Dat kan eventueel nog best het gevolg wezen hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef hierissieweer het volgende:
Ik dacht dat je naar schotland ging emigreren en dat dit een schots-klus-topic was...
Leuk! Wel een klustopic van maken he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan eventueel nog best het gevolg wezen hè?
Oké, het worden toch de Azoren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_Fried_Mars_Bar
Dude
Vorige topics?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben trouwens wel erg blij met jullie tips in de vorige topics, thanks![]()
ik kon ze in je AT ook al niet vindenquote:
Nou wat gek!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
ik kon ze in je AT ook al niet vinden
Duderinnetje in kilt zonder onderbroek #1quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Je bent dan ook een succesnummer
Maarre: ik wil lezenHeb je zelf de linkjes?
Daar hebben we nog geen idee van eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Five_Horizons het volgende:![]()
![]()
Dan moeten we hier maar een succesnummer van maken
Waar willen jullie eigenlijk heen? Highlands?
Nog eventjes Swets! Houd moed! Wat is het, nog een jaar of 15?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Godver dude wat doe je gave vakanties. Je doet alle vakanties die ik nog wil.
De jongste staat al, dus wat mij betreft is ze zelfstandig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog eventjes Swets! Houd moed! Wat is het, nog een jaar of 15?
Nee. Japan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je volgende vakantie ga je zeker in een camper heel de oostkust van Noorwegen langs tot aan de poolcirkel?
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De jongste staat al, dus wat mij betreft is ze zelfstandig.
Ja maar wel een Schotse eikel shmoopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil deze volgen, alleen vanwege Dude.
Mijn broer woont in Schotland, Dude!
Maar tis een eikel, dus ik ben nog niet op bezoek geweest.
Ja, dat legt ook niet naast de deur natuuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar wel een Schotse eikel shmoop![]()
Mijn broer woont in Schiedam. Ik bedoel maar.
Die zetten we op de lijst! Leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
In Antwerpen kan ik je jazzcafé De Muze aanraden. Zit op de Melkmarkt, en had toen ik er was geweldige livemuziek. Er hing een heerlijke sfeer, en de lieve lieve mensen daar hebben me én een speciaalbier glas cadeau gedaan én m'n portemonnee die ik daar had laten liggen bewaard voor me. Het zit vlak bij de Meir en Groenplaats, dus je loopt er sowieso wel een keer langs waarschijnlijk.
Geen idee welke reisgidsen handig zijn, verder.
Dirty weekend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef shmoopy het volgende:
Mja, ik heb ooit een dirty weekend gedaan in Antwerpen, in een hotelletje waar je ook per uur kamers kon krijgen.
Ik kan je 1 tip geven, Dude, géén hakken aandoen.
Alles is daar van die kinderkopjes (eng woord is dat trouwens), en het kost je geheid je Manolo's.
Bij restaurant Lieve in 1 van die zijstraatjes kun je alleen maar pannenkoeken krijgen, maar dan met ingredienten erbij en erop zoals het hier bij de aardappelen gaat, trés bizar.
Best goed te eten, zo'n deep fried mars barquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké, het worden toch de Azoren.
Wanneer gaat Noorwegen Zweden aanvallen om een langere oostkust te krijgen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je volgende vakantie ga je zeker in een camper heel de oostkust van Noorwegen langs tot aan de poolcirkel?
O wat leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Best goed te eten, zo'n deep fried mars bar![]()
Ik heb ook een deep fried stroopwafel gegeten (extreme international fusion cooking), maar dat is niet echt aan te raden...
Voor overnachting, of gewoon een korte trip, kan ik Culcreuch castle (in de buurt van Stirling) aanbevelen http://www.culcreuch.com/
Ga dan gewoon vast volgend weekend even 2-4 dagen erheen om de sfeer te proeven?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
O jee, ik voel het Madeira-effect: ik ga nu echt gewoon weer een half jaar lang hystérisch en luidruchtig verlangen naar deze vakantie. [ afbeelding ]
Nou, ik ben bijna alle komende weekenden al onder buitenlandse pannen, dus ik sla toch even af.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga dan gewoon vast volgend weekend even 2-4 dagen erheen om de sfeer te proeven?
O dat mopje zit natuurlijk ook daar ja!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:22 schreef E.T. het volgende:
Wel je foto vanNessie
plaatsen he, als je terug bent?
Ja!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een reisverslag liggen.
Lezen?
Ik zit ze allemaal met een gerimpeld voorhoofd nog aan te klikken ook, en zit van huh? FOK kapoet?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit ze allemaal met een gerimpeld voorhoofd nog aan te klikken ook, en zit van huh? FOK kapoet?![]()
Het reisverslag is onderweg naar dudemail, kan je nog net ff in je vakantie wéér wat lezen van me
Ik heb al een klit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef Fogel het volgende:
Duderinnetje mag mijn kilt wel lenen trouwens
Ik las iets geheel andersquote:
Dat overwegen we nog, fly drive of niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las iets geheel anders
Hoe ga je eigenlijk fly/drive? Dat is wel het allerleukste natuurlijk
En dan niks afspreken voor onderweg, wat je ziet en leuk lijkt gewoon binnenstappen, of het moet een schoolvakantie zijn natuurlijk.
Ligt er aan waar je heen gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat overwegen we nog, fly drive of niet.
We zitten in het hoogseizoen (inderdaad dus die schoolvakantie) dus willen nog even uitvissen in hoeverre we dan leuke locaties van te voren moeten reserveren. Dat laatste doet ons vrijbuitershart wel wee, maar als het moet is het niet anders.
Dat hele verslag heeft ooit mét foto's al in TRV gestaan. Ik ga even linkje zoeken...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Misschien is het dan handig om dat ook hier neer te zetten
Je mailverslag isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Onze fly/drive in het kort
Vliegen op Edinburgh, auto ophalen en naar
Aviemore (Cairngorm Mountains)
via wildlife park in Kincraig naarLoch Ness
Via Fort Augustus (bijzondere sluizen)
naar Fort William (bij Loch linnhe)
Wat je dan zéker even moet doen is het weggetje helemaal naar Mallaig (vissersdorpje)
Dan rijden naar de Ben Nevis natuurlijk, en de kabelbaan nemen...
Onderweg naar Oban kom je langs Glen Coe, een valleigebied en langs de 3 gezusters (heuvels), en langs Loch Awe, en probeer daar zéker met een bootje naar de ruine(the castle) midden in het loch te gaan, betoverend!!
Dan Oban dus, ook prachtig.
Probeer een boottochtje te regelen om langs de zeehondeneilanden te varen en de zalmkwekerij
Dan weer richting Edingburgh, kom je ook nog langs Loch Lomond.. blijf dan een dag of 2 in Edinburgh voor je de auto inlevert en terugvliegt.
Dat was het
Dat hebben de meeste vrouwen, maar ik had het over zo'n ding:quote:
Dat is lief aangeboden en je bent vast een hele leuke nakijkenswaardige rijpere vrouw waarmee het goed toeven is op culturele uitstapjes tegen een pittoreske achtergrond maar voor hetzelfde geld doe je je als iemand anders voor en maak ik onbedoeld beloftes aan een bronstige bouwvakker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef Duderinnetje het volgende:
We kunnen wel samen gaan anders! (als het klikt)
Nou vooruit. Mits kilt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is lief aangeboden en je bent vast een hele leuke nakijkenswaardige rijpere vrouw waarmee het goed toeven is op culturele uitstapjes tegen een pittoreske achtergrond maar voor hetzelfde geld doe je je als iemand anders voor en maak ik onbedoeld beloftes aan een bronstige bouwvakker.
Misschien kunnen we, als we toevalligerwijs in dezelfde tijd de Hooglanden aandoen, elkaar daar eens ontmoeten voor een aftastend onderhoud?
Dat staat. Mits klit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou vooruit. Mits kilt.
Niet gevonden, en er stonden ooit foto's bij ja... die zitten ook in een ouderwetsigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Je mailverslag is![]()
Heb je dat linkje nou nog? Stonden ook foto's bij toch?
Ik heb even gezocht en ik zie dat je een aankondiging van je reis naar Schotland doet in Zuid-Engeland en Schotland en dat topic is van maart 2001.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Niet gevonden, en er stonden ooit foto's bij ja... die zitten ook in een ouderwetsigfotoalbum
Arty
Ja leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Klik HIER voor een greep uit ons fotoalbum.
(dus foto's van foto's, Schotland mei 01)
Ik zou voor deze gaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij overwegen deze 18-daagse reis: klik
Hier staat geen kaartje bij om jullie te laten zien, maar de reis gaat van Newcastle naar Drymen, Ballachulish, Skye, Bealy, Crieff en ten slotte naar Edinburgh. Voordeel van deze reis is dat je overal steeds twee of drie nachten verblijft. Je hoeft dus niet elke dag op doorreis.
Ik heb de genoemde hotels ook al even gegoogled en die zien er allemaal heel prima uit!
Het is nu wachten op de eerste die zegt: Ga je er liften dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaaf gaaf gaaf. En dan kom ik er vandaag ook nog achter dat je The Hitchhikers Guide meeneemt naar schotland.... Mijn droom vakantie.
O mooi dat jullie goede ervaringen hebben met Scan Britain! Goed om te horen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan.
Wij hebben het destijds ook via dit reisbureau geregeld en ze kunnen je individuele wensen ook goed invullen, als je ergens minder lang of langer wilt blijven of wanneer je perse nog een andere plaats wilt bezoeken.
Dat is best goed te doen. Van Inverness (vlakbij Beauly) is het bijvoorbeeld naar boven naar Thurso:quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:
mits het inderdaad te doen is om vanuit Beauly het noorden te verkennen met dagtochtjes. Ik heb zo weinig benul van de afstanden daar, dat ik dat nog niet kan inschatten. Wat denk jij?
Valt behoorlijk tegen inderdaad!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Lekker met eigen auto.
Hoelaat vertrekken we![]()
Ik zou voor de 1e gaan!
Jaaa dat is prijzig he van IJmuiden naar Newcastle, wij wonen vlakbij die afvaart en hebben er wel eens gestaan, zo van ; zullen we gewoon een keer gaan????!!!!!
Toen op internet die prijzen opgezocht ; we wachten ff
O dat valt toch wel weer mee ja! Ik twijfel nog een beetje. Enfin, ik informeer gewoon even en dan beslissen we.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is best goed te doen. Van Inverness (vlakbij Beauly) is het bijvoorbeeld naar boven naar Thurso:
109 miles, 176 km, 2.5 hrs.
Wij hadden voor Schotse begrippen uitzonderlijk goed weer in het voorjaar. Het was zelfs zo warm dat we ter plekke wat zomerkleding hebben gekocht. Mara je weet het nooit in Schotland. Hoog in de bergen kan het zomaar opeens sneeuwen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe was het weer tijdens jullie trip eigenlijk?
Wat fijn om daar zo veel geluk mee te hebben! We zullen het wel zien. Op zich is de grilligheid in temperatuur/klimaat ook wel één van de charmes natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hadden voor Schotse begrippen uitzonderlijk goed weer in het voorjaar. Het was zelfs zo warm dat we ter plekke wat zomerkleding hebben gekocht. Mara je weet het nooit in Schotland. Hoog in de bergen kan het zomaar opeens sneeuwen.
Nou ja, als je je handdoek maar bij je heb.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is nu wachten op de eerste die zegt: Ga je er liften dan?
Ik ben er al wat vaker geweest en ben het rijden 'aan de verkeerde kant' wel gewend. Wegen zijn over het algemeen best wel redelijk, maar in de bergen heb je soms inderdaad erg smalle (1-baans) wegen die erg kronkelig zijn en soms langs wat enge afgronden gaan. Passeren is daar ook niet mogelijk. Als je een tegenligger tegenkomt is het samen even zoeken naar een plekje om er langs te kunnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe vonden jullie het rijden daar golfer? Op Madeira reden we constant over smalle kronkelweggetjes langs diepe kliffen. Moet ik me bij Schotland ook zoiets voorstellen?
Immer.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als je je handdoek maar bij je heb.
Klinkt als Madeira, want die vergelijking hoorde ik mensen eens maken (het passeren en zoeken naar een plekje om dat te doen). Prima, daar waren we daar best snel aan gewend.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben er al wat vaker geweest en ben het rijden 'aan de verkeerde kant' wel gewend. Wegen zijn over het algemeen best wel redelijk, maar in de bergen heb je soms inderdaad erg smalle (1-baans) wegen die erg kronkelig zijn en soms langs wat enge afgronden gaan. Passeren is daar ook niet mogelijk. Als je een tegenligger tegenkomt is het samen even zoeken naar een plekje om er langs te kunnen.
Ik vind het altijd wel z'n charmes hebben dat rijden in Schotland, maar ben sowieso bevooroordeeld over het land.
Ooit wil ik er gaan wonen.
Een echte reizigster.quote:
Dank!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat werkt natuurlijk beter met link voor de geïnteresseerden: http://www.bbc.co.uk/programmes/b00j4hwp/upcoming
quote:
Het is gewoon op BBC 2. Zaterdag 18u00 (Engelse tijd) de herhaling van deel 2 en zondag 21u00 (ook Engelse tijd) deel 3.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank!Die ga ik bekijken!!
![]()
Only available in the UK![]()
Ik heb gelijk de twee afleveringen die op de BBC zijn geweest gedownload. Vanavond maar eens even kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:51 schreef golfer het volgende:
Ik ga even zoeken of ik ze 'ergens' (...) kan downloaden.
Bij mij lukt het niet. PM mij even door waar ik ze kan vinden?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb gelijk de twee afleveringen die op de BBC zijn geweest gedownload. Vanavond maar eens even kijken.
Sja, mij persoonlijk boeit de accomodatie helemaal niets want ik ben toch de hele dag op pad. Zolang er een bed staat en ik kan douchen is het goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar nu zitten we dan wel in leuke hotellekes als deze:
[ afbeelding ]
Zo veel mensen, zo veel wensenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sja, mij persoonlijk boeit de accomodatie helemaal niets want ik ben toch de hele dag op pad. Zolang er een bed staat en ik kan douchen is het goed.Ik betaal dan ook zelden meer dan £20-25 voor een B&B.
Ja, daar verheug ik me ook al op!quote:En die tweede 'B' maak ik ook altijd optimaal gebruik van. Even flink schranzen voor een lange tocht. Wel lekker ongezond, die Britse ontbijten, maar voor een maandje mag dat wel.
Het viel mij nogal mee, maar het hangt ook af van de plek waar je bent. Wat wel irritant is dat die dingen door je haar heen steken. Ik spoot gewoon een klein beetje DEET in mn haar, dan had je niet zoveel last.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Hebben de kenners hier trouwens erg last gehad van midges?
!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Over een kwartier deel 3 van Monty Hall's Great Escape. Ik ga er voor zitten.
Het zag er weer mooi uit die Schotse westkust. Jammer van die midges alleen.quote:
Wij hebben besloten deel 1 en 2 te gaan kijken intussen en dan snel in te gaan lopen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het zag er weer mooi uit die Schotse westkust. Jammer van die midges alleen.
Skyequote:
Dat is gewoon de cultuur daar. Uitbundige types, die Schotten.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb je ook de uiting van de hartelijkheid van de westSchotten gezien? Het vele zwaaien van de armen in diverse richtingen?
Dat is juist.quote:Wat uiteraard niet was om de (niet aanwezige) midges weg te jagen.
Oh!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Skye
Wij gingen een paar dagen met de auto naar Schotland, dus hadden we besloten relatief veel te rijden om zo toch nog het een en ander te zien. Na onze eerste nacht op Skye en een hoop rondkijken daar was onze tweede overnachting in Portree, 30 mile verderop. Wat bekijk je dan zoal?
[Afgezaagd mode]quote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder nog must have on you's voor in Schotland?
Hij is druk woonruimte aan het zoeken in studentikoos Capellequote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voel aan mijn water dat Swets op dit moment checkt of het kroost al op kamers kan!![]()
Doe dan maar geen foto's posten ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:40 schreef Duderella het volgende:
Walgelijk.Niet naartoe gaan Swets!
Nee, die zijn de moeite echt niet waard. Alleen maar bergen en diepe meren en kastelen op elke hoek van de bergkam.quote:
Nou ja, Voorthuizen - bijbelbelt is zoiets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, die zijn de moeite echt niet waard. Alleen maar bergen en diepe meren en kastelen op elke hoek van de bergkam.![]()
Volgend jaar gaan we gewoon naar Lloret of Emmeloord of een Poolse industriestad of zo![]()
Als jullie chalet nou dáár stond...
Denk je dat ze daar aanstoot nemen aan Artys kilt? Met zonder niks d'r onder natuurlijk hè?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, Voorthuizen - bijbelbelt is zoiets.
Nee, jouw klit wel denk ik, dus wel wat aantrekken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Denk je dat ze daar aanstoot nemen aan Artys kilt? Met zonder niks d'r onder natuurlijk hè?
Darn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, jouw klit wel denk ik, dus wel wat aantrekken!
Ik kan er ook gaan wonen natuurlijk en lekker in mijn kilt schapen gaan houden.... Nog goed voor het zakkie ook die koude wind onder die rok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Darn.
Dan doen we het niet hoor, van die chalet. Als ik al niet eens voor mijn eigen klit uit mag komen.![]()
Nou, verkopen die hap Swets, en toch maar stiekem wel echt naar Schotland gaan.Ik heb nauwelijks andere foto's dan die van anderen al in dit topic staan, want álles is daar zó mooi. Op een bepaald moment was ik het gewoon een beetje zat, al die prikkels en dat constante gevoel van verbijstering. Op het laatst maakten we ook maar geen foto's meer (en dan hebben we er nog ruim 500 - ná selectie ter plaatse
).
Ongelofelijk dat er op zo'n relatief korte afstand zö'n landschap ligt te liggen. Zo ongerept (want voor een groot deel onbewoond)! En alle Schotten zijn natuurlijk aardig en vooral: ontzettend relaxed. De kassi~ere maakt met iedereen een praatje en iedereen staat glimlachend een kwartier in de rij. Niks stress of irritatie. (Behalve bij de toeristen.)
Kortom: ik vond het een perfect vakantieland.
Wel na terugkomst even balansen, want het is het land van koolhydraten én vet, tegelijk, in grote hoeveelheden, minimaal vier keer per dag. En daar dan plensen bier bij ook nog.
Wel opletten voor optrekkend vocht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan er ook gaan wonen natuurlijk en lekker in mijn kilt schapen gaan houden.... Nog goed voor het zakkie ook die koude wind onder die rok.
Ik hou het weer liever zoals het is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wel opletten voor optrekkend vocht.
( O ja, het weer. Dat is dan het énige nadeel. Iets meer broeikaseffect zou Schotland niet ontsieren).
Doar hedde ge dan ok wèr gelijk in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:32 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
Ik hou het weer liever zoals het is.
Blijft het tenminste groen hier en komen er niet al te veel touristen deze kant op.
Moet er niet aan denken dat ik ergens in een file kom te staan richting het noorden en dat de single track roads twee baans worden.
Nynke!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef AKnynke het volgende:
tvp...Ik ga dit lezen als ik een fatsoenlijke internetverbinding heb. Nog 3 weken!
Dit was wel een blondig meisje. Lunch op een doordeweekse dag bij het Feithhuis. Ze leek spre-kend op jou (ik ken je alleen van foto's natuurlijk). Nou ja, en anders heeft je zus een blonde dubbelgangster in Grunn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik niet, maar m'n zusje gaat in Groningen studeren, en zowel ik en m'n kleine zusje, als ik en m'n moeder lijken erg op elkaar. M'n moeder en ik blijkbaar zo erg dat er op de begrafenis van oma iemand vroeg (een oude vrouw), "Goh, Tineke (m'n moeder), hoe gaat het met je? Lang niet gezien!" En m'n moeder is 50 plus...
M'n moeder en zusje waren dus in Groningen. Dus misschien heb je 1 van de 2 gezien. Maar, m'n kleine zusje heeft (of had, ik heb d'r al een tijdje niet gezien) lang haar, en is niet echt blond...
Ik doe de deur niet meer open golfer!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:04 schreef golfer het volgende:
![]()
Als er binnenkort dus een undercover-stenen-op-laag-water-zoekende agent in een kilt in Groningen voor de deur staat weet je wel hoe laat het is.
Erg hè? Maar het is gewoon sterker dan jezelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:16 schreef E.T. het volgende:
zoiets had ik met een stuk(je) lava in IJsland.. Dat mag je daar ook niet meenemen, maar stiekem toch gedaan... met een hoop schulgevoel enzo uiteraard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |