ik hoop Sirolfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat iemand EkStra Weekend van vanavond in z'n geheel in video heeft opgenomen!
Prutsersquote:
Ik heb 2 capsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat iemand EkStra Weekend van vanavond in z'n geheel in video heeft opgenomen!
Sirolf of Feivel vast wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Paar keer op 3FM gehoord maar echt bijzonder goed zeg. Ik ben wel fan van die gasten geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef Krambo het volgende:
GEM, ik heb ze een paar maanden geleden live gezien bij een acoustisch optreden hier in een platenzaak.
Was echt mooi
true maar jij bent leuk en grappig, iets wat je van koefnoen echt niet kunt zeggenquote:
* Sirolf steekt z'n vinger op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Broekie het volgende:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 albums?! damn...
Waarschijnlijk weer kwantiteit boven kwaliteit..
Heel erg vet om te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Over kwaliteit gesproken: wat blijft dit vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef borisz het volgende:
BArneyIk zag 't ook idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).![]()
Ik volg darts eigenlijk amper meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 't ook idd.
* Sirolf heeft 2 weken gratis Sport1 (nieuwe decoder gekocht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |