ik ook niet hoor... ik kan nog geen fatsoenlijk ei bakkenquote:
Jammer, bij ons was dat altijd lachen toen we vmbo'ers gingen uitlachen van een school verderop.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee liefie, ik doe sowieso niet eens gymnasiumik zit op een havo/vwo school. En daarvoor was mn school zelfs mavo/havo/vwo. Dus zo'n sfeer hangt hier niet
Valt wel mee hoor, tegenwoordig maak ik er geen meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt er duizenden (althans, zo lijkt het!) en weet ze ook altijd snel te vinden.
Nee? Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zijn niet alleen Gymnasium scholen in Nederland.
Whutquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut? Ik heb een geweldige smaak
.
Wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja. In de eerste klas kan je toch niet op het Gymnasium zitten.
M'n muzieksmaak valt niet te vergelijken met hoe ik me kleed hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die het over smaak hebben terwijl ze houden van hardstyle en 'stampen'.
Ik kan wel eieren bakkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik ook niet hoor... ik kan nog geen fatsoenlijk ei bakken
Oh, oké. Denk je trouwens dat mensen doorhebben dat wij dit aan het posten zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, tegenwoordig maak ik er geen meer![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die het over smaak hebben terwijl ze houden van hardstyle en 'stampen'.
Natuurlijk wel lamlul.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja. In de eerste klas kan je toch niet op het Gymnasium zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |