abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:50:23 #151
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72150628
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, Voorthuizen - bijbelbelt is zoiets.
Denk je dat ze daar aanstoot nemen aan Artys kilt? Met zonder niks d'r onder natuurlijk hè?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:52:27 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72150686
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef Duderella het volgende:

[..]

Denk je dat ze daar aanstoot nemen aan Artys kilt? Met zonder niks d'r onder natuurlijk hè?
Nee, jouw klit wel denk ik, dus wel wat aantrekken!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:14:43 #153
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72151337
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, jouw klit wel denk ik, dus wel wat aantrekken!
Darn.
Dan doen we het niet hoor, van die chalet. Als ik al niet eens voor mijn eigen klit uit mag komen.

Nou, verkopen die hap Swets, en toch maar stiekem wel echt naar Schotland gaan. Ik heb nauwelijks andere foto's dan die van anderen al in dit topic staan, want álles is daar zó mooi. Op een bepaald moment was ik het gewoon een beetje zat, al die prikkels en dat constante gevoel van verbijstering. Op het laatst maakten we ook maar geen foto's meer (en dan hebben we er nog ruim 500 - ná selectie ter plaatse ).

Ongelofelijk dat er op zo'n relatief korte afstand zó'n landschap ligt te liggen. Zo ongerept (want voor een groot deel onbewoond)! En alle Schotten zijn natuurlijk aardig en vooral: ontzettend relaxed. De kassière maakt met iedereen een praatje en iedereen staat glimlachend een kwartier in de rij. Niks stress of irritatie. (Behalve bij de toeristen. )

Kortom: ik vond het een perfect vakantieland.
Wel na terugkomst even balansen, want het is het land van koolhydraten én vet, tegelijk, in grote hoeveelheden, minimaal vier keer per dag. En daar dan plensen bier bij ook nog.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:16:27 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72151402
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:14 schreef Duderella het volgende:

[..]

Darn.
Dan doen we het niet hoor, van die chalet. Als ik al niet eens voor mijn eigen klit uit mag komen.

Nou, verkopen die hap Swets, en toch maar stiekem wel echt naar Schotland gaan. Ik heb nauwelijks andere foto's dan die van anderen al in dit topic staan, want álles is daar zó mooi. Op een bepaald moment was ik het gewoon een beetje zat, al die prikkels en dat constante gevoel van verbijstering. Op het laatst maakten we ook maar geen foto's meer (en dan hebben we er nog ruim 500 - ná selectie ter plaatse ).

Ongelofelijk dat er op zo'n relatief korte afstand zö'n landschap ligt te liggen. Zo ongerept (want voor een groot deel onbewoond)! En alle Schotten zijn natuurlijk aardig en vooral: ontzettend relaxed. De kassi~ere maakt met iedereen een praatje en iedereen staat glimlachend een kwartier in de rij. Niks stress of irritatie. (Behalve bij de toeristen. )

Kortom: ik vond het een perfect vakantieland.
Wel na terugkomst even balansen, want het is het land van koolhydraten én vet, tegelijk, in grote hoeveelheden, minimaal vier keer per dag. En daar dan plensen bier bij ook nog.
Ik kan er ook gaan wonen natuurlijk en lekker in mijn kilt schapen gaan houden.... Nog goed voor het zakkie ook die koude wind onder die rok.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:19:33 #155
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72151487
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik kan er ook gaan wonen natuurlijk en lekker in mijn kilt schapen gaan houden.... Nog goed voor het zakkie ook die koude wind onder die rok.
Wel opletten voor optrekkend vocht.

( O ja, het weer. Dat is dan het énige nadeel. Iets meer broeikaseffect zou Schotland niet ontsieren).
pi_72151922
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

Wel opletten voor optrekkend vocht.

( O ja, het weer. Dat is dan het énige nadeel. Iets meer broeikaseffect zou Schotland niet ontsieren).
Ik hou het weer liever zoals het is.
Blijft het tenminste groen hier en komen er niet al te veel touristen deze kant op.
Moet er niet aan denken dat ik ergens in een file kom te staan richting het noorden en dat de single track roads twee baans worden.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:47:39 #157
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72152342
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:32 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

Ik hou het weer liever zoals het is.
Blijft het tenminste groen hier en komen er niet al te veel touristen deze kant op.
Moet er niet aan denken dat ik ergens in een file kom te staan richting het noorden en dat de single track roads twee baans worden.
Doar hedde ge dan ok wèr gelijk in.
pi_72152547
Qua vriendelijkheid is het net Australië valt me op. Relaxed, altijd een praatje en benieuwd waar je vandaan komt en wat je al van het land gezien hebt. En idd zo dichtbij! Gewoon ff op een stapelbedje op een boot in slaap vallen, wordt je wakker bén je er al bijna
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:24:30 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72153504
tvp...Ik ga dit lezen als ik een fatsoenlijke internetverbinding heb. Nog 3 weken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:25:51 #160
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72153566
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef AKnynke het volgende:
tvp...Ik ga dit lezen als ik een fatsoenlijke internetverbinding heb. Nog 3 weken!
Nynke!

Was jij voor je vertrek naar Afrika toevallig in Groningen?
Anders heb je een dubbelganger.

Ja dit was off topic, maar het leven kan niet altijd een feest zijn.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:37:41 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72154042
Ik niet, maar m'n zusje gaat in Groningen studeren, en zowel ik en m'n kleine zusje, als ik en m'n moeder lijken erg op elkaar. M'n moeder en ik blijkbaar zo erg dat er op de begrafenis van oma iemand vroeg (een oude vrouw), "Goh, Tineke (m'n moeder), hoe gaat het met je? Lang niet gezien!" En m'n moeder is 50 plus...

M'n moeder en zusje waren dus in Groningen. Dus misschien heb je 1 van de 2 gezien. Maar, m'n kleine zusje heeft (of had, ik heb d'r al een tijdje niet gezien ) lang haar, en is niet echt blond...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:01:45 #162
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72154931
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik niet, maar m'n zusje gaat in Groningen studeren, en zowel ik en m'n kleine zusje, als ik en m'n moeder lijken erg op elkaar. M'n moeder en ik blijkbaar zo erg dat er op de begrafenis van oma iemand vroeg (een oude vrouw), "Goh, Tineke (m'n moeder), hoe gaat het met je? Lang niet gezien!" En m'n moeder is 50 plus...

M'n moeder en zusje waren dus in Groningen. Dus misschien heb je 1 van de 2 gezien. Maar, m'n kleine zusje heeft (of had, ik heb d'r al een tijdje niet gezien ) lang haar, en is niet echt blond...
Dit was wel een blondig meisje. Lunch op een doordeweekse dag bij het Feithhuis. Ze leek spre-kend op jou (ik ken je alleen van foto's natuurlijk). Nou ja, en anders heeft je zus een blonde dubbelgangster in Grunn.
Dat van die begrafenis is wel grappig zeg! Kan me ook voorstellen dat je even dacht: Hmmm, oké...

On topic:
Ik ga bekennen dat ik een steen heb gejat bij een ruïne en dat ik me voor straf dagen lang heb ingebeeld dat we werden geschaduwd door het stenen-jatters-arrestatie-team-in-ongemarkeerde-auto's.

Verzachtende omstandigheid: de steen lag een heel endje af van de ruïne (ik heb hem niet uit een muur getrokken of zo). En hij pastte in mijn handtasje (nóóit gaan bergwandelen zonder je handtasje natuurlijk!), dus zo groot was 'ie niet.

Maartochmaartoch. Eeuwig schuldgevoel is mijn lot.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:04:52 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72155056

Als er binnenkort dus een undercover-stenen-op-laag-water-zoekende agent in een kilt in Groningen voor de deur staat weet je wel hoe laat het is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:16:59 #164
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72155561
zoiets had ik met een stuk(je) lava in IJsland.. Dat mag je daar ook niet meenemen, maar stiekem toch gedaan... met een hoop schulgevoel enzo uiteraard
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:35:01 #165
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72156324
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:04 schreef golfer het volgende:

Als er binnenkort dus een undercover-stenen-op-laag-water-zoekende agent in een kilt in Groningen voor de deur staat weet je wel hoe laat het is.
Ik doe de deur niet meer open golfer!
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:16 schreef E.T. het volgende:
zoiets had ik met een stuk(je) lava in IJsland.. Dat mag je daar ook niet meenemen, maar stiekem toch gedaan... met een hoop schulgevoel enzo uiteraard
Erg hè? Maar het is gewoon sterker dan jezelf.
Wat ik ook zo confronterend vond (zelfreflectie is tha bomb) is dat ik me enorm stoorde aan mensen die in kastelen fotografeerden waar dat niet mocht. Maar dan wel zelf toch ook soms even snel kieken, als niemand keek.
Nou ja, in de eerste vijf kastelen dan. In kasteel zes t/m twaalf hebben we maar niet meer gefotografeerd. Op een bepaald moment weet je het wel, met dat goedbewaarde historische erfgoed en die oude meesters waar ze hier hele musea voor laten bouwen, maar die daar gewoon bij een adelijke familie aan de muur hangen. En waar je dan in het zomerseizoen voor een paar pond gewoon mag binnenlopen.

Dat vond ik zo wonderlijk aan Schotland: Alles is er nog. Ongerepte natuur, onbewoonde gebieden, ruïnes en kastelen om de haverklap, wilde paarden, zee-arenden, noem maar op. Op de ene berg staat een woontoren (ja echt) van 2000 jaar (!) oud en op de volgende een compleet intact kasteel uit 1700, met de originele wijnglazen nog op tafel. Want dat blijft daar allemaal keurig in de familie.

Wij maken ons druk om het bedreigde voorbestaan van de platte veenkever, de restauratie van de gevel van het Paleis op de Dam en hele bouwprojecten komen tot stilstand door de ontdekking van drie middeleeuwse muntjes onder de grond. Maar in hemelsnaam: asfalteer Nederland nou maar gewoon. Het is niets! Vergeet het! Schotland neemt die honneurs wel voor ons waar!

En zoals Bluezz zei: je kukelt in slaap op een stapelbed op zee, en dan ben je er.

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderella op 25-08-2009 22:48:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')