Morgen maar eens google earth opstarten, nu op laptopje dus schiet niet op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
snel geteld 8 ''provinciale'' ontsluitingswegen rondom nijmegen
Over dat je de WIKI had aangepast?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie mijn bericht gelezen?
Ja en dat het niet kloptequote:
doe ik !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
kan een modje nog ff een lapo in t andere topic maken om de link naar hier erin te zetten
Het klopt nog steeds niet helemaal, het uitlijnen van de eerste kolom, daar zit nu een grote lege ruimte in. Ik heb geen idee hoe dat verholpen kan worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja en dat het niet klopte
EDIT: ik denk dat ik het al weet (ff aanpasse)
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
kan een modje nog ff een lapo in t andere topic maken om de link naar hier erin te zetten
Had je mijn post niet gelezenquote:
hhmm, ja ik zie het, ik ga wat proberen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:13 schreef maok het volgende:
[..]
Het klopt nog steeds niet helemaal, het uitlijnen van de eerste kolom, daar zit nu een grote lege ruimte in. Ik heb geen idee hoe dat verholpen kan worden.
Weet je de plek al dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef Mikkie het volgende:
Nog wensen waar het apparaat heen moet? Misschien haal ik 'm straks wel even op.
Maar natuurlijk. Daar ben je Nijmegenaar voor toch?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Daar ben je Nijmegenaar voor toch?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |