Dat kan eventueel nog best het gevolg wezen hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef hierissieweer het volgende:
Ik dacht dat je naar schotland ging emigreren en dat dit een schots-klus-topic was...
Leuk! Wel een klustopic van maken he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan eventueel nog best het gevolg wezen hè?
Oké, het worden toch de Azoren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_Fried_Mars_Bar
Dude
Vorige topics?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben trouwens wel erg blij met jullie tips in de vorige topics, thanks![]()
ik kon ze in je AT ook al niet vindenquote:
Nou wat gek!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
ik kon ze in je AT ook al niet vinden
Duderinnetje in kilt zonder onderbroek #1quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Je bent dan ook een succesnummer
Maarre: ik wil lezenHeb je zelf de linkjes?
Daar hebben we nog geen idee van eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Five_Horizons het volgende:![]()
![]()
Dan moeten we hier maar een succesnummer van maken
Waar willen jullie eigenlijk heen? Highlands?
Nog eventjes Swets! Houd moed! Wat is het, nog een jaar of 15?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Godver dude wat doe je gave vakanties. Je doet alle vakanties die ik nog wil.
De jongste staat al, dus wat mij betreft is ze zelfstandig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog eventjes Swets! Houd moed! Wat is het, nog een jaar of 15?
Nee. Japan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je volgende vakantie ga je zeker in een camper heel de oostkust van Noorwegen langs tot aan de poolcirkel?
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De jongste staat al, dus wat mij betreft is ze zelfstandig.
Ja maar wel een Schotse eikel shmoopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil deze volgen, alleen vanwege Dude.
Mijn broer woont in Schotland, Dude!
Maar tis een eikel, dus ik ben nog niet op bezoek geweest.
Ja, dat legt ook niet naast de deur natuuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar wel een Schotse eikel shmoop![]()
Mijn broer woont in Schiedam. Ik bedoel maar.
Die zetten we op de lijst! Leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
In Antwerpen kan ik je jazzcafé De Muze aanraden. Zit op de Melkmarkt, en had toen ik er was geweldige livemuziek. Er hing een heerlijke sfeer, en de lieve lieve mensen daar hebben me én een speciaalbier glas cadeau gedaan én m'n portemonnee die ik daar had laten liggen bewaard voor me. Het zit vlak bij de Meir en Groenplaats, dus je loopt er sowieso wel een keer langs waarschijnlijk.
Geen idee welke reisgidsen handig zijn, verder.
Dirty weekend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef shmoopy het volgende:
Mja, ik heb ooit een dirty weekend gedaan in Antwerpen, in een hotelletje waar je ook per uur kamers kon krijgen.
Ik kan je 1 tip geven, Dude, géén hakken aandoen.
Alles is daar van die kinderkopjes (eng woord is dat trouwens), en het kost je geheid je Manolo's.
Bij restaurant Lieve in 1 van die zijstraatjes kun je alleen maar pannenkoeken krijgen, maar dan met ingredienten erbij en erop zoals het hier bij de aardappelen gaat, trés bizar.
Best goed te eten, zo'n deep fried mars barquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké, het worden toch de Azoren.
Wanneer gaat Noorwegen Zweden aanvallen om een langere oostkust te krijgen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je volgende vakantie ga je zeker in een camper heel de oostkust van Noorwegen langs tot aan de poolcirkel?
O wat leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Best goed te eten, zo'n deep fried mars bar![]()
Ik heb ook een deep fried stroopwafel gegeten (extreme international fusion cooking), maar dat is niet echt aan te raden...
Voor overnachting, of gewoon een korte trip, kan ik Culcreuch castle (in de buurt van Stirling) aanbevelen http://www.culcreuch.com/
Ga dan gewoon vast volgend weekend even 2-4 dagen erheen om de sfeer te proeven?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
O jee, ik voel het Madeira-effect: ik ga nu echt gewoon weer een half jaar lang hystérisch en luidruchtig verlangen naar deze vakantie. [ afbeelding ]
Nou, ik ben bijna alle komende weekenden al onder buitenlandse pannen, dus ik sla toch even af.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga dan gewoon vast volgend weekend even 2-4 dagen erheen om de sfeer te proeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |