVE-request met VanVelzen vooral.
En het unoxmeisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |