quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:03 schreef solyaris het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.cursus.nl/tale(...)zen_en_schrijven/80/ Pauper!
Ik werk samen met mensen van allerlei niveau's.quote:
Je neef is zo te horen een lullo, maar archeologie waardeloos vinden? Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Patrick20091 het volgende:
Je hebt genoeg waardeloze WO opleidingen zoals geschiedenis en archeologie. Mijn neef studeert japanologie en dat is ook een WO opleiding maar wat heb je er aan?
Preciesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Patrick20091 het volgende:
Je hebt genoeg waardeloze WO opleidingen zoals geschiedenis en archeologie. Mijn neef studeert japanologie en dat is ook een WO opleiding maar wat heb je er aan?
Werk vinden als Archeoloog is behoorlijk lastig en het salaris is ook beroert. En in tegenstelling wat veel mensen denken zul je vaak niet verder komen dan opgravingen in Nederlandquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:10 schreef Asgard het volgende:
[..]
Je neef is zo te horen een lullo, maar archeologie waardeloos vinden? Meen je dat nou?
Waarom heb jij zo'n debiele icon?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:10 schreef IkkuhNL het volgende:
Waarom kankert iedereen op Fok! altijd over studies?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Want als je de uni hebt afgerond, kan je toch ook niet op de uni les geven?Voordat je dat kan doen moet je toch wel 10 jaar scheikundige zijn geweest en enorm veel ervaring en kennis hebben opgenomen. Ik noem maar een voorbeeld. Dus als je van de uni af komt kan je op zn hoogst op een middelbare school lesgeven (en het enige vereiste daarvoor is dat je stalen zenuwen hebt)
Ik zit verkeerd en jij zal het wel goed weten, nou vertelquote:
Alsof jij ook maar de geringste kennis hebt over de inhoud van die studiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:12 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat wanneer je het privilege heb een WO-studie te doen, en vervolgens bedrijfskunde gaat doen, hier toch maar een smiley voor gepast is;.
Indiana Jonesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef Patrick20091 het volgende:
[..]
Werk vinden als Archeoloog is behoorlijk lastig en het salaris is ook beroert. En in tegenstelling wat veel mensen denken zul je vaak niet verder komen dan opgravingen in Nederland
Nee, jij verdraait mijn woorden. Het is niet zo dat het WO mensen weigert omdat het zodoende de elite in stand houdt. Mensen worden geweigerd omdat ze niet de kwalificaties hebben om deze opleidingen tot een goed einde te brengen en deze mensen dus niet WO-waardig zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:58 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk puur slap gelul, jouw punt is nu dat niet iedereen WO aan kan omdat daar maatschappelijk gezien geen plaats voor is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik zit verkeerd en jij zal het wel goed weten, nou vertel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |