natuurlijk sturen ze wel tanks, dat is nu juist het ding waar ze goed in zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tanks is idd geen optie, want daarvoor hebben ze geen ruimte. ik vraag me ook af of ze überhaupt grondtroepen laten gaan, zoals in libanon. ze doen het prima zo. en ze blijven de palestijnse bevolking sms-en dat er in bepaalde gebieden wel eens rottigheid kan komen. kunnen ze beter weggaan als ze niet dood willen en straks door een horde barbaren dood op de schouders gedragen willen worden.
in dat geval zou jij als moslim ook niet meer uit je huis moeten durven komen vanwege de aanslagen die écht puur tegen de bevolking gedaan worden door moslims. ik vind je wel heel erg eenzijdig en begrip tonen voor de ongelooflijk achterlijke aelklootzakken in belgië.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut slecht, maar dat hebben ze te danken aan Israel die de gevolgen niet wilt inzien.
Hoe kunnen er dan 100 burgerdoden vallen als men zo secuur te werk gaat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben serieus! ze doen het úren van te voren en zeggen dat ze constructies kapot gaan maken, ook in libanon met flyers. de grondtroepen zijn er om naar de naald in de hooiberg te zoeken. heel secuur dus.
we zullen zien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk sturen ze wel tanks, dat is nu juist het ding waar ze goed in zijn
Tanks en zware pantservoertuigen (gebaseerd op tanks) en zwaargepantserde bulldozers
rollen strax gaza binnen, schieten alles kapot, bulldozeren een paar kilometer aan bufferzone bij elkaar en dan gaan ze weer weg en behalve dat er een 1000 ofzo palestijnen en misschien 20 Israeli's zijn omgekomen is er helemaal niets veranderd
en ze doen het helemaal niet prima, die raketbeschietingen nemen alleen maar toe
Wat als ik je nou zeg dat Israel de mogelijkheid heeft om de raketten die worden gevuurd door Hamas en Hezbollah - tegelijkertijd - allemaal neer te halen? Ze hebben een raketschild, maar ze gebruiken het niet. Israel heeft de capaciteit om heel Hamas te liquideren zonder ook maar 1 burger te laten doden. Het schieten van een raket op een universiteit lost toch niets op en creert toch alleen maar meer sympathie voor de palestijnse kwestie, of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niet anders van maken. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het terecht dat Israel wordt aangesproken op het maken burgerslachtoffers. Wat mij echter in het verkeerd keelgat schiet is dat Israël ervan wordt beschuldigd express burgerslachtoffers maken. Ik ben van mening dat dit niet zo is omdat ze in tegenstelling tot Hamas uit zijn op militaire doelen. Hamas en ook Hezbollah spelen ook nog eens een vuil spel door civiele doelen als militaire doelen te gebruiken. Dit wordt bevestigd door de VN en Amnesty. Sommige users gaan dit ook nog eens vergelijken met het verzet van tegen de Duitsers. Je moet maar durven. Dat is toch ook een vorm van revisionisme?
omdat die opgesteld staan door de hamas. het negeren van de israelische smsberichten spreekt boekdelen. of dacht jij dat hamas geen burgerdoden wil hebben? dat is hun einge wapen nu nog, terwijl de leiders lekker ondergedoken zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe kunnen er dan 100 burgerdoden vallen als men zo secuur te werk gaat?
Je telefoon zal maar uitstaan...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat die opgesteld staan door de hamas. het negeren van de israelische smsberichten spreken boekdelen. of dacht jij dat hamas geen burgerdoden wil hebben? dat is hun einge wapen nu nog, terwijl de leiders lekker ondergedoken zijn.
Als die universiteit niet voor militaire doeleinden wordt gebruikt los dat zeker niets op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat als ik je nou zeg dat Israel de mogelijkheid heeft om de raketten die worden gevuurd door Hamas en Hezbollah - tegelijkertijd - allemaal neer te halen? Ze hebben een raketschild, maar ze gebruiken het niet. Israel heeft de capaciteit om heel Hamas te liquideren zonder ook maar 1 burger te laten doden. Het schieten van een raket op een universiteit lost toch niets op en creert toch alleen maar meer sympathie voor de palestijnse kwestie, of zie ik het verkeerd?
Voor een link zou ik moeten googlen.. Ik heb het van :quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Als die universiteit niet voor militaire doeleinden wordt gebruikt los dat zeker niets op.
En raketschild Israël? Heb je daar een bron van? Lijkt me wel interessant ok te lezen.
doe niet zo flauw.quote:
http://www.dci-pal.org/quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Als die universiteit niet voor militaire doeleinden wordt gebruikt los dat zeker niets op.
En raketschild Israël? Heb je daar een bron van? Lijkt me wel interessant ok te lezen.
Ik vind 3 minuten gewoon heel kort. Maar nu hebben we het over details waar we waarschijnlijk niet zoveel over weten.quote:
Burgers verdedigen doeje zo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zit de burgers te verdedigen, de anderen hier zitten Israel te verdedigen.
Net zo min als dat je er uit haalt dat het slettenbakken zijn of iemand achter ze staat bedoel je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat haal ik niet uit die foto. Een militair richt niet voor niets zijn geweer op kinderen.
hoezo 3 minuten? waar heb je het over. het is bekend en ze krijgen ruim de tijd om de omgeving te verlaten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind 3 minuten gewoon heel kort. Maar nu hebben we het over details waar we waarschijnlijk niet zoveel over weten.
wat ze hebben is meer bedoeld tegen SCUDS enzo, er wordt wel gewerkt aan iets tegen kleinere raketten maar dat is er gewoon nog nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor een link zou ik moeten googlen.. Ik heb het van :
Dat is gissen. Maar het is te simpel gedacht om te denken dat die militair de dames in kwestie zomaar neer gaat schieten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net zo min als dat je er uit haalt dat het slettenbakken zijn of iemand achter ze staat bedoel je?
Persoonlijk denk ik niet dat ze de steden meteen zullen binnentrekken maar de controle over de gebieden die ze een aantal jaren geleden hebben opgegeven weer zullen innemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk sturen ze wel tanks, dat is nu juist het ding waar ze goed in zijn
Tanks en zware pantservoertuigen (gebaseerd op tanks) en zwaargepantserde bulldozers
rollen strax gaza binnen, schieten alles kapot, bulldozeren een paar kilometer aan bufferzone bij elkaar en dan gaan ze weer weg en behalve dat er een 1000 ofzo palestijnen en misschien 20 Israeli's zijn omgekomen is er helemaal niets veranderd
en ze doen het helemaal niet prima, die raketbeschietingen nemen alleen maar toe
Heeft israel niet de capaciteit om dier er af te gooien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat ze hebben is meer bedoeld tegen SCUDS enzo, er wordt wel gewerkt aan iets tegen kleinere raketten maar dat is er gewoon nog niet
Nee joh, het zijn joden.. van hun verwacht je dat juist!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is gissen. Maar het is te simpel gedacht om te denken dat die militair de dames in kwestie zomaar neer gaat schieten.
bronquote:Voorafgaand aan de aanvallen waren omwonenden telefonisch door de Israëliërs gewaarschuwd.
Hun werd dringend geadviseerd een veilig heenkomen te zoeken. Desondanks vielen er twaalf gewonden.
wattuh?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft israel niet de capaciteit om dier er af te gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |