oorlogindustrie is er ook bij gebaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh zeker, ik ben echt niet superpositief over wat Obama gaat doen.
Maar geld uitgeven aan infrastructuur levert iig meer op dan het in oorlogen steken.
Goedkope olie was juist de reden om Irak aan te vallen. Niet omdat olie zo duur ging worden. Aan dure olie heeft Amerika helemaal niets.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef henkway het volgende:
[..]
oorlogindustrie is er ook bij gebaat.
alleen als het kapot is heb je niets aan, maar olie uit Irak is ook niet duur meer nu, daar heeft Bush pech mee
Zou goed kunnen, maar ik ga waarschijnlijk niet in goud (zoals goudmijnaandelen) omdat ik sowieso niet geloof ik goud, maar te meer omdat de dollar waarschijnlijk veel minder waard gaat worden. Goud kan wel 1400 dollar ofzo gaan, maar wat heb ik daar aan als de dollar met de euro 2 op 1 staat?quote:
Maar alle mods van AEX krijgen een goudkleur ofzo?quote:
Zouden ze willenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar alle mods van AEX krijgen een goudkleur ofzo?
De vorige, oftewel novemberquote:Op zondag 4 januari 2009 16:38 schreef pberends het volgende:
Wat is prior? De hoogste verwachting?
Denk niet dat de beurs er erg van gaat schikken, of het moet duidelijk boven de half miljoen zijn.
Als het minder dan 533k is, is dat opzich toch een meevaller. Dan heb je wel het teken dat de recessie schijnbaar aan't uitbodemen is. Niet dat ik denk dat het zo is, maar de komende maanden kan dat best zo zijn.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 08:51 schreef pberends het volgende:
Vandaag longs verzilveren als we omhoog gaan, anders zijn we veel te ver gestegen. Er moet toch een correctie komen op de sterk opwaartse trend, alhoewel we na een hogere bodem weer verder omhoog kunnen naar de 275 tot 290.
Dit zei ik dus gister.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef pberends het volgende:
Nyrstar, AMG en TomTom.
Wel snel kopen overigens, als de AEX boven de 270 staat moet je geen enkel aandeel meer kopen. En weer verkopen als de AEX op 285 of hoger staat.
Hebbie ze zelf wel gekocht dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit zei ik dus gister.
Blijkt TomTom de grootste stijger van de AEX te zijn.
Blijkt AMG de grootste stijger van de Midkap te zijn.
Blijkt Nyrstar de grootste stijger van de BEL20 te zijn..
de dag is nog langquote:Op maandag 5 januari 2009 09:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit zei ik dus gister.
Blijkt TomTom de grootste stijger van de AEX te zijn.
Blijkt AMG de grootste stijger van de Midkap te zijn.
Blijkt Nyrstar de grootste stijger van de BEL20 te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |