abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64573809
Het is trouwens niet raar dat je als slachtoffer van een misdrijf hoopt dat het een ongeluk was en dat het allemaal niet de bedoeling was. Maar daar zul je over een tijdje waarschijnlijk heel anders over denken. Vaak komt eerst de schok en het ongeloof, dan het verdriet, dan de woede.
pi_64573833
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 05:14 schreef Lemmeb het volgende:

Niet dat onze medelanders daar in het algemeen ook daadwerkelijk een echte onvoorwaardelijke gevangenisstraf voor aan hun broek krijgen
Ja, meestal een taakstraf waarvoor ze vervolgens niet komen opdagen, omdat er toch niemand op toeziet of ze hem wel uitvoeren. Maar er staan een paar duizend cellen leeg, en ik vertrouw erop dat die binnen een paar jaar met dit soort gewetenloze huftertjes gevuld zijn, anders stemt heel Nederland straks Wilders. Zo pragmatisch zijn politici en rechters ook nog wel, dat ze het zover net niet laten komen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 05:27:50 #159
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64573861
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 05:22 schreef dvr het volgende:

[..]

Ja, meestal een taakstraf waarvoor ze vervolgens niet komen opdagen, omdat er toch niemand op toeziet of ze hem wel uitvoeren. Maar er staan een paar duizend cellen leeg, en ik vertrouw erop dat die binnen een paar jaar met dit soort gewetenloze huftertjes gevuld zijn, anders stemt heel Nederland straks Wilders. Zo pragmatisch zijn politici en rechters ook nog wel, dat ze het zover net niet laten komen.
Ik moet het nog zien.

En trouwens, wat mij betreft hoeft het ook helemaal niet zover te komen. Het is imho toch al lang te laat voor de 'penitentiaire oplossing' en opsluiten kost alleen maar weer heel veel geld. Laat heel Nederland straks maar lekker op Wilders stemmen, dan is het definitief uit met de mocropret.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 2 januari 2009 @ 05:30:00 #160
237059 Twerk
The Spurs
pi_64573868
Ook Wilders kan generaties die in alle geledingen verrot zijn niet ff repareren.. Al die kleine ventjes nu al die een voorbeeld nemen aan hun grote broers etc..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64573887
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 05:30 schreef Twerk het volgende:
Ook Wilders kan generaties die in alle geledingen verrot zijn niet ff repareren.. Al die kleine ventjes nu al die een voorbeeld nemen aan hun grote broers etc..
Als iets niet meer gerepareerd kan worden moet het gesloopt worden.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 05:36:10 #162
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64573889
quote:
Wie heeft het over "repareren"? Je moet je er gewoon compleet van ontdoen, en dat kan juist bij Marokkanen heel erg gemakkelijk en zonder onmenselijke taferelen.

Afijn, laten we deze politieke discussie voor een ander topic bewaren.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2009 @ 07:42:36 #163
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64574203
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:55 schreef capricia het volgende:
Is er al wat meer bekend over wat er precies gebeurd is?
quote:
Man overlijdt na ruzie op spoor
Door JORINA HASPELS

ROTTERDAM/OEGSTGEEST - Een 19-jarige jongen uit Oegstgeest is gistermorgen vroeg overleden nadat hij tientallen meters door een trein is meegesleurd bij station Rotterdam Alexander.

De metgezel van de omgekomen jongen wordt zwaargewond uit het station gehaald. FOTO FRANK DE ROO
Een 21-jarige vriend en plaatsgenoot raakte zwaargewond.

De Oegstgeester en zijn vrienden vochten op het spoor een ruzie uit met een andere groep jongens. Van beide kanten zouden mensen op de rails hebben gestaan toen de intercity naderde. Het slachtoffer merkte de trein te laat op, met fatale gevolgen. Dit is de lezing van het Openbaar Ministerie na een lange dag, waarin vele getuigen zijn gehoord. De politie stelt dat de dood ‘eerder een tragisch ongeval was dan een misdrijf’.

Van duwen van het slachtoffer of een achtervolging waarbij hij via het spoor weg wilde vluchten, zou geen sprake zijn geweest. Dit waren de verhalen direct na het drama op nieuwjaarsmorgen. Of het verhaal klopt dat de groep van het slachtoffer hulp wilde bieden bij een vechtpartij op het andere perron, kan het OM niet bevestigen. Een bron rond het politieonderzoek zegt echter dat daarom zes man, onder wie de twee slachtoffers, het spoor opliepen. Zij zouden een jongen te hulp zijn geschoten die aan de overzijde in elkaar werd geslagen.

Het groepje jongens kwam uit de nabijgelegen discotheek Outland, waar ze een oud en nieuwfeest bezochten. Op camerabeelden is volgens directeur Willem Seton te zien dat de twee latere slachtoffers zich met de groep rustig uit de discotheek richting het station begeven.

Om te achterhalen wat daarna gebeurde, heeft de politie vrijwel direct zo’n twintig à vijfentwintig getuigen, onder wie de machinist, ondervraagd. Ook zijn de camerabeelden van nabijgelegen discotheek Outland gebruikt. Daar was vlak voor het ongeluk een grote ruzie. Een groep jongeren die stennis schopte, werd daarbij buiten de deur gezet. De politie stond nog voor de deur toen ze werden weggeroepen voor het ongeluk. ,,Afschuwelijk,’’ reageert directeur Seton. ,,We hebben er dan weliswaar niets mee te maken, maar de jongens hebben hier een feestje gevierd. Gruwelijk dat dit zo moest aflopen.’’

De ouders van de jongen zijn door de politie ingelicht over het overlijden van hun zoon. Zijn 21-jarige vriend is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij gisteren geopereerd. Hoe zijn toestand nu is, is onbekend.

De treinen hebben als gevolg van het ongeluk tot de middag niet kunnen rijden. De brandweer heeft minutieus het spoor afgezocht. ,,We moesten zeker weten dat er niet nog een slachtoffer was,’’ verklaart de officier van dienst.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 08:17:18 #164
16715 Mylene
*schatje*
pi_64574308
quote:
Camerabeelden van drama

ROTTERDAM/OEGSTGEEST - Volgens getuigen zouden Bas van der Weijden en Keven Tshilumba zijn achtervolgd door een groep Marokkaanse ruziemakers. "We hebben alles nu in onderzoek en ook dit verhaal nemen we daarbij uiteraard mee", aldus een woordvoerster.

Volgens getuigen zouden de twee het spoor zijn overgestoken om aan hun belagers te ontkomen.

De politie heeft inmiddels alle camerabeelden op het station als bewijs in beslag genomen. Onder de vermeende belagers van de vrienden uit Oegstgeest waren gisteren nog geen aanhoudingen verricht. Voetbalvereniging UDO in Oegstgeest heeft alle nieuwjaarsfestiviteiten afgelast. Vandaag is er een bijeenkomst voor de clubleden.

Op de pagina's op het vriendennetwerk Hyves op internet, stroomden gisteren de condeleances binnen. Hoewel vrienden meenden dat beiden het ongeluk niet hebben overleefd, weersprak de politie dat gisteravond. De politie wilde verder niet ingaan op de toedracht.
bron
pi_64574743
Wat mij opvalt is dat het AD weer gehoor geeft aan staatscensuur, is het niet gek dat het AD na de reactie van ferry uit nieuwegein waaruit blijkt dat het weer marokaans geweld is meteen een nieuw artikel aanmaakt?

het nieuwe bericht geplaatst na de reactie van de vriend, let op maar twee reacties
http://www.ad.nl/binnenla(...)_ruzie_op_spoor.html

http://www.ad.nl/rotterda(...)epen_door_trein.html
is het eerste stuk

de tekst is identiek de reacties alleen niet

let op mijn woorden, dit wordt weer weggestopt, het AD censureert

wanneer staat nederland zelf op? wanneer schoppen we zelf dat tuig voor een maand of twee de intensive care op? De gehele marokaanse bijdrage aan Nederland is minder waard dan dunne stront, laat ze maar vertrekken...
pi_64575011
Die reacties van sommige users..

Ga dan de straat op, protesteer, whatever, laat je stem horen in plaats van laf op het internet berichtjes te posten.
pi_64575293
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:46 schreef cultheld het volgende:
edit: ik zie dat ze van Outland vandaan kwamen. Het verantwoordelijke tuig zal de dans wel weer ontspringen .
Wat is er zo speciaal aan dat Outlands?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_64575490
Deze jongen is de dood ingejaagd door Marokkanen
Maar vooral niet zeggen. Noem dit gewoon een ongeval.
Bij de dood (onder gelijke omstandigheden) van een allochtoon is het een raciale moord.
Dan direct: vragen in de kamer, stille tochten en huilende politici.

Nu heet deze moord op vluchtende jongens een ongeval.

De doofpot draait op volle toeren. Alle persvoorlichters in regio Rotterdam zitten momenteel zwetend rond de directietafel het laatste persbericht in elkaar te draaien in de juiste berichtgeving; lees: de ware toedracht zo veel mogelijk omzeilen
pi_64575862
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb ernstige twijfels bij je verhaal en al helemaal als ik je eigen posthistory lees.
Ja maar natuurlijk verzint hij het
Zoiets ga je niet verzinnen hoor..
pi_64575884
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 09:50 schreef DJKoster het volgende:

Ga dan de straat op, protesteer, whatever, laat je stem horen in plaats van laf op het internet berichtjes te posten.
Protesteren alleen?
En dan of opgepakt worden of in elkaar geslagen worden, nee bedankt..
Als er meer gaan dan natuurlijk wel.
pi_64575901
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:03 schreef Reptilian het volgende:
Deze jongen is de dood ingejaagd door Marokkanen
Maar vooral niet zeggen. Noem dit gewoon een ongeval.
Bij de dood (onder gelijke omstandigheden) van een allochtoon is het een raciale moord.
Dan direct: vragen in de kamer, stille tochten en huilende politici.

Nu heet deze moord op vluchtende jongens een ongeval.

De doofpot draait op volle toeren. Alle persvoorlichters in regio Rotterdam zitten momenteel zwetend rond de directietafel het laatste persbericht in elkaar te draaien in de juiste berichtgeving; lees: de ware toedracht zo veel mogelijk omzeilen
Jezusmina, hoeveel paranoia moet je in je lijf hebben.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:20:53 #172
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64575912
quote:
Ruimen dan, kippen met mogelijke vogelpest genezen we toch ook niet?
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 13:21:41 #173
236264 crew  capricia
pi_64575930
Tot nu toe lees ik overal dat hij kennelijk uit eigen beweging het spoor opgegaan is.
Hij stond dus aan de overkant? En wilde vrienden te hulp schieten?

Klopt dat?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2009 @ 13:23:04 #174
230491 Zith
pls tip
pi_64575963
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Reactie daarbij:

ik heb zojuist het nieuws ontvangen dat het gaat om Bas van der Weijden (19) en kevin(21)
de jongens werden aangevallen door een groep marokaanse jongens met hoog waarschijnlijk wapens op zak bas kevin en timo kroon(19) werden in elkaar geslagen toen ze eindelijk konde wegrennen konde ze geen kant meer op als over het spoor rennen alleen timo heeft dit niet gedaan en zag voor zen ogen bas en kevin worden geschept door de intercity bas is overleden ter plaatse kevin word nu behandeld in het ziekenhuis en is zoiezo zen bijde benen kwijt timo is met kleerscheuren en wat blauwe plek weg kunnen komen maar is op dit moment in schok van wat er allemaal gebeurd is ik wil alle familie sterkte wensen vooral die van bas maar natuurlijk ook kevin en timo sterkte wensen met het herstellen en het verwerken van dit ongeluk.
Lange zin
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_64576090
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Jezusmina, hoeveel paranoia moet je in je lijf hebben.
Het is gewoon de waarheid, want als het echt een ongeluk geweest zou zijn had het OM allang een aantal persco's belegd om de geruchten te ontkrachten.

Gelukkig zitten de media er als een stelletje gieren boven op en zal het hard werken worden voor Aboutaleb.
pi_64576126
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 10:12 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Wat is er zo speciaal aan dat Outlands?
Niets, maar ik vroeg me in eerste instantie af of ze toevallig net als ik bij Awakenings waren geweest.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2009 @ 13:30:34 #177
230491 Zith
pls tip
pi_64576204
Ik zie dat er weer lekker wordt opgejut - net de hutu's die andere hutu's opjutten om de tutsi's aan te pakken die hun president had vermoord
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_64576242
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:30 schreef Zith het volgende:
Ik zie dat er weer lekker wordt opgejut - net de hutu's die andere hutu's opjutten om de tutsi's aan te pakken die hun president had vermoord
Als die marokaanse jongeren ons Nederlanders als vuil denken te kunnen behandelen dan verdienen ze de zelfde behandeling terug.

Over een paar jaar is er genoeg draagvlak in de politiek om criminele mensen met een dubbel paspoort het land uit te zetten.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:33:41 #179
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_64576295
quote:
Politie: dode door aanrijding met trein geen misdrijf
Gepubliceerd: 2 januari 2009 12:50 | Gewijzigd: 2 januari 2009 12:58

Rotterdam, 2 jan. De politie gaat er vanuit dat de aanrijding op station Rotterdam-Alexander, waarbij een 19-jarige jongen uit Oegstgeest om het leven kwam, een tragisch ongeval is.

* Nieuws - Jongen uit Oegstgeest komt om op station Alexander

De dood van de jongen op het NS-station zou niet het gevolg zijn van een misdrijf. Bij het voorval, gisterochtend, raakte een andere jongen zwaargewond.

Volgens de politie hadden beide slachtoffers onenigheid met een andere groep jongens. Daarbij kwamen ongeveer tien jongeren op het spoor tegenover elkaar te staan. Toen de trein naderde, gingen de twee jongens niet op tijd weg van het spoor. Volgens de politie, die zich baseert op verhoor van getuigen, was er geen sprake van dat de jongens achterna werden gezeten.

Beide slachtoffers kwamen uit een nabijgelegen discotheek. Het gewonde slachtoffer heeft volgens de politie gezegd dat ze naar de ruzie wilden gaan die verderop in het station plaatsvond. De politie veronderstelt dat de ruzie hun aandacht zo heeft afgeleid, dat ze de aankomende trein niet hebben gezien of gehoord. Het lichaam van de overleden jongen is overgedragen aan de familie. Als gevolg van het onderzoek lag het trein- en metroverkeer enige tijd stil.
Hoe moet ik dit lezen ?
Ze stonden op het spoor en konden met geen mogelijkheid (wellicht angst) op het peron komen ?
Technisch gezien geen misdaad... maar toch....we zullen het nooit weten zonder de beelden (of er sprake was van fysieke weerstand). Dat ze erg erg bang waren lijkt me duidelijk.
  Admin vrijdag 2 januari 2009 @ 13:35:04 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64576344
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb ernstige twijfels bij je verhaal en al helemaal als ik je eigen posthistory lees.
Zie niks bijzonders aan die posthistory..
http://forum.fok.nl/user/history/189816
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_64576362
Als je vechten hebt op het station, dan ga je niet op eens strategisch op het spoor staan freefighten, dan blijf je gewoon op het perron de petsers uit delen.
Het spoor ga je alleen op als je moet vluchten.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 13:36:59 #182
236264 crew  capricia
pi_64576400
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:33 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit lezen ?
Ze stonden op het spoor en konden met geen mogelijkheid (wellicht angst) op het peron komen ?
Technisch gezien geen misdaad... maar toch....we zullen het nooit weten zonder de beelden (of er sprake was van fysieke weerstand).
Ik heb ook de indruk dat beide slachtoffers vrijwillig het spoor opgegaan zijn. Nergens (in de serieuze media) is te lezen dat ze het spoor opgeslagen werden. Wellicht wilde ze vrienden te hulp schieten aan de overkant...
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 13:37:38 #183
236264 crew  capricia
pi_64576419
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:35 schreef Reptilian het volgende:
Als je vechten hebt op het station, dan ga je niet op eens strategisch op het spoor staan freefighten, dan blijf je gewoon op het perron de petsers uit delen.
Of als je naar de overkant wilt om vrienden te hulp te schieten...toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:37:47 #184
89730 Drugshond
pi_64576426
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:35 schreef Reptilian het volgende:
quote:
Volgens de politie, die zich baseert op verhoor van getuigen, was er geen sprake van dat de jongens achterna werden gezeten.
pi_64576468
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Of als je naar de overkant wilt om vrienden te hulp te schieten...toch?
Dit is een raar verhaal want wat deden die vrienden dan aan de overkant? Waar gingen die heen?
Samen uit samen thuis toch en dan sta je met z'n allen op hetzelfde perron.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:40:10 #186
89730 Drugshond
pi_64576491
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb ook de indruk dat beide slachtoffers vrijwillig het spoor opgegaan zijn. Nergens (in de serieuze media) is te lezen dat ze het spoor opgeslagen werden. Wellicht wilde ze vrienden te hulp schieten aan de overkant...
Of ze zaten tussen 2 fronten... in een patstelling.

We missen nog net iets teveel info om het clausule rond te krijgen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:40:30 #187
16715 Mylene
*schatje*
pi_64576498
De politie probeert het te bagatelliseren. Toch?
pi_64576505
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:

Als ik Marokkaan zou zijn en ik zou hier de gretigheid lezen waarmee Marokkanen al bij voorbaat de schuld wordt gegeven, zou ik behoorlijk moedeloos worden.
Ik zou gewoon lekker teruggaan naar waar ik vandaan kom: Marokko.
pi_64576527
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:40 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Of ze zaten tussen 2 fronten... in een patstelling.

We missen nog net iets teveel info om het clausule rond te krijgen.
Het is altijd zo dat als er groep Naffers bij betrokken is, dat zij de schuldigen zijn, de kans dat zij nu de onschuldigen zijn is zo onwijs klein.
pi_64576599
Die linkse users zijn ook zwaar hypocriet want toen in Frankrijk twee van die naffers terecht door de politie werden achter na gezeten, waarna ze zich elektrocuteerden waren die franse agenten de boosdoener en racisten en nu noemen ze het hier al meteen “gewoon een ongeluk”.

Die mensen moeten zich schamen. Walgelijk.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 13:44:01 #191
236264 crew  capricia
pi_64576611
Hier een ooggetuige verslag:
quote:
“Kom van het spoor af!!” riep ik nog

Roos Floris, oud-medewerkster van CampusTV, was getuige van het tragische ongeval dat afgelopen nieuwjaarsnacht plaatsvond op het station Rotterdam Alexander.

Net als de de verongelukte Bas van der Weijden was Roos op het feest in de Outland. Roosje vertelt: “De hele avond op het feest stond ik al te kletsen met de groep vrienden waar Bas bij hoorde. Toen het was afgelopen liepen we met zijn allen naar het station om de trein naar huis te nemen. Mijn groep vrienden en wat vrienden van Bas zaten op het perron richting naar Amsterdam en de rest aan de overkant.”

“Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant.”

Volgens Roos is dat ook wat er in de kranten gezegd wordt. Maar daarna werd het pas erg. “De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.”

“Bas, die aan de andere kant van het spoor stond ging ten slotte ook het spoor op. Het was een van zijn vrienden in elkaar geslagen werd. Het vechten hield niet op”.
Over het ongeluk zegt ze: “Er was al drie kwartier geen trein meer geweest, dus ik denk dat ze daarom maar op het spoor bleven. Maar ineens kwam daar wel een trein. Ik bleef maar roepen: kom van dat spoor af!! Er komt een trein aan!”

“Daarna ging het heel snel. Ik zag een gele flits en binnen 30 seconden stond de politie er, zo leek wel”.

De groep Marokkanen wist net op tijd van het spoor weg te komen en vluchtte weg, van hen raakte dan ook niemand gewond. “Omdat de politie zo snel ter plaatse was, zijn de meesten gelukkig wel opgepakt. De meest agressieve volgens mij helaas niet. En waar de Bulgaren gebleven zijn weet ik ook niet.”

Waarom de ruzie precies ontstond weet Roos niet precies: “In de Outland was er nog niets aan de hand. Daar was die groep Marokkanen wel, maar die stonden niet bij ons. De ruzie ontstond gewoon op het station. Het lullige is dat Bas van der Weijden helemaal niets met het gevecht te maken had. Hij wilde zijn vrienden redden en heeft dat nu met de dood moeten bekopen.”
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:44:16 #192
89730 Drugshond
pi_64576616
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:40 schreef schatje het volgende:
De politie probeert het te bagatelliseren. Toch?
Dat zal denk ik niet werken.... die bewakingsbeelden hebben meer mensen gezien.
Als het vertragings- en of afleidingstechniek is... dan komt de waarheid vast nog wel bovendrijven.
En er waren getuigen... als deze verslagen klopen met de politie/persmededelingen zal het sneller op de achtergrond verdwijnen. Van zo is het..en niet anders.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:46:29 #193
89730 Drugshond
pi_64576690
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:44 schreef capricia het volgende:
[..]

Nou dat kan nog leuk worden in de media... dit gaat een staartje krijgen.
Skip voorgaande posting als het waar is.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 13:46:42 #194
236264 crew  capricia
pi_64576698
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:39 schreef Reptilian het volgende:

[..]

Dit is een raar verhaal want wat deden die vrienden dan aan de overkant? Waar gingen die heen?
Samen uit samen thuis toch en dan sta je met z'n allen op hetzelfde perron.
Zapato schrijft ook in zijn verhaal dat de groep vrienden aan beide kanten van 1 spoor stonden.
Dat wordt inmiddels dus door meerdere ooggetuigen bevestigd>> als je er waarde aan hecht...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64576699
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:44 schreef capricia het volgende:
[..]

Er gaan nu al een hoop indianen verhalen de ronde. Laat die mensen niet allemaal stoer hun eigen ego op het internet pimpen, maar laat ze met de politie praten.
pi_64576722
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Zapato schrijft ook in zijn verhaal dat de groep vrienden aan beide kanten van 1 spoor stonden.
Dat wordt inmiddels dus door meerdere ooggetuigen bevestigd.
Die Zapato is een heel walgelijk mannetje. Hij zit misschien nog in schok, maar zulke uitlatingen doen op het internet is heel dom en nog veel pijnlijker voor de nabestaanden.

pi_64576758
Dus toch weer Marokkanen..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:50:12 #198
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_64576798
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 09:50 schreef DJKoster het volgende:

Totdat iemand het zat is en pardoes een stuk of 5 man afschiet, en dan is het weer een rassenmoord.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:52:01 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64576851
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 04:59 schreef Reptilian het volgende:
Als die mensen niet worden veroordeeld, dan staat het land op zijn kop.
veroordeeld tot wat... beetje stoer op internet gelynched worden?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:52:05 #200
16715 Mylene
*schatje*
pi_64576853
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef cultheld het volgende:
Dus toch weer Marokkanen..
Als het Marokkanen zijn mag dat toch wel gewoon gezegd worden? Ik begrijp dat niet hoor.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:52:24 #201
89730 Drugshond
pi_64576867
quote:
Waarom de ruzie precies ontstond weet Roos niet precies: “In de Outland was er nog niets aan de hand. Daar was die groep Marokkanen wel,
Lijkt me niet zo moeilijk om in combinatie met de beelden de aanstichters op te sporen.
Maar ik moet eerst nog zien van oorzaak en gevolg. Denk namelijk niet dat deze zaak afgeschreven is.
Laat staan dat het een zwart-wit situatie is.
pi_64576965
De politie weet intussen toch wel wat er gebeurd is ?
ongelukje is hun standpunt

'Dood Bas was een ongeluk'

ROTTERDAM - De gruwelijke dood van de 19-jarige Bas van der Weijden op het spoor van Rotterdam-Alexander blijkt een tragisch ongeluk te zijn.

etc Zie telegraaf

Als dit niet de waarheid is, is het wel de domste downplay-actie ooit.
Dan is het volstrekt duidelijk dat de Overheid onbetrouwbaar is...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64576988
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Als het Marokkanen zijn mag dat toch wel gewoon gezegd worden? Ik begrijp dat niet hoor.
Vind ik ook. Maar de SCH's van deze wereld leggen users die dergelijke geruchten hier posten woorden in de mond in de strekking van 'dat ze er op hopen dat het Marokkanen zijn'. Waarom zou je dit soort tuig nog verdedigen; door ze elke keer maar weer de wind uit de zeilen te nemen, ettert de wond in die gemeenschap maar door.
pi_64577041
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:52 schreef Re het volgende:

[..]

veroordeeld tot wat... beetje stoer op internet gelynched worden?
Heel veel mensen zijn gewoon klaar met die mensen en de rekening voor de naffers wordt steeds hoger dat moet uiteindelijk wel dodelijk zijn.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 13:59:00 #205
236264 crew  capricia
pi_64577063
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef qonmann het volgende:
De politie weet intussen toch wel wat er gebeurd is ?
ongelukje is hun standpunt

'Dood Bas was een ongeluk'

ROTTERDAM - De gruwelijke dood van de 19-jarige Bas van der Weijden op het spoor van Rotterdam-Alexander blijkt een tragisch ongeluk te zijn.

etc Zie telegraaf

Linkje
quote:
Uit onderzoek van de politie blijkt dat Bas en zijn vriend Kevin (21) uit Oegstgeest, die gisteren door de aanstormende intercity zwaargewond raakte, naar een onenigheid toe wilden die even verderop plaatsvond. Het gewonde slachtoffer vertelde dat zij hierdoor zo waren afgeleid dat ze de aankomende trein, die overigens nog heeft getoeterd, niet hebben gehoord.

Het tweetal blijkt volgens de politie niet te zijn geduwd, geslagen of achtervolgd. Wel blijkt dat het duo, dat oud en nieuw had gevierd in discotheek Outland, ruzie had met een andere groep jongeren. Het blijkt dat de twee groepen, in totaal tien man, tegenover elkaar stonden op het spoor. Toen de trein aanstormde gingen de twee jongens niet op tijd weg.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64577081
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef qonmann het volgende:
Dit gaat een gigantische mediarel worden.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:59:59 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64577089
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Reptilian het volgende:

[..]

Heel veel mensen zijn gewoon klaar met die mensen en de rekening voor de naffers wordt steeds hoger dat moet uiteindelijk wel dodelijk zijn.
zoals gezegd, stoere internet lynch praktijken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64577090
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:47 schreef Reptilian het volgende:

[..]

Die Zapato is een heel walgelijk mannetje. Hij zit misschien nog in schok, maar zulke uitlatingen doen op het internet is heel dom en nog veel pijnlijker voor de nabestaanden.
Wat voor uitlatingen zijn volgens jou zo kwetsend dan? En wat is er verkeerd aan als hij iets zegt wat waarschijnlijk gewoon de waarheid is, namelijk dat de groep vrienden zich had verspreid over beide perrons?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')