Kloptquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef Steephsel het volgende:
[..]
http://antiroos.com/media/db_audio/942.mp3
Zou 'm moeten zijn, kan nu niet checken, 3FM staat aan
Ik plaag je maar, je word gewoon wat langzamer....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], was ook maar een vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik plaag je maar, je word gewoon wat langzamer....
ben niet zo'n lapo jager , maar als ik leuke topictitel weet , waag ik wel een gokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dus? kan ie in de herkansing alsnog groot wordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
One day like this is behoorlijk 2008, hoor. Vooral Rob heeft 'em afgelopen jaar veel gedraaid, is alleen niet echt wat geworden.
Ik bedoelde die van Little Bootsquote:
Ook primaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja dus? kan ie in de herkansing alsnog groot worden
[..]
Ik bedoelde die van Little Boots
Waarom niet? High Fidelity heb ik minstens 8 keer gezien, om over the Breakfast Club nog maar te zwijgen, die zit in de dubbele cijfers.quote:
Is vervelende tik van mij , dat als ik films 2x zie, het verrassingselement compleet mis en dan is het voor mij persoonlijk al verpest.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom niet? High Fidelity heb ik minstens 8 keer gezien, om over the Breakfast Club nog maar te zwijgen, die zit in de dubbele cijfers.
ik heb the incredibles al 20x gezienquote:
Disneys en Pixar zijn uitzonderingen op de regelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb the incredibles al 20x gezien![]()
V for Vendetta ook al honderd keer, en Edward Scissorhands elke kerst, en Donnie Darko ook ontelbare keren
Thanks! die eerste had ik trouwens al eerder gehoord, maar ik weet niet helemaal zeker of dat wel op 3FM was. Bij Corton misschienquote:
quote:
quote:23-00
Pulp - Common People
Santogold - Say Aha
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
A Balladeer - live in de studio
Madcon - Beggin'
White Lies - Farewell To The Fairground
Milow - Ayo Technology
Frankmusik - 3 Little Words
Fratelli's - Henrietta
Lily Allen - The Fear
Franz Ferdinand - Ulysses
Volgens mij is die eerste bij een Engels stationquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! die eerste had ik trouwens al eerder gehoord, maar ik weet niet helemaal zeker of dat wel op 3FM was. Bij Corton misschien.
Filmpje 2 is wel gaaf! Mooi feestje zeg.
Mijn korte termijn geheugen is de laatste tijd niet heel tof, maar volgens mij heb ik geen filmpje gepost.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij is die eerste bij een Engels station
die wat jij eerder op de avond postte zag er ook uit als een geweldig feestje![]()
![]()
Dat komt straks toch, live?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
LA lalalalala lalalalala lalala
Ohnee dat is darten![]()
Barney vs Jelle KLassen.
of was dat Roel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn korte termijn geheugen is de laatste tijd niet heel tof, maar volgens mij heb ik geen filmpje gepost.
Dacht ik.
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even snel gekeken maar het was L - L.
ik hoop Sirolfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat iemand EkStra Weekend van vanavond in z'n geheel in video heeft opgenomen!
Prutsersquote:
Ik heb 2 capsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat iemand EkStra Weekend van vanavond in z'n geheel in video heeft opgenomen!
Sirolf of Feivel vast wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Paar keer op 3FM gehoord maar echt bijzonder goed zeg. Ik ben wel fan van die gasten geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef Krambo het volgende:
GEM, ik heb ze een paar maanden geleden live gezien bij een acoustisch optreden hier in een platenzaak.
Was echt mooi
true maar jij bent leuk en grappig, iets wat je van koefnoen echt niet kunt zeggenquote:
* Sirolf steekt z'n vinger op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 albums?! damn...
Waarschijnlijk weer kwantiteit boven kwaliteit..
Heel erg vet om te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Over kwaliteit gesproken: wat blijft dit vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef borisz het volgende:
BArneyIk zag 't ook idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).![]()
Ik volg darts eigenlijk amper meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 't ook idd.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).
Jammer dat Sport1 geen Nederlands basketball uitzend. Anders had je morgen kunnen kijken naar Groningen - Den Boschquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 't ook idd.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).
Zelfs dan had ik niet gekeken. Ben totaal niet geļnteresseerd daarin.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat Sport1 geen Nederlands basketball uitzend. Anders had je morgen kunnen kijken naar Groningen - Den Bosch.
hey!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Nog even wachten en dan is het alweer tijd voor Eurosonic/Noorderslag. Dat zal wel weer een feestje gaan worden.. Misschien deze keer de popprijs voor A. Clark?
En ik kijk juist wel veel naar sport maar weer geen dartenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef Sirolf het volgende:
Zelfs dan had ik niet gekeken. Ben totaal niet geļnteresseerd daarin.
Enige sport die ik af en toe nog wel kijken is darten.
Sorry hoorquote:
Zijn er dan nog maffe dingen in de studio gebeurd? Heb geprobeert te luisteren, maar stond vanavond meer naast de auto dan dat ik erin zatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef Sirolf het volgende:
Zo, Ekstra Weekend in video is aan het uploaden.
Online over een uurtje of 2.
LIVE-request met VanVelzen vooral.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn er dan nog maffe dingen in de studio gebeurd? Heb geprobeert te luisteren, maar stond vanavond meer naast de auto dan dat ik erin zat
Niet echt blijven hangen als ik eerlijk ben. Misschien nog een keer horen..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Wat vonden we van Frankmusik? Ik vind het wel erg tof...
Gezond ja! wel erg lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nope. Net ff een lekker grapefruitsapje geperst
.
Unoxmeisje? Die wist wel met worsten om te gaaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LIVE-request met VanVelzen vooral.
En het unoxmeisje.
Het grappigste was nog wel dat ze vegetariėr is...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Unoxmeisje? Die wist wel met worsten om te gaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |