Ga ik morgen ook doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit je me weer te neger-en?
Fruit heeft ook gevoelens hoor
Dejavu momentje hier... zei je een paar topics terug ook alquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
Serieus, ben ik de enige met smaak hier in dit topic?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach dan is er maar 1 mogelijkheid hé.
NOW I AINT SAYIN SHE A GOLDDIGGERquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:16 schreef Bob-B het volgende:
She take my money, well I'm in need
Yeah she's a triflin' friend indeed
Oh she's a gold digger way over time
That digs on me
Moet ik een foto maken van m'n chocolate chips cookies?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb honger.
Je kan de kanker krijgen. Spreekwoordelijk dan he.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet ik een foto maken van m'n chocolate chips cookies?
Doe eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet ik een foto maken van m'n chocolate chips cookies?
Hij heeft altijd van die grappige gezichten die je voor een aantal situaties kan gebruiken, op FOK! dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]!
Dude, serieus. De screenshots. Explain.
wordt ook uitvinderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps, ja das waar ...
Nou, ik zal niets zeggen, heur
Nee, ik houd ook van satequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
Komt omdat jullie nog steeds niet weten wat smaak is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dejavu momentje hier... zei je een paar topics terug ook al
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben niet zo geniaal.quote:
Er zijn niet alleen Gymnasium scholen in Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef MouzurX het volgende:
BT jij zit toch op een alleen-gymnasium school?
Heb je daar niet dat iedereen(naja de meesten) ENORM op iedereen die lagere onderwijs doet neerkijkt ?
Bij mijn school had je gewoon havo en vwo gemixt en was bijna iedereen wel chill.
Ook meer een 6-7 mentaliteit dan 8+ die wel eens heerst op van die scholen
Ja, maar jij hebt er duizenden (althans, zo lijkt het!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft altijd van die grappige gezichten die je voor een aantal situaties kan gebruiken, op FOK! dusIk wilde bij Dude where is my car ook screenies maken maar ik ben bang dat ik dan als een gay overkom
![]()
Nee liefie, ik doe sowieso niet eens gymnasiumquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef MouzurX het volgende:
BT jij zit toch op een alleen-gymnasium school?
Heb je daar niet dat iedereen(naja de meesten) ENORM op iedereen die lagere onderwijs doet neerkijkt ?
Bij mijn school had je gewoon havo en vwo gemixt en was bijna iedereen wel chill.
Ook meer een 6-7 mentaliteit dan 8+ die wel eens heerst op van die scholen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |