ik ook niet hoor... ik kan nog geen fatsoenlijk ei bakkenquote:
Jammer, bij ons was dat altijd lachen toen we vmbo'ers gingen uitlachen van een school verderop.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee liefie, ik doe sowieso niet eens gymnasiumik zit op een havo/vwo school. En daarvoor was mn school zelfs mavo/havo/vwo. Dus zo'n sfeer hangt hier niet
Valt wel mee hoor, tegenwoordig maak ik er geen meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt er duizenden (althans, zo lijkt het!) en weet ze ook altijd snel te vinden.
Nee? Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zijn niet alleen Gymnasium scholen in Nederland.
Whutquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut? Ik heb een geweldige smaak
.
Wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja. In de eerste klas kan je toch niet op het Gymnasium zitten.
M'n muzieksmaak valt niet te vergelijken met hoe ik me kleed hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die het over smaak hebben terwijl ze houden van hardstyle en 'stampen'.
Ik kan wel eieren bakkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik ook niet hoor... ik kan nog geen fatsoenlijk ei bakken
Oh, oké. Denk je trouwens dat mensen doorhebben dat wij dit aan het posten zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, tegenwoordig maak ik er geen meer![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die het over smaak hebben terwijl ze houden van hardstyle en 'stampen'.
Natuurlijk wel lamlul.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
quote:
Viespeuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, oké. Denk je trouwens dat mensen doorhebben dat wij dit aan het posten zijn?Ik denk het niet. Het zijn namelijk best wel kleine lettertjes...
Heb je tegenwoordig geen vwo+ enz?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh oke..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij maakt altijd eieren die je dan boven op de bak met nasi legt voor je klanten
Hier valt iemand door de mand!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
Sinds ik een foto van jou heb gezien neem ik je posts op geen enkele manier nog serieus.quote:
Echt nog nooit van gehoord hoorquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sinds ik een foto van jou heb gezien neem ik je posts op geen enkele manier nog serieus.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik zie er focking lekker uit.
Kan zeker wel hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord hoor
Bij mij op school kon dat niet, je kon pas in de 2de naar het Gymnasium. In het eerste jaar kon je een inleiding klassieke talen krijgen. Dat heb ik gedaan en toen de eerste les moest ik gelijk in de klas gaan opdrukken omdat ik zei dat het mênnus koud was, het raam stond daar dag en nacht open in de winter omdat de leraar dat wilde![]()
Opdrukken in de klas?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij mij op school kon dat niet, je kon pas in de 2de naar het Gymnasium. In het eerste jaar kon je een inleiding klassieke talen krijgen. Dat heb ik gedaan en toen de eerste les moest ik gelijk in de klas gaan opdrukken omdat ik zei dat het mênnus koud was, het raam stond daar dag en nacht open in de winter omdat de leraar dat wilde![]()
En toen was je aan het eind van je Latijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is inderdaad mooi alleen die diamantjes maken het wat achterbuurt.quote:
Ik woog 40 kilo ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Opdrukken in de klas?
Men wat een held die leraar![]()
Als ik later leraar zou worden zou ik ze ook de hele tijd dat soort dingen laten doen, vooral te dikke kinders
Nee, we gingen het op z'n Grieks doen toen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
[..]
En toen was je aan het eind van je Latijn?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Opdrukken in de klas?
Men wat een held die leraar![]()
Als ik later leraar zou worden zou ik ze ook de hele tijd dat soort dingen laten doen, vooral te dikke kinders
DAT KAN! En dat weet ik echt 1000000000000000000 % zeker.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe de fuck kan je in de eerste al op het gymnasium zitten
En doe niet net alsof je gymnasium hebt gedaan bob-g, jij zit in het leger dus hebt een IQ van 50
Toch welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe de fuck kan je in de eerste al op het gymnasium zitten
En doe niet net alsof je gymnasium hebt gedaan bob-g, jij zit in het leger dus hebt een IQ van 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |