quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef DurumDoner het volgende:
WOérs zijn over het algemeen contactgestoord ja. Rechten studenten ook.
En daarmee nog een waardeloze "discussie" ontketenen?quote:
Omdat je voor het worden van rechter niet alleen een meestertitel nodig hebt, maar je ook nog door een aanvullende loodzware selectie moet zien te komen en daarna extra opgeleid moet worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Waarom krijgt een (..) rechter (..) meer "maatschappelijke erkenning" dan een afgestudeerd natuurkundige?
Het is niet dat ik de praktijk (de uitvoering) geweldig vind ofzo. Maar het is toch goed dat we die oriënterende stage moesten lopen. Omdat je later als HBO bouwkundige of architect aan de slag gaat, het de bedoeling is dat je meest efficiënte/maakbare details en ontwerpen tekent. Je ziet in feite hoe zo'n detail wordt opgebouwd en waar je later in je werk/studie op moet letten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja hoor, prima.. Ik snap alleen wel dat mensen liever HBO doen.
het aandeel praktijk is vrij beperkt op de uni.
Begrijpend lezen is ook een vak...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik ben 2e jaars geneeskundestudent, ben ingeloot met 7,3 gemiddeld en het lukt me aardig goed om alle tentamens te halen hoor.
Ksht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Maurari het volgende:
Studeren is voor nerds!
Straatiemannetjes
Waaruit concludeer jij dat ze het kunnen? Hebben ze eerst hun studie afgemaakt voordat ze aan het hbo begonnen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef brushaway het volgende:
Ik ken meerdere mensen die WO doen en naar HBO zijn gegaan omdat WO allemaal theorie is en HBO meer praktijk inhoud. Mensen die het dus blijkbaar echt wel kunnen!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef brushaway het volgende:
Als ze het al twee jaar zonder weinig problemen doen ga ik daar wel van uit.
Dan kan ik je alleen verwijten dat jij de reden bent dat scenegirls in trek zijn.quote:
Ha! HBO is dus niet kansloos.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:33 schreef Shivo het volgende:
[..]
De paar topmannen die hier staan hebben anders allemaal HBO of WO gedaan.
Uiteraard met een knipoog, ik wil niet alle verheven elitaire WO volk over mij heen krijgen.quote:CV
Geboren: 1942, Amsterdam
Opleiding: hbs-A, economie en recht (niet afgemaakt).
Loopbaan: Op zijn 23ste werd hij bedrijfsleider van een filiaal van Blokker, dat toen 22 winkels telde. Daarna was hij onder meer inkoper en directielid, en vanaf 1980 directeur van de holding, samen met broer Albert.
Burgelijke staat: gehuwd, twee kinderen
Auteur(s): Mike Ackermans, Wouter van Bergen, Philip Bueters, Remko Nods, Koos Schwartz, Arne van der Wal
Bron: FEM Business , jaargang 8 , nummer 1 , datum 8-1-2005
Schroomt niet aanhalingstekens te gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ha! HBO is dus niet kansloos.
[..]
Uiteraard met een knipoog, ik wil niet alle verheven elitaire WO volk over mij heen krijgen.
er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar daar moet je niet naar kijken. De kans dat jij de uitzondering bent is daarvoor veel te kleinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ha! HBO is dus niet kansloos.
[..]
Uiteraard met een knipoog, ik wil niet alle verheven elitaire WO volk over mij heen krijgen.
Je wilt dus zeggen dat mensen die van het HBO afkomen een mindere kans op succes hebben dan mensen van een universiteit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef zquing het volgende:
[..]
er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar daar moet je niet naar kijken. De kans dat jij de uitzondering bent is daarvoor veel te klein
gemiddeld gezien eindigen ze lagerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat mensen die van het HBO afkomen een mindere kans op succes hebben dan mensen van een universiteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |